καλησπερα σας.τοσα χρονια ειχα μια απορια για το κιβωτιο μας οταν ξεκινουσα να παω για δουλεια,ταξιδι και οτι τυχαινε.παντα τα πρωτα 5 λεπτα δυσανασχετουσα να βαλω την 2α περισσοτερο και λιγοτερο τις αλλες σαν βουτυρο.μολις ζεσταινοταν και το αμαξι αψογες.το ειχε το κιβωτιο μας αυτο που ειχα ρωτησει και σε συνεργειο της mazda.
τελος παντων σημερα διαβασα για το νεο type r αυτα και προσεξτε αυτα που εχω μαρκαρει.νομιζω ησυχασα εντελως
Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, αρκετοί κάτοχοι του νέου Honda Civic Type R, διαπίστωσαν πως το κιβώτιο του νέου τους αυτοκινήτου “γρατσουνάει” όταν γίνεται η αλλαγή της 1ης στην 2η ταχύτητα. Το πρόβλημα αυτό θα μπορούσε να δικαιολογηθεί σε ένα αυτοκίνητο που έχε διανύσει πολλά χιλιόμετρα, μιας και θα υπήρχε φθορά στον συμπλέκτη, στο συγχρονιζέ και στα γρανάζια του κιβωτίου, αλλά είναι αδικαιολόγητο για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.
Η Honda δήλωσε πως έχει λάβει “έναν μικρό αριθμό καταγγελιών που σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα και πως για την ώρα δεν έχει καμία ένδειξη πως αυτό οφείλεται σε κάποιο μηχανικό πρόβλημα στο κιβώτιο της. Συμπληρώνει πως σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί το φταίξιμο να είναι του οδηγού, ενώ αναγνωρίζει πως ίσως είναι πιθανό να υπάρχει “γρατσούνισμα” στο κιβώτιο, όταν το κιβώτιο είναι κρύο. Όπως αναφέρει:
Όταν ένα κιβώτιο είναι κρύο και δεν έχει ζεσταθεί πλήρως, τότε είναι φυσιολογικό σε πολλά χειροκίνητα κιβώτια, να υπάρχει “γρατσούνισμα” στην αλλαγή της 1ης στην 2η ταχύτητας. Το “γρατσούνισμα” αυτό σταματά όταν το κιβώτιο ζεσταθεί πλήρως.
Η εταιρία συμπληρώνει πως όποιος πελάτης της αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα, να επικοινωνήσει με κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της προκειμένου να γίνει καλύτερη διάγνωση του συγκεκριμένου προβλήματος.