[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί Μαρ 19, 2024 07:49 ]

Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό saolin την Σάβ Ιουν 18, 2011 18:59

Παιδιά παραθέτω το άρθρο αλλά πρέπει να επισκεφτείτε την πηγή γιατί έχει άπαιχτα βίντεο με το Skyavtiv![/b] :-)


Σε συνδυασμό με την επίσημη πρεμιέρα του ανανεωμένου 3 στην έκθεση της Νέας Υόρκης η Mazda έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία για την τεχνολογία Skyactiv…

Σε μία περίοδο που οι περισσότεροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές (VW Group, PSA Group, Gruppo Fiat, Mercedes-Benz, από κοντά και η BMW, ακολουθούν την υπερτροφοδότηση αρκετοί Ιάπωνες εμμένουν στην ατμοσφαιρική οδό (Honda, Toyota, Mazda). Η μεν επιλογή της υπερτροφοδότησης λύνει τα χέρια των ευρωπαίων απέναντι στην προδιαγραφές Euro και σε διάφορα άλλα συστήματα. Από την άλλη στην Toyota δεν θέλουν να ακούν για τούρμπο αφού μεταξύ άλλων θεωρούν πως όσο λιγότερα εξαρτήματα έχει ένας κινητήρας τόσο πιο αξιόπιστος είναι. “The easy way” λένε οι Ιάπωνες με περηφάνια “αυτό θα μπορούσαμε να το κάνουμε και εμείς. Αρκεί ένας καλός προμηθευτής συστημάτων τούρμπο και that’s it! Αλλά σε εμάς αρέσουν τα δύσκολα” μου είχε πει χαριτολογώντας άνθρωπος της Honda στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του υβριδικού Jazz. Την “δύσκολη οδό” επιλέγει και η Mazda παρουσιάζοντας την τεχνολογία Skyactiv, ένα σύνολο συνιστωσών με συνισταμένη την μείωση της κατανάλωσης, της εκπομπής ρύπων και την βελτίωση της απόδοσης. Στην αμερικανική έκθεση παρουσιάστηκε το ανανεωμένο “τριάρι” με τον δίλιτρο κινητήρα ενώ στη συνέχεια αναμένεται σταδιακά η τεχνολογία Skyactiv θα εφαρμοστεί σχεδόν σε κάθε Mazda…
Skyactiv-G & D


mazda-skyactiv-gasoline-1Πρωταρχικός στόχος των ανθρώπων της Mazda ήταν να βελτιώσουν την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα και αυτό πετυχαίνεται μέσω της αύξησης της σχέσης συμπίεσης. Είναι γνωστό πως όσο μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης έχω τόσο καλύτερη η απόδοση και η κατανάλωση του κινητήρα αρκεί να ξεπεραστούν διάφορα προβλήματα στην όπως ανωμαλίες στην καύση, προανάφλεξη κ.α. Ειδικές μελέτες που έκαναν οι ειδικοί της Mazda πάνω στην θερμοκρασία του μίγματος ακριβώς τη στιγμή της ανάφλεξης τους βοήθησαν να κατανοήσουν καλύτερα το ζήτημα.

mazda-skyactiv-gasoline-piston-21Με βελτιώσεις στην εξαγωγή (με σειρά 4-2-1) κατάφεραν να μειώσουν τα παραμένοντα καυσαέρια στους κυλίνδρους ενώ με την χρήση μπεκ πολλαπλών οπών βελτίωσαν την διασπορά του μίγματος μειώνοντας την θερμοκρασία. Τα νέας σχεδίασης έμβολα βοηθούν στην ταχύτερη καύση και σε συνδυασμό με άλλες επινοήσεις η Mazda κατασκεύασε τη νέα γενιά κινητήρων άμεσου ψεκασμού με σχέση συμπίεσης 14:1, την υψηλότερη που υπάρχει σε βενζινοκινητήρα μαζικής παραγωγής. Το όφελος εστιάζεται στην μείωση της κατανάλωσης έως 15% και στην αύξηση της ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές.

Διαβάστε για την τεχνολογία μεταβλητής σχέσης συμπίεσης

mazda-skyactiv-diesel_1Στην περίπτωση του Skyactiv-D τα πράγματα λειτουργούν αντίστροφα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με πετρελαιοκινητήρα και το ζητούμενο είναι η μείωση της σχέσης συμπίεσης στο 14:1 πετυχαίνοντας έως 20% καλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Λόγω του θερμοδυναμικού τους κύκλου οι ντίζελ έχουν από την φύση τους υψηλή σχέση συμπίεσης με αποτέλεσμα η υψηλή πίεση και θερμοκρασία στο ΑΝΣ να προκαλεί ανάφλεξη του μίγματος πολλές φορές προτού δημιουργηθεί ικανοποιητική ποσότητα μίγματος. Σε συνδυασμό με την έλλειψη οξυγόνου έτσι προκαλούνται τα ιδιαίτερα επιβλαβή οξείδια του αζώτου (NOx). Έτσι μία λύση είναι να καθυστερήσει εσκεμμένα η ανάφλεξη και να γίνει όταν το έμβολο αρχίζει να κατεβαίνει θυσιάζοντας ένα μέρος της απόδοσης και της κατανάλωσης κατά την εκτόνωση.

mazda-skyactiv-diesel_2Ένα από τα βασικότερα προβλήματα στους ντίζελ με χαμηλή σχέση συμπίεσης αφορά στην κρύα εκκίνηση. Με την προσθήκη συστήματος VVL (Variable Valve Lift) που επιτρέπει την αύξηση της βύθισης των βαλβίδων πετυχαίνεται μεγαλύτερη επικάλυψη έτσι ώστε μέρος των καυσαερίων να επιστρέφει στους κυλίνδρους και να ζεσταίνει τον κρύο αέρα κατά την φάση εισαγωγής. Χάρη στη χαμηλότερη σχέση συμπίεσης ο Skyactiv-D μπορεί να αναφλέξει το μίγμα του σχεδόν στην περιοχή του ΑΝΣ μιας και πλέον υπάρχουν χαμηλότερη πίεση και θερμοκρασία.

Οι ειδικοί της Mazda τονίζουν πως οι περισσότερες εταιρίες καταφεύγουν σε μέσα καταστολής των ρύπων τα οποία είναι ιδιαίτερα δαπανηρά. Για αυτούς στόχος είναι εξαρχής η μειωμένη δημιουργία NOx και όχι η καταστολή τους από φίλτρα και καταλύτες ενώ αξιοσημείωτο είναι πως ο Skyactiv-G περνά ήδη το Euro 6. Παράλληλα η μικρότερη σχέση συμπίεσης επιτρέπει την χρήση μπλοκ από ελαφρύτερο υλικό (π.χ. αλουμίνιο) εξοικονομώντας περίπου 25 kg αφού «αδυνατίζουν» και άλλα μέρη όπως είναι η κυλινδροκεφαλή, ο στροφαλοφόρος, τα πιστόνια, οι μπιέλες, τα τοιχώματα και η εξαγωγή. Σημειώστε πως μέρος από την χαμένη απόδοση λόγω μικρότερης σχέσης συμπίεσης αντισταθμίζεται από το τούρμπο δύο σταδίων.

Πηγή: www.caroto.gr
saolin    
0 Bar
0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 03, 2009 19:54
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: rx8

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Ιουν 18, 2011 20:36

εξαιρετικο αρθρο Κωστα και ενημερωση!! okkkkkk okkkkkk
και οχι μονο εμμενουν θα ελεγα εγω,αλλα σχεδον σνομπαρουν οι περισσοτεροι Ιαπωνες κατασκευαστες το downsizing!με τετοια τεχνολοια ομως οπως η Mazda δειχνει,οτι ειναι παρα πολυ υποσχομενοι κινητηρες!ειναι απιστευτη η σχεση συμπιεσης δε!!πρωτοποριακο! :bow: :mazda:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39009
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Ιουν 18, 2011 22:08

Κάποια ήδη ενδιαφέροντα άρθρα με την τεχνολογία SKYACTIV αναρτήθηκαν κατά το παρελθόν οπότε ας τα έχουμε όλα μαζεμένα για αμεσότερη ενημέρωση... ;)

viewtopic.php?f=100&t=6403&p=115346&hilit=+skyactiv#p115346

viewtopic.php?f=209&t=8665&p=115979&hilit=+skyactiv#p115979

viewtopic.php?f=100&t=9868&p=136475&hilit=skyactiv#p136475
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τετ Ιούλ 13, 2011 23:35

για καναν 1800 η 2000cc skyactive εχουμε ακουσει τιποτα???

εχω κατι στο νου μου!!!!! εαν ειναι αυτα που υποσχονται να ειναι τοτε σκεφτομαι να τιμησω το 6αρι μου με ενα τετοιο μοτερ!!!
αντι να κανω πατεντες καθως η βελτιωση του 1.8mzr μου ειναι στα τυφλα και θα φαω λεφτα και εν τελει το κεφαλι μου αδικα,εαν κανει καποια τοποθετηση σε καποιο μοντελο σαν το δικο μου 6αρι και ταιριαζει γιατι να μην το βαλω...απο τα 120+ αλογα που εχει τωρα παρει την αυξηση που λενε θα ειμαι στα +2 κιλα ροπη και +20και κατι αλογα...παμε στα σχεδον 150 αλογα παιδια απο ενα 1.8 και στα 180+ απο τον 2.0 με καλυτερη καταναλωση απο αυτη που εχει τωρα το δικο μου...+ αξιοπιστια mazda + δεν θα μπλεκω με συνεργεια + καταναλωση + επιδοσεις...δεν βλεπω κατι αρνητικο...το κοστος μενει να δω ποσο ειναι και εαν συμφερει μια τετοια μεταμοσχευση σε σχεση με την πωληση του δικου μου και αγορα του καινουριου!!!!

θα μου πεις ακομα δεν το πηρες να το δωσεις σκεφτεσαι? ε αμα ειναι για ενα παλι τοσο καλο αμαξι το οποιο θα γινει ακομα καλυτερο γιατι οχι? και φυσικα mazda?
βεβαια εχω τους ενδιασμους μου καθως θελω να δω πως θα παει η πρωτη γενεια,(προβληματα νεοτητας και τα σχετικα αν και ποτε σοβαρες εταιριες δεν καναν πειραματοζωα τους πελατες τους μιλαω για τις MAZDA,HONDA,NISSAN,TOYOTA,MITSUBISHI κατ εμε οι καλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες στον κοσμο οι οποιες ειναι και οι μονες που εμενουν ατμοσφαιρικα)...
περιμενω και την γνωμη σας αλλα και περιμενω με μεγαλη ανυπομονισια τα καινουρια μοτερ...εαν ειναι αυτο που λενε θα ειναι επανασταση...οπως οταν βγηκαν τα Vtec!!!!!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Δευτ Αύγ 01, 2011 13:22

http://blogs.insideline.com/straightline/2010/08/mazda-sky-g-and-sky-d-engines-revealed-driven.html

Οι νεοι Sky-Active ειναι ετοιμοι...πρωτος στην κυκλοφορεια το 2012 ο 2.0 του Mazda 3 Fl στην αμερικη με 158 αλογα με 87οκτανια βενζινη και στην ευρωπη θα ειναι 163 απο οτι λενε.....το 2αρι με 1.3 και 1.5 skyactive βενζινης...
στην σειρα για το 2013 μπαινουν τα Mazda 6 (ναι καλα ακουσατε,Facelift ξανα στο θεικο 6αρι μας αυτην την φορα θα ειναι σαν το mk3 περισσοτερο παρα στο mk4,δειτε φωτο του αρθρου) και cx-7 με τους 2.5 χωρις να αναφερει πληροφοριες γι'αυτο το μοτερ και επισης το μοτερ που εχουν τα cx-9 και mazda 6 grandtouring V6 θα αντικατασταθουν με turbo Sky-Active βενζινης!!!! :bow: :mazda: :turbo: λετε να δουμε και κανα καινουριο mazdaspeed 3 η 6 λεω εγω τωρα????? :turbo: :bow: :mazda:
αρε Mazda τι μας κανεις!!!!!! δυστυχως δεν αναφερει τιποτα για τα 1.8 καθως με αυτα που υποσχονται και με τις καταναλωσεις που δινουν ενα τετοιο μοτερ στα 6αρια μας θα ηταν οτι πρεπει!!!!!!!
αναφερει για το 2.0 βενζινης 40μιλια ανα γαλονι...με προχειρους υπολογισμους αυτο ειναι 5,7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα!!!!! :o :bow: :mazda: (δεν ξερω αν το εβγαλα σωστα!!!!)
δηλαδη ο 1.8 ποσο θα εδινε???? δεν το χωραει ο νους μου να σκεφτω 4,κατι!!!!

αλλα link!!!!
http://www.caranddriver.com/news/car/10q3/mazda_sky-g_and_sky-d_engines-car_news
http://www.caranddriver.com/news/car/10q3/mazda_sky-g_and_sky-d_engines-car_news/gallery---φωτογραφικο ρεπορταζ απο το καινουριο Mazda 6!!!!!!! δειτε ποσο μοιαζει με το mk3 μας!!!!!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Οκτ 22, 2011 11:11

Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Σάβ Οκτ 22, 2011 11:52

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Σάβ Οκτ 22, 2011 12:09

Εικόνα

Εικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Σάβ Οκτ 22, 2011 12:49

Πραγματι, το νεο 6 ειναι σχεδον ιδιο με τα ΜΚΙΙΙ. Υποψειαζομαι οτι στις μικροδιαφορες, περιλαμβανει το ντουλαπακι στο ταμπλω αλλα ΜΚΙ-ΜΚΙΙ. Και ζαντουλα αλλα ΜΡΣ...
Οσο για τον 1,8, νομιζω δεν θα τον εγκαταλειψει γιατι αφ ενος πουλαει, πολλες χωρες ευνοουντε φορολογικα, αφ ετερου ειναι ο 2, με μικροτερη διαμετρο εμβολου. Πανευκολο , γι αυτο δεν τον μνημονευει.. Στο 3 δεν μπαινει λογω εσωτερικου συναγωνισμου.
Μονο που ολο ΑΣΠΡΟ το δειχνει ρε παιδι μου.... Χαθηκαν τα ΑΣΗΜΙ. !!!!! 146fs96171
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 76
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Σάβ Οκτ 22, 2011 17:35

Νικο μακαρι να εχεις δικιο!!!!!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Makisma την Σάβ Οκτ 22, 2011 19:29

Giannhsss13 έγραψε:Οι νεοι Sky-Active ειναι ετοιμοι...πρωτος στην κυκλοφορεια το 2012 ο 2.0 του Mazda 3 Fl στην αμερικη με 158 αλογα με 87οκτανια βενζινη και στην ευρωπη θα ειναι 163 απο οτι λενε.....το 2αρι με 1.3 και 1.5 skyactive βενζινης...

Απο δυναμη και καταναλωση ακουγετε καλα .Το ιδιο καλη θα ειναι σιγουρα και ροπη του .
Όταν μιλουν για Ευρωπη ,να υποθεσουμε οτι εννοουν και την Ελλαδα ?



Mparmpanikos έγραψε:Μονο που ολο ΑΣΠΡΟ το δειχνει ρε παιδι μου.... Χαθηκαν τα ΑΣΗΜΙ. !!!!! 146fs96171

Xaxaxa.... Νικοληηηη να σε παω καμια βολτα ??Εικόνα
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Κυρ Οκτ 23, 2011 16:32

Makisma έγραψε:Απο δυναμη και καταναλωση ακουγετε καλα .Το ιδιο καλη θα ειναι σιγουρα και ροπη του .
Όταν μιλουν για Ευρωπη ,να υποθεσουμε οτι εννοουν και την Ελλαδα ?


ναι και για ελλαδα,δηλαδη 163 αλογα με 93 αν θυμαμαι καλα η 95,με 100??? :turbo:
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Κυρ Δεκ 11, 2011 20:47

Mazda has been developing a whole new set of technology improvements under the name of SkyActive, due the increased efficiency and friendliness to the environment of the new developed parts.
One of this parts, is the new 6 speed automatic transmission, that seems to have all the benefits:

-shift times fast as a manual Mx-5 tranny
-7% increased fuel consumption and obviously less CO2 in the air
-smoothness in city drive
-lightweight design

The video below explains the new SkyActive technology and how this transmission is made of both a automatic torque converter and manual clutch. Probably it will be available for the next RX-8/RX-9 model to come in around 2013.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sbcV2JmM74
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Κυρ Δεκ 11, 2011 21:21

αυτα ειναι,περιμενω να δω το 6αρι μηχανικο ιδιαιτερα,ακομα πιο ελαφρυ πιο γρηγορο ακομα πιο ανθεκτικο,τι αλλο να ζητησει κανεις!!!! πιστευω πως το νεο 6αρι sedan που θα βγει το 13 αν θυμαμαι καλα θα ειναι 1200κιλα πανω κατω εαν εχει 1.8 skyactiv εκδοση!!!!! :bow: :mazda:
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Δεκ 25, 2011 10:24

mazda-ideal-engine-hcci-600x368.jpg


Για μερικούς η τεχνολογία Skyactiv που προβάλλει η Mazda στα πρόσφατα μοντέλα της -αναμένονται τους επόμενους μήνες στην Ελλάδα- δεν ακούγεται και τόσο σπουδαία.
Ωστόσο…
■…οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας μπορεί να μην το πολυφωνάζουν αλλά κάτι μας λέει πως η τεχνολογία Skyactiv είναι απλά ο πρόλογος ενός project που στοχεύει «…στον ιδανικό κινητήρα εσωτερικής καύσης» όπως οι ίδιοι πιστεύου (δείτε το σχετικό σχεδιάγραμμα), με σκοπό την συνεχή βελτίωση της απόδοσής του (του κινητήρα).
■Συγκεκριμένα, η Mazda δίνει βαρύτητα κυρίως σε έξι παράγοντες: την σχέση συμπίεσης, την αναλογία αέρα/καυσίμου, την διάρκεια της καύσης, τις απώλειες άντλησης, τις μηχανικές τριβές και την ανάφλεξη. Μάλιστα η τελευταία παράμετρος είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού ήδη κυκλοφορούν φήμες πως το νέο RX-8 θα διαθέτει Wankel με ανάφλεξη λέιζερ αντί για μπουζί.
■Βέβαια, ολίγον παινεσιάρικο το διάγραμμα της Mazda για τους κινητήρες της σε σχέση με τους συμβατικούς. Προσέξτε όμως μία μικρή λεπτομέρεια για να δείτε που το πάνε οι Ιάπωνες (όχι μόνο αυτοί αλλά και αρκετοί άλλοι κατασκευαστές), σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες μας. Στην πολλά υποσχόμενη τεχνολογία ελεγχόμενης αυτανάφλεξης HCCI (Homogenous Charge Compression Ignition) με την οποία πολλοί κατασκευαστές ασχολούνται αλλά ακόμη να την δούμε σε βενζινοκινητήρα παραγωγής.
■Μάλιστα, οι ειδικοί της Mazda δεν καλοβλέπουν το υπερτροφοδοτούμενο downsizing αφού «ογκομετρικά» δεν τους βολεύει -στους HCCI έχουμε εξαιρετικά φτωχό μίγμα. Πότε θα δούμε το πρώτο δείγμα γραφής από κινητήρες HCCI στην παραγωγή; Ίσως σε περίπου 4-5 χρόνια

ΠΗΓΗ Caroto.gr

με αυτα που διαβαζουμε σχετικα με την τεχνολογια Sky,νομιζω πως η Mazda εχει κανει ολον τον κοσμο να αναρωτιεται πως σκεφτηκαν τετοια τεχνολογια οι Ιαπωνες! :twisted:
το HCCI δειχνει αρκετα ενδιαφερον και τελικα η δηλωση τοτε του εοικεφαλης τεχνλογιας της Mazda,κατι ηξερε που ειπε ,οτι η Mazda δεν προκειται να μπει σε downsizing ,διοτι κρινει πως γινεται και με αλλους καλυτερους τροπους αυτο!

ειμαι περιεργος δε,να δω πως θα συμβιβασουν τους ρυπους με τον νεο Wankel!σιγουρα εκεινοι...ξερουν
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39009
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες Mazda - Engines

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron