stavrosm6 έγραψε:Γενικα ο wankel εχει φαει πολυ κραξιμο ειτε απο γερμανοφιλους η ακομη και απο ιαπωνες φιλους!!!
και οι περισσοτεροι απο αυτους δεν ξερουν τιποτα καν τι κινητηρας ειναι,μονο μια λεξη,ροτορας και οτι καιει λαδια κ χανει
συμπιεση μονο αυτο και επειδη καπου το εχουν ακουσει!
καινουργια αυτοκινητα με 30 και 50 χιλιαδες χλμ,tsi που ειπε ο νασος η ολο το group vag μεσα,ιταλικα η ακομη και μερικες ιαπωνικες
δεν καινε λαδια?δεν καινε βαλβιδες?σασμαν?καδενες χρονισμου και και και ποσα πραγματα βλεπουμε!
τεσπα απλα για εμενα τα λαδια του wankel τα δικαιολογω γιατι η λιπανση του οπως ειπε και ο Γιαννης ειναι οτι καίνε λάδι γιατί λάδι εγχέεται ελεγχόμενα στους θαλάμους καύσης και οχι απο κακή στεγανοποίηση και απλα οσο φθειρεται ο ροτορας θα καιει λιγο παραπανω απο το κανονικο,αυτη ειναι η αποψη μου!
Οι φθορές στα παλινδρομικά μοτέρ οφείλονται πολύ απλά στα πολλαπλάσια κινούμενα μέρη που έχουν. Ο wankel έχει τρία όλα κι'όλα, άρα τι φθορές να έχει ? Το πρόβλημά του είναι η φθορά στα σημεία που "σφραγίζει", δηλαδή στα seals. Δυστυχώς αυτά -apex, corner, oil- οδηγούν απευθείας και στην μειωμένη απόδοση και τελικά καταστροφή του μοτέρ, ενώ π.χ. ένα παλινδρομικό που καίει λάδι από τα piston rings, μπορεί να δουλεύει έτσι για χιλιάδες χλμ.
Και η ποσότητα λαδιού τυπικά δεν αλλάζει με τα χιλιόμετρα, όσο μετράει η OMP στην αρχή μετράει και στην συνέχεια. Απλά φθείρονται τα oil seals και εκεί πλέον αρχίζει και η παράπλευρη καύση λιπαντικού, αυτή που δεν θέλεις δηλαδή.