[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ Απρ 20, 2024 11:35 ]

Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Αύγ 14, 2011 12:47

Βασικές και αποτελεσματικές κινήσεις

Ένας στεγαζόμενος χώρος στάθμευσης είναι το καλύτερο μέρος για να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας, ιδιαίτερα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όμως, το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων στις μεγάλες πυκνοκατοικημένες πόλεις δεν έχει την επιλογή αυτή, με αποτέλεσμα να το αφήνει εκτεθειμένο στο δημόσιο δρόμο. Όταν όμως ένα όχημα παραμένει σταθμευμένο για πολλούς μήνες, τότε διάφορα σημάδια κάνουν την εμφάνισή τους, απογοητεύοντας τον ιδιοκτήτη. Ας δούμε λοιπόν, τι πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στο, για αρκετό καιρό, σταθμευμένο όχημά μας.

Κάλυμμα αμαξώματος
Η χρήση μίας προστατευτικής κουκούλας είναι η καλύτερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας, αν δεν διαθέτουμε στεγαζόμενο χώρο στάθμευσης. Έτσι, αποφεύγουμε διάφορες γρατσουνιές από τις μικροεπαφές άλλων αυτοκινήτων με το δικό μας αλλά και παρέχουμε προστασία στο χρώμα και στα υλικά της καμπίνας από τις καυτές ακτίνες του ηλίου, τη βροχή και τα περιττώματα πουλιών.

Μπαταρία
Η μπαταρία καλό είναι να ελέγχεται κατά μικρά χρονικά διαστήματα, με τη βοήθεια ενός ατόμου που εμπιστεύεστε και του έχετε παραχωρήσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας. Αν δεν έχετε μία τέτοια επιλογή, τότε αποσυνδέστε τους πόλους της ώστε να μην φθείρεται, με σκοπό να είναι διαθέσιμη όταν κληθεί να εκκινήσει ξανά τον κινητήρα του οχήματός σας.

Προστασία ελαστικών
Πριν την ακινητοποίηση του οχήματος, καλό είναι να αυξήσουμε την πίεση των ελαστικών, λίγο πάνω από το νούμερο που ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης, αν η προστατευτική κουκούλα δεν καλύπτει εξ ολοκλήρου τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας θα πρέπει να τοποθετήσουμε χαρτόνια έτσι, ώστε να τα προστατεύσουμε από τις ακτίνες του ηλίου.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό angelneo την Δευτ Αύγ 15, 2011 00:05

dgiannitakis έγραψε:Βασικές και αποτελεσματικές κινήσεις

Ένας στεγαζόμενος χώρος στάθμευσης είναι το καλύτερο μέρος για να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας, ιδιαίτερα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όμως, το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων στις μεγάλες πυκνοκατοικημένες πόλεις δεν έχει την επιλογή αυτή, με αποτέλεσμα να το αφήνει εκτεθειμένο στο δημόσιο δρόμο. Όταν όμως ένα όχημα παραμένει σταθμευμένο για πολλούς μήνες, τότε διάφορα σημάδια κάνουν την εμφάνισή τους, απογοητεύοντας τον ιδιοκτήτη. Ας δούμε λοιπόν, τι πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στο, για αρκετό καιρό, σταθμευμένο όχημά μας.

Κάλυμμα αμαξώματος
Η χρήση μίας προστατευτικής κουκούλας είναι η καλύτερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας, αν δεν διαθέτουμε στεγαζόμενο χώρο στάθμευσης. Έτσι, αποφεύγουμε διάφορες γρατσουνιές από τις μικροεπαφές άλλων αυτοκινήτων με το δικό μας αλλά και παρέχουμε προστασία στο χρώμα και στα υλικά της καμπίνας από τις καυτές ακτίνες του ηλίου, τη βροχή και τα περιττώματα πουλιών.

Μπαταρία
Η μπαταρία καλό είναι να ελέγχεται κατά μικρά χρονικά διαστήματα, με τη βοήθεια ενός ατόμου που εμπιστεύεστε και του έχετε παραχωρήσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας. Αν δεν έχετε μία τέτοια επιλογή, τότε αποσυνδέστε τους πόλους της ώστε να μην φθείρεται, με σκοπό να είναι διαθέσιμη όταν κληθεί να εκκινήσει ξανά τον κινητήρα του οχήματός σας.

Προστασία ελαστικών
Πριν την ακινητοποίηση του οχήματος, καλό είναι να αυξήσουμε την πίεση των ελαστικών, λίγο πάνω από το νούμερο που ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης, αν η προστατευτική κουκούλα δεν καλύπτει εξ ολοκλήρου τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας θα πρέπει να τοποθετήσουμε χαρτόνια έτσι, ώστε να τα προστατεύσουμε από τις ακτίνες του ηλίου.

Δημητρη ειναι αφιερωμενο σε καποιον συγκεκριμενα αυτο το αρθρο??? shotupi :lol:
angelneo    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2009 16:42
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: 323f 90'

Re: Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό Nikos76 την Δευτ Αύγ 15, 2011 04:37

Άγγελε, γιατί πειράζεις τον Μήτσο;
Άβαταρ μέλους
Nikos76    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: Τρί Απρ 14, 2009 07:19
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS

Re: Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Δευτ Αύγ 15, 2011 05:38

angelneo έγραψε:Δημητρη ειναι αφιερωμενο σε καποιον συγκεκριμενα αυτο το αρθρο??? shotupi :lol:


Βλέπω τώρα τελευταία το χει μετακινήσει αρκετά, με ταξίδια σε βόρεια και νότια Ελλάδα οπότε με τόση πλύση εγκεφάλου που έφαγε κάτι έγινε...
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό Nikos76 την Δευτ Αύγ 15, 2011 06:26

Ποιος τα έκανε όλα αυτά;
Άβαταρ μέλους
Nikos76    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: Τρί Απρ 14, 2009 07:19
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS

Re: Προστασία μόνιμα σταθμευμένου οχήματος

Δημοσίευσηαπό angelneo την Δευτ Αύγ 15, 2011 18:38

Nikos76 έγραψε:Άγγελε, γιατί πειράζεις τον Μήτσο;

Δεν πειραζω το Μητσο Νικο αλλον θελω να πειραξω. . . shotupi
angelneo    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2009 16:42
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: 323f 90'

Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό speeddriver την Πέμ Δεκ 06, 2012 11:53

Τι πρέπει να προσέξουμε όταν το ακινητοποιούμε για μεγάλο διάστημα

Οι λόγοι που μας αναγκάζουν να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητό μας για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πολλοί. Ένας από τους σημαντικότερους πχ, στο τέλος του χρόνου είναι τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας, ειδικά στα υψηλού κυβισμού οχήματα.
Η ακινησία όμως είναι μια ιδιαίτερη κατάσταση για κάθε αυτοκίνητο που κρύβει παγίδες. Για να μην βρεθείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων, πρόσεξε τα παρακάτω:
- Πλύνε καλά το αυτοκίνητο πριν το ακινητοποιήσεις. Η βρωμιά χαλά τη βαφή. Ακόμη καλύτερα, γυάλισέ το με προστατευτικό κερί.
- Βρες ένα κλειστό γκαράζ και πάρκαρε εκεί το αυτοκίνητο. Η έκθεση σε ακραίες καιρικές συνθήκες (χιόνι-βροχή το χειμώνα, ήλιος-ζέστη το καλοκαίρι) προκαλούν φθορές σε πολλά εμφανή και μη σημεία.
Εκτός αυτού, έτσι θα το προστατεύσεις καλύτερα από ενδεχόμενη κλοπή. Προσοχή: το κλειστό γκαράζ να μην έχει υγρασία, η οποία είναι πιθανό να προκαλέσει διάβρωση στο αμάξωμα.
- Στη χειρότερη περίπτωση, αν δεν έχεις κλειστό χώρο, προστάτεψέ το με μια κουκούλα και δέσε την καλά για να μην την αφαιρέσει ο δυνατός αέρας.
- Γέμισε το ρεζερβουάρ καυσίμου μέχρι επάνω. Ο εγκλωβισμένος αέρας σε ένα μισο-άδειο ρεζερβουάρ προκαλεί οξείδωση στα τοιχώματα. Βάλε επίσης κάποιο ειδικό πρόσθετο στο καύσιμο για μην αλλοιωθεί η σύνθεσή του με την πάροδο του χρόνου.
- Προστάτεψε τα ελαστικά ανασηκώνοντας το όχημα σε τάκους ή τριπόδια. Τα τελευταία τα βρίσκεις εύκολα και με χαμηλό κόστος σε καταστήματα με είδη αυτοκινήτου.
Αναζήτησε στο εγχειρίδιο (manual) του αυτοκινήτου τα ειδικά σημεία στο αμάξωμα όπου πρέπει να τοποθετήσεις τα τριπόδια.
- Ξέσφιξε τους πόλους της μπαταρίας και αφαίρεσέ την εντελώς από το αυτοκίνητο για να αποφύγεις φθορές στην περίπτωση που υπάρξει διαρροή υγρών. Συμβουλεύσου το εγχειρίδιο (manual) του αυτοκινήτου σχετικά.
Σε μικρά διαστήματα ακινησίας, είναι καλύτερα να βάζεις εμπρός το αυτοκίνητο ανά 1-2 εβδομάδες και να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά.
Προσοχή, αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κλειστό πάρκινγκ, αυτό θα πρέπει να αερίζεται όσο λειτουργεί ο κινητήρας – τα καυσαέρια σε κλειστό χώρο μπορούν να προκαλέσουν ακόμη και θάνατο.
- Ανασήκωσε ή αφαίρεσε τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων. Υπάρχουν στο εμπόριο ειδικές κρέμες για την προστασία τους.
Προσοχή, μην τους αλείψεις με οποιοδήποτε υλικό γιατί υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην καθαρίζουν πλέον σωστά το παρμπρίζ.

Πηγές: gocar.gr
http://www.newsbeast.gr/car/arthro/4548 ... tokinitou/
http://www.youtube.com/watch?v=dO9gpW6M ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=suFPrRF5 ... re=related

Μηδενί δίκην δικάσεις, πριν αμφοίν μύθον ακούσεις

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια
Άβαταρ μέλους
speeddriver    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 6348
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 09:42
Τοποθεσία: Αριδαία - Πέλλας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 57
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 1.8 T/C sedan (MKIII)

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Makisma την Πέμ Δεκ 06, 2012 14:44

speeddriver έγραψε:Σε μικρά διαστήματα ακινησίας, είναι καλύτερα να βάζεις εμπρός το αυτοκίνητο ανά 1-2 εβδομάδες και να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά.

Επεμενα πολυ πανω σ`αυτο ,σε σχετικη κουβεντα , προσφατα ,με γνωτο κυριο απ εδω μεσα .
Καλο θα ηταν , να ριξει μια ματια σε αυτο το ποστ .
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό stratos-m2 την Πέμ Δεκ 06, 2012 15:54

Makisma έγραψε:...με γνωστο κυριο απ εδω μεσα .
.. .


κάποιον μου θυμίζει , αλλά δεν είμαι σίγουρος αν μιλάμε για τον ίδιο..... 146fs96171 146fs96171 146fs96171 146fs96171

mazda νομίζω έχει.... :roll: :roll: :roll: :roll:
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι...
...όχι ένας προορισμός...
Άβαταρ μέλους
stratos-m2    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:46
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2 5HB 1.3L (86PS) Exclusive SAP DSC

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Δεκ 06, 2012 17:28

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ 146fs96171 axaxaxa axaxaxa axaxaxa

θα συμφωνησω στις παραγραφους τις περισσοτερες για την συντηρηση οταν το αμαξι ειναι ακινητοποιημενο,αλλα οχι στα 5-7 λεπτα ρελαντι...

το αυτοκίνητο στο ρελαντι κανει περισσότερο να ζεσταθεί και έτσι οι φθορές που εχουμε είναι περισσότερες καθώς λειτουργεί περισσότερη ώρα κρύο ;)
παραγονται επισης περισσότερα καυσαέρια καθώς ο καταλύτης αργεί κι αυτός να ζεσταθεί με συνεπεια την γρηγοροτερη του φθορα!

Μην ξεχναμε κιολας τι αναγραφουν τα manuals των αυτοκινήτων μας!για ρξτε τους καποιες ματιες ;)
Βαζεις μπροστά και ξεκινάς αμέσως. toot
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Johny την Πέμ Δεκ 06, 2012 18:32

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ 146fs96171 axaxaxa axaxaxa axaxaxa

θα συμφωνησω στις παραγραφους τις περισσοτερες για την συντηρηση οταν το αμαξι ειναι ακινητοποιημενο,αλλα οχι στα 5-7 λεπτα ρελαντι...

το αυτοκίνητο στο ρελαντι κανει περισσότερο να ζεσταθεί και έτσι οι φθορές που εχουμε είναι περισσότερες καθώς λειτουργεί περισσότερη ώρα κρύο ;)
παραγονται επισης περισσότερα καυσαέρια καθώς ο καταλύτης αργεί κι αυτός να ζεσταθεί με συνεπεια την γρηγοροτερη του φθορα!

Μην ξεχναμε κιολας τι αναγραφουν τα manuals των αυτοκινήτων μας!για ρξτε τους καποιες ματιες ;)
Βαζεις μπροστά και ξεκινάς αμέσως. toot


Συμφωνώ απόλυτα με το Νάσο, okkkkkk okkkkkk επίσης ξεπλένουμε τον κύλινδρο με πλούσιο μίγμα με τα 5-7 λεπτά ρελαντί και όταν τον σβήνουμε δεν έχει προλάβει να βγει η υγρασία από τα λάδια εφόσον δεν έχουν φτάσει σε επαρκή θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
Johny    
0,9 Bar
0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 16, 2008 09:09
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 53
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 2000cc Mk2

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Δεκ 06, 2012 19:20

σωστο και το συμπληρωμα σου Γιαννη! toot

τι γινεται μετα ομως?ας πουμε οτι το κανουμε αυτο 5-7 λεπτα και μετα το κινουμε...μιλαω για 9-10 φορες οχι καθημερινα...μπορει να προκληθει καποια φθορα εστω και μικρη λογω αυτων?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Johny την Πέμ Δεκ 06, 2012 20:06

Αυτός είναι και ο λόγος που αλλάζω τόσο νωρίς τα λάδια (κάθε 5000χλμ.) σπίτι δουλεία μονό έξη χιλιόμετρα, δηλαδή πιστεύω ότι οριακά πιάνει την θερμοκρασία του το λάδι

Τις μεγαλύτερες φθορές του κινητήρα τις έχουμε στα κρύα ξεκινήματα.
Άβαταρ μέλους
Johny    
0,9 Bar
0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 901
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 16, 2008 09:09
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 53
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 2000cc Mk2

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Nicola την Παρ Δεκ 07, 2012 16:31

Εγω το κινω Κυριακες-αργιες για κανα καφε και φαγητο στα περιχωρα ;)
Σε καθε περιπτωση παντως την βολτα του την κανει καθε εβδομαδα μεχρι
τις Θερμοπυλες στο πηγαινε χαλαρα και στην επιστροφη πατημενο :D
Ετσι η μπαταρια μου ειναι σε αριστη κατασταση ;)
2_13

LILAC SILVER A.E.
φιλικά Νίκος
Άβαταρ μέλους
Nicola    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1797
Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 18:37
Τοποθεσία: ΛΑΜΙΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 56
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 GH Sedan 1.8 Touring Clima - Atos 1.0

Re: Μακροχρόνια ακινησία αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Δεκ 10, 2012 14:57

κυριε Νικο,ποσο καιρο εχετε την μπαταρια σας εσεις και επειδη δεν γνωριζω,ειναι η εργοστασιακη ακομη? toot
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Επόμενο

Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron