[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ Μάιος 15, 2024 21:29 ]

Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό A.Mazdaios την Παρ Ιαν 17, 2020 12:30

Ρε φιλαρακι τι ανάλυση είναι αυτή;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
A.Mazdaios    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2147
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 26, 2009 15:04
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 36
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2008 1,6

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό ΙΩΑΝΝΗΣ την Παρ Ιαν 17, 2020 15:15

A.Mazdaios έγραψε:Ρε φιλαρακι τι ανάλυση είναι αυτή;


kap bad_boys
Άβαταρ μέλους
ΙΩΑΝΝΗΣ    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1399
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2016 16:47
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 (GH) 1,8

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό pankrok την Παρ Ιαν 17, 2020 16:03

καποια στιγμη που δουλευα σε μαγαζι carstereo (πολυ γνωστο) - ουσιαστικα απο συνηθεια , καθως ηταν η καλοκαιρινη μου απασχοληση οσο καιρο σπουδαζα στο πολυτεχνειο - μου ειχε πει το αφεντικο να παω να ασχοληθω με το καταστημα που ειχε στη βουλιαγμενης . ειχε μεινει ορφανο γιατι εφυγε αυτος που το δουλευε.
τα εβαλα κατω , μιλησα με αλλους συναδελφους (περιεργη κατασταση γιατι απο πριν βγαλω διπλωμα αυτοκινητου ειχα αρρωστια με το caraudio και ηξερα - και με ηξεραν - σχεδον τους παντες στην αττικη) , τα εβαλα κατω και δεν βγαινανε τα λεφτα με τιποτα.
για να βγουν επρεπε να πουλας σαν να μην υπαρχει αυριο - αρα να τοποθετεις πολυ γρηγορα (οτι και αν σημαινει αυτο , που δεν ειναι παντα απορεια του οτι εισαι δεξιοτεχνης κατσαβιδοχειριστης) και να ασχολεισαι λιγοτερο με τον πελατη.
αυτο γιατι την εποχη εκεινη κανενας δεν χρεωνε εργασια στην τοποθετηση - μα τον κλεφτη , ηθελε 135 ευρω το ραδιοcd και 15 την τοποθετηση.
και ειχες και ρισκο. εβαζες στο μαγαζι (μιλαμε για 2004-5 εποχη , με λεφτα) εμπορευμα 10000 ευρω , με 2-3μηνες επιταγες (ετσι πηγαινε η δουλεια τοτε, χωρια που για να παρεις την καλη εκπτωση και να πουλας οσο οι υπολοιποι μπορει τα 10000 εμπορευμα να ηταν και λιγα) το οποιο επρεπε νε φευγει. Οταν λοιπον ολο σου κερδος ηταν μονο η πωληση , ποτε θα ασχοληθεις με τον πελατη , να καταλαβεις τι ηθελε , να του υποδειξεις τι μπορει να αγορασει και να το τοποθετησεις ετσι οπως πρεπει ; στις συνθηκες εκεινες , ουτε μιση ωρα και αυτα για να σου μεινουν καθαρα κανα 1000αρικο (τοτε, στις συνθηκες αυτες, σχεδον οσα επαιρνα σαν υπαλληλος στο "μητρικο" μαγαζι) . ευτυχως με την συλλογιστικη αυτη δεν προχωρησα και ασχοληθηκα με τα καραβακια. Το μαγαζι εκεινο παρεπιπτωντως εχει γινει λαστιχαδικο.

τελειως λαθος , κυριως για τον πελατη.

Το τι χαζοσμενη δουλεια ειχα προλαβει να δω εκεινα τα χρονια στο μαγαζι , η "τσαμπα" δουλεια του μη απατεωνα_που_χρεωνει_την_τοποθετηση_α_τον_αλητη γυρναγε μπουμερανγκ στον πελατη.
καμμενοι ενισχυτες απο καλωδια που πεταχτηκαν οπως να ναι κατω απο το καθισμα (και φυσικα καποια στιγμη κοπηκαν/βραχυκυκλωσαν) , παρασιτα, ηχεια που τρυπησανε (γιατι εβρισκαν στην εργοστασιακη γριλλια) , "χειροποιητες" πριζες iso (για να μην χρεωσει μετατροπεα) που ξεκολλησαν αγωγοι και πολλα αλλα.

Δεν γινεται ετσι. η εργασια εχει κοστος και πρεπει να πληρωνεται οχι μονο στο κοστος αλλα και στο κερδος του επιχειρηματια. Δεν γινεται να τα ζηταμε ολα τσαμπε ολε και απο την αλλη να απαιτουμε υψηλη ποιοτητα υπηρεσιων , εγγυηση στην εργασια κλπ. Στην χωρα μας δυστυχως η εργασια δεν πληρωνεται. Ενας λογος που βλεπουμε αυτα τα καταπληκτικα να συμβαινουν στα συνεργεια ειναι αυτος. Για να βγει το μαγαζι σε αυτες τις συνθηκες θα αναγκαστει να κλεψει. Ο πελατης θα ειναι (αλλα βαζω αλλα χρεωνω κλπ), η εφορια θα ειναι (το φπα πχ) , ο εφκα θα ειναι (μαυρη εργασια κλπ) καποιος θα την πληρωσει οταν πχ χρεωνεται η αλλαγη συμπλεκτη στο cx7 (σχεδον 6 ωρες δουλεια) 120 ευρω "φιλικη τιμη" (χωρις αποδειξη εννοειται, παει ο φπα θα τον πλληρωσουμε οι υπολοιποι...)

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 46
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό ΙΩΑΝΝΗΣ την Παρ Ιαν 17, 2020 17:23

pankrok έγραψε:καποια στιγμη που δουλευα σε μαγαζι carstereo (πολυ γνωστο) - ουσιαστικα απο συνηθεια , καθως ηταν η καλοκαιρινη μου απασχοληση οσο καιρο σπουδαζα στο πολυτεχνειο - μου ειχε πει το αφεντικο να παω να ασχοληθω με το καταστημα που ειχε στη βουλιαγμενης . ειχε μεινει ορφανο γιατι εφυγε αυτος που το δουλευε.
τα εβαλα κατω , μιλησα με αλλους συναδελφους (περιεργη κατασταση γιατι απο πριν βγαλω διπλωμα αυτοκινητου ειχα αρρωστια με το caraudio και ηξερα - και με ηξεραν - σχεδον τους παντες στην αττικη) , τα εβαλα κατω και δεν βγαινανε τα λεφτα με τιποτα.
για να βγουν επρεπε να πουλας σαν να μην υπαρχει αυριο - αρα να τοποθετεις πολυ γρηγορα (οτι και αν σημαινει αυτο , που δεν ειναι παντα απορεια του οτι εισαι δεξιοτεχνης κατσαβιδοχειριστης) και να ασχολεισαι λιγοτερο με τον πελατη.
αυτο γιατι την εποχη εκεινη κανενας δεν χρεωνε εργασια στην τοποθετηση - μα τον κλεφτη , ηθελε 135 ευρω το ραδιοcd και 15 την τοποθετηση.
και ειχες και ρισκο. εβαζες στο μαγαζι (μιλαμε για 2004-5 εποχη , με λεφτα) εμπορευμα 10000 ευρω , με 2-3μηνες επιταγες (ετσι πηγαινε η δουλεια τοτε, χωρια που για να παρεις την καλη εκπτωση και να πουλας οσο οι υπολοιποι μπορει τα 10000 εμπορευμα να ηταν και λιγα) το οποιο επρεπε νε φευγει. Οταν λοιπον ολο σου κερδος ηταν μονο η πωληση , ποτε θα ασχοληθεις με τον πελατη , να καταλαβεις τι ηθελε , να του υποδειξεις τι μπορει να αγορασει και να το τοποθετησεις ετσι οπως πρεπει ; στις συνθηκες εκεινες , ουτε μιση ωρα και αυτα για να σου μεινουν καθαρα κανα 1000αρικο (τοτε, στις συνθηκες αυτες, σχεδον οσα επαιρνα σαν υπαλληλος στο "μητρικο" μαγαζι) . ευτυχως με την συλλογιστικη αυτη δεν προχωρησα και ασχοληθηκα με τα καραβακια. Το μαγαζι εκεινο παρεπιπτωντως εχει γινει λαστιχαδικο.

τελειως λαθος , κυριως για τον πελατη.

Το τι χαζοσμενη δουλεια ειχα προλαβει να δω εκεινα τα χρονια στο μαγαζι , η "τσαμπα" δουλεια του μη απατεωνα_που_χρεωνει_την_τοποθετηση_α_τον_αλητη γυρναγε μπουμερανγκ στον πελατη.
καμμενοι ενισχυτες απο καλωδια που πεταχτηκαν οπως να ναι κατω απο το καθισμα (και φυσικα καποια στιγμη κοπηκαν/βραχυκυκλωσαν) , παρασιτα, ηχεια που τρυπησανε (γιατι εβρισκαν στην εργοστασιακη γριλλια) , "χειροποιητες" πριζες iso (για να μην χρεωσει μετατροπεα) που ξεκολλησαν αγωγοι και πολλα αλλα.

Δεν γινεται ετσι. η εργασια εχει κοστος και πρεπει να πληρωνεται οχι μονο στο κοστος αλλα και στο κερδος του επιχειρηματια. Δεν γινεται να τα ζηταμε ολα τσαμπε ολε και απο την αλλη να απαιτουμε υψηλη ποιοτητα υπηρεσιων , εγγυηση στην εργασια κλπ. Στην χωρα μας δυστυχως η εργασια δεν πληρωνεται. Ενας λογος που βλεπουμε αυτα τα καταπληκτικα να συμβαινουν στα συνεργεια ειναι αυτος. Για να βγει το μαγαζι σε αυτες τις συνθηκες θα αναγκαστει να κλεψει. Ο πελατης θα ειναι (αλλα βαζω αλλα χρεωνω κλπ), η εφορια θα ειναι (το φπα πχ) , ο εφκα θα ειναι (μαυρη εργασια κλπ) καποιος θα την πληρωσει οταν πχ χρεωνεται η αλλαγη συμπλεκτη στο cx7 (σχεδον 6 ωρες δουλεια) 120 ευρω "φιλικη τιμη" (χωρις αποδειξη εννοειται, παει ο φπα θα τον πλληρωσουμε οι υπολοιποι...)


Σωστός!!!! Δυστυχώς στην Χώρα μας ειμαστε ή του ύψους ή του βάθους.....
Ίσως κάποτε να μπουμε σε μια σειρά (όσο ζω ελπίζω.....).
Άβαταρ μέλους
ΙΩΑΝΝΗΣ    
1,3 Bar
1,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1399
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2016 16:47
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 (GH) 1,8

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Παρ Ιαν 17, 2020 18:03

pankrok έγραψε:καποια στιγμη που δουλευα σε μαγαζι carstereo (πολυ γνωστο) - ουσιαστικα απο συνηθεια , καθως ηταν η καλοκαιρινη μου απασχοληση οσο καιρο σπουδαζα στο πολυτεχνειο - μου ειχε πει το αφεντικο να παω να ασχοληθω με το καταστημα που ειχε στη βουλιαγμενης . ειχε μεινει ορφανο γιατι εφυγε αυτος που το δουλευε.
τα εβαλα κατω , μιλησα με αλλους συναδελφους (περιεργη κατασταση γιατι απο πριν βγαλω διπλωμα αυτοκινητου ειχα αρρωστια με το caraudio και ηξερα - και με ηξεραν - σχεδον τους παντες στην αττικη) , τα εβαλα κατω και δεν βγαινανε τα λεφτα με τιποτα.
για να βγουν επρεπε να πουλας σαν να μην υπαρχει αυριο - αρα να τοποθετεις πολυ γρηγορα (οτι και αν σημαινει αυτο , που δεν ειναι παντα απορεια του οτι εισαι δεξιοτεχνης κατσαβιδοχειριστης) και να ασχολεισαι λιγοτερο με τον πελατη.
αυτο γιατι την εποχη εκεινη κανενας δεν χρεωνε εργασια στην τοποθετηση - μα τον κλεφτη , ηθελε 135 ευρω το ραδιοcd και 15 την τοποθετηση.
και ειχες και ρισκο. εβαζες στο μαγαζι (μιλαμε για 2004-5 εποχη , με λεφτα) εμπορευμα 10000 ευρω , με 2-3μηνες επιταγες (ετσι πηγαινε η δουλεια τοτε, χωρια που για να παρεις την καλη εκπτωση και να πουλας οσο οι υπολοιποι μπορει τα 10000 εμπορευμα να ηταν και λιγα) το οποιο επρεπε νε φευγει. Οταν λοιπον ολο σου κερδος ηταν μονο η πωληση , ποτε θα ασχοληθεις με τον πελατη , να καταλαβεις τι ηθελε , να του υποδειξεις τι μπορει να αγορασει και να το τοποθετησεις ετσι οπως πρεπει ; στις συνθηκες εκεινες , ουτε μιση ωρα και αυτα για να σου μεινουν καθαρα κανα 1000αρικο (τοτε, στις συνθηκες αυτες, σχεδον οσα επαιρνα σαν υπαλληλος στο "μητρικο" μαγαζι) . ευτυχως με την συλλογιστικη αυτη δεν προχωρησα και ασχοληθηκα με τα καραβακια. Το μαγαζι εκεινο παρεπιπτωντως εχει γινει λαστιχαδικο.

τελειως λαθος , κυριως για τον πελατη.

Το τι χαζοσμενη δουλεια ειχα προλαβει να δω εκεινα τα χρονια στο μαγαζι , η "τσαμπα" δουλεια του μη απατεωνα_που_χρεωνει_την_τοποθετηση_α_τον_αλητη γυρναγε μπουμερανγκ στον πελατη.
καμμενοι ενισχυτες απο καλωδια που πεταχτηκαν οπως να ναι κατω απο το καθισμα (και φυσικα καποια στιγμη κοπηκαν/βραχυκυκλωσαν) , παρασιτα, ηχεια που τρυπησανε (γιατι εβρισκαν στην εργοστασιακη γριλλια) , "χειροποιητες" πριζες iso (για να μην χρεωσει μετατροπεα) που ξεκολλησαν αγωγοι και πολλα αλλα.

Δεν γινεται ετσι. η εργασια εχει κοστος και πρεπει να πληρωνεται οχι μονο στο κοστος αλλα και στο κερδος του επιχειρηματια. Δεν γινεται να τα ζηταμε ολα τσαμπε ολε και απο την αλλη να απαιτουμε υψηλη ποιοτητα υπηρεσιων , εγγυηση στην εργασια κλπ. Στην χωρα μας δυστυχως η εργασια δεν πληρωνεται. Ενας λογος που βλεπουμε αυτα τα καταπληκτικα να συμβαινουν στα συνεργεια ειναι αυτος. Για να βγει το μαγαζι σε αυτες τις συνθηκες θα αναγκαστει να κλεψει. Ο πελατης θα ειναι (αλλα βαζω αλλα χρεωνω κλπ), η εφορια θα ειναι (το φπα πχ) , ο εφκα θα ειναι (μαυρη εργασια κλπ) καποιος θα την πληρωσει οταν πχ χρεωνεται η αλλαγη συμπλεκτη στο cx7 (σχεδον 6 ωρες δουλεια) 120 ευρω "φιλικη τιμη" (χωρις αποδειξη εννοειται, παει ο φπα θα τον πλληρωσουμε οι υπολοιποι...)



Παναγιωτη μια μονο απορια .
τι εννοεις "η εργασια εχει κοστος και πρεπει να πληρωνεται οχι μονο στο κοστος αλλα και στο κερδος του επιχειρηματια" ;;;
ποιος θα κοστολογησει και με τι κριτηρια την εργασια ;
γιατι αν την κοστολογησει ο επιχειρηματιας μπορει να ζητησει 100 ευρω για να κουμπωσει ενα πλαστικο πανελ, ισχυριζομενος οτι εκανε τελεια δουλεια και δεν λυγισε καν τα πλαστικα κλιπς που συγκρατουν το πανελ.
Μηπως επειδη καποτε πηγαιναν (οι παλιοι) στο συνεργειο και τους χρεωνε ο καθε ενας ο,τι του κατεβαινε , θεσπιστηκε αυτη η περιφημη εργατοώρα ; ωστε να ξερει ο πελατης απο πριν οτι μπαινοντας στην ταδε αντιπροσωπεια θα πληρωσει τα ανταλλακτικα του συν 40 ευρω ή συν 80 ; κ.ο.κ ;
Απο την αλλη, ποιος εγγυαται οτι αυτος ο καταστηματαρχης που θα πληρωθει την εργασια του στο κσοτος αλλα και στο κερδος του θα κανει και καλη δουλεια ;
Γιατι ξερεις τι γινοταν και τι γινεται εκει εξω.
(με αφορμη τα περι car audio λοιπον)
και για να μιλησω για μενα , εγω το 2001 εφερα το 206 στον Καλογεροπουλο και το αφησα 1 εβδομαδα για να μου φτιαξει sub κουτα, πληρωνοντας τον οσα ζητησε (και ειχα αγορασει απο τον ιδιο και ενα pioneer 850 ευρω το 2001 !!! συν ηχεια,πυκνωτη,καλωδια, εγκατασταση κλπ) χωρις παζαρια. δουλευες και εσυ τοτε εκει αλαλ δεν ξερω αν θυμασαι το περιστατικο.
Μετα απο μια εβδομαδα χωρις αμαξι και αφου τον εψαχνα στο τηλ. μου λεει ελα το απογευμα να το παρεις.
Παιρνω λεωφορεια και τρενα και φτανω Ψυχικο και μπαινοντας στο μαγαζι ξερεις τι ειδα ;
να μην υπαρχει κουτα sub ετοιμη τοποθετημενη (οπως νομιζα) αλλα το ηχειο κατω και μια κουτα αδεια στην ακρη , την οποια προσπαθουσε τις 2-3 ωρες που εμεινα στο μαγαζι να περιμενω να τη συμμαζεψει (να χωσει το ηχειο, να βαλει βατα, να περασει καλωδια) και να τη βαλει τοτε να παιξει ! το φανταζεσαι; το sub επρεπε να ειναι στημενο κι ετοιμο και αυτος τοτε παλευε να το κανει sub.
Φυσικα η κουτα ετριζε ολοκληρη μολις το συνδεσε και προσπαθουσε να την στερεοποιησει με εξτρα βιδες εκεινη την ωρα. Απο ρυθμισεις ουτε που θυμαμαι αν εκανε κατι και τι εκεινη την ωρα (σε λιγο εκλεινε για βραδυ). Φυσικα οσες ωρες εμεινα εκει περασαν απο το μαγαζι καμποσοι για να ρωτησουν για να αγορασουν για να δουν το φιλο τους τον Παυλο κλπ... καταλαβαινεις τι εννοω φανταζομαι.
Αντι λοιπον να του φερω την κουτα καπελο και να σηκωθω να φυγω, το πηρα (πληρωμενο ηταν) και εφυγα και τις επομενες μερες εκατσα και το βιδωσα μονος μου γυρω γυρω ωστε να μην τριζει. Πηγα και στον Ανδρεα καποια στιγμη και κατι κουτσορυθμισε (χωρις και εκεινος να ενδιαφερθει ιδιαιτερα) στο pioneer και στα crossover στις πορτες.

Ποια εργασια μου λες λοιπον και ποια ποιοτητα δουλειας και ποιο κοστος δουλειας;

εσυ ξερεις απο car audio και το εφτιαξες μονος σου το cx7, αν δεν ηξερες θα ησουν ερμαιο στον καθενα εκει εξω
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

Δημοσίευσηαπό pankrok την Σάβ Ιαν 18, 2020 02:27

η ωρα εργασιας πρεπει να καλυψει τα παρακατω εξοδα
1) κοστος εργαζομενου. ολοκληρο το εργοδοτικο κοστος μισθος, κρατησεις , ταμειο κλπ. Δηλαδη στις 7 ωρες που θα χρεωσει το καταστημα πρεπει να ειναι ολο το μεροκαματο του
2) κοστος λειτουργιας καταστηματος. ενοικιο , φως_νερο_τηλεφωνο, κλιματισμος κλπ
3) κοστος συντηρισης εξοπλισμου, του οποιου εξοπλισμου
4) κοστος αποσβεσης της οποιας επενδυσης. ειτε σκασεις 100 χιλιαρικα μετρητα για να ξεκινησεις, ειτε 20 με δανειο υπαρχει ενα κοστος που πρεπει να καλυψθει. αλλιως δεν εχει νοημα το εγχειρημα
5) κοστος αεργης λειτουργιας (σιγουρα υπαρχει καλυτερος ορος απο αυτον , αλλα δεν μπορω να σκεφτω κατι καλυτερο τωρα) , δηλαδη το μερος της ημερας που λειτουργει το καταστημα/συνεργειο αλλα δεν παραγει εργο , δηλαδη πχ ενα συνεργειο που θα ανοιξεις 7 το πρωι (αν και πλεον λιγα ανοιγουν τετοιες ωρες) και κλεινει στις 4 πες, ενα διαστημα σε αυτο το 9ωρο δεν παραγει εργο ενω τα εξοδα τρεχουν (αναμενα φωτα, υπαλληλοι στο μαγαζι, κλπ) , δηλαδη τα πρωτα ραντεβου να ερθουν στις 730, να παραδωσεις τα οχηματα στις 1500 να σκουπισεις το μαγαζι κλπ
εδω καπου πρεπει να προσθεσεις και την ωρα που θα χασεις στα τηλεφωνα, να παραγγειλεις ανταλλακτικα, να βρεις κωδικους, να καλορισεις τον πελατη , να σου πει τον πονο του - κυριε τασο μου, στο φερα να το δεις , τις προαλλες που πηγα στον συμπεθερο κατω εκει στην γλυφαδα , ξερεις τωρα πισω απο την πλατεια που ειναι το σουβλατζιδικο - πολυ καλο παιδι ο γιωργος και αξιο , τον ξερω απο τοσο δα ...- κατι εκανε καπως απο πισω ηταν απο μπροστα , σαν χτυπος , σαν να τριζει , πολυ δυνατα ισα που το ακουσα κλπ κλπ. Τι να κανεις να τον διωξεις; δε γινεται , θα στα πει ολα , πελατης ειναι. ολη αυτην την ωρα ο εχων την υποχρεωση της υποδοχης (σε μικρα συνεργεια ο ιδιοκτητης) ειναι αεργος χρονος, δεν εχει χρεωσει ποτε κανεις στον πελατη εξοδα διεκπεραιωσης 15 ευρω για την ωρα που μου πηρε να σου εξηγησω τι εκανα στο αυτοκινητο.

απο κει και πανω ειναι το κερδος του επιχειρηματια απο το οποιο θα πρεπει να αφαιρεθει καθε μορφης φορολογια, ασφαλιστικες κρατησεις κλπ .
γενικα στα παραπανω γινονται πολλα λαθη (επιλογες εξοπλισμου, οργανωση εργασιας, λαθη στην χρηματοδοτηση, λαθη στην χρηση, ατυχηματα κλπ) οποτε το κοστος ανεβαινει , εξακολουθει ομως να υπαρχει απαιτηση να καλυφθει.
πανω απο αυτα ο επιχειρηματιας πρεπει να ορισει ενα ποσο στο οποιο θα αντιστοιχουν οι ετησιες αποδοχες του.
εκει υπαρχουν πολλες αποψεις και εχουν να κανουν με διαφορους παραγοντες , απο την περιοχη που βρισκεται το καταστημα, τον τροπο ζωης και τις υποχρεωσεις του επιχειρηματια , το επιχειρηματικο ρισκο που πρεπει να καλυφθει κλπ
δεν μπορεις πχ να ανοιγεις μια επιχειρηση κανοντας μια επενδυση 200000 ευρω (οσο μια αδεια ταξι λιγο παλιοτερα - ημαρτον) και να πηγαινεις για 10000 στην τσεπη καθε χρονο , ουτε απο την αλλη με μια τρυπα και ελεηνο εξοπλισμο να βγαλεις τα εξοδα του σκαφους.

και πανω απο αυτα τιμολογεις την αξια της ποιοτητας των εργασιων που προσφερεις. δηλαδη ο παραπανω υπολογισμος πες οτι βγαζει 34,23 ευρω την ωρα +φπα. επειδη ομως ειμαι ο καλυτερος στην πιατσα αμα λαχει ναουμ θα χρεωνω 60. γιατι ετσι γουσταρω. εκει λοιπον θα κριθεις εκ του αποτελεσματος , αν θα γουσταρουν οι πελατες να πληρωνουν τα 60 η θα σε στειλουν σταδιαλα.
για κατι τετοια υπαρχουν μελετες που εχουν γινει απο μεγαλες επιχειρησεις και απο εργοστασια.
τα εργοστασια τα ιδια , για να διατηρησουν το κομματι της μετα πωλησης περιοδου (που αφηνει σοβαρο εσοδο) βοηθανε σε πολυ μεγαλο βαθμο στον υπολογισμο της τιμολογησης της επισκευης/συντηρισεις.
εχουν πινακες με πολυ αξιοπιστο υπολογισμο του χρονου εργασιας και επιπλεον προσφερουν εναν πολυ καλη βοηθεια στο πως θα τιμολογησεις ωστε να μην εισαι εξοφρενικα ακριβος (με επιπτωση στην φημη της εταιριας) ουτε υπερβολικα φθηνος (ωστε να μην το κλεισεις το μαγαζι - αλλα και να μην υποβιβασεις την φημη της εταιριας , οταν αυτο υφισταται) κλπ .
ειδικα στον χωρο του συνεργειου , τα πραγματα εινια κουκια μετρημενα. οτι εχει να κανει με την συντηρηση/επισκευη εινια σχεδον γραμμενο σε βιβλιο.
Αυτα οταν πας σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο που οφειλει να λειτουργει σε συγκεκριμενο πλαισιο.
Εξω απο αυτον τον κυκλο εχεις αλλες ελευθεριες.

στο θεμα του καλογεροπουλου, μαλλον ειχες ερθει μεσα στην σχολικη περιοδο και δεν ημουνα στο μαγαζι yeah!!!!!!!
αλλιως για το επιπεδο των εργασιων που γινοντουσαν εκεινη την περιοδο (για τωρα δεν ξερω, μη με μπλεξετε σε ιστοριες , εχω να πατησω 10 χρονια απο κει) αυτα που λες ηταν σκαρτο απογευμα.
το αλλο δε με τις δημοσιες σχεσεις , ναι ενταξει κλασσικη περιπτωση , παντως γενικα εκεινη την περιοδο ειμασταν πολυ γρηγοροι.
το αλλο θεμα που σχολιαζεις για τον ανδρεα πχ (και τον καθε ανδρεα μη φανταστεις οτι θα αντιμετωπιζες κατι διαφορετικο στους περισσοτερους που θα πηγαινες) ειναι (κακως βεβαια, αλλα) οτι "ναι πηγες και τα ακουμπησες καλα καλα στον αλλονα και τωρα ηρθες εδω να μαζεψουμε τα ασυμαζευτα"
ηταν ενα ειδος τσαντιλας/τιμωριας , καλως η κακως (μαλλον κακως αλλα τι να κανεις ανθρωπινο ειναι). Εσυ μπορει να ηθελες να πληρωσεις για τα "σφαλματα σου" αλλα δεν στο αναγνωριζαν.

σε καθε περιπτωση, η αποψη μου ειναι οτι ελλειψει σωστης τιμολογησης δεν ειχαμε περιθωρια επενδυσεων , απο το να εχεις τα σωστα εργαλεια για να γινει καλη δουλεια και γρηγορα μεχρι το να διαβασεις 5 πραμματα παραπανω και να προσφερεις καλυτερες υπηρεσιες.
στο μεν συνεργειακο κομματι , ειναι σχετικα μικρο το κακο ( επειδη καποια πραμματα ευτυχως ειναι καθορισμενα απο τον κατασκευαστη) στο δε caraudio και το tuning γενικοτερα ειναι ΟΤΙ ΚΑΤΣΕΙ .

δυστυχως ειναι δυσκολο να βρεις ανθρωπο να του πεις "φιλε εχω μαυρα μεσανυχτα απο caraudio αλλα θελω να ακουω καλα , παρε οσα χρειαζονται και φτιαξτο " και μετα να περιμενεις να παρεις το αποτελεσμα που πληρωσες χωρις παζαρια γιατι απλα στην "φθηνια" που ζουμε δεν υπαρχει αυτος ο μαστορας.
ετσι φτανουμε στο αναποδο μερος, το να επενδυει ο πελατης σε διαβασμα και ψαξιμο και να κανει τον εργοδηγο " θα παρεις αυτο , αυτο και εκεινο, θα σου φερω και αυτα, θα τα βαλεις ετσι και μετα αλλιως και οταν τελειωσεις παρε με τηλεφωνο να ερθω να το παω στον μητσο να κουμπωσει το τετοιο" για κανει μια δουλεια τυπου tuning.
καποιοι βεβαια γουσταρουν τρελα αυτην την κατασταση (εγω παλιοτερα) , καποιοι αλλοι εχουν βαρεθει και θελουν να πληρωσουν να γινει η δουλεια χωρις να ασχοληθουν (εγω τωρα).

καπως ετσι εχει φτιαχτει το cx7 στις διαφορες φασεις του. Δυστυχως στο δευτερο σταδιο - μαστορα θελω αυτο , παρε οσα θες και φτιαξτο οπως πρεπει - ο μαστορας ειναι εξαιρετικα δυσευρετος.

GTX2867r / forged / ported / sleeved και βλεπουμε...


Ώπα λάθος. Δις λαστ γιαρ. Τώρα όλα μανουλα!
Άβαταρ μέλους
pankrok    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3903
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 12:24
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 46
Μοντέλο Αυτ.: Mazda CX7 '08/ Honda HRV '99 / Vitara 1.4 '19

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Sedan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης