Το θέμα που έπρεπε να συζητάμε είναι πως να κάνουμε μόνιμη την 50-50 τετρακίνηση και όχι την 100-0
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:στο βιντεο που ειχα βαλει πιο πανω,δηλαδη αυτο
ο ανθρωπος που το δοκιμαζει βλεπει μεγαλη διαφορα στο κατα ποσο ανεβαζει χιλιομετρα χωρις την τετρακινηση του οπως και στην ροπη,κατι που δειχνει και το μεγαλο ποσοστο εμπλοκης της και ποσο κοβει απο το 6αρι!!
viewtopic.php?f=125&t=211&p=23587#p23587
και κινδυνευοντας να γινω κουραστικος ξαναλεω... δεν θα το εκανα ουτε για δοκιμη για πλακα αυτο!
basilis1966 έγραψε:Νάσο στο video που ανέβασες μπορεί ο ανθρωπος που το δοκιμάζει να βλέπει μεγαλη διαφορά
στο κατα ποσο ανεβαζει χιλιομετρα χωρις την τετρακινηση του
αλλά το μεγάλο του λάθος είναι ότι το δοκιμάζει
σε βρεγμένο δρόμο και ενώ βρέχει από ότι φαίνεται
που για εμένα είναι μεγάλο faul και φυσικά επικίνδυνο για τον ίδιο και φυσικά για τους γύρω του οδηγούς
Υ.Σ. Επομένως συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα σου "ξαναλεω... δεν θα το εκανα για δοκιμη ούτε για πλακα αυτο!"
The Ace έγραψε:basilis1966 έγραψε:Νάσο στο video που ανέβασες μπορεί ο ανθρωπος που το δοκιμάζει να βλέπει μεγαλη διαφορά
στο κατα ποσο ανεβαζει χιλιομετρα χωρις την τετρακινηση του
αλλά το μεγάλο του λάθος είναι ότι το δοκιμάζει
σε βρεγμένο δρόμο και ενώ βρέχει από ότι φαίνεται
που για εμένα είναι μεγάλο faul και φυσικά επικίνδυνο για τον ίδιο και φυσικά για τους γύρω του οδηγούς
Υ.Σ. Επομένως συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενα σου "ξαναλεω... δεν θα το εκανα για δοκιμη ούτε για πλακα αυτο!"
Γενικά τέτοιες "συγκρίσεις" (το επονομαζόμενο και butt-dyno) ΔΕΝ μπορούν να αποφέρουν σοβαρά και μετρήσιμα συμπεράσματα...."νομίζω" ότι πάει καλύτερα, "θεωρώ" ότι ανοίγει πιο δυνατά κλπ κλπ....
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης