Σελίδα 1 από 5

Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 10:09
από nikos sim
Καλημερα σε ολους.γνωριζετε για αυτο κατι?

https://www.carbonoff.gr/index.php/engi ... 4-10-56-46

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 14:08
από DASKALAKIS CX-7
ΕΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ...

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 14:39
από Dodos
Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 14:49
από The Ace
To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 15:00
από DASKALAKIS CX-7
πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 16:20
από rotoropoulos
The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 18:17
από diMiPS
Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο


Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 14, 2018 19:36
από Nasos Mazdaspeed 6
diMiPS έγραψε:
Dodos έγραψε:Δεν το καθαριζει και τόσο ....εις βάθος η συγκεκριμένη μέθοδος. Υπάρχουν άλλες καλύτερες.


μονο ετσι καθαριζεται εις βαθος το εργαλειο




axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa axaxaxa

Στον κινητηρα ομως που ειναι το θεμα μας,πως????????????????????????ετσι???????? axaxaxa

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2018 13:14
από The Ace
rotoropoulos έγραψε:
The Ace έγραψε:To έκανα στη C5, πολύ λίγη ή ελάχιστη βελτίωση/διαφορά είδα. Αν έχει σοβαρές επικαθήσεις το μοτέρ, δεν σπάνε με τέτοιες "ψεκαστικές" μεθόδους. Μόνο για "συντήρηση" ίσως να κάνει....

Όταν μετά έκανα ένα κανονικό blasting, (ξανα)πήγα από τα 138 στα 153 άλογα τσακ-μπαμ superhap

Άρα η γνώμη μου είναι, κανονικό blasting για να γίνει δουλειά, και όχι οτιδήποτε ψεκάζεται....


φιλε μου τι ειναι αυτο και πως γινεται?


DASKALAKIS CX-7 έγραψε:πως το κανεις αυτο ρε Αντωνη αν επιτρεπεται,ποσο κοστιζει και που??sorry ρε παιδια αλλα την ορολογια δεν την ξερω(plasting)


To blasting είναι η μέθοδος κατά την οποία καθαρίζουμε εισαγωγή, αυλούς και βαλβίδες χρησιμοποιώντας πιστόλι για να ψεκάσουμε υπό πίεση κάποιο υλικό (σόδα, θραύσματα καρυδιού, γυαλί, πάγο κλπ) στις επιφάνειες που θέλουμε να καθαρίσουμε. Προφανώς προϋποθέτει άνοιγμα εισαγωγής και πολλαπλής. Το κάνουν 4-5 μαγαζιά στην Αθήνα, με κόστος από ~100€ μέχρι ~300€, αναλόγως υλικού, αυτοκινήτου και ωρών εργασίας (λιγότερο/περισσότερο βρώμικο). Εγώ το έκανα στον Παυλίδη που ειδικεύεται σε PSA, που το κάνει με soda blasting, και μου πήρε 100€ -εύκολη πρόσβαση στο μοτέρ, άνετη εργασία, φιλική τιμή ;) Κυριολεκτικά έφυγα με άλλο αυτοκίνητο, δείτε τα αποτελέσματα εδώ

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 15, 2018 17:43
από A.Mazdaios
Στην έκθεση αυτοκινήτου ενημερώθηκα για την Carbon off απο το περίπτερο ου είχαν και μου έδωσαν και κουπόνι 50% έκπτωσης. Καθότι δεν είχα χρόνο το έδωσα σε φίλο με Octavia 5 Diesel και 190,000χλμ. Οι εντυπώσεις του ήταν πολύ καλές αλλά μιλάμε για ένα αμάξι που το έχει στύψει οπότε οποιοσδήποτε καθαρισμός μόνο προς το καλύτερο θα ήταν η κατάσταση! Εγώ συμφωνώ με τον Αντώνη για συντήρηση είναι μια καλή οικονομική λύση!

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 21, 2018 13:17
από DASKALAKIS CX-7
ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 21, 2018 14:29
από The Ace
DASKALAKIS CX-7 έγραψε:ΑΝΤΩΝΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ Η ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΜΕ ΠΡΙΝ?
ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ CX-7.KONTEYΩ 128.000 ΧΛΜ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΨΙΝ ΣΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΤΕΡ?ΑΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΙΔΗς ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΕΨΑΞΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ..


Για διάρκεια τι να σου πω, το πούλησα το C5 :lol: Πάντως ο καθαρισμός με blasting είναι κανονική διαδικασία, πρακτικά γυρνάμε το μοτέρ (κυρίως την εισαγωγή) στην αρχή, όπως ήταν καινούριο. Φυσικά μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ, θα έχουμε ξανά σχηματισμό επικαθήσεων, μείωση απόδοσης κλπ, οπότε απλά επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία. Στα 128Κ χλμ που έχεις, σίγουρα υπάρχουν σοβαρές επικαθήσεις και σίγουρα έχεις μειωμένη απόδοση του κινητήρα.

Ειδίκευση στα ιαπωνικά ? Εδώ δεν υπάρχουν κανονικές αντιπροσωπείες σε μερικές μάρκες :haha:
Δεν χρειάζεται ειδίκευση, απλά να έχουν το μηχάνημα και να ξέρουν να λύνουν/δένουν εισαγωγή και πολλαπλή. Υπάρχουν όπως είπα 4-5 μαγαζιά που ξέρω εγώ ότι κάνουν blasting, ο Παυλίδης είναι το ένα (που δουλεύει περισσότερο με PSA). Το site του είναι pavlidis-competition.gr

Re: Kαθαρισμος κινητηρα .......εις βαθος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 21, 2018 16:08
από DASKALAKIS CX-7
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.. superhap

Καθαρισμός με υδρογονο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 29, 2019 21:17
από rotoropoulos
Παιδιά πιστεύετε κάνει όντως δουλειά;
https://carbonoff.gr/index.php/ksekapni ... -carbonoff

Re: Καθαρισμός με υδρογονο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 29, 2019 21:29
από The Ace
Όχι σπουδαία πράγματα, περισσότερο για συντήρηση είναι. Αν το αυτοκίνητο θέλει σοβαρό καθαρισμό, μόνο blasting ή άνοιγμα και χεράτο καθάρισμα.

Τα παραπάνω τα λέω ελεγμένα και δυναμομετρημένα :cool2: