[ +/- ] [ It is currently Sun Jan 19, 2020 14:43 ]

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby nikos sim on Wed Feb 14, 2018 10:09

Καλημερα σε ολους.γνωριζετε για αυτο κατι?

https://www.carbonoff.gr/index.php/engi ... 4-10-56-46
nikos sim    
- 0,1 Bar
- 0,1 Bar
 
Posts: 166
Joined: Tue Aug 11, 2009 17:34
Location: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Gender: Male
Age: 34
Car Model: mazda 6

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby DASKALAKIS CX-7 on Wed Feb 14, 2018 14:08

ΕΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ...
DASKALAKIS CX-7    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Posts: 204
Joined: Sat Jun 19, 2010 05:51
Gender: None specified
Car Model: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby Dodos on Wed Feb 14, 2018 14:39

Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.
Image
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
User avatar
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Posts: 5754
Joined: Fri Dec 25, 2009 11:47
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby The Ace on Wed Feb 14, 2018 14:49

To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....
Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Posts: 3115
Joined: Thu Apr 21, 2011 08:46
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 46
Car Model: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby DASKALAKIS CX-7 on Wed Feb 14, 2018 15:00

πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)
DASKALAKIS CX-7    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Posts: 204
Joined: Sat Jun 19, 2010 05:51
Gender: None specified
Car Model: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby rotoropoulos on Wed Feb 14, 2018 16:20

The Ace wrote:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?
User avatar
rotoropoulos    
0,5 Bar
0,5 Bar
 
Posts: 561
Joined: Sun May 09, 2010 18:35
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 34
Car Model: RX 8 Cosmo

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby diMiPS on Wed Feb 14, 2018 18:17

Dodos wrote:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο

...όλα είναι δρόμος...
Image
User avatar
diMiPS    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Posts: 4811
Joined: Sun Mar 30, 2008 20:50
Location: Πειραιας
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 46
Car Model: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Wed Feb 14, 2018 19:36

diMiPS wrote:
Dodos wrote:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο




axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa

Στον κινητηρα ομως που ειναι το θεμα μας,πως????????????????????????ετσι???????? axaxaxa
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37786
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 44
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby The Ace on Thu Feb 15, 2018 13:14

rotoropoulos wrote:
The Ace wrote:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?


DASKALAKIS CX-7 wrote:πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)


To blasting είναι η μέθοδος κατά την οποία καθαρίζουμε εισαγωγή, αυλούς και βαλβίδες χρησιμοποιώντας πιστόλι για να ψεκάσουμε υπό πίεση κάποιο υλικό (σόδα, θραύσματα καρυδιού, γυαλί, πάγο κλπ) στις επιφάνειες που θέλουμε να καθαρίσουμε. Προφανώς προϋποθέτει άνοιγμα εισαγωγής και πολλαπλής. Το κάνουν 4-5 μαγαζιά στην Αθήνα, με κόστος από ~100€ μέχρι ~300€, αναλόγως υλικού, αυτοκινήτου και ωρών εργασίας (λιγότερο/περισσότερο βρώμικο). Εγώ το έκανα στον Παυλίδη που ειδικεύεται σε PSA, που το κάνει με soda blasting, και μου πήρε 100€ -εύκολη πρόσβαση στο μοτέρ, άνετη εργασία, φιλική τιμή ;) Κυριολεκτικά έφυγα με άλλο αυτοκίνητο, δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Posts: 3115
Joined: Thu Apr 21, 2011 08:46
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 46
Car Model: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby A.Mazdaios on Thu Feb 15, 2018 17:43

Στην έκθεση αυτοκινήτου ενημερώθηκα για την Carbon off απο το περίπτερο ου είχαν και μου έδωσαν και κουπόνι 50% έκπτωσης. Καθότι δεν είχα χρόνο το έδωσα σε φίλο με Octavia 5 Diesel και 190,000χλμ. Οι εντυπώσεις του ήταν πολύ καλές αλλά μιλάμε για ένα αμάξι που το έχει στύψει οπότε οποιοσδήποτε καθαρισμός μόνο προς το καλύτερο θα ήταν η κατάσταση! Εγώ συμφωνώ με τον Αντώνη για συντήρηση είναι μια καλή οικονομική λύση!
Image
User avatar
A.Mazdaios    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Posts: 2080
Joined: Mon Oct 26, 2009 15:04
Location: ΑΙΓΑΛΕΩ
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 32
Car Model: mazda 3 2008 1,6

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby DASKALAKIS CX-7 on Wed Feb 21, 2018 13:17

ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..
DASKALAKIS CX-7    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Posts: 204
Joined: Sat Jun 19, 2010 05:51
Gender: None specified
Car Model: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby The Ace on Wed Feb 21, 2018 14:29

DASKALAKIS CX-7 wrote:ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..


Για διάρκεια τι να σου πω, το πούλησα το C5 :lol: Πάντως ο καθαρισμός με blasting είναι κανονική διαδικασία, πρακτικά γυρνάμε το μοτέρ (κυρίως την εισαγωγή) στην αρχή, όπως ήταν καινούριο. Φυσικά μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ, θα έχουμε ξανά σχηματισμό επικαθήσεων, μείωση απόδοσης κλπ, οπότε απλά επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Στα 128Κ χλμ που έχεις, σίγουρα υπάρχουν σοβαρές επικαθήσεις και σίγουρα έχεις μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Ειδίκευση στα ιαπωνικά ? Εδώ δεν υπάρχουν κανονικές αντιπροσωπείες σε μερικές μάρκες :haha:
Δεν χρειάζεται ειδίκευση, απλά να έχουν το μηχάνημα και να ξέρουν να λύνουν/δένουν εισαγωγή και πολλαπλή. Υπάρχουν όπως είπα 4-5 μαγαζιά που ξέρω εγώ ότι κάνουν blasting, ο Παυλίδης είναι το ένα (που δουλεύει περισσότερο με PSA). Το site του είναι pavlidis-competition.gr
Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Posts: 3115
Joined: Thu Apr 21, 2011 08:46
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 46
Car Model: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Postby DASKALAKIS CX-7 on Wed Feb 21, 2018 16:08

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.. superhap
DASKALAKIS CX-7    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Posts: 204
Joined: Sat Jun 19, 2010 05:51
Gender: None specified
Car Model: MAZDA CX-7

Καθαρισμός με υδρογονο

Postby rotoropoulos on Tue Jan 29, 2019 21:17

Παιδιά πιστεύετε κάνει όντως δουλειά;
https://carbonoff.gr/index.php/ksekapni ... -carbonoff
User avatar
rotoropoulos    
0,5 Bar
0,5 Bar
 
Posts: 561
Joined: Sun May 09, 2010 18:35
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 34
Car Model: RX 8 Cosmo

Re: Καθαρισμός με υδρογονο

Postby The Ace on Tue Jan 29, 2019 21:29

Όχι σπουδαία πράγματα, περισσότερο για συντήρηση είναι. Αν το αυτοκίνητο θέλει σοβαρό καθαρισμό, μόνο blasting ή άνοιγμα και χεράτο καθάρισμα.

Τα παραπάνω τα λέω ελεγμένα και δυναμομετρημένα :cool2:
Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Posts: 3115
Joined: Thu Apr 21, 2011 08:46
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 46
Car Model: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Next

Return to Φροντίδα Αυτοκινήτου

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest