Σελίδα 1 από 1

Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 02, 2016 15:19
από Nasos Mazdaspeed 6
Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα
νώ η συγκεκριμένη κίνηση της Mazda δεν αποτελεί απόδειξη ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα τοποθετείται στο αναγεννημένο RX7, δείχνει τη δέσμευση της Ιαπωνικής εταιρίας στους περιστροφικούς κινητήρες και την πίστη που έχει ότι αυτοί οι κινητήρες έχουν θέση στη σύγχρονη πραγματικότητα των εκπομπών ρύπων.

Στις 24 Μαρτίου λοιπόν, η Mazda κατέθεσε αίτηση για το πατεντάρισμα ενός περιστροφικού κινητήρα που έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες γύρω από τον άξονα μετάδοσης. Η περιστροφή, έχει ως αποτέλεσμα η εξαγωγή να είναι στο πάνω μέρος και η εισαγωγή στο κάτω!

Mazda-rotary-Fig-001-696x464.jpg


Σύμφωνα με την Mazda, αυτή η διαμόρφωση της επιτρέπει να εξοπλίζει τον ιδιαίτερα compact κινητήρα με πολλαπλή εισαγωγής μεγαλύτερου μήκους με αποτέλεσμα “ένα δυναμικό φαινόμενο υπερπλήρωσης που προκαλείται από την αδράνεια”. Επιπλέον, η τοποθετημένη στο πάνω μέρος πολλαπλή εξαγωγής, μπορεί να έχει μικρότερο μήκος απ’ ότι σε έναν συμβατικό περιστροφικό κινητήρα. “Αφού το δυναμικό φαινόμενο υπερπλήρωσης εμφανίζεται στην εισαγωγή και η μείωση στην αντίσταση επιτυγχάνεται στην εξαγωγή, η απόδοση του περιστροφικού κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί”. Ενδιαφέροντα πράγματα από την Mazda…



ΠΗΓΗ Autoblog

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Απρ 02, 2016 16:12
από bluemike
Παντα ενδιαφεροντα πραματα μας λες!

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2016 11:27
από A.Mazdaios
Τρέλανε μας μωρή Mazdaρα !

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 03, 2016 13:23
από Nicola
Και το μοτέρ του 6αριου είναι στραμμένο κατά 180°.
Ή πολλαπλή εξαγωγής είναι πίσω και πάει κατ'ευθειαν στο τούνελ.
Αν το έχετε προσέξει! (άσχετο)

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 04, 2016 15:00
από rotoropoulos
Νέος Wankel από την Mazda!
χεεχεχεχε :bow:
Με ένα νέο περιστροφικό "όπλο" πρόκειται να εφοδιάσει η Mazda, τον αντικαταστάτη του RX-8, με πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, που πρόκειται να αυξήσουν την απόδοσή του κατακόρυφα, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.


Πριν λίγες μέρες είχαμε αναφέρει το γεγονός ότι η Mazda έχει ξεκινήσει μια εκ βάθρων ανανέωση στους κινητήρες της, με αφορμή την εμφάνιση της νέας γενιάς τους "SkyActiv", με τους πρώτους τέτοιου τύπου να μπαίνουν στο CX-9. Ήδη η ιαπωνική εταιρία, βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των κινητήρων βενζίνης τύπου SkyActiv, όπου πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν ακόμα και σε συμπίεση 18:1, πετυχαίνοντας οικονομία καυσίμου της τάξης του 25 με 30% σε σχέση με τις προηγούμενης γενιάς.

Ένα αξιοσημείωτο γεγονός ήταν και ότι στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Tokyo το 2015, είχαν παρουσιάσει μια νεότερη εκδοχή του περιστροφικού κινητήρα Wankel, στο RX-Vision concept. Δεν είναι μυστικό ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να τοποθετήσει τον συγκεκριμένο νέο Wankel κινητήρα στον αντικαταστάτη του RX-8, ένα γεγονός που μάλλον χρονικά θα πέσει περίπου στο 2018.

Ήδη υπάρχει στις ΗΠΑ, έγγραφο ευρεσιτεχνίας με τον αριθμό 20160084158, με τίτλο «Περιστροφικός κινητήρας τοποθετημένος σε όχημα», το οποίο δημοσιεύθηκε προ ολίγων ημερών στις 24 Μαρτίου 2016. Και ο νέος κινητήρας Wankel είναι τεχνολογίας SkyActiv , αλλά τι τον κάνει τόσο αξιοσημείωτο;



Καταρχήν, η νέα πατέντα της Mazda, είναι η τοποθέτηση του κινητήρα «ανάποδα» σε σχέση με πριν, δηλαδή, έχει τοποθετηθεί γυρισμένος κατά 180 μοίρες με τον προκάτοχό του. Αυτό το γεγονός οδηγεί, στην τοποθέτηση των θυρίδων εξαγωγής στο επάνω μέρος και της εισαγωγής στο κάτω. Αυτό βοηθά στην αύξηση του μήκους των αυλών εισαγωγής, με συνέπεια την καλύτερη αναπνοή του. Επίσης το ότι η εξαγωγή έχει έρθει στο επάνω μέρος, οδηγεί σε μείωση της διαδρομής των καυσαερίων, και ειδικά στην περίπτωση τοποθέτησης turbo, και την διαδρομή τους προς αυτό.

Αλλη μια καινοτομία του νέου Wankel είναι η δίοδος του αέρα εισαγωγής από κοινή δίοδο και από ανεξάρτητη για τους ρότορες δίοδο. Αυτό «μεταφράζεται» σε καλύτερη αναπνοή του κινητήρα λόγω του φαινομένου της εξαναγκασμένης εξαγωγής και εισαγωγής με την βοήθεια της αδράνειας των καυσαερίων.

Απ ότι φαίνεται η Mazda μας ετοιμάζει το «κερασάκι στην τούρτα» σε περίπου δυο χρόνια, θέλοντας να μπει αρκετά δυναμικά ξανά στο παιχνίδι των γρήγορων σπορ αυτοκινήτων, με την ισχύ να πολλαπλασιάζεται από turbo, ακολουθώντας στα χνάρια που "δημιουργικά" χάραξε το παλαιότερο RX-7.

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 05, 2017 06:08
από Pats
Xαρας ευαγγελια για τους βανκεληδες pop

Η Mazda επιβεβαίωσε επίσημα πρώτη φορά ότι εξελίσσει τον περιστροφικό κινητήρα επόμενης γενιάς


https://www.autoblog.gr/2017/09/04/h-ma ... hs-genias/

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 05, 2017 06:09
από rotoropoulos
ρε λετε να γινει το θαυμα????????????????????????????????????????????????????? springsmile springsmile springsmile springsmile springsmile springsmile
δεν μπορει ,τωρα εχει βαση και δεν γινεται να μην υπαρχει μελλον στα rotary

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 16, 2017 18:16
από rotoropoulos
Ο περιστροφικός κινητήρας της Mazda επιστρέφει ως range extender.
Από Αλέξανδρος Αϊβάζογλου - 16 Οκτώβριος, 2017

Ο διάσημος Wankel κινητήρας της Mazda είναι σίγουρο πως θα επιστρέψει, αλλά ο τρόπος με τον οποίο θα επιστρέψει ίσως να μην ικανοποιήσει πολλούς. Η πλειοψηφία του κόσμου μπορεί να θέλει να τον δει (ιδανικά σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή) να κινεί το επόμενο sportscar της μικρής ιαπωνικής φίρμας, όμως η πραγματικότητα είναι ότι ο περιστροφικός κινητήρας θα επιστρέψει ως range extender. Και είναι τέλειος γι’ αυτή τη δουλειά: συμπαγής, ισχυρός και η λειτουργία του δεν παράγει δονήσεις!

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο θα τοποθετηθεί ο Wankel, αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το 2019, σε δύο εκδόσεις. Η πρώτη, η αμιγώς ηλεκτρική θα στοχεύσει σε αγορές όπως η Ιαπωνία, η Ευρώπη και η Κίνα – αγορές που η μικρότερη αυτονομία δεν θα αποτελεί σημαντικό πρόβλημα. Σε χώρες όπως η Β. Αμερική όμως, όπου οι καθημερινές μετακινήσεις απαιτούν την κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων, θα προσφέρεται η έκδοση με τον περιστροφικό range extender.

Μην απογοητεύεσαι εντελώς όμως. Η Mazda εξελίσσει και έναν μεγαλύτερο και ισχυρότερο Wankel κινητήρα που θα μπορεί να κινήσει τους πίσω τροχούς ενός sportscar. Το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η τεχνολογία όμως. Είναι το αν «δικαιολογείται» για μία εταιρία με το μέγεθος της Mazda να εξελίξει ένα sportscar. Θα πουλήσει και αν ναι, πόσο; Η Mazda είναι μία μικρή, ανεξάρτητη εταιρία και οι προτεραιότητές της είναι ευτυχώς ή δυστυχώς, διαφορετικές. Πρέπει να εξασφαλίσει όγκο πωλήσεων ώστε να παραμείνει δυνατή και ένα sportscar… δύσκολα περνάει από επιτροπή. Θα συμβεί αφού όλοι το θέλουν, αλλά θα αργήσει.



θα εχουμε πολλα επεισοδια θριλερ ακομη κι εευχομαι να εχει κανα καλο στο τελος και να μην εχουμε περασει ολα αυτα για το τιποτα

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 23, 2018 14:37
από Pats
Οριζόντια τοποθετημένος ο range extender περιστροφικός κινητήρας της Mazda
https://www.autoblog.gr/2018/09/23/oriz ... ths-mazda/
καλησπερα παιδια,ρε λετε?

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 13, 2019 18:52
από Nickthegreek
καλησπερα σας.
τι λετε για αυτα τα νεα?

Η Mazda αναπτύσσει υβριδικό περιστροφικό κινητήρα
Ο Ichiro Hirose είναι ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης κινητήρων της Mazda και σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε και για τους περιστροφικούς κινητήρες και το μέλλον τους στην Mazda.

Είπε πως αναπτύσσουν έναν νέο υβριδικό περιστροφικό κινητήρα ο οποίος είναι τόσο αποδοτικός, που μπορεί καλύπτει και τους πιο ισχυρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, κάτι που επιτρέπει στην Mazda να τον πουλά σε όλο τον κόσμο.



Ο Hirose συνέχισε λέγοντας πως ο κινητήρας αρχικά ξεκίνησε ως range extender, αλλά στη συνέχεια διαπίστωσαν πως η τεχνολογία τους επιτρέπει να τον μετατρέψουν σε υβριδικό, παρόμοιο με αυτόν του Toyota Prius, επιτρέποντας του, όχι μόνο να παράγει ηλεκτρική ενέργεια αλλά και να μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια τους κινητήριους τροχούς όταν χρειάζεται.

Ο κινητήρας έχει μικρές διαστάσεις και μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως ήπιος υβριδικός, όσο και ως κανονικός υβριδικός, ενώ με μικρές τροποποιήσεις μπορεί να λειτουργήσει και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητος. Η Mazda ονομάζει αυτή την τεχνολογία XEV και θα την περάσει στη παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια.

Re: Η Mazda κατέθεσε πατέντα για περιστροφικό κινητήρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 14, 2019 05:53
από dancerman
Nickthegreek έγραψε:καλησπερα σας.
τι λετε για αυτα τα νεα?

Η Mazda αναπτύσσει υβριδικό περιστροφικό κινητήρα
Ο Ichiro Hirose είναι ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης κινητήρων της Mazda και σε πρόσφατη συνέντευξή του μίλησε και για τους περιστροφικούς κινητήρες και το μέλλον τους στην Mazda.

Είπε πως αναπτύσσουν έναν νέο υβριδικό περιστροφικό κινητήρα ο οποίος είναι τόσο αποδοτικός, που μπορεί καλύπτει και τους πιο ισχυρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, κάτι που επιτρέπει στην Mazda να τον πουλά σε όλο τον κόσμο.



Ο Hirose συνέχισε λέγοντας πως ο κινητήρας αρχικά ξεκίνησε ως range extender, αλλά στη συνέχεια διαπίστωσαν πως η τεχνολογία τους επιτρέπει να τον μετατρέψουν σε υβριδικό, παρόμοιο με αυτόν του Toyota Prius, επιτρέποντας του, όχι μόνο να παράγει ηλεκτρική ενέργεια αλλά και να μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια τους κινητήριους τροχούς όταν χρειάζεται.

Ο κινητήρας έχει μικρές διαστάσεις και μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως ήπιος υβριδικός, όσο και ως κανονικός υβριδικός, ενώ με μικρές τροποποιήσεις μπορεί να λειτουργήσει και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητος. Η Mazda ονομάζει αυτή την τεχνολογία XEV και θα την περάσει στη παραγωγή μέσα στα επόμενα χρόνια.

δε θα εχει ομως καμια σχεση με τη σειρα RX μιλαμε για εντελως διαφορετικη χρηση του κινητηρα αυτου