Hellenic MazdaSpeedClub • Προβολή θέματος - Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος
[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Αύγ 18, 2018 18:46 ]

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό nikos sim την Τετ Φεβ 14, 2018 10:09

Καλημερα σε ολους.γνωριζετε για αυτο κατι?

https://www.carbonoff.gr/index.php/engi ... 4-10-56-46
nikos sim    
-0,3 Bar
-0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τρί Αύγ 11, 2009 17:34
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 32
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό DASKALAKIS CX-7 την Τετ Φεβ 14, 2018 14:08

ΕΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ...
DASKALAKIS CX-7    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 05:51
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Τετ Φεβ 14, 2018 14:39

Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5284
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Τετ Φεβ 14, 2018 14:49

To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium
The Ace    
1,7 Bar
1,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό DASKALAKIS CX-7 την Τετ Φεβ 14, 2018 15:00

πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)
DASKALAKIS CX-7    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 05:51
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Τετ Φεβ 14, 2018 16:20

The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 32
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Τετ Φεβ 14, 2018 18:17

Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο

...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4416
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Φεβ 14, 2018 19:36

diMiPS έγραψε:
Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο




axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa

Στον κινητηρα ομως που ειναι το θεμα μας,πως????????????????????????ετσι???????? axaxaxa
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 36645
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Πέμ Φεβ 15, 2018 13:14

rotoropoulos έγραψε:
The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?


DASKALAKIS CX-7 έγραψε:πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)


To blasting είναι η μέθοδος κατά την οποία καθαρίζουμε εισαγωγή, αυλούς και βαλβίδες χρησιμοποιώντας πιστόλι για να ψεκάσουμε υπό πίεση κάποιο υλικό (σόδα, θραύσματα καρυδιού, γυαλί, πάγο κλπ) στις επιφάνειες που θέλουμε να καθαρίσουμε. Προφανώς προϋποθέτει άνοιγμα εισαγωγής και πολλαπλής. Το κάνουν 4-5 μαγαζιά στην Αθήνα, με κόστος από ~100€ μέχρι ~300€, αναλόγως υλικού, αυτοκινήτου και ωρών εργασίας (λιγότερο/περισσότερο βρώμικο). Εγώ το έκανα στον Παυλίδη που ειδικεύεται σε PSA, που το κάνει με soda blasting, και μου πήρε 100€ -εύκολη πρόσβαση στο μοτέρ, άνετη εργασία, φιλική τιμή ;) Κυριολεκτικά έφυγα με άλλο αυτοκίνητο, δείτε τα αποτελέσματα εδώ
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium
The Ace    
1,7 Bar
1,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό A.Mazdaios την Πέμ Φεβ 15, 2018 17:43

Στην έκθεση αυτοκινήτου ενημερώθηκα για την Carbon off απο το περίπτερο ου είχαν και μου έδωσαν και κουπόνι 50% έκπτωσης. Καθότι δεν είχα χρόνο το έδωσα σε φίλο με Octavia 5 Diesel και 190,000χλμ. Οι εντυπώσεις του ήταν πολύ καλές αλλά μιλάμε για ένα αμάξι που το έχει στύψει οπότε οποιοσδήποτε καθαρισμός μόνο προς το καλύτερο θα ήταν η κατάσταση! Εγώ συμφωνώ με τον Αντώνη για συντήρηση είναι μια καλή οικονομική λύση!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
A.Mazdaios    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 26, 2009 15:04
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 31
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2008 1,6

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό DASKALAKIS CX-7 την Τετ Φεβ 21, 2018 13:17

ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..
DASKALAKIS CX-7    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 05:51
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Τετ Φεβ 21, 2018 14:29

DASKALAKIS CX-7 έγραψε:ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..


Για διάρκεια τι να σου πω, το πούλησα το C5 :lol: Πάντως ο καθαρισμός με blasting είναι κανονική διαδικασία, πρακτικά γυρνάμε το μοτέρ (κυρίως την εισαγωγή) στην αρχή, όπως ήταν καινούριο. Φυσικά μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ, θα έχουμε ξανά σχηματισμό επικαθήσεων, μείωση απόδοσης κλπ, οπότε απλά επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Στα 128Κ χλμ που έχεις, σίγουρα υπάρχουν σοβαρές επικαθήσεις και σίγουρα έχεις μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Ειδίκευση στα ιαπωνικά ? Εδώ δεν υπάρχουν κανονικές αντιπροσωπείες σε μερικές μάρκες :haha:
Δεν χρειάζεται ειδίκευση, απλά να έχουν το μηχάνημα και να ξέρουν να λύνουν/δένουν εισαγωγή και πολλαπλή. Υπάρχουν όπως είπα 4-5 μαγαζιά που ξέρω εγώ ότι κάνουν blasting, ο Παυλίδης είναι το ένα (που δουλεύει περισσότερο με PSA). Το site του είναι pavlidis-competition.gr
Ford Kuga 1.5EB ST-Line
Ford Fiesta 1.0EB Titanium
The Ace    
1,7 Bar
1,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2928
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Ford Kuga 1.5EB ST-Line,Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό DASKALAKIS CX-7 την Τετ Φεβ 21, 2018 16:08

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.. superhap
DASKALAKIS CX-7    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 05:51
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7


Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης