[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Απρ 18, 2024 18:39 ]

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Φωτογραφιες-Βιντεο η κατι αλλο σχετικο

Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό M6crazy την Τετ Δεκ 30, 2009 09:00

Η zougla.gr ταξίδεψε μέχρι τη χιονισμένη – πριν από λίγες ημέρες - Βασιλίτσα, έκανε πάνω από 500 χιλιόμετρα και γνώρισε από κοντά το ανανεωμένο Mazda CX-7. Ένα SUV που βάζει φωτιά στην άσφαλτο και δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τα χλιδάτα της premium κατηγορίας.

Μπορεί να έχουν περάσει μόλις δύο χρόνια από τότε που εμφανίστηκε το Mazda CX-7 για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, όμως η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα facelift. Μικρές αλλαγές που αφορούν τόσο την εξωτερική όσο και την εσωτερική εμφάνιση και κάνουν το CX-7 πιο ελκυστικό. Την ανανεωμένη αυτή έκδοση είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε πριν από λίγες ημέρες στη Βόρεια Ελλάδα και σε διάφορες συνθήκες, εθνική οδό, επαρχιακό δρόμο και χιονισμένο οδικό δίκτυο.


Το CX-7 με φόντο το χιονισμένο τοπίο της Βασιλίτσας
Οδηγική απόλαυση
Καταρχήν ξεκινήσαμε από την Αθήνα… αεροπορικός και κατευθυνθήκαμε προς τη Θεσσαλονίκη. Εκεί επιβιβαστήκαμε σε ένα λευκό CX-7 και αρχίσαμε να… καταπίνουμε χιλιόμετρα. Από τον περιφερειακό της πόλης μπήκαμε στην Εγνατία οδό με τελικό προορισμό το χιονοδρομικό κέντρο Βασιλίτσας. Για να είμαστε ειλικρινείς σταθήκαμε τυχεροί, αφού το «είχε στρώσει», γεγονός που μας έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το SUV και σε αυτές τις συνθήκες. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Στην εθνική οδό το ιαπωνικό όχημα δεν θυμίζει σε τίποτα αυτοκίνητο εκτός δρόμου με την ποιότητα κύλισης να είναι απλά κορυφαία και να μπορεί να σχολιαστεί μόνο από όσους έχουν οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, απλά και μόνο για να σχηματίσουν θετική γνώμη. Από εκεί και πέρα, στο επαρχιακό δίκτυο, η άνεση ήταν εμφανής αφού οι κλίσεις του αμαξώματος ακόμα και σε απότομες στροφές δεν έδειξαν να κουράζουν. Το.. ρεζουμέ όμως ήταν η κίνηση στο χιόνι. Αν και το συγκεκριμένο CX-7 δεν ήταν εφοδιασμένο με ειδικά λάστιχα, έδειξε να ανταποκρίνεται στις δύσκολες συνθήκες. Η ηλεκτρονική τετρακίνηση έκανε την εμφάνισή της όταν έπρεπε και το ESP δεν άφησε το αυτοκίνητο να κάνει τα… δικά του. Σε γενικές γραμμές το ανανεωμένο CX-7 έδειξε ότι συνεχίζει την καλή παράδοση που έχει ξεκινήσει και έχει να κάνει με την κορυφαία οδική του συμπεριφορά.

Οι αλλαγές έσω - έξω
Επειδή αναφερθήκαμε στις αλλαγές και για ανανεωμένο CX-7, αυτές μην έχετε την αίσθηση ότι βγάζουν… μάτι. Εξωτερικά υπάρχουν διαφοροποιήσεις στον εμπρός προφυλακτήρα με τις χρωμιομένες λεπτομέρειες, η γρίλια είναι μεγαλύτερη και οι ζάντες των 19 ιντσών έχουν νέα σχεδίαση. Εκεί που υπάρχει βελτίωση και σε υψηλό βαθμό είναι η καμπίνα των επιβατών. Νέες γραμμές, τριάκτινο τιμόνι, νέος πίνακας οργάνων και οθόνη πληροφοριών Multi Information Display η οποία στις ακριβές εκδόσεις διαθέτει και σύστημα πλοήγησης αλλά και ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας. Σε κάθε περίπτωση η άνεση είναι υποδειγματική σε σημείο που αποτελεί σημείο αναφοράς του αυτοκινήτου. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το CX-7 δικαιολογεί και την τιμή αγοράς του.


Η καμπίνα των επιβατών έχει δεχτεί τις μεγαλύτερες αλλαγές
Κινητήρας… φωτιά
Για να κινηθεί με άνεση το ογκώδες όχημα βάζει το… χεράκι του και ένας πολύ δυνατός κινητήρας. Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός βενζινοκινητήρας των 2.3 λίτρων με απόδοση 260 ίππους. Όπως μπορεί να καταλάβει και ένας απλός οδηγός το CX-7 δεν βάζει μόνο φωτιά στην άσφαλτο αλλά δημιουργεί και μία αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες. Στη γκάμα έχει προστεθεί και ένας κινητήρας diesel 2.2 λίτρων με 173 ίππους, τεράστια αποθέματα ροπής και κατανάλωση που κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια (7.5 λίτρα στα 100 χλμ.). Το CX-7 είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις μόνο με μηχανικό 6άρι κιβώτιο, κάτι που αποτελεί και την αχίλλειος πτέρνα του αυτοκινήτου, μιας και οι υποψήφιοι αγοραστές αυτής της κατηγορίας επιλέγουν οχήματα με αυτόματο κιβώτιο. Οι τιμές για τη βενζινοκίνητη έκδοση ξεκινούν από 41.990 στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα και τα 38.990 ευρώ για την έκδοση diesel.

Η Βασιλίτσα Γρεβενών
Η πανελλαδική παρουσίαση του ανανεωμένου Mazda CX-7 έγινε στη Βόρεια Ελλάδα και είχε επίκεντρο την Βασιλίτσα. Πρόκειται για μία από τις πιο όμορφες περιοχές της Ελλάδας με το φυσικό κάλλος να εντυπωσιάζει τους επισκέπτες. Βρίσκεται 42 χιλιόμετρα από τα Γρεβενά και η πρόσβαση είναι σχετικά εύκολη ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες δεν το επιτρέπουν. Και αυτό διότι, ο Δήμος φροντίζει να έχει πάντοτε καθαρό το δρόμο προς το εθνικό χιονοδρομικό κέντρο Βασιλίτσας. Το υψόμετρο είναι πάνω από 1100 μέτρα και όταν χιονίζει πραγματικά το τοπίο είναι μαγευτικό. Για όσους έχουν 4x4 να τους υπενθυμίσουμε ότι, υπάρχουν πολλοί χωματόδρομοι στις γύρω περιοχές όπου μπορούνε να δούνε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους αρκεί να μην το παρακάνουν…

ΥΠΕΡ
Επιδόσεις
Ποιότητα κύλισης
Αγωνιστική αίσθηση
Άνεση επιβατών

ΚΑΤΑ
Έλλειψη αυτόματου κιβωτίου
Δεν είναι ιδανικό για ρυμούλκηση σκαφών κλπ.
Τέλη κυκλοφορίας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 2.261 (2.184)
Ιπποδύναμη (Ιπ./σ.α.λ) 260/5.500 (173/3.500)
Ροπή (Nm/σ.αλ.) 380/3.000 (400/2.000)
0-100 (χλμ/ώρα) 8.2 (11.3)
Τελική (χλμ/ώρα) 211 (200)
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 10.4 (7.5)
Βάρος (κιλά) 1.740 (1.800)
Μήκος (μέτρα) 4,700
Πλάτος (μέτρα) 1,870
Ύψος (μέτρα) 1,645
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 455
Εκπομπές CO2 243 (199)
Τιμή (ευρώ) 41.990 (38.990)
* σε παρένθεση η έκδοση diesel

Tips για το Mazda CX-7

• Διαθέτει ηλεκτρονική τετρακίνηση που ενεργοποιείται μόνη της ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου
• Είναι πολύ ξεκούραστο σε υψηλές ταχύτητες
• Θυμίζει σε γκάζια το Mitsubishi EVO….
• Είναι διαθέσιμο σε 7 χρώματα
• Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6άρι μηχανικό
Είναι ελάχιστα πιο αργό από μία Porsche Cayenne 3.6
• To service πραγματοποιείται κάθε 15.000 χλμ. (20.000 στο diesel) ή κάθε 12 μήνες
Εικόνα

Επίτιμος Πρόεδρος
MazdaSpeedClub.gr



Mazda 323 Sedan 1.6 1991 _______ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ
M6crazy    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5544
Εγγραφή: Τρί Μαρ 11, 2008 07:41
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 47
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 DCS_LPG

Re: Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τετ Δεκ 30, 2009 09:35

Ειδικά το πετρέλαιο είναι όλα τα λεφτά... ;)
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό fotis7 την Τετ Δεκ 30, 2009 09:53

ειναι ενα πανεμορφο θηριο :bow: :mazda:
Ο ΑΣΒΟΣ ΜΟΥ
Εικόνα
ΦΙΛΤΡΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Εικόνα
ΜΥ PRECIOUS
Άβαταρ μέλους
fotis7    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 6419
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 15, 2008 08:45
Τοποθεσία: Α.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 WHITE PEARL

Re: Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό pankrok την Τετ Δεκ 30, 2009 12:29

μα τι λεει ο ανθρωπος
ελαχιστα πιο αργο απο cayenne 3.6?????
ρε την παλευει?
απο 3η και πανω ουτε προλάβαινει η cayenne να διαβασει τις πινακιδες μας ρε!!!!
στον χιλιομετρικο κοφτη τα ξαναλεμε .
αλλα αμα εισαι ασχετος και διαβαζεις μονο το 0-100 χωρς καν να μπεις στον κοπο να το μετρησεις κιολας τετοιες βλακειες γραφεις...

η οποια συγκριση με cayenne (των 2200+ κιλων) γινεται μονο σε επιδεδο S , και με προγραμμα σε επιπεδο GTS)

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό fotis7 την Τετ Δεκ 30, 2009 23:24

pankrok έγραψε:μα τι λεει ο ανθρωπος
ελαχιστα πιο αργο απο cayenne 3.6?????
ρε την παλευει?
απο 3η και πανω ουτε προλάβαινει η cayenne να διαβασει τις πινακιδες μας ρε!!!!
στον χιλιομετρικο κοφτη τα ξαναλεμε .
αλλα αμα εισαι ασχετος και διαβαζεις μονο το 0-100 χωρς καν να μπεις στον κοπο να το μετρησεις κιολας τετοιες βλακειες γραφεις...

η οποια συγκριση με cayenne (των 2200+ κιλων) γινεται μονο σε επιδεδο S , και με προγραμμα σε επιπεδο GTS)



μονο που το cayen,toyareg δεν ειναι μονο 2200 κιλα αλλα 3 τονακια ;)
Ο ΑΣΒΟΣ ΜΟΥ
Εικόνα
ΦΙΛΤΡΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΕΞΑΤΜΙΣΗ

Εικόνα
ΜΥ PRECIOUS
Άβαταρ μέλους
fotis7    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 6419
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 15, 2008 08:45
Τοποθεσία: Α.ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 WHITE PEARL

Re: Οδηγούμε το ανανεωμένο Mazda CX-7

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τετ Ιαν 27, 2010 14:39

Οδική συμπεριφορά

Η Mazda έχει βελτιώσει τις αναρτήσεις και τα σημεία στήριξης αυτών, με σκοπό την αναβάθμιση της προσφερόμενης άνεσης και την αύξηση της ακαμψίας του αμαξώματος, που έχει βελτιωθεί κατά 5%, μέσω των 31 επιπλέον συνδέσμων συγκόλλησης του αμαξώματος. Η ανάρτηση διαθέτει νέα, πιο μαλακή ρύθμιση, γεγονός που επιδρά θετικά ως προς την άνεση και την οδική του συμπεριφορά σε χωμάτινες συνθήκες, ενώ εν τέλει λίγο επηρεάζει την οδηγική αίσθηση και την ουδέτερη συμπεριφορά του. Μέσω της μαλακότερης ανάρτησης, της απόστασης των 205 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος και της τετρακίνησης (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, που κατανέμει αυτόματα τη ροπή, μεταφέροντας μέχρι και το 50% στον πίσω άξονα), το CX-7 βελτίωσε την εικόνα του σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Εσωτερικό

Αναβαθμισμένο είναι συνολικά το εσωτερικό του ανανεωμένου CX-7, με την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα να είναι πιο σύγχρονη και καλαίσθητη από το παρελθόν, εφοδιάζοντας στο πάνω μέρος της δύο οθόνες πληροφοριών. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών υλικών, ενώ ο πίνακας οργάνων άλλαξε και εκείνος, παρουσιάζοντας εξίσου σπορ αλλά και πιο σύγχρονο ύφος. Άλλες αλλαγές παρατηρούνται στο νέο τριάκτινο τιμόνι και στα χρωμιωμένα πλαίσια των ανασχεδιασμένων αεραγωγών. Οι χώροι παραμένουν ως είχαν, δηλαδή είναι αρκετοί για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 455 λίτρων και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Κινητήρας - Επιδόσεις

Ο κινητήρας του CX-7 προέρχεται από τον προκάτοχο και είναι 2,3 λίτρων με υπερτροφοδότηση, ενώ αποδίδει 260 ίππους. Οι επιδόσεις του είναι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας και η λειτουργία του παρουσιάζει γραμμικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που διακρίνεται για την καλή αίσθηση που παρουσιάζει και τη σφιχτή κλιμάκωσή του. Η κατανάλωση είναι αυξημένη, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα Mazda με αυτό το κινητήριο σύνολο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 2.261
Κύλινδροι 4
Βαλβίδες 16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 260/5.500*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 380/3.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9
60-100 με 4η ταχύτητα (δλ.) 6,1
80-120 με 5η ταχύτητα (δλ.) 8,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210*
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 10,2*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 243*
Βάρος (κιλά) 1772
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,8
*Μετρήσεις κατασκευαστή Εξοπλισμός - τιμή
ESP/TCS •/•
Αερόσακος οδηγού/συνοδ. •/•
Αερόσακοι πλευρικοί/οροφής •/•
Ηλεκτρικοί καθρέφτες •
Ηλεκτ. παράθυρα εμπρός / πίσω •/•
Κλιματισμός •
Ηχοσύστημα •
Ζάντες αλουμινίου •
Τιμή (ευρώ) 41.990
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Βαθμολογία
Κινητήρας - Επιδόσεις 10
Ενεργ. ασφάλεια - Οδ. συμπερ. 10
Παθητική ασφάλεια 9
Εικόνα - Ποιότητα - Τεχνολογία 9
Ανεση 9
Χώροι 8
Αξιοπιστία 9
Κατανάλωση 7
Μεταπωλητική αξία 9
Σχέση τιμής - αξίας 8
Τελική βαθμολογία 8,80
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS


Επιστροφή στο Multimedia Corner

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron