[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 25, 2024 19:41 ]

Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό The Ace την Πέμ Νοέμ 06, 2014 07:49

stavrosm6 έγραψε:Γενικα ο wankel εχει φαει πολυ κραξιμο ειτε απο γερμανοφιλους η ακομη και απο ιαπωνες φιλους!!!
και οι περισσοτεροι απο αυτους δεν ξερουν τιποτα καν τι κινητηρας ειναι,μονο μια λεξη,ροτορας και οτι καιει λαδια κ χανει
συμπιεση μονο αυτο και επειδη καπου το εχουν ακουσει!
καινουργια αυτοκινητα με 30 και 50 χιλιαδες χλμ,tsi που ειπε ο νασος η ολο το group vag μεσα,ιταλικα η ακομη και μερικες ιαπωνικες
δεν καινε λαδια?δεν καινε βαλβιδες?σασμαν?καδενες χρονισμου και και και ποσα πραγματα βλεπουμε!
τεσπα απλα για εμενα τα λαδια του wankel τα δικαιολογω γιατι η λιπανση του οπως ειπε και ο Γιαννης ειναι οτι καίνε λάδι γιατί λάδι εγχέεται ελεγχόμενα στους θαλάμους καύσης και οχι απο κακή στεγανοποίηση και απλα οσο φθειρεται ο ροτορας θα καιει λιγο παραπανω απο το κανονικο,αυτη ειναι η αποψη μου!


Οι φθορές στα παλινδρομικά μοτέρ οφείλονται πολύ απλά στα πολλαπλάσια κινούμενα μέρη που έχουν. Ο wankel έχει τρία όλα κι'όλα, άρα τι φθορές να έχει ? Το πρόβλημά του είναι η φθορά στα σημεία που "σφραγίζει", δηλαδή στα seals. Δυστυχώς αυτά -apex, corner, oil- οδηγούν απευθείας και στην μειωμένη απόδοση και τελικά καταστροφή του μοτέρ, ενώ π.χ. ένα παλινδρομικό που καίει λάδι από τα piston rings, μπορεί να δουλεύει έτσι για χιλιάδες χλμ.

Και η ποσότητα λαδιού τυπικά δεν αλλάζει με τα χιλιόμετρα, όσο μετράει η OMP στην αρχή μετράει και στην συνέχεια. Απλά φθείρονται τα oil seals και εκεί πλέον αρχίζει και η παράπλευρη καύση λιπαντικού, αυτή που δεν θέλεις δηλαδή.
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό stavrosm6 την Πέμ Νοέμ 06, 2014 13:58

Ειναι γεγονος,οτι η ανεπιθυμητη καυση λαδιου ξεκινα με τη φθορα των oil seals που οδηγει σε μειωση της αποδοσης και εντελει καταστροφη του κινητηρα,οπως πολυ σωστα ειπες εσυ και ισως εγω δεν εθεσα πολυ καλα. Ομως η ποσοτητα του λαδιου δε μειωνεται μονο τοτε.Επαναλαμβανω πως αποψη μου ειναι οτι στη συγκεκριμενη μηχανη η καυση μιας μικρης ποσοτητας λιπαντικου ειναι επιθυμητη,αφου ειναι απαραιτητος ο ψεκασμος στο εσωτερικο των θαλαμων για τη λιπανση του ροτορα καθως και των apex seals.Γι αυτο και οι ιδιοκτητες των rx8 θα πρεπει να παρακολουθουν τη σταθμη του.
Υπάρχουν διάφορα μηχανήματα που διεγείρουν σεξουαλικά, ειδικά τις γυναίκες. Το καλύτερο είναι ενα "mazda 6"
Άβαταρ μέλους
stavrosm6    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 17, 2012 12:38
Τοποθεσία: Λαμια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 34
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Νοέμ 06, 2014 14:53

Με τα seals δεν γινεται κατι ομως?νομιζω υπαρχουν καλυτερα aftermarket η οχι?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό stavrosm6 την Πέμ Νοέμ 06, 2014 16:13

Ξερω οτι υπαρχουν after market seals ανθρακονηματινα και κεραμικα εαν δεν κανω λαθος,
αλλα αυτα ειναι για καταστασεις τουρμπο και για μεγαλο στροφαρισμα και γενικα για αγωνιστικη χρηση,
αλλα και παλι δεν ειναι σιγουρα για την αξιοπιστιατους!
Για τα μαμισια της mazda παντως λενε πως ειναι καλύτερα για πολλους λογους εαν δεν πειραξεις το μοτερ!
καποιος κατοχος rx8 ψαγμενος σε αυτα θα ξερει σιγουρα!!
Υπάρχουν διάφορα μηχανήματα που διεγείρουν σεξουαλικά, ειδικά τις γυναίκες. Το καλύτερο είναι ενα "mazda 6"
Άβαταρ μέλους
stavrosm6    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 17, 2012 12:38
Τοποθεσία: Λαμια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 34
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό bluemike την Παρ Νοέμ 07, 2014 10:31

stavrosm6 έγραψε:Ξερω οτι υπαρχουν after market seals ανθρακονηματινα και κεραμικα εαν δεν κανω λαθος,
αλλα αυτα ειναι για καταστασεις τουρμπο και για μεγαλο στροφαρισμα και γενικα για αγωνιστικη χρηση,
αλλα και παλι δεν ειναι σιγουρα για την αξιοπιστιατους!
Για τα μαμισια της mazda παντως λενε πως ειναι καλύτερα για πολλους λογους εαν δεν πειραξεις το μοτερ!
καποιος κατοχος rx8 ψαγμενος σε αυτα θα ξερει σιγουρα!!
Να σου πω εγω μερικα οχι βεβαια οτι ειμαι καραψαγμενος
,ομως σιγα σιγα μιας και ειμαι τουρμπατος ενημερωνομαι και γω.
Μεχρι τωρα βαζαμε μαμα apex seals τα οποια ειναι τα καλυτερα αφου ειναι μαμα(αυτα εχω τωρα, στον μελλον αν δεν το δωσω ,θα βαλω αλλα, αν δεν μας σκισει το κρατος ακομη περισσοτερο...). Σαν ατμοσφαιρικο το 8αρι δεν θα παθει κατι απο
τα apex seals με την ιδια ευκολια που θα τα φτυσει το τουρμπατο. Η αδυναμια τους ειναι οτι σπανε πολυ ευκολα απο πειρακια λογω διαφορων... Ενω οι πιστονατοι με τα πειρακια απλα χορευουν... Το apex το μαμα σπαει στην ακρη ας πουμε... και τα κομματακια πανε και χαλανε το υπολοιπο μοτερ και κινδυνευεις να μην σωσεις κατι απο τα υπολοιπα μερη οπως ροτορας και housing (που ειναι και τα πιο δυσευρετα και ακριβα) ωστε μαζι με τα καινουργια apex και τα καινουργια λαστιχα απαραιτητως θα κανεις το rebeilt. H μια μερια παντα γιατι η αλλη παραδιδει και κυριως ο πισω ροτορας. Πλακες γλυτωνονται ,οι οποιες ομως μορει να κανουν ρηγμα απο πολλη δυναμη!
Aftermarket υπαρχουν και καποιοι τα εχουν δοκιμασει γιατι μονο με την δοκιμη θα φανει πραγματικα αν ισχυει αυτο που λεει καποιος.
ΠΧ Τα ασπαστα του Atkins , τα πηρε καποιος και τα εβαλε. Το καλο νεο ειναι οτι λυγιζουν αρχικα και δεν φευγουν κομματακια οποτε σωνεις ολο το υπολοιπο μοτερ!!! και μειωνεις τα υπολοιπα εξοδα..... ,
Το κακο ειναι οτι λυγιζουν γρηγορα με τις πιο μεγαλες πιεσεις παντα... χανεις τη συμπιεση ,δεν παιρνει μπροστα,θελεις κατηφορα να το βαλεις μπροστα και καποια στιγμη θα σπασουν αλλα θα γινει το παραπανω.
Συμφωνα με καποιον αλλο που ψαχνεται ,υπαρχουν καλα μαχαιρια και με καλες κριτικες απο κατοχους rx7 rx8 του εξωτερικου τα οποια ομως ειναι πανακριβα(νομιζω esmeril racing δεν ειμαι σιγουρος) ισως ομως καποιος που ξεκιναγε τωρα το τουμπισμα και ηταν ανετος οικονομικα να του συστινοταν αυτη η λυση με αποσβεση λογω αντοχης μελλοντικα. Υπαρχουν και καποιες αλλες εταιριες και συγκεκριμενα τωρα τελευταια με ικανοποιητικη χρεωση αλλα θα δουμε μολις δοκιμαστουν....... Και βεβαια αν δεν την ακουσουν τα side και corner seals που συνηθως μπαινουν και μετα...
Δυστυχως επειδη το 8αρι ειναι μια πολυ ιδιοτροπη γκομενα την ακουνε και τα ατμοσφαιρικα επισης. Τυχη χρειαζεται και καλη συντηρηση...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bluemike    
1,5 Bar
1,5 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1511
Εγγραφή: Παρ Οκτ 05, 2012 12:31
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Νοέμ 07, 2014 16:52

Χωρις rebuild για πολλα χιλιομετρα ,πως μπορεις να το πετυχεις αυτο σε εναν κινητρα wankel?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Angel την Παρ Νοέμ 07, 2014 17:01

Κατα την αποψη μου, αν ολοι οι κινητηρες ήταν βανκελ θα υπήρχε τετοια εξελιξη που ζητήματα κατανάλωσης θα είχαν ξεπεραστεί...
Άβαταρ μέλους
Angel    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 17:53
Τοποθεσία: Γερακας
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Rx8

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Argiris RX 8 την Παρ Νοέμ 07, 2014 17:03

Πλεονεκτήματα Wankel:

1. Μικρός και ελαφρύς
2. Λίγα κινούμενα μέρη / απλός στην κατασκευή
3. Στροφάρει!
4. Παράγει περισσότερο έργο ανα περιστροφή σε σχέση με τον Otto, οπότε χρεάζονται λιγότερα κυβικά
5. Ελάχιστοι κραδασμοί


Μειονεκτήματα:

1. Η θερμοδυναμική απόδοση (δεν είμαι σίγουρος) πρέπει να είναι χαμηλότερη, γιαυτό και η τεράστια κατανάλωση.
2. Πρόβλημα στεγανοποίησης του θαλάμου καύσης που συνεπάγεται σε προβλήματα συμπίεσης και υψηλή κατανάλωση λαδιού.
3. Για την ώρα δεν βγάζει ροπή χαμηλά, οπότε κάνει μόνο για σπόρ αυτοκίνητα

Το βασικό πλεονέκτημα είναι οτι ουσιαστικά μπορεί να στροφάρει όσο ψηλά θέλει, χωρίς κραδασμούς, οπότε είναι ιδανικός για σπόρ αυτοκίνητα.

Απο κεί και πέρα δεν νομίζω οτι θα λυθούν τα προβλήματά του ακομα και με τον 16 χ ταχα μου που ετοιμαζουν και μάλλον δεν πρόκειται να το δούμε ποτες σε καθημερινά αυτοκίνητα
ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Argiris RX 8    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2009 14:03
Τοποθεσία: Σπάρτη
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Ηλικία: 57
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo '07 US spec

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό mike2 την Παρ Νοέμ 07, 2014 17:15

300ml= 3€(ουτε διοδια να ηταν δεν θα κανετε ετσι) καθε 1000χλμ θεωρειτε υψηλη καταναλωση λαδιου?

http://www.slang.gr/lemma/show/ta_mouni ... eria_13261
mike2    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 15, 2013 10:23
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 52
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Young Schumacher την Παρ Νοέμ 07, 2014 17:28

Ενα μαμα μοτερ Νασο μπορει να κρατηθει για αρκετα χιλιομετρα και πολλα χρονια. Το πρωτο μου μοτερ ειχε 131.000 με συμπιεση 7.3, 7.1, 6.9 / 7.1, 6.9, 6.7
Το μονο που εκανα το πρωι που το εβαζα μπροστα να το δουλευω μεχρι 2,500 στροφες χαλαρα οχι αποτομα οταν ηταν ζεστο δεν το εσκιζα και πριν φτασω στον προορισμο μου ή πηγαινα νορμαλ ή περιμενα λιγα δευτερολεπτα ωστε να ηρεμηση. Μετα αλλαγες λαδιων στην ωρα του πρεμιξ στο ντεποζιτο αυτα. Και πηγαινε τον κωλο του στην κυριολεξια
By M6crazy



ΛΕΥΚΟΙ ΑΕ[/color][/size]
Άβαταρ μέλους
Young Schumacher    
1,4 Bar
1,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Τετ Ιουν 27, 2012 13:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 40
Μοντέλο Αυτ.: rx8 challenge

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό ROTARY RELOADED την Παρ Νοέμ 14, 2014 16:24

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. . . . και το άλλο να δεις πως πάει...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.... Ααα! Ναι! μια εικόνα χίλιες λέξεις.... chair :beee: :beee: :beee:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
My wife is my mentor,my son is my hero,and my daughter...is my hope!
Άβαταρ μέλους
ROTARY RELOADED    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 12, 2013 14:46
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: SE3P Challenge Bose+Leather

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Νοέμ 14, 2014 16:29

Ωραιος ο Στελιος!! yiiiio

Στελιο,τι λεμε για τις περιπτωσεις ομως που ανθρωποι το προσεχουν σαν τα ματια τους ...κι ομως αποδημει εις Κυριον?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό ROTARY RELOADED την Παρ Νοέμ 14, 2014 17:10

Το έχω πει πολλές φορές αυτό το αμάξι θέλει πολύ αγάπη και αν δεν το αγαπας καλύτερα να μην το έχεις-πρέπει να γίνεις μηχανικός, ηλεκτρολόγος ή γενικά γνώστης....
... ο περιστροφικός κινητήρας είναι μοναδικός ένα χειροποίητο κομμάτι που θελει σεβασμο και γνωση. bad_boys

-ΔΕΝ πρεπει να σε νοιάζει αν καιει αν χαλαει... το γουστάρεις και αυτό είναι όλο!!! smilie_car


δεν έχεις γνωση και σεβασμο.... ΔΕΝ κάνεις για αυτοκίνητο με περιστροφικό μοτερ δυστυχώς! :cry:

παρε κάτι άλλο πχ. evo,subaru,κλπ. κλπ. Το αυτοκίνητο που φοράει περιστροφικό μοτερ ή το αγαπας ή το πουλας. :D

*Κάποιοι τα πουλησαν απο αναγκη δεν μιλαμε γι αυτους(αυτα ειναι μεσα στην ζωη)
My wife is my mentor,my son is my hero,and my daughter...is my hope!
Άβαταρ μέλους
ROTARY RELOADED    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 12, 2013 14:46
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: SE3P Challenge Bose+Leather

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό iliasrx8 την Σάβ Νοέμ 15, 2014 01:25

Εγώ πιστεύω ότι αν είσαι προσεχτικός σε κάποια θέματα με τον wankel θα σου βγάλει αρκετά χιλιόμετρα μπορεί όχι όσα ένας εμβολοφόρος αλλά θα βγάλει.Τώρα ως προς το θέμα αν σπάει η όχι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σου σπάσει από ένα εμβολοφόρο αλλά όλα τα μοτέρ μπορεί να σπάσουν κάποια στιγμή και σαν παράδειγμα δύο φίλοι ένας με vti 1600 και ένας με s2000 πήραν μοτέρ στα χέρια.
iliasrx8    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τρί Μαρ 26, 2013 21:11
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: mazda rx8 challenge

Re: Rotary Engine-Αξιοπιστος η οχι?

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Νοέμ 15, 2014 10:57

Ηλια φιλε,φυσικα και ολα τα μοτερ μπορουν να σπασουν!Ποσα χιλιομετρα ειχαν αυτα αν τυχον γνωριζεις?

Ιδιως αν δεν περιποιεισαι σωστα το μοτερ με σωστες αλλαγες λαδιων,καποια στιγμη θα γινει μεσα καρβουνο και θειαφι!

Στελιο,δικιο εχεις φιλε!Μεχρι στιγμης ποσα χιλιομετρα εχεις?Πως το περιποιεισαι εσυ?ευχομαι παρα πολλα απροβληματιστα να κανεις ακομα!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες Mazda - Engines

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron