[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 06:29 ]

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό DASKALAKIS CX-7 την Πέμ Ιαν 09, 2020 13:19

Aντωνη τι λεει εγινε ο καθαρισμός στο 6αρι?
DASKALAKIS CX-7    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 19, 2010 05:51
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX-7

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Πέμ Ιαν 09, 2020 14:56

Ο Γιάννης (από το μαγαζί) ανέβασε αρκετές photos από το 6αρι του Αντώνη πριν κανά μισάωρο, από ότι βλέπω είχε μεν επικαθήσεις αλλά όχι τοοοοοόσο πολλές όσες θα περιμένε κανείς με 150Κ χλμ. Τα στελέχη των βαλβίδων ήταν σχεδόν πεντακάθαρα αλλά οι κεφαλές είχαν γίνει κωνικές από τη βρώμα, ενώ και οι αυλοί ήθελαν καθάρισμα.

Αναμένουμε τον Αντώνη να μας πει εντυπώσεις πως πάει το 6αρι στο δρόμο :?:
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Ιαν 09, 2020 17:07

Τις ειδα κι εγω!θεωρω οτι ειχε επικαθησεις,αλλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι με Χοντατα και χταποδι και cai να κανω τον Αντωνη να χτυπαει τον πισινο του κατω axaxaxa :haha:

Αντωνη,ευχομαι να δεις ενα αλλο αμαξι και να αξιζε τον χρονο και χρημα σου!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Πέμ Ιαν 09, 2020 18:42

Ο Στέφανος έκανε όλη τη δουλειά (τυγχάνει δε, μέλος του club) Ο Γιάννης έλειπε.

Οι φωτογραφίες του δεν έχουν βγει καθαρές. Πράγματι, περίμενα κι εγώ να έχει περισσότερη βρωμιά αλλά και αυτή που υπήρξε δεν ήταν αμελητέα όμως. Έβαζες το κατσαβίδι μέσα στον αυλό και κόλλαγε πάνω σαν πίσσα η βρωμιά.

Έχω τραβήξει κι εγώ μερικές φωτό και αρκετά βίντεο απλά περιμένω να ολοκληρωθεί η μεταφόρτωσή τους στο Youtube για να σας δώσω τα Links.

Ανάμικτα συναισθήματα από τα αποτελέσματα. Αυτά που ήθελα ή καλύτερα που έλπιζα να διορθωθούν δεν έγιναν. Κάποιες βελτιώσεις υπήρξαν σε τομείς που δεν περίμενα να αλλάξει κάτι και κάποιες άλλες επίσης υπήρχαν αλλά όχι σε τόσο εντυπωσιακό βαθμό όσο θα περίμενα. Μάλλον είχα υψηλότερες προσδοκίες ή αλλιώς τα φανταζόμουν.

Περίμενα να δω να ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί και να σταματήσουν οι αρρυθμίες που παρουσιάζει. Το ρελαντί μου είναι στις 650-670 στροφές. Και όταν το αμάξι είναι ζεστό βλέπεις τη βελόνα να τρεμοπαίζει και ενίοτε να πέφτει μέχρι τη γραμμούλα των 500 στροφών (600 πραγματικές στο torque). Πίστευα ότι με ένα καλό καθαρισμό θα διορθωνόταν αλλά δεν άλλαξε κάτι σε αυτό.

Αυτό που άλλαξε και δεν το περίμενα, είναι ότι ο κινητήρας είναι πλέον πιο πρόθυμος να εκκινήσει το όχημα από στάση. Πριν τον καθαρισμό είχε ένα κόμπιασμα και έπρεπε να πατινάρεις λίγο το συμπλέκτη για να ξεκινήσει ομαλά. Πλέον αυτό δε συμβαίνει. Ξεκινάει ομαλότατα σαν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.
Στο θέμα της δύναμης. Ναι μέν στροφάρει γρηγορότερα πια.. είναι πιο γραμμικός σε σχέση με πριν, 200άριζα για πλάκα στην παραλιακή και κυρίως στο κομμάτι από το Φλοίσβο μέχρι και τον Πειραιά που έχουν κάνει τα τούνελ.
Δεν μπορώ να πω όμως ότι ήταν αυτή η τρομακτική αλλαγή που περιγράφουν ως ανάκτηση της αρχικής δύναμης που είχε το αμάξι όταν ήταν καινούριο. Ίσως φταίει το γεγονός ότι σε γενικές γραμμές δεν ήταν τόσο πολύ βρώμικο για τα χιλιόμετρα του. Μάλλον θα πρέπει να βάλω πρόγραμμα για να νιώσω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστημένος έμεινα πάντως από τις εργασίες που έγιναν. Δεν τα έκλαψα τα λεφτά μου.

Είναι το πρώτο mazda στο οποίο γίνεται τέτοια δουλειά. Όχι mps, αλλά γενικά mazda. Η εισαγωγή για να βγει απαιτούσε πολύωρο ξήλωμα του μηχανοστασίου. Ιντερκουλερ, αισθητήρες , μπουζί, πολλαπλασιαστές, egr, μπαταρία μαζί με τη βάση της, λύσιμο του ιμάντα χρονισμού της αντλίας τιμονιού και όλων των καλωδίων και πλεξούδων που δεν ξερω τι ακριβώς είναι και τι κάνουν. Not for the faint of heart. Viewer discretion is advised :cool2:

Ούτε οι ίδιοι δεν περίμεναν ότι θα έχει τόση δουλειά. Περίπου 4 ώρες πήρε το λύσε δέσε. Ο καθαρισμός επίσης πολύωρη και επίπονη διαδικασία.

Καμία σχέση με τα vag, citroen peugeot και mini στα οποία επειδή ο καθαρισμός αυλών και βαλβίδων είναι στις εργασίες συντήρησης του οχήματος ανά 40.000χλμ η εισαγωγή πολλαπλής είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να αφαιρείται πανεύκολα μέσα σε 20 λεπτά.
Η φλάντζα που είχα, όπως είπαν οι Παναγιώτης και Αντώνης, δεν χρειάστηκε αλλαγή. Είναι σε άψογη κατάσταση. Ο κινητήρας επίσης. Ούτε ίχνος διαρροής. Τα μπουζί πεντακάθαρα. Δεν έχει ξαναδεί μοτέρ με τόσα χιλιόμετρα σε τόσο άψογη κατάσταση ο Θανάσης.

Εν κατακλείδι. Αξίζει η διαδικασία. Δίνετε καινούρια ζωή στον κινητήρα. Παίρνει τα πάνω του. Οι εντυπώσεις από το πριν που αναλύω παραπάνω είναι υποκειμενικές και αφορούν το δικό μου αυτοκίνητο και μόνο. Όπως επίσης και το κόστος που πλήρωσα. Δεν είναι ίδια η τιμή για όλα τα mazda και θα πρέπει να καλέσετε το κατάστημα για να σας δώσει προσφορά.

Θα ακολουθήσει νέα ανάρτηση με φωτογραφίες και βίντεο
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό pankrok την Πέμ Ιαν 09, 2020 21:16

Dodos έγραψε:Είναι το πρώτο mazda στο οποίο γίνεται τέτοια δουλειά. Όχι mps, αλλά γενικά mazda. Η εισαγωγή για να βγει απαιτούσε πολύωρο ξήλωμα του μηχανοστασίου. Ιντερκουλερ, αισθητήρες , μπουζί, πολλαπλασιαστές, egr, μπαταρία μαζί με τη βάση της, λύσιμο του ιμάντα χρονισμού της αντλίας τιμονιού και όλων των καλωδίων και πλεξούδων που δεν ξερω τι ακριβώς είναι και τι κάνουν. Not for the faint of heart. Viewer discretion is advised :cool2:

Ούτε οι ίδιοι δεν περίμεναν ότι θα έχει τόση δουλειά. Περίπου 4 ώρες πήρε το λύσε δέσε. Ο καθαρισμός επίσης πολύωρη και επίπονη διαδικασία.


ελπιζω να γινεται κατανοητο γιατι ειναι πολυ ακριβη εργασια ο καθαρισμος και γιατι ειναι επισης πολυ ακριβη εργασια η αλλαγη/καθαρισμος μπεκ, σε σημειο που αν σου σκασει ενα , συμφερει να παρεις 4αδα προληπτικα.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Πέμ Ιαν 09, 2020 21:19

Μερικά αποσπάσματα από τις εργασίες. Φωτογραφίες αύριο. Δεν προλαβαίνω σήμερα






Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Πέμ Ιαν 09, 2020 21:23

pankrok έγραψε:
Dodos έγραψε:Είναι το πρώτο mazda στο οποίο γίνεται τέτοια δουλειά. Όχι mps, αλλά γενικά mazda. Η εισαγωγή για να βγει απαιτούσε πολύωρο ξήλωμα του μηχανοστασίου. Ιντερκουλερ, αισθητήρες , μπουζί, πολλαπλασιαστές, egr, μπαταρία μαζί με τη βάση της, λύσιμο του ιμάντα χρονισμού της αντλίας τιμονιού και όλων των καλωδίων και πλεξούδων που δεν ξερω τι ακριβώς είναι και τι κάνουν. Not for the faint of heart. Viewer discretion is advised :cool2:

Ούτε οι ίδιοι δεν περίμεναν ότι θα έχει τόση δουλειά. Περίπου 4 ώρες πήρε το λύσε δέσε. Ο καθαρισμός επίσης πολύωρη και επίπονη διαδικασία.


ελπιζω να γινεται κατανοητο γιατι ειναι πολυ ακριβη εργασια ο καθαρισμος και γιατι ειναι επισης πολυ ακριβη εργασια η αλλαγη/καθαρισμος μπεκ, σε σημειο που αν σου σκασει ενα , συμφερει να παρεις 4αδα προληπτικα.


Για τα μπεκ προχωράς σε επιπλέον ξήλωμα... Εμείς φτάσαμε μέχρι και τις βίδες του καπακιού που έχει τα μπεκ. Αν είχε μηχάνημα καθαρισμού μπεκ, θα τα περνούσα και αυτά ένα χέρι αλλά δεν έχει.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό pankrok την Παρ Ιαν 10, 2020 07:49

ε μετα αλλη μιση ωρα δουλεια ηταν μην φανταστεις...
φανταζομαι δε θα ξαναχρεωσει 180 τον καθαρισμο σε mps, παμε για 200αρα πανηγυρικα

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Παρ Ιαν 10, 2020 07:54

Φίλε έτσι όπως το περιγράφεις, μάλλον εσένα σου βγήκε φθηνότερα από ότι εμένα (που πλήρωσα 100€), γιατί στη C5 ειδικά είναι παιχνιδάκι το άνοιγμα, καθάρισμα και κλείσιμο του THP. Μιλάμε για τη μισή ώρα από τη δική σου -και βγάλε- και ούτε το 1/3 της δυσκολίας. Κοίτα να δεις ο DISI....

Τεςπα, όπως είδα το δικό σου μοτέρ, και από τα άλλα δεκάδες που έχω δει, για 150Κ χλμ δεν ήταν άσχημο, είχαν παραμορφωθεί βέβαια οι βαλβίδες (άρα έχανες σε όγκο, ταχύτητα και στροβιλισμούς) αλλά η συνολική διατομή των αυλών δεν είχε μειωθεί δραματικά, αφού τα στελέχη ήταν καθαρά. Μπορεί εσύ να μην το νιώθεις τόσο έντονα, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το μοτέρ έχει τσιμπήσει αρκετά από τα χαμένα άλογα, σε όλο το rpm range. Να σου πω την αλήθεια, εμένα μου είχε κάνει -πολύ- μεγαλύτερη διαφορά στις υψηλές σαλ, όπου είχα κερδίσει κοντά 30 άλογα και 4-5 κιλά ροπής.

Για τα υπόλοιπα προβλήματα που αναφέρεις, εφόσον έγινε ο καθαρισμός, σίγουρα δεν οφείλονται στις επικαθήσεις, πρέπει να κοιτάξεις πεταλούδα, αντλία, μπεκ και ίσως λίγο το turbo, είσαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει καμιά διαρροή ?
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Παρ Ιαν 10, 2020 08:22

Παναγιώτη ναι, δεν το βλέπω για κάτω από 200€ το επόμενο. Όμως δεν μου είπε συγκεκριμένη τιμή για τα επόμενα mazda. Η κοστολόγηση θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον ενδιαφερόμενο.

Αντώνη σίγουρα θα έχει τσιμπήσει κάτι. Το νιωθω ήδη πιο ζωηρό. Απλά ίσως περίμενα να δω αυτή τη σούπερ wow διαφορά, ίσως να είχα ενθουσιαστεί περισσότερο από όσο έπρεπε με την ιδέα της αλλαγής στην ιπποδύναμη μετά τον καθαρισμό και η πραγματικότητα να με προσγείωσε απότομα.

Στο θέμα του ρελαντί. Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι στις πόσες στροφές ήταν το αμάξι πριν χρόνια.. Αν θέλει κάποιος ας μας γράψει πόσο το έχει.... ... το ρελαντί του. axaxaxa axaxaxa
Την πεταλούδα την καθαρίζω που και που στα προγραμματισμένα σερβις που του κάνω. Δεν αλλάζε κάτι και εξ'αιτίας αυτού ξεκίνησε η όλη σκέψη για καθαρισμό των επικαθίσεων.

Εντάξει, μην υπερβάλω κι εγώ. Όταν λέω αρρυθμίες μη φανταστεί κανείς ότι βελόνα στο στροφόμετρο κουνιέται σαν εκρεμμές. Απλώς όταν την κοιτάζεις αρκετή ώρα θα παρατηρήσεις ότι που και που κάνει ένα μικρό παίξιμο της τάξης των 50-60 στροφών. Δεν είναι εντελώς ακίνητη όπως ήταν όταν πρωτοαγόρασα το αμάξι.

Αντλία;; Ποια;; Βενζίνης; Δίνει άνετα , σταθερή πίεση 12220-12800 kpa για όση ώρα το πιέζω ( μετρήσιμη με το torque).
Διαρροές σε τι; Σε αέρα; Το AFR μου δίνει τιμές 14,5 - 14,8 σε ρελαντί. Όταν πατάω γκάζι πέφτει, όταν παω φρεναριστός χωρίς ταχύτητα ανεβαίνει μέχρι το 30 και επανερχεται πάλι στη φυσιολογική τιμή όταν σταματήσω. Είναι νορμαλ αυτή η συνπεριφορά;

Λάδι...εδώ έχουμε μια καταναλωση υψηλότερη από την αναμενόμενη και οι υποψίες πέφτουν στην τουρμπίνα. Δεν εχει χαλάσει τελείως ακόμα, αλλα εχει γεράσει και θέλει μια ανανέωση

Τα μπεκ δεν εχω δυνατότητα να τα τσεκάρω, ωστόσο θα αλλαχτουν σύντομα προληπτικα λόγω χιλιομετρων και ηλικίας οχήματος.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Παρ Ιαν 10, 2020 08:38

Διαρροή στο turbo λέω ή/και στις σωληνώσεις αυτού και του I/C. Μπας και δεν αποδίδει γιατί απλά κάπου χάνει πίεση το σύστημα (ή απλά δεν ανεβάζει τόσο όσο μπορεί η τουρμπίνα). Το AFR σωστά πάει όπως το λες, σε τέρμα γκάζι δεν πρέπει να ανεβαίνει πάνω από 10.5, αφού είσαι stock. Αντλία λες είναι ΟΚ, οπότε αυτό που μένει είναι τα μπεκ. Τι να σου πω, είναι σημαντικό κόστος και δεν μπορεί(ς) να ξέρεις με σιγουριά ότι ναι, αυτά φταίνε. Αν όμως θες να τα αλλάξεις, προχώρα το.

Για το θέμα της διαφοράς πριν/μετά, να σημειώσω ότι αν το μοτέρ πριν δεν έβγαζε όσα άλογα πρέπει λόγω γενικότερης μειωμένης απόδοσης (και όχι τόσο λόγω επικαθήσεων), τότε λογικό είναι το "μετά" να μην είναι τόσο τρομερά διαφορετικό/καλύτερο, αφού οι παράγοντες που επηρέαζαν την απόδοση ήταν περισσότεροι από ένας, και άρα η βελτίωση λόγω καθαρισμού δεν αντικατοπτρίζεται αυτούσια στο συνολικό δέλτα της απόδοσης.
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Παρ Ιαν 10, 2020 09:07

Το γεγονός ότι η τουρμπίνα σηκώνει τις προβλεπόμενες πιέσεις, οδηγεί σε συμπέρασμα αν χάνει ή όχι;.
Σε τέρμα γκάζι έχω δει και πίεση κοντά στα 1,2 bar.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό The Ace την Παρ Ιαν 10, 2020 09:13

Δεν θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα, αλλά το 1.2 μου φαίνεται πολύ καλό, νομίζω κάπου 1,3 (και κάτι ψιλά ?) σηκώνει με το remap, ενώ εγώ είχα δει πάνω από 1,4 αφότου έβαλα το downpipe (και έπρεπε να το μαζέψουμε λίγο λόγω μαμά αντλίας). Αν σηκώνει τόσο, μάλλον φτερωτές και κέλυφος είναι ΟΚ. Ρε συ, διαφορικά, μουαγιέ και φρένα είναι όλα ΟΚ και τσεκαρισμένα ? Μπας και χάνεις δύναμη κάπου μετά το μοτέρ...
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3385
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό pankrok την Παρ Ιαν 10, 2020 09:37

οχι δεν ειναι ενδεικτικο
γενικα οι διαρροες ειναι 2 τυπων
πριν την πεταλουδα και μετα την πεταλουδα
πριςν την πεταλουδα σπανια εχεις θεμα με ρελαντι ο εκεφαλος μπορει να διορθωσε αρκετα.
μετα την πεταλουδα παλι ο εγκεφαλος δε μπορει να κανει τιποτα.

νομιζω οτι η περιπτωση σου ειναι θεμα αισθητηρων
ειτε καθαρισμος maf ειτε αλλαγη λ
το πρωτο 5 ευρω το δευτερο 405 (μη βαλεις με 200 που θα ειναι "ιδιος" η πιθανοτητες να δουλεψει θα ειναι 1 στις 3)

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

Δημοσίευσηαπό Dodos την Παρ Ιαν 10, 2020 09:42

Αντώνη, για αυτα που λες θα σε γελάσω. Ούτε που ξέρω. Θα τα ελεγξω στο επόμενο σερβις. Δυναμη αν δεν το μετρήσω δεν μπορώ να ξερω αν χάνει. Ίσως και όλη αυτή η εντύπωση να οφείλεται στη συνήθεια. Ξέρεις... το παραδειγμα με το βάτραχο και την κατσαρόλα που ελεγες τις προάλλες.

Όταν ανεβάσω βίντεο όπου θα ρίχνω 5 Μαρακανά, διαφορά στο τάπερ του Νάσου, θα φύγουν οι όποιες αμφιβολίες
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φροντίδα Αυτοκινήτου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron