Ο σχεδιασμός και η κατασκευή των πιστονιών είναι μια πρόκληση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Σκοπός της χρήσης ενός πιστονιού είναι η παραγωγή ενέργειας. Πρέπει να είναι πολύ δυνατό, ανθεκτικό, ακριβές και ελαφρύ. Όπου είναι απαραίτητο ,περνάνε το σχέδιο ,από υψηλής ανάλυσης πρόγραμμα στον υπολογιστή, ιδιαίτερα όταν το πιστόνι ,θα χρησιμοποιηθεί σε πολύ υψηλής απόδοσης κινητήρα. Η ισοθερμική και σφυρήλατη κατασκευή των πιστονιών, εγγυάται, ότι όλα τα συστατικά θερμαίνονται ,στην ίδια θερμοκρασία, η οποία διατηρείται ακριβής ,σε όλη τη διαδικασία της κίνησης του κινητήρα .
Πραγματικά πολύ χρήσιμο αυτό που βρήκες Νασο. Συγχαρητήρια για την υπομονή σου και το χρόνο που ξόδεψες για να βρεις αυτά τα πράγματα. Με αυτό το θέμα πλέον, μας λύνεται και η απορία εάν ο 2.3Τ φοράει σφυρίλατα ή όχι. Η μαμά όπως βλέπουμε, είναι πάλι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά την αντοχή και αξιοπιστία! Το θεωρούσα απίθανο να μην φοράει σφυρίλατα. Τώρα όμως σιγουρεύτικα!