Σελίδα 1 από 1

Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Απρ 29, 2018 22:46
από pntinop
Καλησπέρα σε όλους,

Εχω μεγάλο πρόβλημα με το 3άρι μου και δεν αντέχω άλλο αφού μετά απο ενα 6μηνο και αρκετά χρήματα πεταμένα, ακόμη δεν εχω βρεί άκρη. Εδώ και ένα 8μηνο περίπου άρχισε να μου ανάβει σταδιακά το λαμπάκι check engine και να βγάζει ταυτόχρονα εναν ¨κόφτη" πάνω απο τις 3500 με 4000 στροφές με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην ανεβαίνει πάνω απο τα 130-140 ασχέτως σχέσης στο κιβώτιο. Τέλος Νοεμβρίου έβαλα το αυτοκίνητο στο συνεργείο (πρώην εξουσιοδοτημένος Mazda και με 25 χρόνια τουλάχιστον εμπειρία στην συγκεκριμένη μάρκα) και, βάσει κωδικών βλαβών που μας έβγαζε η διάγνωση στον εγκέφαλο, προχώρησα σε αλλαγή βαλβίδας EGR, μιας άλλης βαλβίδας εισαγωγής(νομίζω) και αφου δεν άλλαξε κάτι στη λειτουργεία του αυτοκινήτου, προχωρήσαμε και σε αλλαγή των μπέκ. Μετά όμως και την αλλαγή στα μπέκ, το αυτοκίνητο άρχισε να έχει πολύ άσχημο ρελαντί(αλλά μόνο αφού ζεσταινόταν ο κινητήρας) και να παραμένει έτσι ακόμη και αφού βάλαμε επάνω και τα δικά του παλιά μπέκ, όπως επίσης να χτυπάνε πολύ και τα πυράκια. Για να μήν τα πολυλογώ, βάσει πάντα κωδικών βλάβης που έβγαζε η διάγνωση, βγάλαμε και καθαρίσαμε (τρίς) τον καταλύτη, την τουρμπίνα, και αφού μετά απο τέσσερις μήνες που το αυτοκίνητο γύρναγε σε συνεργεία για να βρεθεί λύση απο "ειδικούς" και μή, τουλάχιστον ένας ηλεκτρολόγος απο Κιλκίς κατάφερε να επαναφέρει το ρελαντί σε νορμάλ πλαίσια. Επειδή όμως τα υπόλοιπα προβλήματα παρέμεναν (check engine, κόφτης, και πυράκια) αποφασίστηκε να ανοίξουμε κεφαλή για να καθαριστεί απο τυχόν υπερβολική κάπνα. Δυστυχώς όμως, ανθρακας ο χρυσός και τα προβλήματα παραμένουν. Συνεργείο και τρομπατζής έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά και εγώ δεν ξέρω τί να κάνω. Για κερασάκι στην τούρτα, να αναφέρω πως το 2013 μου έβγαλε πρόβλημα στην Τρίτη σχέση στο κιβώτιο(την "έτριζε-γρατσούναγε" και στο ανέβασμα απο Δευτέρα αλλά και στο κατέβασμα απο Τετάρτη σχέση). Αφού κρατήσανε στη Στακόρ στη Λάρισα 50 ημέρες το αυτοκίνητο γιατί δεν υπήρχαν τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα, μου το δώσαν επισκευασμένο, αλλά μόνο μέχρι τέλος του 2014 που ξαναπαρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα και αφού είχε λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου αλλά και είχε δηλώσει ήδη πτώχευση και η ΕΛΜΑ. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με αυτόν τον,,, αχαρακτήριστο ,,, Αρτέμη Ξαγοράρη(που είναι ο μαναδικός συνδετικός κρίκος με mazda Europe) στέλνοντάς του μύνημα, μιας και μόνο αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας, αλλά δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει. Συγνώμη που κούρασα τόσο, αλλά ήθελα να πώ όλη την ιστορία, ώστε αν κάποιος έχει κάποια ιδέα να την ρίξει γιατί τα έχω χαμένα... ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!!!

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 30, 2018 06:25
από antreas3
Γεια σου φιλε.Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι υπήρξαν πολύ λίγα μαζντα πετρελαια

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 30, 2018 10:38
από Nasos Mazdaspeed 6
Καλησπερα φιλε Πανο!μεγαλο δυστυχως το προβλημα οτι δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπευση εδω...

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 30, 2018 13:46
από A.Mazdaios
Φιλαράκι πραγματικά καλή δύναμη! Είσαι άτυχος γιατί τα Mazda diesel δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα αλλά θεωρώ πραγματικά περίεργο που ούτε στο εξουσιοδοτημένο ούτε σε 25 χρόνια μάστορα όπως είπες δεν μπορούν να βρούν τι έχει. Η περίπτωση σου μου θυμίζει την τουρμπίνα του κουμπάρου μου σε Avensis ταξι του 04 που δεν σήκωνε πίεση για κανένα λόγο και μετά απο 2500χιλιαρικά βρέθηκε η γιατρειά! Καλή δύναμη και υπομονή φιλαράκι!

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2018 07:46
από fidekas
φιλε μου καινουργιο το πηρες το 11? ποσα χιλιομετρα εχει και ποια περιοχη εισαι?

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 02, 2018 15:07
από pntinop
A.Mazdaios έγραψε:Φιλαράκι πραγματικά καλή δύναμη! Είσαι άτυχος γιατί τα Mazda diesel δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα αλλά θεωρώ πραγματικά περίεργο που ούτε στο εξουσιοδοτημένο ούτε σε 25 χρόνια μάστορα όπως είπες δεν μπορούν να βρούν τι έχει. Η περίπτωση σου μου θυμίζει την τουρμπίνα του κουμπάρου μου σε Avensis ταξι του 04 που δεν σήκωνε πίεση για κανένα λόγο και μετά απο 2500χιλιαρικά βρέθηκε η γιατρειά! Καλή δύναμη και υπομονή φιλαράκι!



Ευχαριστώ πολύ. Σίγουρα θα με χρειαστούν και τα δύο. Ο δικός σου πλήρωσε 2500 και καθάρισε. Εγω που μέχρι τώρα έχω πληρώσει 1500 - 1600 και είναι χειρότερα απο όταν το πρωτοπήγα στο συνεργείο...?

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 03, 2018 11:20
από giannis_eleanor6
Σου έστειλα μήνυμα

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 03, 2018 14:12
από pntinop
giannis_eleanor6 έγραψε:Σου έστειλα μήνυμα


Καλησπέρα. Δεν βρήκα κάτι στα εισερχόμενα μηνύματά μου. Είμαι κάπως καινούργιος και σχετικά αστοιχείοτος. Μπορείς να με κατατοπίσεις ή να μου το ξαναστείλεις?

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 03, 2018 15:42
από rotoropoulos
παιδια αν μπορειτε οχι μονο με μηνυματα προσωπικα για να μαθαινουμε κι οι υπολοιποι τροπους αντιμετωπισης.επισης το κλαμπ ξερω δεν θεωρει διαφημιση εναν επαγγελματια η ενα μαγαζι να προταθει

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 06, 2018 19:48
από giannis_eleanor6
pntinop έγραψε:
giannis_eleanor6 έγραψε:Σου έστειλα μήνυμα


Καλησπέρα. Δεν βρήκα κάτι στα εισερχόμενα μηνύματά μου. Είμαι κάπως καινούργιος και σχετικά αστοιχείοτος. Μπορείς να με κατατοπίσεις ή να μου το ξαναστείλεις?

Κάλεσε με στο 6980273766

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 07, 2018 03:19
από Dodos
Οπως ειπε κι ο Δημήτρης, καλό είναι να μοιραζόμαστε τέτοιου είδους πληροφορίες, για να γνωρίζει κι ο επόμενος που θα έχει το ιδιο προβλημα, που να πάει και τι να κάνει. Δεν τίθεται θέμα διαφήμισης.

Αν κάναμε κι εμείς οι παλιοί ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ μας με π.μ , τωρα εσεις οι καινούριοι δεν θα βρίσκατε ούτε τα μισά θέματα για να ενημερωθείτε.

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μάιος 07, 2018 18:56
από giannis_eleanor6
Dodos έγραψε:Οπως ειπε κι ο Δημήτρης, καλό είναι να μοιραζόμαστε τέτοιου είδους πληροφορίες, για να γνωρίζει κι ο επόμενος που θα έχει το ιδιο προβλημα, που να πάει και τι να κάνει. Δεν τίθεται θέμα διαφήμισης.

Αν κάναμε κι εμείς οι παλιοί ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ μας με π.μ , τωρα εσεις οι καινούριοι δεν θα βρίσκατε ούτε τα μισά θέματα για να ενημερωθείτε.

Όταν θα βρει λύση το παλικάρι απ' ότι με είπε θα ενημερώσει.Επειδη το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι ιδιαίτερο θέλει αρκετό ψάξιμο.Αυτο που με έκανε εντύπωση είναι που το μοτέρ είναι της peugeot.Αν ισχύει κρίμα για την :mazda: το μπασταρδεμα.

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Μάιος 10, 2018 20:52
από A.Mazdaios
Επειδή έχω ακούσει πολλά τελικά τα 3αρια diesel τι μοτέρ φοράνε? Τον BlueHdi της Peugeot? Τον dci της Renault ? ti?

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 14:52
από pntinop
Ξέρω σίγουρα πως είναι ο ίδιος κινητήρας που φοράγανε το Ford focus και το Volvo S40. Μόλις προχθές μου είπανε πως είναι κινητήρας Peugeot.

Re: Mazda 3 1.6 Diesel του 2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 12, 2018 15:35
από Touring the M3 1.6
Έξι μήνες πρίν....
viewtopic.php?p=274942#p274942

viewtopic.php?p=274967#p274967

..να ψάχνετε το forum αδέρφια,μην το αμελείτε!! ;)