[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 17:27 ]

Συστημα τετρακινησης

Re: Συστημα τετρακινησης

Δημοσίευσηαπό Argiris RX 8 την Δευτ Μάιος 24, 2010 20:30

ωραια τα καταφερνει το θηριακι.εχω φιλο κι εγω απο Σκαλα που εχει αυτο το τζιπακι της mazda και δεν κολωνει πουθενα μου λεει.καλυτερο απο πολλα που κυκλοφορουν.πως παει ετσι ρε στο χωμα? :shock:
ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΧΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑΞΕ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Argiris RX 8    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2009 14:03
Τοποθεσία: Σπάρτη
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Ηλικία: 57
Μοντέλο Αυτ.: RX 8 Cosmo '07 US spec

Re: Συστημα τετρακινησης

Δημοσίευσηαπό kostasCX7 την Τρί Μάιος 25, 2010 19:53

Να πω κι εγώ την γνώμη μου για το θέμα της τετρακίνησης του cx-7.

Από ότι έχω διαβάσει το σύστημα τετρακίνησης του cx-7 είναι ΠΑΡΟΜΟΙΟ με αυτό του 6 MPS απλά του τελευταίου είναι στημένο για επιδόσεις και του πρώτου για ασφάλεια (λόγω ύψους/βάρους). Σε κανονικές συνθήκες είναι 100-0 μπρός πίσω και γίνεται 50-50 σε δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης. Χρησιμοποιεί το σύστημα Active Torque Split (ATS) το οποίο είναι παρόμοιο του τύπου Haldex όχι Haldex και έχει το ίδιο σύστημα ATS με το Volvo S40.
Tα κάποια evo και imprezza χρησιμοποιούνε ηλεκτρουδραυλικό με την ιξώδη συμπεριφορά (viscous) οπως λέει ο DimKatz_CX7. Τα Audi χρησιμοποιούνε τον torsen.

Τυχαίνει να μένω σε επαρχιακή πόλη σε βουνό και θάλασσα κοντά και αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι γενικά το όχημα δεν έχει και μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου. Οι δυνατότητες του είναι εντός δρόμου νομίζω γιατί γιαυτό είναι στημένο το σύστημα τερακίνησης, το κιβώτιο, η ανάρτηση, η μηχανή κλπ.

Αυτό συμβαίνει γιατί:
1. Η πρώτη του είναι πολύ μακριά και δεν μπορείς να κινηθείς εύκολα από σκληροτράχηλες διαδρομές (πχ νεροφαγώματα, χαντάκια κλπ)
2. Ο συμπλέκτης λιώνει εύκολα μιας και χρειάζεται να τον χρησιμοποιείς συχνά στις δύσκολες διαδρομες(όπως παραπάνω) ή στα κολλήματα σε λάσπη, χιόνι, άμμο.
3. Ένας άλλος λόγος είναι η ανύπαρκτη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές όπου είναι απαραίτητη για τους ελιγμούς εκτός δρόμου (οπότε πάλι χρειάζεται η χρήση συμπλέκτη) αυτό συμβαίνει ακόμη και στο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα στις ανηφόρες σε ένα στενό δρομάκι ενός γραφικού χωριού...
4. Δεν υπάρχει αργό διαφορικό το οποίο θα έλυνε αρκετά από τα παρπάνω, όπως δεν υπάρχουν τα διάφορα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν άλλα SUV όπως κλείδωμα διαφορικού.

Εγώ επειδή κινούμαι σε χιόνια και καμιά φορά εκτός δρόμου χρησιμοποιώ χειμερινά λάστιχα(mud & snow) από νοέμβρη εώς απρίλη. Τα λάστιχα βοηθάνε στην ευστάθεια, στην πρόσφυση των τεσσάρων τροχών του οχήματος και βοθάει τον αγχωμένο οδηγό του mazda των 35.000 με 40.000 euro. Δεν πρέπει όμως να το παρακάνει παλί γιατί...
Με άλλα λόγια παρακαλούνται οι οδηγοί των cx-7 με θερινά ελαστικά να μήν κάνουν πολύ τον έξυπνο σε εκτός δρόμου και άλλες δύσκολες καταστάσεις (πχ έξω από χιονοδρομικά, ή σε άμμο) γιατί εύκολα μπορούν να γίνουν ρεζίλι (την έχω πάθει).
Μία ιστοσελίδα για αγορά χειμερινών ελαστικών είναι η γνωστή σε όλους camskill

Εκεί που μπορεί ο οδηγος ενός cx-7 να κάνει τον μάγκα σε άλλα 4x4 ή επιβατικά είναι στην άσφαλτο.

Ένα λινκ για ασφαλή οδήγηση σε χιόνι είναι αυτό:


Εδώ οι ρώσοι εκμεταλεύονται την τετρακίνηση και την κατανομή ροπής με τον καλύτερο τρόπο. Δείτε τα σχεδιαγράμματα πώς πρέπει να μπαίνει το cx-7 στην στροφή, σε ποιό σημείο πρέπει να στρίβεις το τιμόνι και ότι το βάρος που είναι μπροστά η ροπή αναγκαστικά θα είναι 50-50 μπρός-πίσω και θα στρίβει το αυτοκίνητο με τα τέσσερα.

Εδώ έχει και ένα video με οδήγηση 6αρια
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kostasCX7    
1,2 Bar
1,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1291
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 14, 2009 19:33
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: CX7

Re: Συστημα τετρακινησης

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Μάιος 26, 2010 15:56

καταρχην να πω πως για μια ακομη φορα οι Ρωσσοι αμς δειχνουν πως ειναι πολυ μπροστα! :bow:

να συμπληρωσω πως η τετρακινησ μας ειναι με ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη και φυσικα με υπαρξη διαφορικου πισω!επισης ποτε δεν ειναι 100-0 παρα μονο σε παρκαρισμα και το λιγοτερο που παει πισω ειναι 9-10%!

ας παμε και σε αυτα που εχεις γραψει σαν αποψεις και εμπειριες σου Κωστα μου! :)

Οι δυνατότητες του είναι εντός δρόμου νομίζω γιατί γιαυτό είναι στημένο το σύστημα τερακίνησης, το κιβώτιο, η ανάρτηση, η μηχανή κλπ.


φυσικα και ειναι για περισσοτερο χρηση εντος δρομου,αλλα οχι και η τετρακινηση του,η οποια μπορει να κανει αρκετα πραγματα!εχουμε δει αλλωστε παμπολλα βιντεο που μαρτυρουν ακριβως αυτο! ;)
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ,το εχω τονισει ξανα αυτο δεν ειναι ουτε Νιβα ουτε σκληροτραχηλο εργαλειο εκτος δρομου!φυσικα και η υπαρξη αργων θα ηταν φανταστικο!!ομως αυτο που περισσοτερο το εμποδιζει για να εχει ακομη καλυτερες εκτος δρομου επιδοσεις ειναι το βαρος του,το μηκος του ,τα λαστιχα του και οπως πολυ σωστα ειπες και η ελλειψη ροπης στις 1000 στροφες οπως θα ειχε ενα diesel!αλλα βεβαια εκει θα εκαναν δουλεια και τα αργα ;) βεβαια δεν μπορω να καταλαβω πως ειναι δυνατον αμεσως μετα τις 1500 που ξυπνα να μην τα πατα ολα κατω με 38 κιλα ροπη.
στα προηγουμε να βιντεο εξαλλου με χιονι ειδαμε οτι στο χιονι τα καταφερε παρα πολυ καλα!θα επισημανω για μια ακομη φορα την υπαρξη και τοσων ακομη βιντεο με εκτος δρομου περιπετειες του. :)

. Η πρώτη του είναι πολύ μακριά και δεν μπορείς να κινηθείς εύκολα από σκληροτράχηλες διαδρομές (πχ νεροφαγώματα, χαντάκια κλπ)

ξεσπα ξαφνικα η ροπη και δεν το κανει φιλικο,καταλαβαινω περιπου τι εννοεις.ομως και οι γωνιες προσεγγισης και διαφυγης το δυσκολευουν ισως!

ακομη,οποιοδηποτε οχημα ακομη και το πιο σκληροτραχηλο εκτος φδρομου μπορει να κολλησει καθως παιζει ρολοσημαντικο διαδραματιζει και ο χειρισμος απο πλευρας οδηγου απο ενα σημειο και περα!να μπορει να σκεφτει καποιος δηλ και την οπισθεν η το παιχνιδι με το τιμονι οταν κολλησει καπου! :)
οπως εδω πχ:


σιγουρα ομως ενα περασμα απο τα βιντεο των 6 MPS που διαπρεπεουν σε χινι,παγο,λασπη,αμμο θα σας προβληματισει(προς το θετικο )περισσοτερο :)

θελει ομως εκμαθηση η εκτος δρομου κινηση για να πετυχετε πολλα περισσοτερα απο το καθε αυτοκινητο οπως το 7αρι και αν ανακαλυψετε κρυφες πτυχες του! ;)
οπως εδω ανακαλυπτει καποιος αλλος :lol: :
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Συστημα τετρακινησης

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τετ Μάιος 26, 2010 16:00

επισης θα ηθελα παιδια να ριξετε και μια ματια στην ενοτητα Γενικα περι CX7 --->Ο Ειδικος τυπος εγραψε,απο οπου σας παραθετω και το κειμενο απο το Drive Trophy,οπου δοκιμαζουν μεταξυ αλλων σε εκεινες τις διαδρομες και το 7αρι

Ενα πολυ ωραιο κειμενο αγαπητοι Suvιδες απο το Drive Magazine και το 11o Trophy που εγινε τον χειμωνα!!

Μας διηγειται ο Μιχαλης Γεωργιαδης:

<<Aπολαμβάνοντας τις ανέσεις του όμορφου και καλοφτιαγμένου εσωτερικού στο χαλαρό ταξίδι της επιστροφής, σκέφτομαι πώς θα μπορούσαν να είχαν πάει τα πράγματα για μένα και το CX-7 στο 11 ο Trophy που μόλις είχε τελειώσει. Πόσο καλύτερα, αλλά και πόσο χειρότερα.... με το θρίαμβο ν' απέχει απο' την καταστροφή λίγα μόλις εκατοστά παγωμένου χιονιού, παχιάς λάσπης ή κοφτερής πέτρας.
Με 260 ίππους και σχεδόν 39 κila ροπή από έναν υπερτροφοδοτούμενο αλουμινένιο τετρακύλινδρο 2,3 Ιτ με άμεσο ψεκασμό, το CX 7 κινεί φουριόζικα τα 1.810 κιλά του. Μάλιστα, με 7,7" για τα πρώτα 100 km από στάση, είναι σίγουρα το γρηγορότερο τη5 παρέας, αν και περισσότερη σημασία γι' αυτοκίνητα του είδους αλλά και γι' αυτό που επρόκειτο να κάνουμε είχαν τα 3,6" για τα 50-80 και τα 80-110 km/h με 3η, ή τα 6,3" και Α-,6" για Π5 αντίστοιχες επιταχύνσεις με 4η.
Άσπρη μέρα
Η δοκιμασία trial στη λίμνη Δόξας έπαιξε το ρόλο κατατακτήριων δοκιμών, καθορίζοντας τη σειρά εκκίνησης στον κανονικό αγώνα. Με μόλις 18 μοίρες γωνία προσέγγισης εμποδίων η 6η θέση, μπροστά από τα Ουtlander και Τίguan ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου.
Η πρώτη ειδική ξεκίνησε αισιόδοξα λίγο έξω από την Αρχαία Φενεό. Τα πρώτα χιλιόμετρα βατού χωματόδρομου δεν προβλη¬μάτισαν ούτε τα «ασφάλτινα» 18άρια ελαστικά, ούτε τη σφιχτή ανάρτηση. Το μπροστινό σύστημα καταφέρνει να απορροφά αποτελεσματικά τους κραδασμούς στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Όσο ανηφορίζουμε προς το διάσελο του Κυνηγού, οι χιονι¬σμένες βουνοκορφές που πριν βλέπαμε από τη λίμνη σαν καρτποστάλ, τώρα πλησιάζουν απειλητικά. Το μαλακό χιόνι προσφέρει αρκετή πρόσφυση αλλά τα λάστιχα μου σύντομα προδίδουν τη δυσαρέσκεια τους και στα σημεία που ο δρόμος έχει κλίσεις,to CX-7 μετατοπίζεται ολόκληρο προς τον γκρεμό. Όχι, δεν θα το παίξω νταής, τρόμαξα. Πότε με περισσότερο γκάζι και πότε με άτακτη υποχώρηση, με τη βοήθεια του Ε5Ρ και του θεού που με λυπήθηκε, συνεχίζω.
Όχι για πολύ, όμως. Το χιόνι έχει φτάσει σχεδόν τους 20 πόντους κρύβοντας επικίνδυνες πέτρες και λακκούβες. Μπροστά μου έχει κολλήσει ο Στέφανος με το Outlander. Δεν αφήνω πουθενά, προσπαθώντας να πλανάρω στο πολύ χιόνι, όσο με αφήνει το μη απενεργοπσιούμενο Ε5Ρ που ειδικά στις αργές στροφές σχεδόν σβήνει τον κινητήρα ενώ είμαι με τέρμα γκάζι. Δεν έχω και πολύ κέφι να διασκεδάσω τπν απόγνωση του, άλλωστε όπου να ναι, έρχεται και η σειρά μου. Για την ακρίβεια, κάνα χιλιόμετρο πιο πάνω. Το Τίguan έχει κολλήσει, θέλει σπρώξιμο κι αν δεν ξεκουμπιστεί δεν χωράω να περάσω. Σταματάω υποχρεωτικά να Βοηθήσω, να πάρω και κάνα ποντάκι μπόνους τουλάχιστον, αλλά μου κοστίζει ακριβά. Χωρίς κοντές' σχέσεις, χωρίς καν δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακί-νησης, το Μαzda δεν λέει να ξεκινήσει. Κυλιέμαι στο χιόνι να βάλω αλυσίδες, και σαν να μη μου έφτανε η καθυστέρηση μου, ούτε το ότι με έφτασαν και με πέρασαν σχεδόν όλοι, παίρνω και βαθμούς ποινής για χρήση βοηθήματος.
Πλησιάζοντας την κορυφή, τα 205 mm απόσταση από το έδαφος αποδεικνύονται λίγα, η μάσκα φτυαρίζει το χιόνι, κολλάω δυο τρεις φορές αλλά καταφέρνω να συνεχίσω χω¬ρίς εξωτερική βοήθεια. Δυστυχώς όμως, ο συμπλέκτης άρχι¬σε να μυρίζει απ' την ταλαιπωρία.
Στα πρώτα παγωμένα χιλιόμετρα του κατηφορικού κομματιού από την πίσω πλευρά του Χελμού οι αλυσίδες έκαναναπόσβεση του χρόνου που έχασα για να τις βγάλω όταν με το καλό ξαναπατήσαμε χώμα. Τα λίγα χιλιόμετρα ώς το ξενοδοχείο ήταν μοιρασμένα ανάμεσα σε πατημένους χωματόδρομους και ασφάλτινα στριφτερά κομμάτια. Εκεί ακριβώς δηλαδή που το CΧ-7 μπορεί να ξεδιπλώσει τη δύναμη του κι εγώ να ζορίσω το πλαίσιο, να εκτιμήσω την ισορροπία του, την κορυφαία αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου -που λιγο διαφέρουν από ενός ΜΧ-5- και τις σπορ διαθέσεις της ανάρτησης με γόνατα ΜcPHERSON εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Κάπου εκεί ίσως και να είχα παραιτηθεί απ' τον αγώνα, αντικρίζοντας την κουλούρα (το μηδέν ντε) στη βαθμολογία, αν δεν ήταν ο Στέφανος με το ΟυΐΙθηα'θΓ να μου φτιάξει τη διάθεση έχοντας καταφέρει να πάρει... αρνητικό πρόσημο. Τελικά, ακόμη κι αν είσαι τελευταίος υπάρχουν και χειρότερα.
Η μέρα μου
Η δεύτερη μέρα του Drive Trophy, θα μπορούσε να είναι η μέρα μου. Με πεδίο δράσης τον Ερύμανθο, λιγοστό χιόνι σ' ένα πέρασμα από μεγάλο υψόμετρο και τελείωμα τη$ μέρας με κάμποσα χιλιόμετρα ομαλού χωματόδρομου που ευνοού¬σαν το ξέσπασμα του θυμού που κρύβαμε μέσα μας -το CΧ-7 κι εγώ- για τα «σπασμένα» τηs πρώτης μέρας. Στο χώμα πρόβλημα πρόσφυσης δεν τίθεται.
Με ένα ζευγάρι αλυσίδες, το CΧ-7 φτάνει σχεδόν παντού!

Το σύστημα μόνιμης αυτόματης τετρακίνησης λειτουργεί υποδειγματικα επεμβαίνοντας άμεσα όταν χρειαστεί, ώστε να κατανεμει ροπή σε ποσοστό που από το 100/0 εμπρός πίσω σε συνθήκες, μπορεί σε οριακές καταστάσεις να μέχρι και το 50/50.

Στα πρώτα χιλιόμετρα μετά το χωριό Λεχούρι οι βρι ταμεσής του δρόμου και τα βαθιά νεροφαγώματα, σε συνδυασμό με τη σφιχτή ρύθμιση και τις μικρές σχετικά διαί ανάρτησης ταλαιπωρούν περισσότερο εμένα παρά το ( πλαίσιο, αλλά ο φόβος μιας ζημιάς και ο δίσκος του ( που ακόμη μυρίζει, επιβάλλουν αυτοσυγκράτηση. 0 δ| ναι στενός αλλά το CX-7 είναι αρκετά ευέλικτο, και πι του φαίνεται, 85 mm κοντύτερο απ' το Μazda 6 ΜΡS μοιράζεται όλα τα βασικά μηχανικά μέρη.

Παρακάτω η διαδρομή «ανοίγει», και το cx-7 βάζει τά δυνατα του να μ' εντυπωσιάσει. Φαρδύτερο και με πιο μακρυ μεταξόνιο από το 6 ΜΡ5, πλασάρεται γλυκά με τα τέσσερα στις ευθείες σκάβοντας και με τους τέσσερις τροχούς μπόσικο γαρμπίλι και ποιος ξέρει τι θα γινόταν αν μπορουσα ν' απαλλαχτώ απ' τον ηλεκτρονικό προστάτη. Μήπως μέ κάποιο λάθος; Μήπως η σχέση μου με αυτό το suv είναι καπως... ανάρμοστη;

Η πραγματικότητα είναι σκληρή σαν τα βράχια που κατρακυλούν απ' την πλαγιά και στήνουν ύπουλο καρτ ακριβώς στη γραμμή που έχω διαλέξει να πατήσω.Χωμενος στην πρωτόγνωρα χαμηλή για suv θέση οδηγει εμπνέει για φουλ επίθεση, δεν βλέπω τις άκρες του αμαξωματος, ούτε την κοφτερή πέτρα που σκίζει το λάστιχο! Κλατάρισμα, ταλαιπωρία, νέα καθυστέρηση, και οι όπου για μια καλύτερη θέση πήγαν περίπατο.
Λευκή σημαία

Η τρίτη και τελευταία μέρα ήταν για μένα απλώς μια διαδικασία. Όντας 60 βαθμους πισω απο το επομενο αυτοκινητο,με τον συμπλεκτη να μυιζει και εχοντας ηδη χρησιμοποιησει την κανονικων διαστασεων ρεερβα,δεν ειχα λογο να ταλαιπωρησω αλλο το αυθτοκινητο...τι ειχα αλλωστε να αποδειξω?
Γνωριζαμε ολοι οτι στην ασφαλτο,οπου και προοριζεται να περασει το 95% των χιλιομετρων του ειαι εξαιρετικο!!.Γρηγορο στην ευθεια,ακριβες και αμεσο στο στριψιμο του με τιμον και κιβωτιο που ταιριαζουν σε σπορ κατασκευες ηταν το αυτοκινητο που ολοι ηθελαν για το ταξιδι!
Εκτος δρομου,μου υποσχεθηκε λιγα και καταφερε πολυ περισσοτερα!!!
Το συστημα τετρακιησης επεμβαινει αμεσα και αποτελεσματικα,ενω στα πραγματικα ζορια(σε παχυ στρωμα χιονιου,λασπη η παγο)τα ασφαλτινα ελαστικα φωναξαν<<φτανει>>πολυ νωριτερα
απο τα μηχανικα μερη και σιγουρα θα βοηθουσε πολυ αν μποροουσα να απενεργοποιησω το esp!.Απο την αλλη και μονο οτι καταφερα να ολοκληρωσω την απιτητικη διαδρομη(σιγουρα και με διαφορα πιο απαιτηικη απο οτιδηποτε θα αποπειραθει να περασει οποιοσδηπτε υποψηφιος αγοραστης)χωρις εξωτερικη βοηθεια ακομη και στα πιο δυσκολα,ειναι πραγματικα ειδηση!
Το CX 7 απεδειξε οτι πρακτικα με ενα ζευγαρι αλυσιδες στο πορτμπαγκαζ και λιγη προσοχη φτανει σιγουρα μακρυτερα απο οτι εσεις οι περισσοτεροι θα του ζητησετε να παει.>>


γενικα μετα απο αυτα και αλλα που θα πουμε θα ηθελα να πω ακομη οτι ειναι ηλιου φαεινοτερον πως το 7αρι εχει περισσοτερο ασφαλτινους προσανατολισμους οπως τα περισσοτερα SUV!εκτος δρομου τα παει αρκετα καλα,αλλα αν ψαχνει καποιςο για εξαιρετικες εκτος δρομου επιδοσεις μαλλον πρεπει να κοιταξει προς Jeep Wrangler,Niva κτλ,τα οποια με την σειρα τους χανουν σε πραγματα που κερδιζει το 7αρι!! :lol:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μεταδοση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron