[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 19:56 ]

Mazda CX-7 2,2 CRTD

Φωτογραφιες-Βιντεο η κατι αλλο σχετικο

Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Μάιος 20, 2010 11:10

Το CX-7, που όλοι έχουμε αγαπήσει για το σχήμα και τις επιδόσεις του, δέχτηκε πρόσφατα ένα διακριτικό, όσον αφορά στην εμφάνιση, face lift, αλλά και επεμβάσεις ουσίας στον κινητήρα. Η μεγαλύτερη αλλαγή, όμως, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ο diesel κινητήρας που συμπλήρωσε την γκάμα των μηχανικών συνόλων.

Αναμφίβολα, η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στα μηχανικά σύνολα και συγκεκριμένα στο νέο κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος μάλιστα είναι και ιδιαίτερα οικολογικός! Κίνηση που αποσκοπεί να αυξήσει τις πωλήσεις του μοντέλου στην Ευρώπη (με εξαίρεση τη δική μας “πρωτοποριακή” χώρα, στην οποία απαγορεύεται η κίνηση diesel επιβατικών οχημάτων στις δύο μεγαλουπόλεις), αφού, κακά τα ψέματα, ένα μεγάλο ποσοστό Ευρωπαίων αγοραστών έχει αρχίσει, εδώ και αρκετά χρόνια βέβαια, να δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στα μηχανικά σύνολα πετρελαίου.
Καλές επιδόσεις και μέγιστη οικονομία
Κάτω από το καπό, λοιπόν, του Diesel CX-7 βρίσκεται ο γνωστός από το Mazda6 κινητήρας πετρελαίου 2.2 CRTD, ο οποίος με τη βοήθεια της υπερτροφοδότησης αποδίδει 173 Ps στις 3.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Αν θέλουμε να κάνουμε μια γρήγορη σύγκριση με τον κινητήρα βενζίνης και να δούμε τις διαφορές τους, πρέπει να πούμε ότι ο πετρελαίου αποδίδει 87 Ps λιγότερα, αλλά 20 Nm ροπής και μάλιστα από αρκετά χαμηλότερο φάσμα στροφών. Επίσης, είναι κατά 2,7 δλ. πιο αργός στο να επιταχύνει το αμάξωμα από στάση στα 100 χλμ./ώρα, αλλά πιο γρήγορος κατά 2,5 δλ. όσον αφορά στην επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα με 6η σχέση στο κιβώτιο. Τέλος, συνολικά είναι κατά 2,9 λίτρα οικονομικότερος στα 100 χλμ., ενώ παράγει 44 γρ. CO2/χλμ. λιγότερα. Μιλώντας τώρα με τις τιμές των μετρήσεων, το βάρους 1.859 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 10,6 δλ., τιμή όχι και τόσο καλή σε σχέση με τα 7,9 δλ. που χρειάστηκε στην ίδια μέτρηση η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης. Το τράβηγμα του εν λόγω μηχανικού συνόλου είναι αρκετά καλό, αρκεί να βρίσκεσαι μέσα στο φάσμα των 2.000 έως 4.000 σ.α.λ. Σε αυτό το σημείο, όμως, πρέπει να προσθέσουμε και την πολύ καλή για την κατηγορία μέση κατανάλωση, η οποία δεν ξεπερνά τα 7,5 λτ./100 χλμ., ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα 10,4 λτ./100 χλμ. που είναι η μέση κατανάλωση της έκδοσης με το μηχανικό σύνολο βενζίνης. Όπως στα περισσότερα diesel μηχανικά σύνολα, έτσι και εδώ, ο συμπλέκτης είναι αρκετά βαρύς και ενδέχεται να κουράσει μέσα στην κίνηση, εξ ου και δεν θα λέγαμε όχι σε ένα αυτόματο κιβώτιο, παρά την πολύ καλή αίσθηση του ήδη υπάρχοντος μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων.
Δυνατός και με οικολογικές ανησυχίες
Χάρη στα 400 Nm ροπής που διαθέτει το CX-7, κινείται σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς, αρκεί το στροφόμετρο να βρίσκεται μεταξύ των 2.000 και 4.000 σ.α.λ., με τον κινητήρα να παραμένει πολιτισμένος και ήσυχος σε σημείο που πολλές φορές να σε κάνει να πιστεύεις ότι βρίσκεσαι σε όχημα με κινητήρα βενζίνης και όχι πετρελαίου. Ένα από τα σημαντικά γνωρίσματα του κινητήρα είναι ότι πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, καταφέρνοντας να κρατά χαμηλά τους ρύπους, οι οποίοι ανέρχονται σε 199 γρ./100 χλμ. Τιμή που έχει επιτευχθεί εξαιτίας του φίλτρου συγκράτησης μικροσωματιδίων, αλλά και με το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction). Tο τελευταίο χρησιμοποιεί μια φυσική χημική αντίδραση για τη διαχείριση των τοξικών οξειδίων του αζώτου (Nox). Αναλυτικότερα, η ουσία ονομάζεται Adblue και πρόκειται για μια υγρή ουρία αποθηκευμένη σε δεξαμενή 15,5 λίτρων κάτω από το χώρο αποσκευών, που ψεκάζεται με πίεση 5 bar στα καυσαέρια που φεύγουν από το φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων. Το αποτέλεσμα είναι η ζέστη να μετατρέπει την ουρία σε αμμωνία, που με τη σειρά της διασπά τα Nox σε αβλαβές άζωτο και οξυγόνο. Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως η αποθηκευμένη ποσότητα Adblue διαρκεί για 20.000 χλμ. υπό κανονικές συνθήκες και συμπληρώνεται στα προγραμματισμένα service.
Δυναμική εμφάνιση – πλούσιο εσωτερικό
Με μερικές μικρές εξωτερικές επεμβάσεις, η Mazda ανανέωσε το CX-7 χωρίς να αλλοιώσει τα πολύ δυναμικά χαρακτηριστικά του. Στο εμπρός τμήμα τοποθετήθηκε ένας νέος προφυλακτήρας που διαθέτει μεγαλύτερη και πιο τραπεζοειδή κεντρική εισαγωγή αέρα με καινούργιες γρίλιες, δεξιά και αριστερά της οποίας έχουν τοποθετηθεί δύο κάθετες εισαγωγές αέρα που μάλιστα στο ανώτερο τμήμα τους φέρουν τους προβολείς ομίχλης. Στο πλαϊνό τμήμα, οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται αφενός στις νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, οι οποίες γεμίζουν τους τεράστιους και ιδιαίτερα φουσκωμένους θόλους του αυτοκινήτου, αφετέρου στο χρωμιωμένο τμήμα στο κάτω μέρος του μαρσπιέ. Στο πίσω τμήμα ένας νέος προφυλακτήρας έχει τοποθετηθεί και διαφέρει από τον προηγούμενο κυρίως ως προς τα φώτα ομίχλης που βρίσκονται στην ίδια σειρά και κολλητά στους ανακλαστήρες. Η μόνη εμφανισιακή διαφορά ανάμεσα στην έκδοση πετρελαίου και στην έκδοση βενζίνης, είναι η διπλή απόληξη της εξάτμισης που υπάρχει στη δεύτερη. Μπορεί η εξωτερική εμφάνιση απλά να δέχτηκε κάποιες πινελιές, ο εσωτερικός διάκοσμος όμως έχει αλλάξει. Μία από τις πιο αισθητές αλλαγές αφορά στο τιμόνι, το οποίο έχει νέα σχεδίαση, ενώ διαθέτει ακόμα περισσότερα χειριστήρια για το χειρισμό των επιμέρους συστημάτων του εξοπλισμού άνεσης. Καινούργιος με τη σειρά του είναι και ο πίνακας των οργάνων, ο οποίος απέκτησε έναν πιο ευχάριστο στο μάτι φωτισμό, αλλά και μια πιο ευανάγνωστη σχεδίαση, που όμως δεν απαρνείται τις σπορ καταβολές της. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί επίσης στη μόνωση της καμπίνας των επιβατών, που έχει γίνει αρκετά πιο “ήσυχη”, χάρη στη νέα ηχομόνωση που έχει τοποθετηθεί, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα θορύβου και καθιστώντας την κίνηση ακόμα και με υψηλές ταχύτητες ευχάριστη, καταφέρνοντας παράλληλα να απομονώσει τελείως τον κατά τ’ άλλα “ήσυχο” πετρελαιοκινητήρα. Τέλος, στο βασικό εξοπλισμό ανήκει το σύστημα Multi-Information Display (ΜΙD), το οποίο βρίσκεται στο δεύτερο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας και απεικονίζει όλες τις βασικές λειτουργίες του οχήματος σε μία έγχρωμη οθόνη υψηλής ευκρίνειας 4,1 ιντσών, παρέχοντας στον οδηγό τη δυνατότητα τοποθέτησης ενός συστήματος πλοήγησης.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Μάιος 20, 2010 15:33

οπως ειχαμε γραψει και παλαιοτερα για αυτη την εκδοση του σε Diesel νομιζω πως ειναι μια παρα πολυ καλη κινηση της Mazda!εχεις ενα φοβερο πακετο και το συνδυαζεις με diesel!τι καλυτερο για εναν υποψηφιο αγοραστη που θα προτιμουσε την πετρελαιοκινηση απο την βενζινοκινηση και ιδιως στην επαρχια!

βλεπω παραλληλα ομως ...1.859 κιλα βαρος?? shotupi δεν νομιζω βεβαια οτι το βενζινοκινητο CX 7 ειναι τοσα πολλα!πως η διαφορα??το βενζινοκινητο η Mazda το αναφερι στα 1710 κιλα!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό DimKatz_CX7 την Πέμ Μάιος 20, 2010 16:58

Γιαυτό έχει και μεγαλύτερα φρένα στον πίσω άξονα....Βασικά τα πολλά κιλά έρχονται από το μπλοκ του κινητήρα αλλά και από το ότι έχει διαφορετικά μηχανικά μέρη....όπως το Ιντερκουλερ μπροστά!!!...κάτι μου λέει ότι θα το παραγγείλω απευθείασ και θα το κουμπώσω όπως είναι....η τουρμπίνα και οι εισαγωγές ίδιες με το βενζινοκίνητο φαίνονται
DimKatz_CX7    
 
Γένος:

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Μάιος 20, 2010 17:14

Οπότε με intercooler και φρένα από το Diesel λύθηκαν τα προβλήματά σου... ;)
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό pankrok την Πέμ Μάιος 20, 2010 18:27

δηλαδη τι θα κερδισεις με το ιντερκουλερ μπροστα?

παντως απο την περιγραφη ειναι αρκετα ευκολο να καταλαβει κανεις οτι αυτος που το εγραψε οχι μονο δεν εχει οδηγησει το αυτοκινητο αλλα πιθανοτατα το εχει δει μονο απο φωτογραφιες.
αυτοι οι γελοιοι τυποι οναμαζουν τους εαυτους τους συνταχτες αυτοκινητου.
ημαρτον!

τεκμηριον 1
Σε αυτό το σημείο, όμως, πρέπει να προσθέσουμε και την πολύ καλή για την κατηγορία μέση κατανάλωση, η οποία δεν ξεπερνά τα 7,5 λτ./100 χλμ., ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τα 10,4 λτ./100 χλμ. που είναι η μέση κατανάλωση της έκδοσης με το μηχανικό σύνολο βενζίνης

τεκμηριον 2
άρη στα 400 Nm ροπής που διαθέτει το CX-7, κινείται σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς, αρκεί το στροφόμετρο να βρίσκεται μεταξύ των 2.000 και 4.000 σ.α.λ., με τον κινητήρα να παραμένει πολιτισμένος και ήσυχος σε σημείο που πολλές φορές να σε κάνει να πιστεύεις ότι βρίσκεσαι σε όχημα με κινητήρα βενζίνης και όχι πετρελαίου.

τεκμηριον 3 (εδω φαινεται οτι απλα δεν εχει οδηγησει ουτε το προηγουμενο, διοτι ποσο πιο αθορυβο μπορει να γινει ενα αυτοκινητο που ειναι ηδη 2dB πιο κατω απο μια mercedes E class - μετρημενο και εμενα))
Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί επίσης στη μόνωση της καμπίνας των επιβατών, που έχει γίνει αρκετά πιο “ήσυχη”, χάρη στη νέα ηχομόνωση που έχει τοποθετηθεί, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα θορύβου

τεκμηριο 4 (ασχετοσυνης βασικα - δηλαδη ελεος πια με την ροπη, καποια πραγματα πρεπει να μπουν σε μια θεση επιτελους)
Αν θέλουμε να κάνουμε μια γρήγορη σύγκριση με τον κινητήρα βενζίνης και να δούμε τις διαφορές τους, πρέπει να πούμε ότι ο πετρελαίου αποδίδει 87 Ps λιγότερα, αλλά 20 Nm ροπής και μάλιστα από αρκετά χαμηλότερο φάσμα στροφών

δυστυχως η τελευταια καλη περιοδος να διαβασει κανεις σοβαρη παρουσιαση αυτοκινητου ηταν οι 4Τ της δεκαετιας του 90...

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό DimKatz_CX7 την Παρ Μάιος 21, 2010 07:57

pankrok έγραψε:δηλαδη τι θα κερδισεις με το ιντερκουλερ μπροστα?


δυστυχως η τελευταια καλη περιοδος να διαβασει κανεις σοβαρη παρουσιαση αυτοκινητου ηταν οι 4Τ της δεκαετιας του 90...


Συμφωνώ Παναγιώτη με το συμπέρασμα....όντως έτσι είναι....
Όσο για το Ιντερκούλερ μπροστα, αυτό που θα κερδίσω είναι πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε δύσκολες καταστάσεις κίνησης και υψηλών θερμοκρασιών καθώς και γενικότερης πίεσης του κινητήρας....θεαματικά χαμηλότερες θερμοκρασίες....όταν να φανταστείς με τα 30αρια που έκανε πριν μια βδομαδα η θερμοκρασία εισαγωγής έφτανε τους 70 βαθμούς....
Την κίνηση αυτή θα την είχα κάνει ήδη....απλά δεν έχω βρει κάτι να μοντάρεται εύκολα στο cx7...πρέπει να κόψεις, να κάνεις γέφυρες και άλλα....το ζήτημα μου είναι να δω γενικά την διάταξη του Ιντερκούλερ στο πετρελαιοκίνητο...διάταξη σωληνώσεων, στηρίγματα και θέση ιντερκουλερ καθώς και ψυγεία γιατί με θερμοκρασίες ψυγείων να δουλευούν στους 110 βαθμούς είναι κρίσιμο να μην μειωθεί η ροή του αέρα...
DimKatz_CX7    
 
Γένος:

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό pankrok την Παρ Μάιος 21, 2010 17:02

νομιζω θα χασεις περισσοτερα απο οσα θα κερδισεις.

οι 70αρες που λες οταν πραγματικα χρειαζεσαι την χαμηλη θερμοκρασια (πανω απο τα 100χαω) πρεπει να μειωνονται αισθητα.
επισης τα μεγαλυτερα ψυγεια που υπαρχουν για τοποθετηση μαμα ειναι αρκετα αποδοτικοτερα και απο οτι λενε κανουν παρα πολυ καλη δουλεια.

διαφωνω γενικα με το να μακραινεις τους οχετους εισαγωγης προκειμενου να ψυξεις τον αερα.
στην χειροτερη βαζουμε ενα συστηματακι να ψεκαζει νερο πανω στο ψυγειο οταν χρειαζεται και θα σου ριχνει θερμοκρασια πολυ γρηγορα. ενα παγουρακι γυρω στα 10 λιτρα μπορει να κρατησει και 2-3 βδομαδες.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Αύγ 05, 2010 17:14

Στιβαρή εξωτερική σχεδίαση, αεροδυναμική οροφή που θυμίζει coupe, ζάντες 18 ιντσών είναι στοιχεία που φανερώνουν έναν δυναμικό και συνάμα σπορτίβ χαρακτήρα. Κι όμως πρόκειται για ένα SUV, το οποίο διαθέτει 173 άλογα στην έκδοση ντίζελ. Ο λόγος για το ολοκαίνουργιο Mazda CX7.

Το CX7 συνεχίζει την παράδοση που έχει δημιουργήσει η Mazda και βασίζεται στην κατασκευή όμορφων αυτοκινήτων, τα οποία είναι έτοιμα να προσφέρουν υψηλό επίπεδο απόλαυσης σε οδηγό και επιβάτες. Αναμιγνύοντας τα χαρακτηριστικά ενός SUV, όπως η άνεση, η λειτουργικότητα της τετρακίνησης και η υψηλή θέση οδήγησης, με την δυναμική σχεδίαση, τις υψηλές επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση ενός σπορ μοντέλου, το Mazda CX7 κάλιστα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί αυτοκίνητο με διπλό χαρακτήρα. Κι αυτό επειδή συτνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών κατηγοριών (SUV και σπορ).



Δυνατό, μυώδες και ανατρεπτικό στην εξωτερική του εμφάνιση το γιαπωνέζικο SUV αναμένεται να κερδίσει μια σημαντική μερίδα νέων αγοραστών. Με μήκος που ξεπερνάει τα 4,6 μ. διαθέτει άφθονους χώρους για πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους. Τα άνετα τύπου μπάκετ εμπρός καθίσματα και οι στιλάτες δίχρωμες επενδύσεις, ο πίνακας οργάνων με τα τρία διαφορετικά επίπεδα ενδείξεων, επιβεβαιώνουν τον χαρακτήρα του σπορ αυτοκινήτου στο εσωτερικό.

Οι επιβάτες πέρα από τα υψηλα επίπεδα άνεσης θα απολαύσουν τις έξυπνες αποθηκευτικές λύσεις για τις αποσκευές όλων των επιβατών. Παράλληλα, μια σειρά συστημάτων εξοπλισμού, όπως για παράδειγμα το ηχοσύστημα της Bose με την δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3, ο αυτόματος κλιματισμός, το πολύ καλό φινίρισμα, αποτελούν χαρακτηριστικά τα οποία δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο.

Ο νέος κινητήρας πετρελαίου είναι χωρητικότητας 2,2 λίτρων, με 4 κυλίνδρους, 16 βαλβίδες και υπερσυμπιεστή. Προσφέρει άφθονη ροπή 400 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. και μέγιστη απόδοση 173 ίππων στις 3.500 σ.α.λ.
Η χωρητικότητα του κινητήρα σε συνδυασμό με το turbo και την τεχνολογία άμεσου ψεκασμού common - rail , επιτρέπει στο CX -7 να αποδίδει υψηλή ταχύτητα και ροπή με χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ενδεικτικά, το CX -7 diesel επιταχύνει από 0-100χλμ/ώρα σε 11.3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας πετρελαίου διαθέτει επίσης και νέες τεχνολογίες για την μείωση των καυσαερίων όπως είναι το προηγμένο φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων DPF και ο νέος καταλύτης.
Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Το CX7 διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με ενεργή κατανομή της ροπής. Παράλληλα και για την καλύτερη αλλά και ασφαλέστερη συμπεριφορά στο δρόμο, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με Σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (TCS) αλλά και Δυναμικό Ελεγχο Ευστάθειας (DSC) για ενισχυμένη σταθερότητα και περιορισμό της υποστροφής.
Στην βασική του έκδοση το CX 7 στην έκδοση diesel κοστίζει 42.200 ευρώ .

Στα συν

Ποιότητα κατασκευής.
Εξαιρετική εικόνα στο δρόμο.
Ικανοποιητικές επιδόσεις
Αίσθηση τιμονιού
Καλός επιλογέας

Στα μείον

Τσουχτερή τιμή
Κόστος χρήσης με βάση το νέο φορολογικό καθεστώς

Mazda CX 7 2.2 L DE COMFORT

ΤΙΜΗ: € 42.200

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μήκος: 4680 mm
Πλάτος: 1870 mm
Ύψος: 1.645 mm
Κινητήρας: 4κύλινδρος,
Κυβισμός: 2.184 κ.ε
Ιπποδύναμη: 173 ίπποι
Μέγιστη ροπή: 40,8kgm
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Μετάδοση κίνησης: Σε όλους τους τροχούς
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 11,3 δευτερόλεπτα *
Τελική ταχύτητα: 200 χλμ./ώρα *
Κατανάλωση: 7,6 λίτρα / 100 χλμ.. σε μικτό κύκλο *

* Εργοστασιακές μετρήσεις

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

4 Ηχεία
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
Αερόσακοι οδηγού συνοδηγού, οροφής, πλευρικοί
ABS
Ζάντες αλουμινίου
Υποδοχή για εξωτερική συσκευή ήχου
Αυτόματος κλιματισμός
Δυναμικός Έλεγχος Ευστάθειας (DSC).
Θερμαινόμενοι καθρέπτες
Δερμάτινος λεβιές ταχυτήτων και τιμόνι
Οθόνη πληροφοριών 3.5 ιντσών.
Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
ΡαδιοCD με MP3 PLAYER
Πίσω αεροτομή
Χειριστήριο ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Trip computer
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Σεπ 11, 2011 16:50

Αν η υψηλή κατανάλωση βενζίνης του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα των 2,3 λίτρων ήταν ο μοναδικός λόγος που δεν είχατε βάλει στην λίστα προτιμήσεών σας το CX-7, τότε η Mazda, μετά το πρόσφατο φρεσκάρισμα, λύνει και αυτό το πρόβλημα με την έκδοση diesel των 2.2 λίτρων.



Χωρίς αμφιβολία, το CX-7 με τον κινητήρα βενζίνης είναι το μοναδικό ιαπωνικό SUV που είναι τόσο κοντά σε μια BMW X5 ή μια Porsche Cayenne στην φιλοσοφία σχεδιασμού, στις επιδόσεις, στους χώρους και στο κράτημα πάνω στην άσφαλτο. Δυστυχώς, το ίδιο κοντά είναι και η κατανάλωση καυσίμου, που για κάποιον που έχει 70.000 ή 100.000 ευρώ για να αγοράσει ένα μεγάλο γερμανικό SUV ίσως να μην παίζει ρόλο, όμως για ένα ιαπωνικό SUV που η τιμή του το κάνει προσιτό στα μεσαία οικονομικά στρώματα, οι συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο είναι ένα σοβαρό μειονέκτημα. Η λύση είναι απλή και την έχουν ανακαλύψει η ευρωπαίοι πολίτες αμέσως μετά την πετρελαϊκή κρίση του 1970. Αγοράζουν αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου.



Με όποιο τρόπο κι αν οδηγήσετε το CX-7 που βλέπετε στις φωτογραφίες, ποτέ η μέση κατανάλωσή του δεν θα ξεπεράσει τα 12 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ πολύ εύκολα και χωρίς κανένα συμβιβασμό στην σπορ οδήγηση και στις γρήγορες προσπεράσεις, η κατανάλωση διατηρείται μεταξύ 10 και 10,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Ο λόγος αυτής της απίστευτα χαμηλής κατανάλωσης για ένα γιγαντιαίο 4Χ4 που γεμάτο κόσμο και αποσκευές ξεπερνά τους δύο τόνους, είναι φυσικά ο turbo-diesel κινητήρας των 2200 κυβικών. Όσο για τις επιδόσεις; Στην πραγματική ζωή μάλλον ποτέ δεν θα μετανιώσετε που διαλέξατε την πετρελαιοκίνητη έκδοση αντί της βενζινοκίνητης. Η ροπή και η δύναμη του κινητήρα diesel στις μεσαίες, σπρώχνει το CX-7 με περίσσια ζωντάνια, αδιαφορώντας για το βάρος ή τις ανηφόρες.



Η ηχομόνωση της καμπίνας αφήνει έξω την ταξιτζίδικη χροιά του κινητήρα και το ταξίδι με υψηλές ταχύτητες στην εθνική είναι το ίδιο απολαυστικό όσο και με την βενζινοκίνητη έκδοση. Μόνο στις εκκινήσεις με το γκάζι στο πάτωμα, τα αυτιά σας θα σας θυμίσουν ότι το CX-7 που οδηγάτε έχει κινητήρα πετρελαίου. Όμως το πιο εντυπωσιακό κατόρθωμα αυτού του κινητήρα, είναι ότι καταφέρνει να διατηρήσει αναλλοίωτο τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι στροφές ανεβαίνουν εύκολα, ενώ ακόμα κι αν η βελόνα του στροφόμετρου πλησιάσει την κόκκινη περιοχή, δεν σου δίνει την εντύπωση ότι υποφέρει. Φυσικά, όπως κάθε κινητήρας turbo-diesel, κάτω από τις 2000 rpm η απόκριση στο γκάζι είναι ελλιπείς, ενώ μετά τις 4500 rpm, ουσιαστικά το παιχνίδι της επιτάχυνσης έχει τελειώσει.



Σε αυτό το σημείο είναι που το CX-7 με τον κινητήρα Diesel χάνει τον τίτλο του καλύτερου ιαπωνικού SUV. Διότι αντί για ένα αυτόματο κιβώτιο πέντε μακριών σχέσεων, που θα φρόντιζε από μόνο του να κρατά τον κινητήρα μεταξύ 2000-4500 rpm, η Mazda επέλεξε ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων.


Αυτή η επιλογή, αναγκάζει τον οδηγό του CX-7 Diesel να αλλάζει διαρκώς ταχύτητες, χρησιμοποιώντας έναν βαρύ και με μικρή ωφέλιμη διαδρομή συμπλέκτη.


Μέσα στην πόλη είναι κουραστικό, όπως κουραστικό γίνεται τους ανηφορικούς δρόμους με φουρκέτες. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παραμένει θαυμάσιο. Τεράστιοι χώροι για πέντε καλοζωισμένους ενήλικες, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, άριστη συμπεριφορά στις στροφές, γρήγορο στην ευθεία, άνετο στο ταξίδι και όμορφο στο μάτι μέσα-έξω. Ο μόνος λόγος για να δώσεις τα διπλάσια λεφτά για μια Χ5, είναι τα παραδοσιακά σκληρά και φτηνά πλαστικά της καμπίνας των ιαπωνικών αυτοκινήτων, που είναι μια χαρά για ένα supermini των 10.000 ευρώ, αλλά όχι για ένα αυτοκίνητο που ξεπερνά τα 30.000.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό Tsimata Nokami την Κυρ Σεπ 11, 2011 21:48

κυριοι οπως και να χει θα το αγοραζα αλλα οταν εκανα την αγορα στο 7αρι μου,δεν υπηρχε η συγκεκριμενη εκδοση 290 δε πειραζει τι να κανουμε ετσι αυτα wink
ΤSIMATA NOKAMI....ΑΡΧΑΙΟΣ ΙΑΠΩΝΑΣ ΘΕΟΣ...ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ,ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
ΜΑΥΡΟΙ Α.Ε.
Άβαταρ μέλους
Tsimata Nokami    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 24, 2010 14:56
Τοποθεσία: Σχηματαρι-Ταναγρα,Ν.Βοιωτιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA CX7/2.3L T. GRAND TOURING-BLACK BRILLIANT

Re: Mazda CX-7 2,2 CRTD

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Σεπ 12, 2011 14:15

ενώ πολύ εύκολα και χωρίς κανένα συμβιβασμό στην σπορ οδήγηση και στις γρήγορες προσπεράσεις, η κατανάλωση διατηρείται μεταξύ 10 και 10,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Ο λόγος αυτής της απίστευτα χαμηλής κατανάλωσης για ένα γιγαντιαίο 4Χ4 που γεμάτο κόσμο και αποσκευές ξεπερνά τους δύο τόνους, είναι φυσικά ο turbo-diesel κινητήρας των 2200 κυβικών


πινοντας του το αιμα προσεξτε παιδια,βγαζει 10-10,5 μεση!
φανταστειτε με οικονομικη οδηγηση!δεν θα ξεπερναει τα 8-8,5!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Multimedia Corner

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης