[ +/- ] [ It is currently Thu Jul 18, 2019 09:57 ]

Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby IOANNIS on Sat Jun 30, 2012 18:06



Κωδικός Αυτοκινήτου


Στατική Ακτίνα, Loaded Radious, είναι η ακτίνα από το κέντρο του τροχού/ζάντας έως το έδαφος όταν το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία

Η Στατική Ακτίνα είναι πάντοτε μικρότερη από την ιδανική λόγο βάρους του αυτοκινήτου και πίεσης του αέρα στο ελαστικό.

Δυναμική Ακτίνα είναι η ακτίνα από το κέντρο του τροχού/ζάντας έως το έδαφος όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει και αυξάνει ανάλογα την ταχύτητα του.

Η Δυναμική Ακτίνα είναι πάντοτε μικρότερη από την Ιδανική και μεγαλύτερη από την Στατική.

Image

Η διαφορά των Διαμέτρων, Ιδανικής μείων Δυναμικής, μας είναι χρήσιμή στους πίνακες υπολογισμών ταχύτητας για να υπολογίσουμε την ταχύτητα του αυτοκίνητου που βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματική.

Αυτή η διαφορά συν την φθορά του ελαστικού σε χιλιοστά είναι το πεδίο [ΔΔ] στον πίνακα.

Image

Οι απαραίτητοι υπολογισμοί είναι βασισμένοι σε εξισώσεις από το «The Automotive Chassis: Engineering Principles 2nd ed. , Reimpell – Stoll – Betzler» και «ETRTO standard, (European Tire and Rim Technical Organization)» και αναφέρονται σε επιβατικά αυτοκίνητα (όχι φορτηγά) με καλοκαιρινά ελαστικά με την ΟΕΜ πίεση αέρα σε αυτά.
ΑΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, RX8 Challenge, Velocity Red Mica

Image

Image
User avatar
IOANNIS    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Posts: 1339
Joined: Sun May 25, 2008 07:15
Gender: Male
Age: 54
Car Model: RX8 Challenge

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby Cube Capacity on Sun Jul 01, 2012 06:55

Παρα πολυ καλο και χρησιμο!!

Αληθεια πως το αποθηκευω στον υπολογιστη μου για να το εχω?
Cube Capacity    
0,5 Bar
0,5 Bar
 
Posts: 591
Joined: Thu Dec 04, 2008 16:52
Country: Greece (gr)
Gender: Male

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby GiannhsAtenza on Sun Jul 01, 2012 09:42

Πολυ ενδιαφερων!!!!!!!
Τελικα υπαρχουν πολλα πραγματα που δεν ξερω για τα αμαξια!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
User avatar
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Posts: 4370
Joined: Mon Jun 13, 2011 12:39
Location: Αθηνα-Bεροια
Gender: Male
Car Model: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby Dodos on Sun Jul 01, 2012 13:48

Επειδή εμένα όλα αυτά μου φαίνονται κινέζικα (και να φανταστείς ότι γνωρίζω κινέζικα.χαχα) θα ηθελα να ρωτήσω σε τι ακριβώς χρησιμεύει αυτός ο πίνακας;
Image
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
User avatar
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Posts: 5609
Joined: Fri Dec 25, 2009 11:47
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Mazda 6 MPS

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Sun Jul 01, 2012 15:14

αλλο ενα χρησιμο εργαλειο ,ενας θησαυρος γνωσης απο τον Ιωαννη μας :bow:

για οσους γνωριζουν οκ,αλλα οσοι δεν γνωριζουμε,εδω ειναι ο Ιωαννης να μας εξηγησει! :)

ας ξεκινησω κι εγω λοιπον:
Ιωαννη ,αυτος ο πινακας ειναι οταν αλλαζεις διαμετρο ελαστικου πχ ,να βλεπεις στο επακρο τι επηρεαζεται ακομη και στην παραμικρη αποκλιση του ?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37490
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby IOANNIS on Mon Jul 02, 2012 13:30

Nasos Mazdaspeed 6 wrote:αλλο ενα χρησιμο εργαλειο ,ενας θησαυρος γνωσης απο τον Ιωαννη μας :bow:

για οσους γνωριζουν οκ,αλλα οσοι δεν γνωριζουμε,εδω ειναι ο Ιωαννης να μας εξηγησει! :)

ας ξεκινησω κι εγω λοιπον:
Ιωαννη ,αυτος ο πινακας ειναι οταν αλλαζεις διαμετρο ελαστικου πχ ,να βλεπεις στο επακρο τι επηρεαζεται ακομη και στην παραμικρη αποκλιση του ?


Ο Πίνακας Υπολογισμού μας δείχνει πως αλλάζουν κάποια γεωμετρικά στοιχεία του Ελαστικού, δυναμικά (εν κινήσει ανάλογα την ταχύτητα) και στατικά (σε ακινησία) σε σχέση με τα ιδανικά/θεωρητικά.

Τα γεωμετρικά στοιχεία αυτά βρίσκονται πολύ πιο κοντά στις πραγματικές τους διαστάσεις απ’ότι τα θεωρητικά γιατί λαμβάνονται και άλλοι παράγοντες στον υπολογισμό τους πέραν των γεωμετρικών.
ΑΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, RX8 Challenge, Velocity Red Mica

Image

Image
User avatar
IOANNIS    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Posts: 1339
Joined: Sun May 25, 2008 07:15
Gender: Male
Age: 54
Car Model: RX8 Challenge

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby IOANNIS on Mon Jul 02, 2012 14:16

Άλλαξα λίγο τον Πίνακα Υπολογισμού χωροταξικά και πρόσθεσα και το «Υπολογισμός Στροφών Βάση Δυναμικής Ακτίνας/Διαμέτρου»

Ο κωδικός αυτοκίνητου για αυτόματη εισαγωγή δεδομένων βρίσκεται στο φύλλο/sheet «Vehicle Data».

Εισαγωγή τιμών μόνο στα κελιά με τα μπλέ νούμερα
ΑΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, RX8 Challenge, Velocity Red Mica

Image

Image
User avatar
IOANNIS    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Posts: 1339
Joined: Sun May 25, 2008 07:15
Gender: Male
Age: 54
Car Model: RX8 Challenge

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby IOANNIS on Mon Jul 02, 2012 20:40

ΑΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, RX8 Challenge, Velocity Red Mica

Image

Image
User avatar
IOANNIS    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Posts: 1339
Joined: Sun May 25, 2008 07:15
Gender: Male
Age: 54
Car Model: RX8 Challenge

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Wed Sep 19, 2012 12:43

Ιωαννη,μεσω αυτων των λεπτομερειων τρεμω και στην ιδεα ποσο μπορει να επηρεαζεται ενα ελαστικο ειτε στατικο ειτε δυναμικα με παραπανω πιεση αερα απο το κανονικο!!

με ταχυτητες 150 ευκολα βλεπω πιεση και στα τεσσερα ελαστικα 42 psi ενω το εχω στανταρ στο 36!

εβαλα το νουμερο 6 που αντιστοιχει στον πινακα στο 6 MPS!Ιωαννη,μπορει να γινει κατι που να μας δειχνει κατευθειαν τι νουμερο ειναι το αυτοκινητο μας στον πινακα?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37490
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby IOANNIS on Wed Sep 19, 2012 15:07

Δηλαδή κάτι τέτοιο ?




ή
ΑΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, RX8 Challenge, Velocity Red Mica

Image

Image
User avatar
IOANNIS    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Posts: 1339
Joined: Sun May 25, 2008 07:15
Gender: Male
Age: 54
Car Model: RX8 Challenge

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

Postby Nasos Mazdaspeed 6 on Mon Sep 24, 2012 16:30

τι αλλο μπορουμε μετα να ζητησουμε με τετοια πληροφορηση και οργανωτικοτητα>? :bow:

οποτε,παρτε νουμερα ολοι παιδες toot
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Image
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
User avatar
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Posts: 37490
Joined: Thu Mar 06, 2008 15:22
Location: Χαλανδρι-Σπαρτη
Country: Greece (gr)
Gender: Male
Age: 43
Car Model: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Return to Μετάδοση

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron