antreas3 έγραψε:superhap
Δεν ειχες ξαναλαξει παραφλου Αντρεα;
Dodos έγραψε:Την καταγγελία θα την κάνεις στα αλήθεια όταν μάθεις τις τιμές των ανταλλακτικών χαχαχα
Touring the M3 1.6 έγραψε:Δεν ήταν "στη μόδα" το 5w-40 όταν γράφτηκε το εγχειρίδιο.... Αλλά αφού προτείνει 5w-30 και 10w-40......μια φορά,50Κ εώς τώρα το μοτέρ λειτουργεί πολύ καλύτερα!!!
A.Mazdaios έγραψε:Το τιγράκι έφτασε τα 120,000χλμ και σήμερα πήγε για service. Να πω οτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο το συνεργείο του Σκούφουλα από την όλη προσοχή καθώς και την δουλειά του. Έγιναν οι εξής εργασίες : Λάδια(δικά μου ΕΝΕΟΣ 5W 40), φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, παραφλού και τοποθέτηση καινούργιας κόρνας(δικιά μου) μαζί με διαγνωστικό και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου στα 85 ευρώ μου βγήκε! Εδώ θέλω να καταγγείλω την Mazda διότι μου τρύπησε το παγούρι του παραφλού και μετά απο μόνο 120,000χλμ θέλω ένα μπαράκι ζαμφόρ και σινεμπλοκ! Για ποία αξιοπιστία μιλάτε κύριοι? Απορώ!
diMiPS έγραψε:A.Mazdaios έγραψε:Το τιγράκι έφτασε τα 120,000χλμ και σήμερα πήγε για service. Να πω οτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο το συνεργείο του Σκούφουλα από την όλη προσοχή καθώς και την δουλειά του. Έγιναν οι εξής εργασίες : Λάδια(δικά μου ΕΝΕΟΣ 5W 40), φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, παραφλού και τοποθέτηση καινούργιας κόρνας(δικιά μου) μαζί με διαγνωστικό και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου στα 85 ευρώ μου βγήκε! Εδώ θέλω να καταγγείλω την Mazda διότι μου τρύπησε το παγούρι του παραφλού και μετά απο μόνο 120,000χλμ θέλω ένα μπαράκι ζαμφόρ και σινεμπλοκ! Για ποία αξιοπιστία μιλάτε κύριοι? Απορώ!
δηλ. πληρωσες για :
ενα φιλτρο λαδιου (αξιας 5-6 ευρω χονδρικη),
υγρα φρενων (αξιας 10 ευρω και πολλα λεω),
παραφλου (αξιας 2-3 ευρω κ πολλα λεω),
και ενα διαγνωστικο ελεγχο (ας πουμε οτι κ αυτος κοστιζει κατι για αποσβεση του μηχανηματος)
85 ευρω
εμενα ακριβα μου φαινεται. μαλλον σε χρεωσαν κανα 65αρι τις εργασιες και κανα 20ρι τα υλικα
Johny έγραψε:Touring the M3 1.6 έγραψε:Δεν ήταν "στη μόδα" το 5w-40 όταν γράφτηκε το εγχειρίδιο.... Αλλά αφού προτείνει 5w-30 και 10w-40......μια φορά,50Κ εώς τώρα το μοτέρ λειτουργεί πολύ καλύτερα!!!
Και 'γω το ίδιο σκεπτικό έχω.
Αλώστε τα 5w40 εχουν φουλ saps κάτι που χρειάζονται η κινητήρες μας και δεν έχουν τα 5w30
Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει καλύτερη ευστροφια.
Αλλά μια φορά που πρότεινα στον Αντρέα να τα βάλω,
μου είπε ότι ο κατασκευαστής δεν προτείνει το συγκεκριμένο ιξώδες και τελικά δεν τα έβαλα αν και θα το ήθελα πολύ.
Nicola έγραψε:παραφλου (αξιας 2-3 ευρω κ πολλα λεω),
Δημητρη ποιος πουλαει τοσο το FL22?
A.Mazdaios έγραψε:Το τιγράκι έφτασε τα 120,000χλμ και σήμερα πήγε για service. Να πω οτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος απο το συνεργείο του Σκούφουλα από την όλη προσοχή καθώς και την δουλειά του. Έγιναν οι εξής εργασίες : Λάδια(δικά μου ΕΝΕΟΣ 5W 40), φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, παραφλού και τοποθέτηση καινούργιας κόρνας(δικιά μου) μαζί με διαγνωστικό και γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου στα 85 ευρώ μου βγήκε! Εδώ θέλω να καταγγείλω την Mazda διότι μου τρύπησε το παγούρι του παραφλού και μετά απο μόνο 120,000χλμ θέλω ένα μπαράκι ζαμφόρ και σινεμπλοκ! Για ποία αξιοπιστία μιλάτε κύριοι? Απορώ!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης