[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 05:20 ]

Γυάλισμα – κέρωμα: πότε και γιατί!

Γυάλισμα – κέρωμα: πότε και γιατί!

Δημοσίευσηαπό Pats την Τετ Νοέμ 15, 2017 14:57

Κάνεις κέρωμα όταν η επιφάνεια ΔΕΝ είναι λεία

Όσον αφορά την επιλογή ανάμεσα στα δύο, σημαντικό ρόλο παίζει η κατάσταση της επιφάνειας του αυτοκινήτου, αφού αν είναι λεία τότε η φθορά βρίσκεται στο υπόστρωμα και χρειάζεται γυάλισμα, ενώ αντίστοιχα, αν η επιφάνεια είναι πιο «άγρια» τότε ένα απλό κέρωμα είναι συνήθως αρκετό.

Με το κέρωμα, φτιάχνεις «ασπίδα» κατά σκόνης, βρωμιάς και ακτινοβολίας

Το γυάλισμα και το κέρωμα του αυτοκινήτου συχνά συγχέονται ως έννοιες, παρότι στην πράξη, πρόκειται για δύο διαδικασίες που είναι εντελώς διαφορετικές και παράγουν διαφορετικά αποτελέσματα.

Το γυάλισμα είναι μια ήπια στιλβωτική διαδικασία που χρησιμοποιείται για να διορθώσει ελαττώματα βαφής και η οποία βοηθάει στη λείανση της βαμμένης επιφάνειας και τη κάνει να γυαλίζει.

Μια τέτοια διαδικασία εκτός από επαγγελματικά υλικά, απαιτεί και τεχνογνωσία για το ποιες αλοιφές είναι κατάλληλες για κάθε περίπτωση και ποια επαγγελματικά εργαλεία να χρησιμοποιηθούν.

Από την άλλη, το κέρωμα είναι μια λειαντική επίστρωση, η οποία προστατεύει τη βαφή από σκόνη, βρωμιά και ακτινοβολία.

Το γυάλισμα αφαιρεί στρώση βαφής, πρέπει να γίνεται αραιά!

Κάθε φορά που πραγματοποιούμε ένα γυάλισμα, αφαιρούμε μια επίστρωση βαφής και άρα αυτή η μέθοδος θα πρέπει να εφαρμόζεται, είτε όταν το χρώμα του οχήματος έχει αρχίσει να ξεθωριάζει με τη πάροδο του χρόνου είτε όταν θέλουμε να καλύψουμε ατέλειες ή γρατζουνιές του αμαξώματος.

Αντιθέτως, με το κέρωμα προσθέτουμε μία στρώση στην επιφάνεια του αμαξώματος και επομένως το κέρωμα μπορεί να αποτελέσει και το επόμενο «βήμα» του γυαλίσματος σε ένα αυτοκίνητο, ενισχύοντας την εμφάνιση και την προστασία του.

Συχνό κέρωμα = αραιότερο γυάλισμα!

Στο σύνολό της, η όποια επεξεργασία πρέπει να γίνεται με ειδικά υλικά, κατάλληλα για κάθε τύπο βαφής, ώστε να μην χαλάσουμε τελικά το χρώμα.

Το γυάλισμα του αυτοκινήτου, δεν θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα σε αντίθεση με το κέρωμα, το οποίο καλό θα είναι να πραγματοποιείται 3-4 φορές το χρόνο.

Το συχνό κέρωμα μάλιστα, μπορεί πολλές φορές να αποτρέψει μακροχρόνια, τη διαδικασία του γυαλίσματος.
Εικόνα
> Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl <
Άβαταρ μέλους
Pats    
0,9 Bar
0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 07, 2008 18:38
Τοποθεσία: Κερατσινι - Πειραιας
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 41
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5 Touring Alloy SAP, White Pearl

Re: Γυάλισμα – κέρωμα: πότε και γιατί!

Δημοσίευσηαπό rotoropoulos την Κυρ Ιαν 03, 2021 12:15

καλη χρονια αδρφια.

αυτο με την κεραμικη επιστρωση το εχει κανει κανεις εδω?

https://www.autoblog.gr/2020/12/31/des- ... tokinhtou/


στο αρθρο αυτο,δαβαστε τα σχολια ,εμενα με ολες αυτες τις απαγορευσεις μετα που εχεις,γιατι μου λεει πως δεν αξιζει για τα λεφτα που ζητανε?
Άβαταρ μέλους
rotoropoulos    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 09, 2010 18:35
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 38
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo


Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron