dimzar έγραψε:Καλησπέρα
Είχες γράψει ότι θα άλλαζες δισκο-πλατό, τα άλλαξες τελικά? Εντυπώσεις?
Το βολάν σε τι κατάσταση ήταν?
Δεν ξέρω ο Αντώνης τι έκανε, θα σου πει ο ίδιος. Εγώ άλλαξα πριν κανα 2 εβδομάδες δίσκω/πλατώ/βολάν, μανίκι να κατέβει το σασμάν κουράστηκα κ μόνο που το έβλεπα, είναι μια ολόκληρη μέρα εργασίας φαντάσου για συνεργείο που έχει τον εξοπλισμό, άτομα και να έχει ξαναδουλέψει το CX-7. Διαφορετικά θέλει 2 μέρες ειδικά αν πηγαίνει με το πάσο του πιο χαλαρά!
Εμένα ο δίσκος ήταν φτέλια, κομμάτια δεν ξέρω πως πήγαινα στον δρόμο και δεν έμεινα. Φαντάσου υποτίθεται προληπτικά τα άλλαξα (πέραν του πατιναρίσματος που μόλις το πίεζα γινόταν αμέσως αισθητό χωρίς να είσαι ειδικός). Το βολάν τώρα πέρα από την επιφάνεια του, οκ αυτό πες σενιάρεται εύκολα, το μυστικό είναι να ανοιχτεί απο ειδικό επισκευαστή (υπάρχουν κάποιοι μάγκες) και να μετρηθουν οι αποστάσεις ύψη κλπ σύμφωνα με αυτά που ορίζει η LUK και αν είναι εκτός ορίων τότε τα φέρνουν ρυθμίζοντας τα ελατήρια (αντικαθιστώντας τα είτε με τοποθέτηση αποστατών). Οπότε έκανα επισκευή το υπάρχον βολάν γιατί καινούριο (ή ανακατασκευασμενο, δεν μπορείς να ξέρεις 100% LUK/SACHS είναι partners in crime στους συμπλέκτες), έχει μίνιμουm 520€ ποσό που δεν μπορούσα να διαθέσω. Οπότε συνοψίζοντας το βολάν διπλής μάζας δεν μπορεί να δει το μαστόρι σε τι κατάσταση είναι, θέλει εξειδικευμένο εργαλείο να ανοιχτεί και να μετρηθεί, άρα δεν το ρισκάρει κανείς μετά από τόση ταλαιπωρία να λύσει γέφυρα για να κατέβει το σασμάν οπότε βάζει "καινούριο" βολάν. Η διαδικασία σε κυριλέ συνεργείο Mazda μαζί με ανταλλακτικά μπορεί να ξεπεράσει και τα 1500 ευρωπουλάκια, αλλά μην ξεχνάς ο επιμένων νικά.
Ότι άλλο θες εδώ είμαστε.