Σελίδα 1 από 1

Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 30, 2012 18:06
από IOANNIS


Κωδικός Αυτοκινήτου


Στατική Ακτίνα, Loaded Radious, είναι η ακτίνα από το κέντρο του τροχού/ζάντας έως το έδαφος όταν το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία

Η Στατική Ακτίνα είναι πάντοτε μικρότερη από την ιδανική λόγο βάρους του αυτοκινήτου και πίεσης του αέρα στο ελαστικό.

Δυναμική Ακτίνα είναι η ακτίνα από το κέντρο του τροχού/ζάντας έως το έδαφος όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει και αυξάνει ανάλογα την ταχύτητα του.

Η Δυναμική Ακτίνα είναι πάντοτε μικρότερη από την Ιδανική και μεγαλύτερη από την Στατική.

Εικόνα

Η διαφορά των Διαμέτρων, Ιδανικής μείων Δυναμικής, μας είναι χρήσιμή στους πίνακες υπολογισμών ταχύτητας για να υπολογίσουμε την ταχύτητα του αυτοκίνητου που βρίσκεται πολύ κοντά στην πραγματική.

Αυτή η διαφορά συν την φθορά του ελαστικού σε χιλιοστά είναι το πεδίο [ΔΔ] στον πίνακα.

Εικόνα

Οι απαραίτητοι υπολογισμοί είναι βασισμένοι σε εξισώσεις από το «The Automotive Chassis: Engineering Principles 2nd ed. , Reimpell – Stoll – Betzler» και «ETRTO standard, (European Tire and Rim Technical Organization)» και αναφέρονται σε επιβατικά αυτοκίνητα (όχι φορτηγά) με καλοκαιρινά ελαστικά με την ΟΕΜ πίεση αέρα σε αυτά.

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 01, 2012 06:55
από Cube Capacity
Παρα πολυ καλο και χρησιμο!!

Αληθεια πως το αποθηκευω στον υπολογιστη μου για να το εχω?

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 01, 2012 09:42
από GiannhsAtenza
Πολυ ενδιαφερων!!!!!!!
Τελικα υπαρχουν πολλα πραγματα που δεν ξερω για τα αμαξια!

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 01, 2012 13:48
από Dodos
Επειδή εμένα όλα αυτά μου φαίνονται κινέζικα (και να φανταστείς ότι γνωρίζω κινέζικα.χαχα) θα ηθελα να ρωτήσω σε τι ακριβώς χρησιμεύει αυτός ο πίνακας;

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 01, 2012 15:14
από Nasos Mazdaspeed 6
αλλο ενα χρησιμο εργαλειο ,ενας θησαυρος γνωσης απο τον Ιωαννη μας :bow:

για οσους γνωριζουν οκ,αλλα οσοι δεν γνωριζουμε,εδω ειναι ο Ιωαννης να μας εξηγησει! :)

ας ξεκινησω κι εγω λοιπον:
Ιωαννη ,αυτος ο πινακας ειναι οταν αλλαζεις διαμετρο ελαστικου πχ ,να βλεπεις στο επακρο τι επηρεαζεται ακομη και στην παραμικρη αποκλιση του ?

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 13:30
από IOANNIS
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:αλλο ενα χρησιμο εργαλειο ,ενας θησαυρος γνωσης απο τον Ιωαννη μας :bow:

για οσους γνωριζουν οκ,αλλα οσοι δεν γνωριζουμε,εδω ειναι ο Ιωαννης να μας εξηγησει! :)

ας ξεκινησω κι εγω λοιπον:
Ιωαννη ,αυτος ο πινακας ειναι οταν αλλαζεις διαμετρο ελαστικου πχ ,να βλεπεις στο επακρο τι επηρεαζεται ακομη και στην παραμικρη αποκλιση του ?


Ο Πίνακας Υπολογισμού μας δείχνει πως αλλάζουν κάποια γεωμετρικά στοιχεία του Ελαστικού, δυναμικά (εν κινήσει ανάλογα την ταχύτητα) και στατικά (σε ακινησία) σε σχέση με τα ιδανικά/θεωρητικά.

Τα γεωμετρικά στοιχεία αυτά βρίσκονται πολύ πιο κοντά στις πραγματικές τους διαστάσεις απ’ότι τα θεωρητικά γιατί λαμβάνονται και άλλοι παράγοντες στον υπολογισμό τους πέραν των γεωμετρικών.

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 14:16
από IOANNIS
Άλλαξα λίγο τον Πίνακα Υπολογισμού χωροταξικά και πρόσθεσα και το «Υπολογισμός Στροφών Βάση Δυναμικής Ακτίνας/Διαμέτρου»

Ο κωδικός αυτοκίνητου για αυτόματη εισαγωγή δεδομένων βρίσκεται στο φύλλο/sheet «Vehicle Data».

Εισαγωγή τιμών μόνο στα κελιά με τα μπλέ νούμερα

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 02, 2012 20:40
από IOANNIS

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2012 12:43
από Nasos Mazdaspeed 6
Ιωαννη,μεσω αυτων των λεπτομερειων τρεμω και στην ιδεα ποσο μπορει να επηρεαζεται ενα ελαστικο ειτε στατικο ειτε δυναμικα με παραπανω πιεση αερα απο το κανονικο!!

με ταχυτητες 150 ευκολα βλεπω πιεση και στα τεσσερα ελαστικα 42 psi ενω το εχω στανταρ στο 36!

εβαλα το νουμερο 6 που αντιστοιχει στον πινακα στο 6 MPS!Ιωαννη,μπορει να γινει κατι που να μας δειχνει κατευθειαν τι νουμερο ειναι το αυτοκινητο μας στον πινακα?

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 19, 2012 15:07
από IOANNIS
Δηλαδή κάτι τέτοιο ?




ή

Re: Υπολογισμός Δυναμικών/Στατικών Δεδομένων Ελαστικού

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Σεπ 24, 2012 16:30
από Nasos Mazdaspeed 6
τι αλλο μπορουμε μετα να ζητησουμε με τετοια πληροφορηση και οργανωτικοτητα>? :bow:

οποτε,παρτε νουμερα ολοι παιδες toot