από pntinop την Κυρ Απρ 29, 2018 22:46
Καλησπέρα σε όλους,
Εχω μεγάλο πρόβλημα με το 3άρι μου και δεν αντέχω άλλο αφού μετά απο ενα 6μηνο και αρκετά χρήματα πεταμένα, ακόμη δεν εχω βρεί άκρη. Εδώ και ένα 8μηνο περίπου άρχισε να μου ανάβει σταδιακά το λαμπάκι check engine και να βγάζει ταυτόχρονα εναν ¨κόφτη" πάνω απο τις 3500 με 4000 στροφές με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην ανεβαίνει πάνω απο τα 130-140 ασχέτως σχέσης στο κιβώτιο. Τέλος Νοεμβρίου έβαλα το αυτοκίνητο στο συνεργείο (πρώην εξουσιοδοτημένος Mazda και με 25 χρόνια τουλάχιστον εμπειρία στην συγκεκριμένη μάρκα) και, βάσει κωδικών βλαβών που μας έβγαζε η διάγνωση στον εγκέφαλο, προχώρησα σε αλλαγή βαλβίδας EGR, μιας άλλης βαλβίδας εισαγωγής(νομίζω) και αφου δεν άλλαξε κάτι στη λειτουργεία του αυτοκινήτου, προχωρήσαμε και σε αλλαγή των μπέκ. Μετά όμως και την αλλαγή στα μπέκ, το αυτοκίνητο άρχισε να έχει πολύ άσχημο ρελαντί(αλλά μόνο αφού ζεσταινόταν ο κινητήρας) και να παραμένει έτσι ακόμη και αφού βάλαμε επάνω και τα δικά του παλιά μπέκ, όπως επίσης να χτυπάνε πολύ και τα πυράκια. Για να μήν τα πολυλογώ, βάσει πάντα κωδικών βλάβης που έβγαζε η διάγνωση, βγάλαμε και καθαρίσαμε (τρίς) τον καταλύτη, την τουρμπίνα, και αφού μετά απο τέσσερις μήνες που το αυτοκίνητο γύρναγε σε συνεργεία για να βρεθεί λύση απο "ειδικούς" και μή, τουλάχιστον ένας ηλεκτρολόγος απο Κιλκίς κατάφερε να επαναφέρει το ρελαντί σε νορμάλ πλαίσια. Επειδή όμως τα υπόλοιπα προβλήματα παρέμεναν (check engine, κόφτης, και πυράκια) αποφασίστηκε να ανοίξουμε κεφαλή για να καθαριστεί απο τυχόν υπερβολική κάπνα. Δυστυχώς όμως, ανθρακας ο χρυσός και τα προβλήματα παραμένουν. Συνεργείο και τρομπατζής έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά και εγώ δεν ξέρω τί να κάνω. Για κερασάκι στην τούρτα, να αναφέρω πως το 2013 μου έβγαλε πρόβλημα στην Τρίτη σχέση στο κιβώτιο(την "έτριζε-γρατσούναγε" και στο ανέβασμα απο Δευτέρα αλλά και στο κατέβασμα απο Τετάρτη σχέση). Αφού κρατήσανε στη Στακόρ στη Λάρισα 50 ημέρες το αυτοκίνητο γιατί δεν υπήρχαν τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα, μου το δώσαν επισκευασμένο, αλλά μόνο μέχρι τέλος του 2014 που ξαναπαρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αφού είχε λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου αλλά και είχε δηλώσει ήδη πτώχευση και η ΕΛΜΑ. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με αυτόν τον,,, αχαρακτήριστο ,,, Αρτέμη Ξαγοράρη(που είναι ο μαναδικός συνδετικός κρίκος με mazda Europe) στέλνοντάς του μύνημα, μιας και μόνο αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας, αλλά δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει. Συγνώμη που κούρασα τόσο, αλλά ήθελα να πώ όλη την ιστορία, ώστε αν κάποιος έχει κάποια ιδέα να την ρίξει γιατί τα έχω χαμένα... ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!!!