Σελίδα 1 από 2

Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 19, 2019 07:31
από johnpsellis
Σαν νεος κατοχος Mazda επισκευτηκα τον Σκουφουλα, εξουσιοδοτημενος και κοντα μου. Αψογο σερβις, ταχυτητα, γνωστης, καθαρος κλπ κλπ κλπ.
Οταν ηρθε η ωρα της λυπητερης ομως, κοντεψα να λιποθυμησω στο μαγαζι.
70 ευρω εργασια και 130 τα ανταλλακτικα!!!
Αλλαγη βαλβολινες, λαδια, υγρα φρενων, τακακια εμπρος, φιλτρο λαδιου, καμπινας και γυρης.
Ενταξει, εργαλος το Mazda, ποιοτητα κλπ κλπ αλλα εγω δουλευω 3 μερες για να βγαλω 70 ευρω.....
Ειχα συνηθησει με την Getzαρα που την εβγαζα με 40 ευρω τον χρονο (σε μαγαζακι της γειτονιας βεβαια). Ευτυχως που δεν το πουλησα.
Τωρα μετραω τα χιλιομετρα, ποσα πρεπει να κανω καθε μηνα, μη τυχον ξεπερασω τα 10.000 πριν τον χρονο.
Τεσπα, μαλλον οι μεταξωτες κορδελες θελουν και μεταξωτους .........
Παντως μετα την αλλαγη λαδιων, σα να δουλευει λιγο πιο αγρια ο κινητηρας. Πριν δεν ακουγοταν τπτ.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 19, 2019 07:37
από theodor
Με τακακια και βαλβολινες πιστευω μια χαρα ειναι η τιμη για πληρες service.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 19, 2019 08:57
από bathan
Μια χαρά τιμή είναι για τόσες εργασίες, για κοίτα λίγο πόσο χρεώνει η Toyota, για να μην πω για group VAG
Ειδικά τα υγρά φρένων θέλουν διαδικασία που είναι λίγο χρονοβόρα

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 19, 2019 10:51
από johnpsellis
Τι να πω, δεν εχω προηγουμενη εμπειρια απο αντιπροσωπειες και δεν ξερω τι χρεωνουν.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 20, 2019 11:21
από A.Mazdaios
Επειδή και εγώ εκεί κάνω το service μου ο Σκούφουλας είναι εξειδηκευμένος Mazda και όχι εξουσιοδοτημένος(βλέπε αντιπροσωπέια). Η Mazda σαν μάρκα δεν είναι τόσο διαδεδομένη όσο άλλες ώστε να ασχολούνται πολλοί μηχανικοί να υπάρξει ανταγωνισμός που θα φέρει τις τιμές πιο κάτω. Σχετικά με τις τιμές δεν είναι ο φθηνός όπως ο μηχανικός της γειτονιάς αλλά είναι κάπου στην μέση για μένα ούτε ακριβός ούτε φθηνός αλλά είναι ψείρας και καλός στην δουλειά του γι αυτό και τον εμπιστεύομαι.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 20, 2019 16:26
από Dodos
70€ εργασία αντιστοιχεί σε δύο ώρες δουλειάς με τιμή 35€ την εργατοώρα. Σχετικά καλή τιμή είναι αν αναλογιστείς ότι τα εξουσιοδοτημένα χρεώνουν από 38€ συν ΦΠΑ
Ωστόσο παρόλο που δεν είναι πλέον εξουσιοδοτημένο συνεργείο ο Ανδρέας αλλά ανεξάρτητο-εξειδικευμένο, δεν θα πρέπει να διατηρεί τις τιμές στα ίδια επίπεδα.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 21, 2019 12:59
από Touring the M3 1.6
Γιατί,μήπως πληρώνει λιγότερο το ανταλλακτικό;

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 21, 2019 14:34
από Dodos
Στη χρέωση εργατοώρας αναφέρομαι Αντώνη.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 21, 2019 21:28
από dancerman
η χρεωση εργατοωρας στα συνεργεια ειναι τραγικη , 20 ευρω και πολύ ειναι, ακου εκει 35, σιγα ρε παιδια δηλαδη εμεις τι να πουμε που βγαζουμε τα ματια μας και τρεμει το φιλοκαρδι μας οταν ανοιγουμε ενα κινητο η ενα ταμπλετ μην τυχον και σπασει καμια οθονη η κατι αλλο και το πληρωσουμε απο την τσεπη μας.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 22, 2019 06:33
από pankrok
εχεις δικιο αλλα 20 ευρω η ωρα σε καταστημα αν πληρωθουν ολες οι ασφαλιστικες κρατησεις και τα παγια ο υπαλληλος δε θα παρει πανω απο 8 στο χερι (μπορει να ειπα και πολλα) .

γενικα κατω απο 30 ευρω η ωρα δεν ειναι βιωσιμο σε καμια περιπτωση ουτε για συνεργειο ουτε για κινηταδικο.
απλα πιστυεω οτι στο κινηταδικο αντισταθμιζεται με την πωληση του ανταλλακτικου που ειναι συνηθως πολλαπλασιας αξιας απο την ωρα εργασιας (η σωστοτερα εχει πολλαπλασιο περιθωριο κερδους απο οτι η ωρα εργασιας που προσφερεται σχεδον κοστος)

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 22, 2019 10:35
από Touring the M3 1.6
Αυτό...

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 22, 2019 15:45
από A.Mazdaios
Να προσθέσω στα ανωτέρω πως δεν γίνεται καν κουβέντα για απόδειξη γιατι πάντα εκδίδει. Το συνεργείο της γειτονιάς με τα 20 ευρώ η ώρα δεν μιλάς καν για απόδειξη.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Δεκ 22, 2019 17:34
από dancerman
A.Mazdaios έγραψε:Να προσθέσω στα ανωτέρω πως δεν γίνεται καν κουβέντα για απόδειξη γιατι πάντα εκδίδει. Το συνεργείο της γειτονιάς με τα 20 ευρώ η ώρα δεν μιλάς καν για απόδειξη.

μιλαμε για καθαρη χρεωση εργατοωρας χωρις φπα, οχι για τελικη χρεωση επομενως στο 35+φπα=43,4 με το 20αρικο της γειτονιας πες μου αν κερδιζεις εσυ η χανεις.

απο την αλλη νασο αν πουμε οτι περνει 1000ευρω ο μηχανικος που ειναι υπευθυνος την ωρα = 5ευρω καθαρα, 25 ημερομησθια με 8ωρο. καταλαβαινεται λοιπον ποσα βγαζει καποιος με 35 ευρω την εργατοωρα...

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 05, 2020 13:26
από A.Mazdaios
Στο 20αρικο της γειτονιάς όμως φίλε μου θα προσπαθήσει να βγάλει οτι μπορεί απο τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσει για να ρεφάρει την διαφορά. Μαγαζί έχει και αυτός όχι φιλόπτωχο ίδρυμα. Οποτε είτε πάει σε χαμηλής ποιότητας αναλώσιμα οπότε θα το πληρώσεις σαν ζημιά μετά νομίζω πάνω κάτω στα ίδια έρχονται.

Re: Σερβις 60.000 χλμ ΣΚΟΥΦΟΥΛΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 05, 2020 17:40
από pankrok
dancerman έγραψε:
A.Mazdaios έγραψε:απο την αλλη νασο αν πουμε οτι περνει 1000ευρω ο μηχανικος που ειναι υπευθυνος την ωρα = 5ευρω καθαρα, 25 ημερομησθια με 8ωρο. καταλαβαινεται λοιπον ποσα βγαζει καποιος με 35 ευρω την εργατοωρα...


λιγα, πολυ λιγοτερα απο οσο νομιζεις.
τα εξοδα της επιχειρησης γενικα ειναι μεγαλα.
ας πουμε εργοδοτικες εισφορες , στο 1000αρικο ειναι σχεδον αλλα 500.
ασφαλιστικες εισφορες μαγαζατορα-"επιχειρηματια"
αγορα/αποσβεση/συντηρηση εξοπλισμου. στην ξεφτυλα ενα μικρο συνεργειο θελει 2 ανυψωτικα , μια ευθυγραμμηση, διαγνωστικο/α , τα κλασσικα εργαλεια του συνεργειου, τα ειδικα εργαλεια για διαφορους τυπους αυτοκινητων (χρονισμου, εξαρμωσης κιβωτιου κλπ) αεροσυμπιεστης, πλυντηριο εξαρτηματων , μηχανημα για πληρωση/εξαγωγη φρεον και μπορει να ξεχναω καποια - αν θελουμε να γινονται οι δουλειες στο μαγαζι και οχι να τριγυρνας απο δω και απο κει οπως κανουν μερικα μαστορια απο το λιντλ, το μηχανημα μετρησης καυσαεριων, συμβαση με υπηρεσιες απορριψης ελαιων και επικινδυνων υλικων (λαδια, στουπια, χημικα καθαρισμου κλπ) που προφανως ΔΕΝ απορριπτονται στα σκουπιδια και τα ομβρια.
το να πεις ανοιγω αυριο το πρωι συνεργειο για τα παραπανω (δηλαδη για 2 ανυψωτικα , ενα μικρο συνεργειο με τον μαστορα και αλλους 2 το πολυ υπαλληλους) ειναι κουβεντα και 50αρικο σφικτα σφικτα και με μεταχειρισμενο υλικο απο car.gr

ενα αλλο θεμα, ειναι ο χωρος. απο τους διαθεσιμους επαγγελματικης χρησης χωρους αυτοι που καλυπτουν βασικες προυποθεσεις για να γινουν συνεργεια ειναι λιγοι (προσβαση απο τον δρομο, εκταση τουλαχιστον 100τμ , υψος τουλαχιστον 5 μετρα , θεσεις σταθμευσεις εξωτερικα). Απο αυτους ακομα λιγοτεροι βγαζουν αδεια συνεργειου (ειτε για λογους χρησης γης , ειτε γιατι δεν θελουν οι ιδιοκτητες της πολυκατοικιας πχ). Κατ επεκταση το ενοικιο ειναι δυσαναλογα μεγαλυτερο απο το να ανοιξεις πχ ραφταδικο , παντοπωλειο , λογιστικο γραφειο κλπ.
αυτος ο χωρος οπως τον περιγραψαμε , θελει επαρκει φωτισμο , αερισμο και κλιματισμο (οχι με την εννοια "ειχες αρκουδισιο και στο χωριο σου βλαχο" αλλα με την εννοια να εχει εξω 5 βαθμους και να μπορεις να δουλεψεις χωρις μπουφαν, μην ξεχναμε οτι δεν μπορεις πρακτικα να εχεις χωρο που κλεινει καθως η πορτα που χρησιμοποιουν τα οχηματα ειναι και αυτη που χρησιμοποιουν οι ανθρωποι ενω επιπλεον εχεις κινητηρες που ενιοτε δουλευουν αρα θελεις να βγαλεις τα καυσαερια εξω) - αυτα θελουνε πολυ ενεργεια που μεγαλο μερος της απορριπτεται στο περιβαλλον. Επισης σπανια ενας χωρος καταστηματος (οπως χτιζονταν τα παλιοτερα χρονια) εχει επαρκη θερμομονωση.

κοινως αν υποθεσουμε οτι ο μαγαζατορας κανει χρηση 6 με 7 ωρες απο το 8ωρο του καθε εργαζομενου (ως χρηση εννοουμε την πραγματικη χρεωση προς τον πελατη) και καβατζωνει 25 ευρω απο καθε μια εξ αυτων συμφωνα με το πιο πανω σκεπτικο , ειναι με το ζορι 7000 ευρω (για δυο υπαλληλους και αν προλαβει να βαλει και αυτος χερι - που πρεπει να προλαβει αντε να πιασει τα 10000) για να καλυψει τα παραπανω και φυσικα τα δικα του προς το ζειν. Αν του μεινουν 2000 στην τσεπη* (συν το κερδος απο την εμπορεια ανταλλακτικων, που δεν ειναι μεγαλο καθως αυτα τα συνεργεια δεν εχουν δυνατοτητα να αγορασουν ποσοτητες που θα τους εξασφαλισουν καποια σοβαρη εκπτωση) θα ειναι θαυμα και αυτα για 12 μηνες , οχι 14 (που θα πληρωσει τους υπαλληλους) και με την προυποθεση να εχει καθε μερα δουλεια για να χρεωσει 17+ εργατοωρες (κοινως να γινεται της ποπης στο μαγαζι)

το 30+ ανα ωρα λοιπον για ενα συνεργειο αυτοκινητων δεν βγηκε τοσο στην τυχη , ουτε τα αφεντικα κυκλοφορουν με πορσικα και μερσεντε. Επισης δεν ειναι τυχαιο οτι καταστασεις του τυπου , μπαινω χειμωνα σε σκοτεινο μαγαζι που δουλευουν με μπαλαντεζα και πουλοβερ (δηλαδη το μονο που λειπει ειναι ενα βαρελι να καιει τα αποβλητα του συνεργειου για να ζεσταθει ο κοσμος) ειναι συνηθισμενες οταν η εργατοωρα ειναι κοντα στο 30αρι.

* το να ανοιγεις μια επιχειρηση με τοσο μεγαλο κοστος επενδυσης αλλα και μεγαλα τρεχοντα εξοδα , κινδυνους ζημιων κλπ και να πηγαινεις για 25000 το χρονο πρεπει να εισαι πολυ τολμηρος. αυτες οι καταστασεις γενικα ειναι δυσκολα διαχειρισιμες και στο θεμα που μας ενδιαφερει - την ποιοτητα της εργασιας - εχουν σοβαρες επιπτωσεις. οταν κανεις οικονομια στις συνθηκες που δουλευεις και στα εργαλεια που χρησιμοποιεις ειναι ευκολο να κανεις λαθος διαγνωσεις και να χρεωσεις τελικα περισσοτερα ανταλλακτικα απο οσα χρειαζονται.
Πας δηλαδη για εναν αισθητηρα στροφαλου που εχει 20 ευρω (λεμε τωρα) αλλα μεχρι να τον διαγνωσει ο μαστορας σε εχει χρεωσει 4 πολλαπλασιαστες και πριν φτασει να σε χρεωσει 4 μπεκ , ειναι τυχερος και του κοβει και βρισκει τον αισθητηρα στροφαλου και ψαχνει μια δικαιολογια για την περιπτωση που του ζητησεις τα ρεστα. Εντωμεταξυ αποτα 80 ευρω πες της πραγματικης ζημιας μεχρι τα 300 που πηγε με το λαθος δεν ειναι οτι θα βγαλει σημαντικο κερδος (εκτος αν το κανει απο προθεση) αφου τις παραπανισιες ωρες στην διαγνωση και δοκιμη πρακτικα δεν χρεωνονται στον πελατη στο συνολο τους (το οτι εισαι τρομπας και σου πηρε 6 ωρες να καταλαβεις οτι πρεπει να αλλαξεις 2 πραμματα που θελουν μονο 2 ωρες δε σημαινει οτι θα πληρωθεις και τις 6) ενω οταν ζητας τετοια ποσα απο εναν κατοχο οχηματως 10+ετιας εισαι πιο φειδωλος γιατι θα πονεσουν πολυ και δε θα ξαναπατησει.
Σε αυτο το σημειο παραδεχτηκα την οργανωση που εχουν τα καθετα της μερσεντες η οποια χρεωνει 55 ευρω την ωρα (+φπα) , ειναι καραpremium εταιρια αλλα πρακτικα η συντηριση ενος w211 ειναι οικονομικοτατη , ταχυτατη και οι διαγνωσεις γινονται αμεσα (μικρο κοστος) χωρις αν και εφοσον και μηπως ειναι κατι αλλο. (βοηθαει βεβαια και ο τροπος που δουλευει το διαγνωστικο συστημα , που λιγη σχεση εχει με τα δικα μας)

τα δυο μου λεπτα του ευρω