[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 15:05 ]

Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό Dodos την Τετ Σεπ 30, 2015 14:43

Giannakis_Sindos έγραψε:
Dodos έγραψε:Εγώ έχω ήδη στην αποθήκη μου καινούριο δίσκο και πλατώ και βρίσκομαι σε αναζήτηση βολάν. Βασικά είμαι σε δίλλημα . Να τον αλλάξω προληπτικά μιας και τα άλλα τα έχω καινούρια, ή να μην το αλλάξω εφόσον δεν πατινάρει το αμάξι; Σημειωτέον, έχω 93000 χλμ στο κοντέρ.
ς και πλατω είναι ολοκαινουρια και αχρησιμοποίητα. Αν θέλει κάποιος του τα πουλάω γιατί μου γυάλισε το σετ της ACT.

Αντώνη ανάλογα γιατί οδήγηση το θθέλεις αν βάλεις το ACT Ο ΣΥΠΛΕΚΤΙ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΑΠΟΤΟΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΦΑΣΜΑ ΣΥΠΛΕΚΤΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ( ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΙΣΕΙ ΜΕ ΚΟΦΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΒΙΣΕΙ ΠΟΙΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ) Ο ΜΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΑΝΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΤΙΝΙΑΡΙ ΤΑ ΕΧΩ δοκιμάσει και τα δύο yiiiio

Γιάννη για χρήση σε πόλη ως επί το πλείστον. Δηλαδή έχω πολλά σταμάτα-ξεκίνα λόγω κίνησης για να καταλάβεις.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό ghortat την Τετ Σεπ 30, 2015 15:10

Dodos έγραψε:Γιάννη για χρήση σε πόλη ως επί το πλείστον. Δηλαδή έχω πολλά σταμάτα-ξεκίνα λόγω κίνησης για να καταλάβεις.


Κακό Αντώνη, κακό!! Έχοντας επικοινωνήσει στο παρελθόν με κατόχους του συγκεκριμένου σετ να ξέρεις ότι χαλάς τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου με μια τέτοια κίνηση. Με τον συγκεκριμένο ACT το αμάξι θα έχει λιγότερη άνεση λόγω μονού βολάν, το πεντάλ είναι πιο σφιχτό λόγω πιο ενισχυμένου πλατώ και ότι έχει τριγμούς από τις 1600 μέχρι 1800 στροφές. Στα συν φυσικά ότι το αυτοκίνητο στροφάρει πιο γρήγορα από πριν, όπως αναμενόταν.
Εικόνα
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 15, 2014 14:05
Τοποθεσία: Moschato
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό Dodos την Τετ Σεπ 30, 2015 18:27

Οπότε μένουμε στο εργοστασιακό set-up για να έχουμε και την άνεσή μας...
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό Nickcx7 την Πέμ Οκτ 01, 2015 05:26

Μια χαρά κρατάει ο luc δίσκος πλατό βολάν (σετ) για το βάρος μας αρκεί να μην κάνεις καγκουριές
θα σου βγάλει μίνιμουμ 100χιλιάδες χλμ και είναι η πιό οικονομική και αξιόπιστη λύση με σωστή χρήση.
για το cx7 πάντα μιλάμε.
Ε, ρε γλέντια!!!
Εικόνα
Nickcx7    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 28, 2008 14:25
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: cx7

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό ghortat την Πέμ Οκτ 01, 2015 07:41

Καλά του τα λέω εγώ του Πάνου, που μου θέλει ειδική εφαρμογή δίσκο πλατώ αφενός για να κοροιδεύει τον παρκαδόρο που του σβήνει συνέχεια και αφετέρου γιατί βαριέται να πηγαίνει gym και κάνει τετρακέφαλα οδηγώντας στην πόλη!

Νίκο, νομίζω και για το 6αρι με σωστή χρήση θα αποδειχτεί αξιόπιστη λύση ο LUK.

Κι εγώ για LUK είμαι αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτόν της Sachs που είναι κι αυτός αντίστοιχος.

ΥΓ. Σχετικά με αυτό που λέγαμε με τον Δημήτρη (dimzar) για την τιμή που βρήκα γύρω στα 720€ είναι αυθεντικά καινούρια προϊόντα από την LUK, μετά από ερώτησή μου, οπότε δεν τίθεται θέμα refurbished.
Εικόνα
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 15, 2014 14:05
Τοποθεσία: Moschato
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό dimzar την Παρ Φεβ 12, 2016 11:39

Dodos έγραψε:Ωραια, χαίρομαι αλλά λεφτά να δω που θα βρω όμως... πρέπει να πληρώσω ένα σετ δισκο πλατο ρουλεμαν στον Σκουφούλα καθώς και εργασία για την εγκατάσταση όλων αυτών...
Εσένα σε θέλω να φτιάξουμε τις πόρτες, ξέρεις εσύ... τώρα που καλοκαιριάζει


Καλησπέρα

Είχες γράψει ότι θα άλλαζες δισκο-πλατό, τα άλλαξες τελικά? Εντυπώσεις?
Το βολάν σε τι κατάσταση ήταν?
Άβαταρ μέλους
dimzar    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 10, 2011 19:41
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 GT/SR

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό ghortat την Παρ Φεβ 12, 2016 12:27

dimzar έγραψε:Καλησπέρα

Είχες γράψει ότι θα άλλαζες δισκο-πλατό, τα άλλαξες τελικά? Εντυπώσεις?
Το βολάν σε τι κατάσταση ήταν?


Δεν ξέρω ο Αντώνης τι έκανε, θα σου πει ο ίδιος. Εγώ άλλαξα πριν κανα 2 εβδομάδες δίσκω/πλατώ/βολάν, μανίκι να κατέβει το σασμάν κουράστηκα κ μόνο που το έβλεπα, είναι μια ολόκληρη μέρα εργασίας φαντάσου για συνεργείο που έχει τον εξοπλισμό, άτομα και να έχει ξαναδουλέψει το CX-7. Διαφορετικά θέλει 2 μέρες ειδικά αν πηγαίνει με το πάσο του πιο χαλαρά!

Εμένα ο δίσκος ήταν φτέλια, κομμάτια δεν ξέρω πως πήγαινα στον δρόμο και δεν έμεινα. Φαντάσου υποτίθεται προληπτικά τα άλλαξα (πέραν του πατιναρίσματος που μόλις το πίεζα γινόταν αμέσως αισθητό χωρίς να είσαι ειδικός). Το βολάν τώρα πέρα από την επιφάνεια του, οκ αυτό πες σενιάρεται εύκολα, το μυστικό είναι να ανοιχτεί απο ειδικό επισκευαστή (υπάρχουν κάποιοι μάγκες) και να μετρηθουν οι αποστάσεις ύψη κλπ σύμφωνα με αυτά που ορίζει η LUK και αν είναι εκτός ορίων τότε τα φέρνουν ρυθμίζοντας τα ελατήρια (αντικαθιστώντας τα είτε με τοποθέτηση αποστατών). Οπότε έκανα επισκευή το υπάρχον βολάν γιατί καινούριο (ή ανακατασκευασμενο, δεν μπορείς να ξέρεις 100% LUK/SACHS είναι partners in crime στους συμπλέκτες), έχει μίνιμουm 520€ ποσό που δεν μπορούσα να διαθέσω. Οπότε συνοψίζοντας το βολάν διπλής μάζας δεν μπορεί να δει το μαστόρι σε τι κατάσταση είναι, θέλει εξειδικευμένο εργαλείο να ανοιχτεί και να μετρηθεί, άρα δεν το ρισκάρει κανείς μετά από τόση ταλαιπωρία να λύσει γέφυρα για να κατέβει το σασμάν οπότε βάζει "καινούριο" βολάν. Η διαδικασία σε κυριλέ συνεργείο Mazda μαζί με ανταλλακτικά μπορεί να ξεπεράσει και τα 1500 ευρωπουλάκια, αλλά μην ξεχνάς ο επιμένων νικά.

Ότι άλλο θες εδώ είμαστε.
Εικόνα
ghortat    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 457
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 15, 2014 14:05
Τοποθεσία: Moschato
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 42
Μοντέλο Αυτ.: CX-7 2009 Grand Touring SR

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό Dodos την Παρ Φεβ 12, 2016 12:40

dimzar έγραψε:
Dodos έγραψε:Ωραια, χαίρομαι αλλά λεφτά να δω που θα βρω όμως... πρέπει να πληρώσω ένα σετ δισκο πλατο ρουλεμαν στον Σκουφούλα καθώς και εργασία για την εγκατάσταση όλων αυτών...
Εσένα σε θέλω να φτιάξουμε τις πόρτες, ξέρεις εσύ... τώρα που καλοκαιριάζει


Καλησπέρα

Είχες γράψει ότι θα άλλαζες δισκο-πλατό, τα άλλαξες τελικά? Εντυπώσεις?
Το βολάν σε τι κατάσταση ήταν?


Καλησπέρα. Όχι δεν τα άλλαξα. Δεν έχω αγοράσει ακόμα βολάν.
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό VANGELIScx7 την Πέμ Ιουν 02, 2016 14:16

Γεια σας παιδιο και προπαντων για σου φιλε Νασο!!Ειμαι κι εγω ενα απο τα "γαιδουρια" που θα μπει οποτε του ρθει στο φορουμ ..Σας ενημερωνω λοιπον οτι εχω ακομα το cx7 δεν το αλλαζω με τιποτα καθοτι εκτος απο το οτι ψιλοκαιει το κατι παραπανω δεν εχει παρουσιασει απολυτως τιποτα ελυσα το προβλημα των φρενων εξ αρχης στο Πειραικο κεντρο φρενων οπως μου υποδειξατε με καινουργιους δισκους μπρος ΒΟSH τορναρισμα πισω και τακακια Japan parts παντου ηρθε η ωρα για αλλαγη συμπλεκτη στα 100.000 χλμ οπως μου προτεινε ο κος Πετρος (ΜΑΒΕΛ - ΠΑΤΕΝΤΑΛΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.
Συνεργείο Αυτοκινήτων - Ηλιούπολη
Δεδούση Ευθύμιου 11, Άγιος Κωνσταντίνος, 163 46 Ηλιούπολη Αττικής) οπου παω το αμαξι για σερβις απο τοτε που το αγορασα με 55.000χλμ κανοντας αυστηρα οτι μου λεει με λαδια στα 7500χλμ και σερβις καθε 15.000 χλμ .Το αμαξι δεν παρουσιαζει κατι που να επιτασει την αλλαγη του εκτος απο ενα αλαφρυ ντουκ στο πενταλ (το ποιο οφειλεται οπως μου ειπε σε κατι πλαστικακια που εχουν φαγωθει στο πενταλ λογω της παραπανω πιεσης απο την φθορα του συμπλεκτη το οποιο θα μου το φτιαξει για να μην αλλαζουμε το πενταλ) αλλα μου τονισε οτι σε αυτα τα χιλιομετρα πρεπει να αλλαχτει και να μην τον αφησω να φαγωθει τελειως και προκαλεσει βλαβη και στο βολαν.Προτεινε αβλεπι τον μαμα LUK κι ας βρωμαει αν πιεστει (για αυτο υπαρχουν και οι μασκες!) καθοτι θα υπαρξει αλιωση του χαραστηρα του με οτιδηποτε αλλο.Επισεις θα αλλαξει και ζανφορ μπρατσου και τα δυο μου ειπε...Θα σας ενημερωσω για το αποτελεσμα και το κοστος! Γεια σας!!
VANGELIScx7    
-0.8 Bar
-0.8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 22, 2013 11:36
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 52
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GRAND TOURING

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό pankrok την Πέμ Ιουν 02, 2016 15:51

εγω πάλι προτεινω αβλεπει να σου βγαλει τον συμπλεκτη και να τον παει στην δισκοτεχνικη να σου σενιαρει και βολαν , και πλατω και να βαλεις δισκο οσο δυνατο χρειαζεται και να μην ξανασχοληθεις για αλλα 100000 χλμ.

εφτιαξα το παλιο μου βολαν εκει για 180 ευρω (αντι 500+ καινουριο) , ρεκτιφιε επιφανεια του πλατω και κατασκευη 8φτερο δισκο (που αντεχει τα 50+ κιλα ροπης μου με μαμα σκληροτητα στο πατημα) με συνολικα ολα 400 ευρω.

ο μαζντας μου που γενικα δεν πολυγουσταρει "πατεντες" εντυπωσιαστηκε απο την ποιοτητα της επισκευης του βολαν ειδικα.

για μενα ο μαμα luk εκτος απο βρωμα δεν κραταει κιολας. μια φορα να παρκαρεις σε μια περιεργη ανηφορα τον βρωμισες.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό koutianis την Παρ Απρ 05, 2019 21:39

μπραβο πολυ καλη παρουσίαση κ γνωμες!!!!!
koutianis    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 09, 2018 20:07
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: CX 7

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Απρ 07, 2019 14:52

Χρηστο,αν διαβασεις ολα τα θεματα τουλαχιστον που αοφρουν τα CX7 ,νομιζω οτι θα βρεις πολλες βοηθειες!

Σε ευχαριστουμε για τα καλα σου λογια!! mmm
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Αλλαγή συμπλέκτη cx-7

Δημοσίευσηαπό pankrok την Δευτ Απρ 08, 2019 06:49

να προσθεσω στα παραπανω

ο 8φτερος που λεγαμε εχει οντως πολυ καλη αποδοση ειδικα οταν το μοτερ απεχει απο την εργοστασιακη ροπη/ιπποδυναμη
ωστοσο η αντοχη στο χρονο δεν ειναι η αναμενομενη.
εχω ξαναγυρισει σε μαμα συμπλεκτη πλεον.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μεταδοση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron