από dgiannitakis την Τρί Μαρ 02, 2010 20:48
Εννιά στις δέκα τα ηχοσυστήματα των αυτοκινήτων την περνάνε κολλημένα σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό. Μέχρι να πας ένα ταξίδι, ή να χάσεις ένα ραντεβού και να περιμένεις καμιά ώρα στο αυτοκίνητο. Τότε ξεδιπλώνονται όλες οι ανάγκες και όλες οι απαιτήσεις απέναντί τους. Πόση σημασία όμως δίνουμε; Υπάρχουν δύο ακραίες περιπτώσεις. Αυτών που δεν δίνουν καμία σημασία, και αυτών που δίνουν περισσότερη από όση στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Οι άλλοι τι κάνετε; Πόσο σας ενδιαφέρουν οι δυνατότητες και η απόδοση του ηχοσυστήματός σας;
Φυσικά όλα είναι ανάλογα με τη χρήση. Για πολλούς ακόμη και ένα σταθμό στο ραδιόφωνο να έπαιζε μόνο θα ήταν αρκετό. Δεν θα ήταν όμως σημαντικό αυτό που ακούν να το ακούν καλά; Στα ηχοσυστήματα αυτοκινήτου όμως η ποιότητα στον ήχο έρχεται μαζί με τις άλλες προδιαγραφές.
Και έτσι έχουμε μηχανήματα που μόνο καφέ δεν ψήνουν. Σήμερα ένα σύστημα που εκτός από ράδιο παίζει και CD με MP3 είναι το απολύτως βασικό. Όμως οι ανάγκες αυξάνονται. Οι περισσότεροι κυκλοφορούν με το προσωπικό τους «εμπιθρόφωνο», τη συσκευή αναπαραγωγής MP3 δηλαδή, που κάπως θέλουν να τη συνδέσουν και να ακούν μουσική και στο αυτοκίνητό τους.
Γι αυτό χρειάζονται τουλάχιστον μία είσοδο ήχου, όμως υπάρχει και υποστήριξη συσκευής iPod ώστε να περνάνε τα ονόματα των τραγουδιών από την οθόνη του ηχοσυστήματος. Δεν είναι άσχημο. Δεν είναι άσχημο επίσης το ηχοσύστημα να έχει bluetooth με κάποιο επίπεδο χειρισμού και του κινητού τηλεφώνου.
Έτσι μιλάς χωρίς καλώδια, όπως προβλέπει ο ΚΟΚ, βλέπεις ποιος σε παίρνει και παίρνεις όποιον θες χωρίς να ψάξεις το κινητό σου. Επίσης χαμηλώνει την ένταση της μουσικής μόνο του, παγώνει το κομμάτι που άκουγες και γενικά προσφέρει έναν αυτοματισμό που εκτός από βολικός είναι και ασφαλής.
Όχι ότι σώζεσαι, αφού το πρόβλημα στο τηλέφωνο είναι ότι λείπει η προσοχή από το δρόμο, όχι το χέρι από το τιμόνι. Τουλάχιστον είσαι νόμιμος. Από κει και πέρα όμως το ηχοσύστημα μπορεί να μετατραπεί σε πραγματικό εργαλείο, εφόσον προσφέρει και πλοηγό.
Αυτό είναι το αδύνατο σημείο γιατί εκτός από το παράλογο κόστος σε σχέση με τις φορητές συσκευές του εμπορίου, συχνά η κάλυψη και η ανανέωση των χαρτών δεν είναι εξίσου καλή. Είναι όμως ενσωματωμένο και συνεργάζεται με τα άλλα, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα πρακτικό.
Από κει και πέρα το ηχοσύστημα μπορεί να περιλαμβάνει και ικανότητα αναπαραγωγής εικόνας, με οθόνες είτε κεντρικά είτε και στα προσκέφαλα για τους πίσω, οπότε μεταμορφώνει το αυτοκίνητο σε σινεμά. Εμείς βέβαια στα ταξίδια χαζεύαμε τη διαδρομή, τα παιδιά μας όμως έχουν μάθει σε πολύ πιο έντονη εγκεφαλική διέγερση (ή το αντίθετο, όπως το πάρει κανείς) και έτσι για αρκετούς τέτοιες μονάδες ψυχαγωγίας (κάποιες περιλαμβάνουν και παιχνιδομηχανή) εντός αυτοκινήτου είναι πολύ ελκυστικές.
Εσείς τι από αυτά χρησιμοποιείτε; Τι θέλετε να έχει το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου σας; Μέχρι πόσα λεφτά δίνετε για αυτά και τελικά αξίζει να επεκταθείτε πέρα της εργοστασιακής μονάδας; Πως το βλέπετε το ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.