dgiannitakis έγραψε:Βασικές και αποτελεσματικές κινήσεις
Ένας στεγαζόμενος χώρος στάθμευσης είναι το καλύτερο μέρος για να παρκάρουμε το αυτοκίνητό μας, ιδιαίτερα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
Όμως, το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων στις μεγάλες πυκνοκατοικημένες πόλεις δεν έχει την επιλογή αυτή, με αποτέλεσμα να το αφήνει εκτεθειμένο στο δημόσιο δρόμο. Όταν όμως ένα όχημα παραμένει σταθμευμένο για πολλούς μήνες, τότε διάφορα σημάδια κάνουν την εμφάνισή τους, απογοητεύοντας τον ιδιοκτήτη. Ας δούμε λοιπόν, τι πρέπει να κάνουμε έτσι ώστε να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν στο, για αρκετό καιρό, σταθμευμένο όχημά μας.
Κάλυμμα αμαξώματος
Η χρήση μίας προστατευτικής κουκούλας είναι η καλύτερη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το αυτοκίνητό μας, αν δεν διαθέτουμε στεγαζόμενο χώρο στάθμευσης. Έτσι, αποφεύγουμε διάφορες γρατσουνιές από τις μικροεπαφές άλλων αυτοκινήτων με το δικό μας αλλά και παρέχουμε προστασία στο χρώμα και στα υλικά της καμπίνας από τις καυτές ακτίνες του ηλίου, τη βροχή και τα περιττώματα πουλιών.
Μπαταρία
Η μπαταρία καλό είναι να ελέγχεται κατά μικρά χρονικά διαστήματα, με τη βοήθεια ενός ατόμου που εμπιστεύεστε και του έχετε παραχωρήσει τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας. Αν δεν έχετε μία τέτοια επιλογή, τότε αποσυνδέστε τους πόλους της ώστε να μην φθείρεται, με σκοπό να είναι διαθέσιμη όταν κληθεί να εκκινήσει ξανά τον κινητήρα του οχήματός σας.
Προστασία ελαστικών
Πριν την ακινητοποίηση του οχήματος, καλό είναι να αυξήσουμε την πίεση των ελαστικών, λίγο πάνω από το νούμερο που ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης, αν η προστατευτική κουκούλα δεν καλύπτει εξ ολοκλήρου τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας θα πρέπει να τοποθετήσουμε χαρτόνια έτσι, ώστε να τα προστατεύσουμε από τις ακτίνες του ηλίου.
angelneo έγραψε:Δημητρη ειναι αφιερωμενο σε καποιον συγκεκριμενα αυτο το αρθρο???
Nikos76 έγραψε:Άγγελε, γιατί πειράζεις τον Μήτσο;
speeddriver έγραψε:Σε μικρά διαστήματα ακινησίας, είναι καλύτερα να βάζεις εμπρός το αυτοκίνητο ανά 1-2 εβδομάδες και να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά.
Makisma έγραψε:...με γνωστο κυριο απ εδω μεσα .
.. .
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
θα συμφωνησω στις παραγραφους τις περισσοτερες για την συντηρηση οταν το αμαξι ειναι ακινητοποιημενο,αλλα οχι στα 5-7 λεπτα ρελαντι...
το αυτοκίνητο στο ρελαντι κανει περισσότερο να ζεσταθεί και έτσι οι φθορές που εχουμε είναι περισσότερες καθώς λειτουργεί περισσότερη ώρα κρύο
παραγονται επισης περισσότερα καυσαέρια καθώς ο καταλύτης αργεί κι αυτός να ζεσταθεί με συνεπεια την γρηγοροτερη του φθορα!
Μην ξεχναμε κιολας τι αναγραφουν τα manuals των αυτοκινήτων μας!για ρξτε τους καποιες ματιες
Βαζεις μπροστά και ξεκινάς αμέσως.
Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης