[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 20, 2024 10:32 ]

Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Κυρ Δεκ 25, 2011 12:29

Νασο τι μπορεις να πεις για εναν κατασκευαστη που οσο περνανε τα χρονια μπαινει και πιο δυναμικα σε νεα χωραφια αναβαθμιζοντας πληρως ολη την ναυαρχιδα και δειχνοντας το δρομο προς το μελλον....δεν ειναι τυχαιο οτι πλεον τα 2 πιο εξελιγμενα μοτερ στον κοσμο τα εχει η :mazda: .....1ος και καλυτερος ο Wankel,που αν θυμαμαι καλα εχει αποδοση 180 αλογα το λιτρο που ειναι η μεγαλυτερη επιδοση ατμοσφαιρικου κινητηρα στον κοσμο και τωρα με τους Skyactiv με την συμπιεση οχι στο 12 οχι στο 13 αλλα στο 14!!!!! τι μπορεις να πεις για αυτα τα διαμαντια μηχανικης....εγω απλα υποκλεινομαι..... :bow: :mazda:
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Δευτ Ιαν 16, 2012 15:45

Ενα απο τα μπεκ αμεσου ψεκασμου που χρησιμοποιουν οι νεοι skyactiv!!!!

You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό kalidor την Δευτ Ιαν 16, 2012 16:31

Ετσι ειναι η αυριανη τεχνολογια....και μεις απλα την περιμενουμε!!!
Άβαταρ μέλους
kalidor    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:37
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: Skoda Octavia 1.6 TDI

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Ιαν 09, 2014 16:15

Η νέα γενιά των SkyActiv κινητήρων της Mazda υπόσχεται 30% οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με την τωρινή

18423087291546643527-700x525.jpg


Η Mazda, μέσω του επικεφαλής εξέλιξης powertrains, Mitsuo Hitomi, έθεσε τον επόμενο μεγάλο στόχο όσον αφορά τους κινητήρες που κινούν τα οχήματά της.

Το επόμενο μεγάλο βήμα, είναι οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί του 2020. Πρέπει να μας βοηθήσει σε αυτό.

Ο Hitomi-san αναφέρεται πρώτα απ’ όλα στα νέα standards εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που θέτουν ως όριο τα 95 gr/km το 2020 και τα 65 gr/km το 2025. Όσο για το τι είναι αυτό που θα τους βοηθήσει; Μιλάει για την επόμενη γενιά των Skyactiv κινητήρων, με την ονομασία Skyactiv 2 φυσικά, που μέσω της εφαρμογής νέων τεχνολογιών, υπόσχονται σημαντικά καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Οι νέοι αυτοί κινητήρες είναι ακόμη υπό εξέλιξη αλλά υπόσχονται έως και 30% μειωμένη κατανάλωση συγκρινόμενοι με την τρέχουσα γενιά Skyactiv κινητήρων.

Η Mazda δεν έχει το budget άλλων κατασκευαστών ώστε να εξελίξει υβριδικά powertrains και έτσι, είναι «αναγκασμένη» να δουλέψει με δοκιμασμένες τεχνολογίες και να διαφοροποιήσει την στρατηγική της από τους ανταγωνιστές. Οι μηχανικοί της Mazda, εργάζονται πυρετωδώς ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν φτωχότερο μίγμα και ένας τρόπος με τον οποίο μπορούν να το καταφέρουν αυτό χωρίς να χάσουν απόδοση, είναι μέσω της αύξησης της συμπίεσης. Μπορεί να είναι νωρίς ακόμα αλλά οι μηχανικοί δουλεύουν με συμπίεση της τάξης του 18:1 (από το 14:1 που λειτουργούν οι Skyactiv τώρα και είναι η υψηλότερη συμπίεση κινητήρα παραγωγής στον κόσμο)! Εκτός της αυξημένης συμπίεσης, η Mazda ποντάρει πολλά και στο HCCI (Homogenous Charge Compression Ignition) σύστημα της. Ένα σύστημα που συμπιέζει το καύσιμο μίγμα σε τέτοιες πιέσεις και θερμοκρασίες που αυταναφλέται χωρίς την χρήση μπουζί. Όπως λειτουργούν περίπου οι diesel κινητήρες.

Το πρόβλημα είναι πως η εξέλιξη ενός τέτοιου συστήματος έχει τα εμπόδια της. Πρώτον, οι μηχανικοί πρέπει να διευρύνουν το φάσμα των στροφών στις οποίες λειτουργεί το σύστημα. Πολύ χαμηλές στροφές και το σύστημα μπορεί να προκαλέσει misfire λόγω χαμηλών θερμοκρασιών. Πολύ υψηλές και υπάρχει ο κίνδυνος misfire λόγω υψηλού ρυθμού περιστροφής. Δεύτερον, η ψύξη. Ένα τέτοιο σύστημα αυξάνει σημαντικά τις απαιτήσεις του κινητήρα για ψύξη και αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί. Τέλος, η ευαισθησία ενός κινητήρα με HCCI στο καύσιμο που θα χρησιμοποιεί.

Όπως και να έχει, η Mazda μπορεί να μην έχει τον προϋπολογισμό άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών αλλά σίγουρα έχει την brain power για να ανταπεξέλθει και αυτό μου δίνει ελπίδα πως θα λυθούν όλα τα προβλήματα και οι Skyactiv 2 θα κάνουν το ντεμπούτο τους μέχρι το 2020 τηρώντας τις υποσχέσεις των μηχανικών. Σειρά έχουν μετά οι Skyactiv 3 που θα βοηθήσουν την εταιρία να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του 2025.

[Πηγή: Automotive News]
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Δημητρης01 την Πέμ Ιαν 09, 2014 22:00

οι αλλοι τα τουρμπιζουν και ησυχαζουν
Δημητρης01    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 824
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 11:50
Γένος: Δεν έχει ορισθεί

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Ιαν 10, 2014 10:16

Η ωμη αληθεια αυτη ειναι δυστυχως!Η τεχνολογια αυτη ειναι για εποχες πριν 10 χρονια που δεν ειχε προβλημα ο κοσμος με τα κυβικα!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Last_Of_The_6 την Παρ Ιαν 10, 2014 20:58

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα της παράλογης φορολόγησης των κυβικών, δεν σημαίνει ότι η κίνηση αυτή είναι λάθος, ίσως είναι άστοχη απλά για την Ελληνική αγορά. Απο την άλλη, το θέμα της έλλειψης turbo, στα πρότυπα της φιλοσοφίας downsizing, εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί. Αν δεν έχουν budget για εξέλιξη, η λύση είναι προφανής : συνεργασία. Πως δηλαδή θα συνεργαστούν με την TOYOTA για τα υβριδικά.....

Και μία ερώτηση : εδώ μειώσαν τον λόγο συμπίεσης στο ντήζελ για μείωση του δομικού βάρους. Στον βενζινοκινητήρα πάνε να κάνουν το αντίθετο;
Άβαταρ μέλους
Last_Of_The_6    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 16:15
Τοποθεσία: Κορυδαλλός (Highlands)
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MkII 2.0

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Δημητρης01 την Παρ Ιαν 10, 2014 22:16

δεν ειναι θεμα Ελλαδας η οχι, ενα 2λιτρο μαζδα 6 skyactiv me e-loop δεν θα εχει καμμια 33 χιλιαρικα? θα εχει μπορει και ++ με ποσα ατια? 150 170 και τελη κανονικοτατα μιας και ειναι +100gr και 2λιτρο για το φορο.
ανταγωνισμος
1,6 πολλα με πανω κατω 200 ατια +τελη χωρις φορο.
2,0 αρκετα με πανω απο 280 ατια + τελη με φορο , και αφου ο Ελληνας πρεπει να εχει δικο του σταυλο και μαλιστα μεγαλο............

δυσκολο εργο, και για αυτο τον λογο δεν βλεπεις νεο 3αρι και 6αρι στο δρομο , αλλα volvo, A3 , 3Ares , cla και σχεδον ολον τον υπολοιπο ανταγωνισμο εστω και χλωμα κατι να κανει.
Δημητρης01    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 824
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 11:50
Γένος: Δεν έχει ορισθεί

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Ιαν 11, 2014 12:29

Last_Of_The_6 έγραψε:Επειδή ζούμε στην Ελλάδα της παράλογης φορολόγησης των κυβικών, δεν σημαίνει ότι η κίνηση αυτή είναι λάθος, ίσως είναι άστοχη απλά για την Ελληνική αγορά. Απο την άλλη, το θέμα της έλλειψης turbo, στα πρότυπα της φιλοσοφίας downsizing, εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί. Αν δεν έχουν budget για εξέλιξη, η λύση είναι προφανής : συνεργασία. Πως δηλαδή θα συνεργαστούν με την TOYOTA για τα υβριδικά.....

Και μία ερώτηση : εδώ μειώσαν τον λόγο συμπίεσης στο ντήζελ για μείωση του δομικού βάρους. Στον βενζινοκινητήρα πάνε να κάνουν το αντίθετο;


Καλη χρονια Αντρικο mmm Απο το να εξελισσουν μοτερ που βλεπουν πως δεν εχουν και τοση απηχηση και δινουν και ενα σωρο λεφτα,τι πιο απλο να δωσουν κονδυλια για ενα μοτερ χαμηλων κυβικων και τουρμπο η οπως πολυ σωστα επεσημανες,να συνεργαστουν για ενα downsizing!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό KONDIM την Κυρ Σεπ 28, 2014 19:34

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SKYACTIVE
KONDIM    
0 Bar
0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2014 19:47
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8CC SEDAN TOYRING CLIMA 2003

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό bluemike την Δευτ Σεπ 29, 2014 07:01

Τιποτα για RX8..... godfather :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
bluemike    
1,5 Bar
1,5 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1511
Εγγραφή: Παρ Οκτ 05, 2012 12:31
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX8

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Touring the M3 1.6 την Παρ Ιαν 20, 2017 21:59

Ξεθάβω...
http://www.4troxoi.gr/tehnologia/eidise ... ei-i-mazda
Αυτά είναι...!!! superhap
Devotee since 1984
...η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω....
Άβαταρ μέλους
Touring the M3 1.6    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4000
Εγγραφή: Τετ Ιαν 11, 2012 18:38
Τοποθεσία: Αθήνα-Saints
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 52
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 1.6 TC-Black-Hatch 2007

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Pats την Παρ Οκτ 27, 2017 13:16

ο πρωτοποριακός Skyactiv-X βενζινοκινητήρας της Mazda

Η Mazda στις αρχές του περασμένου Αυγούστου εξέπληξε τον κόσμο ανακοινώνοντας τον Skyactiv-X βενζινοκινητήρα, ο οποίος παρότι διαθέτει μπουζί, η ανάφλεξη του καυσίμου γίνεται κυρίως μέσω της συμπίεσης, δηλαδή όπως στους κινητήρες diesel. Το σύστημα υπόσχεται και μειωμένους ρύπους, πέραν την μειωμένης κατανάλωσης.

Η Mazda ελέγχει την καύση μέσω του μπουζί με τo σύστημα ανάφλεξης Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Όπως θα δεις στο video, όταν το έμβολο ανεβαίνει στο ΑΝΣ, μέσα στον κύλινδρο υπάρχει ένα φτωχό μείγμα βενζίνης. Η Mazda έχει τοποθετήσει ένα υψηλής πίεσης μπεκ δίπλα από το μπουζί, το οποίο αναλαμβάνει να ψεκάσει μια μικρή ποσότητα βενζίνης. Την στιγμή που το μπεκ ψεκάζει, το μπουζί δημιουργεί έναν σπινθήρα το οποίο δημιουργεί ανάφλεξη στο πλούσιο μείγμα που δημιουργήθηκε από τον ψεκασμό. Η αυξημένη συμπίεση που δημιουργείται, έχει ως αποτέλεσμα να αναφλέγεται και το υπόλοιπο φτωχό μείγμα, κάτι που μπορεί να γίνει ακόμη και σε μεγάλο εύρος στροφών και φορτίων.



Ο νέος supercharged κινητήρας, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Sustainable Zoom-Zoom 2030. Για αρχή θα τοποθετηθεί στο νέο Mazda3 που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2018 και αργότερα αναμένεται να εξοπλίσει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας. Ο Skyactiv-X κινητήρας είναι ο Skyactiv βενζινοκινητήρας δεύτερης γενιάς και παράγει 10%-30% περισσότερη ροπή σε σχέση με τους σημερινούς Skyactiv κινητήρες, με την κατανάλωση να μειώνεται κατά 20% με 30%.

Στόχος της Mazda είναι μέχρι το 2030 να μειώσει τον μέσο όρο CO2 του ομίλου κατά 50% σε σχέση με το 2010, ενώ απώτερος στόχος είναι η μείωση αυτή να αγγίξει το 90% μέχρι το 2050. Η Mazda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της να τελειοποιήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς θεωρεί πως η πλειοψηφία των αυτοκινήτων παγκοσμίως θα συνεχίσει να τροφοδοτείται από αυτούς για πολλά χρόνια ακόμη.

Εικόνα
> Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl <
Άβαταρ μέλους
Pats    
0,9 Bar
0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 07, 2008 18:38
Τοποθεσία: Κερατσινι - Πειραιας
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 41
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό nikos sim την Παρ Οκτ 27, 2017 13:18

Καλησπερα μετα απο καιρο στο σουπερ κλαμπ :bow: Μπραβο και παλι μπραβο στην θαυματουργη εταιρεια της χιροσιμα που κατορθωνει συνεχως να μας τρελαινει με της πρωτοποριακες της θεσεις! :bow: :mazda:
Φανταζομαι τα ιδια μαγικα θα εφαρμοσουν απο την mazda στα κινητηρια συνολα περα απο το πανεμορφο μικρο 3αρι και στο εταιρο μαγικο 6αρι που ειδαμε και μας αφησε ολους καγκελο με την απιστευτα γοητευτικη παρουσια του!
nikos sim    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Τρί Αύγ 11, 2009 17:34
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6

Re: Η τεχνολογία Skyactiv της Mazda!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Οκτ 27, 2017 15:02

Πολλοι καλοι κινητηρες για να ειναι αληθινοι με τετοιες αποδοσεις!μακαρι να ειναι,αλλα στο τελος παραπεμπουν σχεδον σε ηλεκτρικους με την καταναλωση,ροπη και αποδοση που ανακοινωνουν!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες Mazda - Engines

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron