[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Μάιος 13, 2024 00:18 ]

Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Φωτογραφιες-Βιντεο η κατι αλλο σχετικο

Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Ιαν 26, 2010 06:47

Τα δύο SUV που φιλοξενούμε στη δοκιμή αυτή είναι ικανά να σας πάρουν τα μυαλά. Είτε κινείστε εντός ασφάλτου, είτε εκτός δρόμου είναι πολύ ικανά, με δυνατές τετρακινήσεις αλλά και τους τουρμπάτους κινητήρες των 2,3 και 2,5 λίτρων που προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις.



Οι αισθητικές επεμβάσεις της Mazda έχουν τονώσει το σπορ χαρακτήρα του CX-7


Τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου παραμένει κορυφαίο, όμως η κατανάλωση είναι υψηλή


Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέα υλικά αναβαθμισμένης ποιότητας


Ο χώρος αποσκευών είναι της τάξης των 455 λίτρων

Mazda CX-7 2.3
Στο ανανεωμένο CX-7 η Mazda διατήρησε το σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, επεμβαίνοντας μόνο σε σημεία της εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης, καθώς επίσης και σε ορισμένες αλλαγές στο πλαίσιο και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που το καθιστούν ακόμη πιο ελκυστικό. Μπροστά συναντούμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερη γρίλια, ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν τοποθετηθεί κατακόρυφα. Στο πίσω μέρος το μεγαλύτερο σπόιλερ και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, με τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, ολοκληρώνουν την εξωτερική ανανέωση του μοντέλου. Ο αέρας ανανέωσης έχει περάσει και από το εσωτερικό του CX-7. Εκεί συναντούμε την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων, όπου στην κορυφή της έχουν τοποθετηθεί οι οθόνες πολλαπλών ενδείξεων και του συστήματος πλοήγησης (προαιρετικό). Οι αεραγωγοί της καμπίνας έχουν τροποποιηθεί, ενώ φέρουν και διακοσμητικά χρωμίου. Ο πίνακας οργάνων έχει νέα σχεδίαση σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο, ενώ έχει τοποθετηθεί ένα εντελώς διαφορετικής αισθητικής τιμόνι. Όσον αφορά στα υλικά που συναντούμε στο εσωτερικό της καμπίνας, συνεχίζουν να είναι σκληρά, ωστόσο όμως είναι αναβαθμισμένης ποιότητας με πολύ καλή υφή, αποπνέοντας μια αίσθηση πολυτέλειας, και με τη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων να κρίνεται ως πολύ καλή. Από άποψη χώρων, το ιαπωνικό SUV δεν έχει αλλαγές, έτσι ώστε να μπορούν να φιλοξενηθούν με ικανιποιητική άνεση ακόμη και 5 επιβάτες. Τέλος, ο χώρος αποσκευών παραμένει στα 455 λτ.
Στο ανανεωμένο CX-7 η ιαπωνική εταιρεία έχει βελτιώσει τις αναρτήσεις και τα σημεία στήριξης αυτών, με σκοπό την αναβάθμιση της προσφερόμενης άνεσης, ενώ η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιωθεί κατά 5%, μέσω των 31 επιπλέον συνδέσμων συγκόλλησης του αμαξώματος. Όσον αφορά στα επίπεδα θορύβου που εισέρχονται στην καμπίνα των επιβατών, έχουν μειωθεί με την προσθήκη έξτρα μονώσεων σε ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου. Το ιαπωνικό SUV κινείται με εξαιρετική ευκολία στις υψηλές ταχύτητες, παρέχοντας καλή άνεση, ενώ τα επίπεδα θορύβου κρατούνται αρκετά χαμηλά. Η αίσθηση και η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης παραμένουν πολύ καλές για την κατηγορία, ενώ η τετρακίνηση αυξάνει τα επίπεδα πρόσφυσης κάτω από πίεση σε κλειστά κομμάτια. Τέλος, αν και ο 2,3 λτ. τούρμπο κινητήρας των 260 ίππων προσφέρει επιδόσεις που θα ζήλευαν άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας, εκτοξεύει κατά περίπτωση την κατανάλωση σε υψηλά επίπεδα. H τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 41.990 ευρώ.



Οι μέτριες σε σκληρότητα αναρτήσεις απορροφούν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες δεν περνούν με τη σειρά τους στο τιμόνι


Και στο δρόμο τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εξαιρετικά


Όμορφο στη σχεδίαση είναι το εσωτερικό του μοντέλου. Καλή η ποιότητα των υλικών, όχι άριστη όμως η συναρμογή


Ο χώρος των αποσκευών στην περίπτωση του Forester είναι τα 450 λίτρα

Subaru Forester 2.5 XT
To Subaru Forester άφησε τον crossover χαρακτήρα του παρελθόντος και έχει πλέον έναν πιο SUV προσανατολισμό. Μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις, πιο ψηλό και πιο κομψό, είναι σε θέση να κερδίσει περισσότερους υποστηρικτές. Στο εσωτερικό, ο θάλαμος των επιβατών προέρχεται αυτούσιος από το Impreza τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε υλικά κατασκευής. Ξεχωρίζουν η κυματοειδής σχεδίαση του ταμπλό, ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων και οι ασημί επενδύσεις, οι οποίες "σπάνε" το σκουρόχρωμο διάκοσμο. Παράλληλα, ο οδηγός θα εκτιμήσει την ευχρηστία των επιμέρους χειριστηρίων της λιτής κεντρικής κονσόλας, την πολύ καλή θέση οδήγησης, με το αναπαυτικό κάθισμα και την επίσης πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Από πλευράς ποιότητας υπάρχουν κάποιοι ενδοιασμοί, όχι όσον αφορά στη στιβαρή συναρμογή, αλλά στην επιλογή των σκληρών πλαστικών -και ειδικά αυτών στο κάτω τμήμα του ταμπλό και στις πόρτες- τα οποία δεν διαθέτουν την καλύτερη δυνατή όψη και υφή. Στο δρόμο από την άλλη το μοντέλο βασίζεται στο δάπεδο και στα μηχανικά μέρη του Impreza, έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στους τομείς της άνεσης και της φιλικότητας στην οδήγηση.
Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση, σε συνδυασμό με τα αναπαυτικά καθίσματα, εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση τόσο σε οδόστρωμα με συνεχόμενες ανωμαλίες, όσο και εκτός δρόμου σε κακοτράχαλες διαδρομές. Παράλληλα, η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων γίνεται με ασφάλεια, αφού στις μεγάλες ευθείες των εθνικών οδών παραμένει σταθερό, ανεξαρτήτως ταχύτητας, ενώ σε μια διαδρομή με στροφές, το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, είναι οι αισθητές κλίσεις του αμαξώματος. Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων και 230 ίππων με τη βοήθεια τούρμπο δεν δείχνει να δυσκολεύεται ποτέ, όμως και εδώ η κατανάλωση φτάνει σε υψηλό επίπεδο πολύ εύκολα. Εκτός δρόμου η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (215 χλστ.) σε συνδυασμό πάντα με τη συμμετρική τετρακίνηση (Symmetrical All Wheel Drive) καθιστούν ιδιαίτερα ικανό. To εν λόγω σύστημα διαθέτει τρία διαφορικά, από τα οποία το κεντρικό κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 50:50 στους δύο άξονες, ενώ το πίσω μπλοκέ (LSD) μεταφέρει τη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Η τιμή του Forester των 2,5 λίτρων ξεκινά από τις 33.500 ευρώ.




Εξοπλισμός - Τιμές Mazda
CX-7 Subaru
Forester 2.5
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγού / /
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
ABS
Antispin/ESP / /
Υποβοηθούμενο τιμόνι
Ηλεκτρικά παράθυρα (Ε/Π) / /
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Air condition - -
Ηλεκτρονικός κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες
Προβολείς ομίχλης

Tιμή (ευρώ) 41.990 33.500
Έκδοση Grand Touring XT
** : Στάνταρτ, : Προαιρετικά, - : Δεν διατίθεται


Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Mazda
CX-7 Subaru
Forester 2.5
Κυβισμός (κ. εκ.) 2.261 2.547
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 260/5.500 230/5.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 380/3.000 320/2.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9 6,5
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 6,1 5,6
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 8,3 8,3
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210 214
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 40,8 42,9
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 10,2 10,5

Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4.675/1.872/1.645 4.560/1.780/1.700
Μεταξόνιο (χλστ.) - -
Βάρος (κιλά) 1772 1.554
Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 455 450
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό Nickcx7 την Τρί Ιαν 26, 2010 07:17

καλό το αρθρο,
αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους
το 7 αρι είναι το πιο δρομίσιο από τα δύο μακράν
το subi είναι το πιο off road μακράν,
διαλέγουμε και παίρνουμε και τα δύο κορυφαία στο είδος τους.
Και τα γεγονότα:
έχω το 7αρι 2 σχεδόν χρόνια και δεν έχει κάνει "τσικ",
φίλος και συνεργάτης πήρε το 2λιτρο το απλό το subi και σε μια βδομάδα
του κόπηκε στα δύο το πίσω δεξί ψαλίδι καθ' οδόν με 50 χλμ!!!!!
(κόστος 2.000 €)από την τσέπη γιατί η αντιπροσωπεία δεν τον κάλυψε!!!!!!!!!!!!
Θα μου πείτε συμβαίνουν αυτά.
Για μένα ούτε κατά διάνοια.
Ε, ρε γλέντια!!!
Εικόνα
Nickcx7    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 28, 2008 14:25
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx7

Re: Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό panos mazda 3 την Τρί Ιαν 26, 2010 08:20

πολυ καλο συγκριτικο αλλα κατα την γνωμη μου μπορουσε να μην γινει....το cx7 δεν νομιζω να ανταγωνιζεται το forester....οπωσ κατα την γνωμη μου δεν συγκρινεται με τα:rav4,outlander!τα οποια δεν το συζηταμε εαν ειναι αμαξαρεσ....δυο suv που ισωσ να συγκρινα με το :mazda: ειναι το crv και το pajero.απο ιαπωνια εννοω.γιατι γενικα κατα την γνωμη μου μπορει να σταθει ανετα πιστευω διπλα σε ενα touareg...το κακο ειναι οτι ολεσ οι αλλεσ ιαπωνικεσ μαρκεσ το εχουν πιασει το θεμα...π.χ. η τουοτα φερνει το ραβ4 και για οποιον θελει το κατι παραπανω το land cruiser.οπωσ και ο σαρακακησ το outlander και για οποιον θελει πιο μεγαλο mitsubishi, το pajero.το cx9,γιατι δεν ερχεται εδω λοιπον?????? :) :) :) ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
panos mazda 3    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 811
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 16, 2009 07:53
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 36
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 1.6 T/C

Re: Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό agiosg την Τρί Ιαν 26, 2010 23:10

τι κανουν τα κιλα ομως(μαλον) ? Αν και του cx-7 o κινητηρας με ποιο δυνατα χαρακτηριστικα στα 0-100 χανει πολυ.
Άβαταρ μέλους
agiosg    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2009 22:09
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 59
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 GT WHITE PEARL SR

Re: Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Ιαν 31, 2010 21:43

Nickcx7 έγραψε:καλό το αρθρο,
αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους
το 7 αρι είναι το πιο δρομίσιο από τα δύο μακράν
το subi είναι το πιο off road μακράν,
διαλέγουμε και παίρνουμε και τα δύο κορυφαία στο είδος τους.
Και τα γεγονότα:
έχω το 7αρι 2 σχεδόν χρόνια και δεν έχει κάνει "τσικ",
φίλος και συνεργάτης πήρε το 2λιτρο το απλό το subi και σε μια βδομάδα
του κόπηκε στα δύο το πίσω δεξί ψαλίδι καθ' οδόν με 50 χλμ!!!!!
(κόστος 2.000 €)από την τσέπη γιατί η αντιπροσωπεία δεν τον κάλυψε!!!!!!!!!!!!
Θα μου πείτε συμβαίνουν αυτά.
Για μένα ούτε κατά διάνοια.

το συγκεκριμενο νεο Subi,το εχω οδηγησει και στις δυο εκδοσεις του παιδια!! :D πιο off road φιλε Νικο θα ελεγα πως ειναι το ατμοσφαιρικο με την επιλογη μαλιστα για κοντες σχεσεις!! :) απο εκει και περα δεν πιστευω οτι υπολειπεται πολυ σε εκτος δρομου το 7αρι απο το subi!! :)

έχω το 7αρι 2 σχεδόν χρόνια και δεν έχει κάνει "τσικ",

:bow: :mazda:
και ετσι σου ευχομαστε να συνεχισει Νικο!!! :D
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Mazda CX-7 vs. Subaru Forester

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Ιουν 03, 2010 10:12

Και όμως, δεν είναι ένα το αυτοκίνητο που τα κάνει όλα αυτά με αντίτιμο γύρω στα €40.000, αλλά δυο!

Οι υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του Forester έχουν συνδεθεί δικαίως με a la WRC σκηνές πλαγιολίσθησης στο χώμα (που ανασηκώνεται δεξιά κι αριστερά καθώς σφάζεις την επόμενη κατηφορική με το πλάι), με τον boxer να κροταλίζει χορτάτος ροπή και τα διαφορικά να δουλεύουν υπερωρίες. Η τελευταία, νεοεισελθούσα στην αγορά, γενιά του, στη μικρότερή της έκδοση των δυο ατμοσφαιρικών λίτρων, κατέφθασε ψηλωμένη, στην τυπική SUV μορφή (έναντι της αισθητικής του ψηλωμένου estate που είχε το απελθόν μοντέλο) και μας άφησε αίσθηση γλυκόπικρη. Η ανάρτηση παραήταν μαλακή, το τιμόνι παραήταν ασαφές, το στρίψιμο παραήταν δυσάρεστο και πάει λέγοντας. Ερμηνεύσαμε αυτή τη συμπεριφορά ως αποτέλεσμα της προσπάθειας της Subaru να πάρει μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των SUVs, και γι' αυτό το βασικό Forester έχει αυτή την εμφάνιση, τις δυνατότητες εκτός δρόμου, τους χώρους, την πολύ καλή κατανάλωση και κυρίως την αξιοπιστία της Subaru στον standard εξοπλισμό. Ωστόσο δεν ήξερες τι να περιμένεις από τη δυνατή έκδοση των 2,5 λίτρων.

Eτσι, την επόμενη φορά που το συναντάμε, με τον δυνατό boxer στο μηχανοστάσιο, το ξαναχαζεύουμε λίγο. Το σαλόνι είναι γνώριμο από το Impreza, με τακτοποιημένα και καλαίσθητα αλλά σκληρά πλαστικά. Στη γρήγορη έκδοση του Forester δεν υπάρχουν οι σχέσεις υποπολλαπλασιασμού που συναντούμε στο δίλιτρο, και γι' αυτό λείπει ο δεύτερος μικρός επιλογέας.

Ξεκινάς και ο boxer σε καλοσωρίζει με ένα στιγμιαίο ανέβασμα των rpm για να καθαρίσει την αναπνοή του και μεμιάς είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις. Η ορατότητα είναι εξαιρετική, η θέση οδήγησης κάθε άλλο παρά πολεμική όπως σε τοποθετεί έτσι ψηλά, και ο φρεσκαρισμένος boxer από την πρώτη στιγμή μοιάζει τόσο δυνατός όσο ανέκαθεν. Η ευθεία των μετρήσεων επιβεβαιώνει τα λεγόμενα της Subaru για τις επιδόσεις από στάση και διασφαλίζει ότι ο κινητήρας αδιαφορεί για τα 1.520 κιλά του αμαξώματος. Η αρνητική εντύπωση που μας άφησαν τα φρένα (και που αποτυπώθηκε περίτρανα στο VBox) οφείλεται στη χρήση των on-off ελαστικών τα οποία δεν προορίζονται για τις απόλυτες επιδόσεις στην άσφαλτο...

Λίγο αργότερα, στην ίδια ευθεία στήνεται το Mazda CX-7. Είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και κοντύτερο από το Forester, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια. Ωστόσο η Mazda επέλεξε τον ξεκάθαρα ασφάλτινο δρόμο, όπου το αυτοκίνητο τηρουμένων των αναλογιών είναι σφιχτό, το τιμόνι βαρύ, ο επιλογέας ακριβέστατος, και ο turbo κινητήρας μια στιβαρή μονάδα με άμεσο ψεκασμό και απόδοση 260Ps. Δεν εντυπωσιάζεσαι περισσότερο από την καμπίνα του CX-7 καθώς κι εδώ δεν βλέπεις μαλακά πλαστικά μέρη, αλλά όλα δείχνουν κάπως πιο τακτοποιημένα. Ομως το Mazda είναι σημαντικά βαρύτερο από το Forester και αυτό ισοφαρίζει την extra ισχύ, όπως φαίνεται στις μετρήσεις από στάση. Εντούτοις το μακρύ πεντατάχυτο κιβώτιο καθιστά το Forester ελάχιστα πιο αργό στις ρεπρίζ όσο ανεβάζουμε σχέση μετάδοσης, ενώ αδιαμφισβήτητα η ύπαρξη της 6ης στο Mazda είναι μεγάλο προσόν για το ταξίδι και την κατανάλωση.

Ο δρόμος προς το χωμάτινο κομμάτι όπου θα πάμε να ανακαλύψουμε πόσο ωφελήθηκε το Forester από τη νέα, μαλακά ρυθμισμένη πίσω ανάρτηση των διπλών ψαλιδιών, αλλά και από το νέο αμάξωμα, είναι γεμάτος γρήγορες ανοιχτές καμπές. Τα δυο αυτοκίνητα δεν απομακρύνονται πολύ, όμως οδηγώντας το CX-7 νιώθεις πιο άμεση την επικοινωνία με τα χειριστήρια, δεν διαπιστώνεις την περίσσεια βάρους του και χαίρεσαι να αλλάζεις σχέσεις στον επιλογέα. Δεν είναι σημαντικό σφάλμα να το χαρακτηρίσεις "ψηλωμένο 3 MPS", και σε αυτό συνηγορεί και το άμεσο τιμόνι, που αρχίζει να υπακούει από ελάχιστες μοίρες lock. Το Forester, αντίθετα, σου ζητά να το εμπιστευτείς αλλά χωρίς να σ' το εμπνέει: παρότι η ηλεκτρική κρεμαγιέρα του δίλιτρου έχει αντικατασταθεί από υδραυλική. Μα η ασάφεια γύρω από τον ορίζοντα του τιμονιού είναι παρούσα, το βάρος δεν είναι το σωστό, ο επιλογέας είναι πολύ πιο "φορτηγίσιος", λαστιχένιος και ασαφής, το κάθισμα δεν βοηθά να στηρίζεσαι όταν το αμάξωμα παίρνει μεγάλη κλίση κατά τον διαμήκη άξονα. Πρέπει να το ρίξουμε στο χώμα να εξιλεωθεί.

Λίγο αργότερα το Forester μπαίνει στο κακοτράχαλο off road κομμάτι και δείχνει τα πρώτα καλά σημάδια: η άνεση από την ανάρτηση είναι εξαίσια σε τμήματα της διαδρομής όπου απλά δεν τολμάμε να βάλουμε το CX-7! Τα 225mm απόστασης από το έδαφος που προηγουμένως μας φαίνονταν πολλά, τώρα κάνουν θαύματα, το ίδιο και τα on-off ελαστικά που πάσχιζαν να βρουν πρόσφυση στην άσφαλτο. Ετσι με συνοπτικές διαδικασίες μαζεύουμε χιλιόμερα με απενεργοποιημένο το VDC για να πάρει ο Δαμασκηνίδης μερικά εντυπωσιακά περάσματα. Μάταια όμως: μετά από το πρώτο γλίστρημα το VDC επανεμφανίζεται και σου παίρνει την μπουκιά απ' το στόμα, πάνω που ο boxer κροτάλιζε χαρούμενος και ακμαίος βοηθώντας το αυτοκίνητο να γυρίσει -όχι χωρίς κόπο στο τιμόνι-, και εκεί που είχες αποφασίσει να δουλέψεις χωρίς πίσω μπλοκέ μένεις εντελώς παροπλισμένος αφού τα φρένα πιάνουν δουλειά και σε ισιώνουν. Συγχύστηκα! Φέρτε μας το STi τώρα!


Αρετές

Στην επιστροφή αφήνω το Forester και ξαναπιάνω το Mazda, και ανακαλύπτω την αρετή του: δεν προσποιείται πως μπορεί να κάνει τα πάντα, είναι φτιαγμένο για την άσφαλτο, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις ενός κοινού που (συνεχίζω να μην μπορώ να καταλάβω γιατί!) επιμένει να ζητά μεγάλα, ψηλά, βαριά αυτοκίνητα που να "πηγαίνουν" πολύ, με τετρακίνηση που του εμπνέει ασφάλεια, με κατανάλωση που δεν τον πολυενδιαφέρει...

Σε αυτό το πλαίσιο η φίρμα από τη Hiroshima τα κατάφερε περίφημα, καταδεικνύοντας ακριβώς το πρόβλημα της δυνατής έκδοσης του Forester -το οποίο προσπαθεί να κάνει τα πάντα για τους πάντες και δεν ξεχωρίζει πουθενά. Διατηρώ μια επιφύλαξη αφού δεν οδηγήσαμε το αυτοκίνητο με ασφάλτινα λάστιχα, ωστόσο τα υπόλοιπα στοιχεία του χαρακτήρα του δείχνουν πως προσανατολίζεται σε αγοραστές με μια περίεργη μίξη προτεραιοτήτων, που ζητούν και άνεση και επιδόσεις. Αυτοί θα κληθούν να πληρώσουν και €4.000 παραπάνω για τις βασικές εκδόσεις των δύο αυτοκινήτων. Τελικά δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS


Επιστροφή στο Multimedia Corner

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron