Ο Στέφανος έκανε όλη τη δουλειά (τυγχάνει δε, μέλος του club) Ο Γιάννης έλειπε.
Οι φωτογραφίες του δεν έχουν βγει καθαρές. Πράγματι, περίμενα κι εγώ να έχει περισσότερη βρωμιά αλλά και αυτή που υπήρξε δεν ήταν αμελητέα όμως. Έβαζες το κατσαβίδι μέσα στον αυλό και κόλλαγε πάνω σαν πίσσα η βρωμιά.
Έχω τραβήξει κι εγώ μερικές φωτό και αρκετά βίντεο απλά περιμένω να ολοκληρωθεί η μεταφόρτωσή τους στο Youtube για να σας δώσω τα Links.
Ανάμικτα συναισθήματα από τα αποτελέσματα. Αυτά που ήθελα ή καλύτερα που έλπιζα να διορθωθούν δεν έγιναν. Κάποιες βελτιώσεις υπήρξαν σε τομείς που δεν περίμενα να αλλάξει κάτι και κάποιες άλλες επίσης υπήρχαν αλλά όχι σε τόσο εντυπωσιακό βαθμό όσο θα περίμενα. Μάλλον είχα υψηλότερες προσδοκίες ή αλλιώς τα φανταζόμουν.
Περίμενα να δω να ανεβαίνουν οι στροφές του ρελαντί και να σταματήσουν οι αρρυθμίες που παρουσιάζει. Το ρελαντί μου είναι στις 650-670 στροφές. Και όταν το αμάξι είναι ζεστό βλέπεις τη βελόνα να τρεμοπαίζει και ενίοτε να πέφτει μέχρι τη γραμμούλα των 500 στροφών (600 πραγματικές στο torque). Πίστευα ότι με ένα καλό καθαρισμό θα διορθωνόταν αλλά δεν άλλαξε κάτι σε αυτό.
Αυτό που άλλαξε και δεν το περίμενα, είναι ότι ο κινητήρας είναι πλέον πιο πρόθυμος να εκκινήσει το όχημα από στάση. Πριν τον καθαρισμό είχε ένα κόμπιασμα και έπρεπε να πατινάρεις λίγο το συμπλέκτη για να ξεκινήσει ομαλά. Πλέον αυτό δε συμβαίνει. Ξεκινάει ομαλότατα σαν ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης.
Στο θέμα της δύναμης. Ναι μέν στροφάρει γρηγορότερα πια.. είναι πιο γραμμικός σε σχέση με πριν, 200άριζα για πλάκα στην παραλιακή και κυρίως στο κομμάτι από το Φλοίσβο μέχρι και τον Πειραιά που έχουν κάνει τα τούνελ.
Δεν μπορώ να πω όμως ότι ήταν αυτή η τρομακτική αλλαγή που περιγράφουν ως ανάκτηση της αρχικής δύναμης που είχε το αμάξι όταν ήταν καινούριο. Ίσως φταίει το γεγονός ότι σε γενικές γραμμές δεν ήταν τόσο πολύ βρώμικο για τα χιλιόμετρα του. Μάλλον θα πρέπει να βάλω πρόγραμμα για να νιώσω κάτι τέτοιο.
Ευχαριστημένος έμεινα πάντως από τις εργασίες που έγιναν. Δεν τα έκλαψα τα λεφτά μου.
Είναι το πρώτο mazda στο οποίο γίνεται τέτοια δουλειά. Όχι mps, αλλά γενικά mazda. Η εισαγωγή για να βγει απαιτούσε πολύωρο ξήλωμα του μηχανοστασίου. Ιντερκουλερ, αισθητήρες , μπουζί, πολλαπλασιαστές, egr, μπαταρία μαζί με τη βάση της, λύσιμο του ιμάντα χρονισμού της αντλίας τιμονιού και όλων των καλωδίων και πλεξούδων που δεν ξερω τι ακριβώς είναι και τι κάνουν.
Not for the faint of heart. Viewer discretion is advised Ούτε οι ίδιοι δεν περίμεναν ότι θα έχει τόση δουλειά. Περίπου 4 ώρες πήρε το λύσε δέσε. Ο καθαρισμός επίσης πολύωρη και επίπονη διαδικασία.
Καμία σχέση με τα vag, citroen peugeot και mini στα οποία επειδή ο καθαρισμός αυλών και βαλβίδων είναι στις εργασίες συντήρησης του οχήματος ανά 40.000χλμ η εισαγωγή πολλαπλής είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να αφαιρείται πανεύκολα μέσα σε 20 λεπτά.
Η φλάντζα που είχα, όπως είπαν οι Παναγιώτης και Αντώνης, δεν χρειάστηκε αλλαγή. Είναι σε άψογη κατάσταση. Ο κινητήρας επίσης. Ούτε ίχνος διαρροής. Τα μπουζί πεντακάθαρα. Δεν έχει ξαναδεί μοτέρ με τόσα χιλιόμετρα σε τόσο άψογη κατάσταση ο Θανάσης.
Εν κατακλείδι. Αξίζει η διαδικασία. Δίνετε καινούρια ζωή στον κινητήρα. Παίρνει τα πάνω του. Οι εντυπώσεις από το πριν που αναλύω παραπάνω είναι υποκειμενικές και αφορούν το δικό μου αυτοκίνητο και μόνο. Όπως επίσης και το κόστος που πλήρωσα. Δεν είναι ίδια η τιμή για όλα τα mazda και θα πρέπει να καλέσετε το κατάστημα για να σας δώσει προσφορά.
Θα ακολουθήσει νέα ανάρτηση με φωτογραφίες και βίντεο