Εαν και δεν ειχα σκοπο να αλλαξω αναρτησεις μιας και οι μαμα αναρτησεις με τα ελατηρια της EIBACH PRO KIT για τα δικα μου χερια ηταν λουκουμι αλλα και γιατι δεν μπαινω για καποιους λογους (...που μαλλον αυτους τους λογους θα τους παραβω συντομα!!!) σε πιστα, μετα απο ενα τηλ ενος γνωστου εμαθα οτι πωλουνται αναρτησεις TEIN SS με το τρελλο μηχανηματακι EDFC!!!
Σαν πρωτη σκεψη ειπα οχι αλλα μετα που το ξανασκεφτηκα ειπα οτι ετσι και αλλιως θα χρειαστω αργα ή γρηγορα αναρτησεις οποτε ειναι μια καλη κινηση. Ολο το πακετο μου στοιχισε... 350ευρω(...ναι δεν λεω ψεμματα).Καινουργιες εχουν μαζι με το EDFC κανα 1500ευρω περιπου!!!
Αφου τις πηρα πηγα στον ΠΟΥΠΑΚΗ για να τις ελεγξουμε πρωτα σε τι κατασταση ειναι (...εξαιρετη!!!) και να τις τοποθετησουμε. Σημειωτεον φοραω ηδη αντιστρεπτικες απο RX8! Το απογευμα ηταν ετοιμες, φορεμενες και ρυθμισμενες και αφου πηγα να μου συνδεσουν και το EDFC ξεκινησα καποιες χαλαρες τσαρκες. Το υψος το ρυθμισαμε ακριβως εκει που ηταν και πριν. Ουτε πιο ψιλο ουτε πιο χαμηλο!!!
Εαν και οι γνωσεις μου σε στησιμο και γενικα αναρτηση ειναι σχεδον μηδενικες αυτο που ενιωσα ειναι τρελλη αλλαγη.
Καταρχην το EDFC ειναι ενα μηχανημα που μεσα απο την θεση του οδηγου μπορεις να ρυθμισεις την σκληροτητα των ελατηριων ξεχωριστα ανα αξονα χωρις καν να κουραστεις και μαλιστα σε 2 δευτερολεπτα. Εχει 16 σκαλες ρυθμισης..
Δοκιμασα διαφορες σκληροτητες.
Στο εντελως μαλακο (ρυθμιση 16 μπροστα και 16 πισω) το αμαξι ειναι πιο μαλακο και απο πριν!!! Μικρες ανωμαλιες που ουτε καν τις καταλαβαινεις. Πιο εντονες απλα της απορροφα πιο ανετα.
Στην μεση ανα αξονα παντα (8 μπροστα και 8 πισω) το αμαξι σκληρυνε αισθητα και σε συγκριση με το προηγουμενο σετ (μαμα αναρτησεις με EIBACH ελατηρια) λιγακι πιο σκληρο αλλα αποδεκτο. Το αμαξι σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης ηταν πολυ πιο υπακουο και πιο αμεσσο!!!
Η τελευταια ρυθμιση που εβαλα ειναι η πιο σκληρη (0 μπροστα και 0 πισω) οπου εκει στο αμαξι καταλαβαινεις τα παντα. Το τιμονι μεταμορφωνεται σε ξυραφι και οι αποτομες αλλαγες κατευθυνσης απλα μια σκεψη και ....εγινε!!! Δεν κοπαναει πολυ ή οσο περιμενα απο αυτα που ειχα ακουσει αλλα καμια σχεση με την μαλακη ή ακομα και με την μεσαια ρυθμιση!!!
Τελος εκανα και μια δοκιμη με σκληρη μπροστα(0 θεση) και μαλακη πισω (16 θεση) οπου μου ειπαν οτι ειναι η ιδανικη για drift!!! Εμεινα με ανοιχτο το στομα!!! Ο κωλος πεταγεται με το καλημερα αλλα πολυ ομορφα και προοδευτικα hellloooooo hellloooooo hellloooooo!!! Μια αναβαση Πεντελης που εκανα δεν ειχαν καμια σχεση σε συγκριση με τις μαμα αναρτησεις!!! Απιστευτο παιχνιδι και κατευθυντικοτητα!!!
Η εμπειρια μου σε στροφες ειναι μικρη σε σχεση με αλλους αλλα ενιωσα πιο ασφαλεια και πιο αμεσοτητα απο οτι πριν!!!
Οι τιμες του αμαξιου ειναι για μπροστα τροχους 294 κιλα και για πισω τροχους 273 κιλα ο καθενας. Μια αναλογια του 51,85% μπροστα και 48,15% πισω!!!
Οι τιμες καμπερ μπροστα ειναι -1,30 καστερ μπροστα +6,30 και συγλιση -1mm. Οι τιμες καμπερ πισω ειναι -2,30 και συγλιση 0mm. Πισω καστερ δεν εχουμε.