ε ναι ειναι
αλλα να σε πω και κατι αλλο .
πες οτι οντως φταιει το τρανσφερ
σαν καινουριο εβγαλε 150000χλμ
αμα βρεις ενα με 90000 δε θα βγαλει αλλα 40000; και μετα αλλο ενα για αλλες 30000;
πιασαμε αισιως τα 230000 χλμ με 1800 ευρω , 900 σημερα και 900 σε 3-4 χρονια.
το αυτοκινητο αυτο θα 230000 χλμ θα ειναι 18-20 ετων (θεωρω μοντελο 2008 οπως η συντριπτικη πλειοψηφια cx7 που πουληθηκαν στην ελλαδα)
θα εχει αξια με το ζορι 3000 (αν υποθεσουμε οτι σημερα πωλουνται με αυτα τα χλμ στα 7-10Κ )
πιστευω οτι πιθανοτατα πριν το 2ο τρανσφερ το αυτοκινητο θα εχει αλλαξει ιδιοκτητη αλλα και να μην συμβει αυτο ποιο το κερδος να δωσεις σημερα 2100 για να εξασφαλισεις (;!) οτι θα βγαλει 20+ χρονια και 270000-300000 χλμ;
επιβατικο αυτοκινητο ειναι , το βαριεσαι καποια στιγμη , δεν ειναι ταξι να παιζεις με τις υποδιαιρεσεις του ευρω για να βγαλεις μεροκαματο
και να σε πω το κατι αλλο.
το τρανσφερ ειναι 2 αξονες με 2 γραναζια και 3 ρουλεμαν. αν κανει θορυβο (και δεν εχει ραγισει) θα ειναι απο καποιο απο τα ρουλεμαν του που εχει ακουσει και χαλαει την ευθυγραμμιση των γραναζιων. αν το προλαβεις νωρις και δεν χαλασει το πατημα των γραναζιων ειναι επισκευασιμο - αλλο αν κανενας δεν το κανει. οι αμερικανοι λεγανε επιπλεον οτι την ακουγανε τα καβαλετα και ως συνεπεια ειχες τα αλλα θεματα με ρουλεμαν και γραναζια.
για δε τα καβαλετα ειχε βγει και ενισχυμενη εκδοση (τοτε τα ειχα παρει 180 ευρω αν θυμαμαι καλα)
http://www.speedperf6rmanc3.com/product ... -disi.htmlδηλαδη στην περιπτωση μου πχ αν μου εσκαγε μαμα τρανσφερ (γιατι στο δικο μου εχω κανει την μοντιφα και πιστευω να με καλυπτει) θα εδινα αυτα τα 800-900 ευρω για μτχ, και τα 280 (κοιτα ποσο πηγαν τα ρημαδια) για τα καβαλετα συν την εργασια του ανοιγματος (επιπλεον του βαλε βγαλε που θα ειχες και στο καινουριο) πες ολα μαζι 1300(;) και θα ενιωθα πιο σιγουρος απο οτι με το καινουριο.
περιπτωση δικη μου παντα που εχω χασει 3 χρονια απο τη ζωη μου (και αυτην του cx7 ) για μηχανικες μοντες κλπ και ειμαι αρκετα εξοικιωμενος με την ιδεα της μετατροπης γενικα.