[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 06:36 ]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Σεπ 19, 2009 15:52

Δείτε πιο κάτω το τοπ-10 χωρών με τους περισσότερους χρήστες. Η Ελλάδα έχει λίγο πάνω από 1,8 εκατ.

1. ΗΠΑ 85 εκατ.
2. Μ. Βρετανία 20 εκατ.
3. Τουρκία 13 εκατ.
4. Καναδάς 12,5 εκατ.
5. Γαλλία 12 εκατ.
6. Ιταλία 11,5 εκατ.
7. Ινδονησία 9,3 εκατ.
8. Ισπανία 6,6 εκατ.
9. Αυστραλία 6,4 εκατ.
10. Αργεντινή 6 εκατ.

‘I would rather have a prostate exam on live television by a guy with very cold hands than have a Facebook page’, δήλωσε ο Τζορτζ Κλούνι.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό Perfumehunter την Σάβ Σεπ 19, 2009 17:08

Συμφωνω με τον Clooney...τροπος του λεγειν... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"If you're going through hell...keep going!"
Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
Perfumehunter    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4072
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 07:02
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 62
Μοντέλο Αυτ.: RX8-Mazda 3

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό iaponas την Σάβ Σεπ 19, 2009 19:26

πια ολος ο κοσμος ειναι εθισμενος στο ιντερνετ και γενικα στους υπολογιστες!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
iaponas    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3426
Εγγραφή: Δευτ Απρ 27, 2009 20:24
Τοποθεσία: Αθήνα,Κάτω Πατήσια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 29
Μοντέλο Αυτ.: Mazda Rx7 Fc3s TII S5,Mazda 3 Sedan 1.6 T/C

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Σάβ Σεπ 19, 2009 21:13

facebook ; schmoll schmoll schmoll schmoll schmoll [avatar-18.gif] [avatar-18.gif] [avatar-18.gif] [avatar-18.gif] :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό Makisma την Κυρ Σεπ 20, 2009 05:24

dgiannitakis έγραψε: Η Ελλάδα έχει λίγο πάνω από 1,8 εκατ..


Το 1,8 όμως είναι σχετικό και με τον πληθυσμό .Αυτές οι 10 πρώτες χώρες έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό απ` εμάς .

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ χρησιμοποιούν ευρέως το Διαδίκτυο στο χώρο της επιχείρησης, αλλά το χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο στο σπίτι τους με αποτέλεσμα η χώρα μας να εμφανίζει το μικρότερο ποσοστό χρηστών internet στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Σύμφωνα τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eyrostat, το 2004 το ποσοστό χρηστών ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών που χρησιμοποιούν το Internet φτάνει μόλις το 20% έναντι 47% που ήταν ο μέσος όρος στην Κοινότητα. Στους άνδρες το ποσοστό είναι 23% και στις γυναίκες 16%.
Αντίθετα, το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται στο 87% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα έναντι 89% που είναι ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Στην Κύπρο χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο το 32%, ενώ τα ποσοστά χρηστών στους άνδρες ήταν 36% και στις γυναίκες 28%. Σε επίπεδο επιχείρησης το Διαδίκτυο χρησιμοποίησε το 82%.
Στην πρώτη θέση σε χρήστες βρίσκονται οι χώρες του κοινοτικού Βορρά, οι οποίοι πλησιάζουν το απόλυτο. Στη Δανία φθάνει το 97%, στη Φινλανδία 97% και στη Σουηδία 96%. :o :o :o
Σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat οι άνδρες χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το Ιντερνετ από ό,τι οι γυναίκες, ενώ στις περισσότερες χώρες, οι πολίτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο πολύ περισσότερο στους χώρους εργασίας παρά στο σπίτι.
Πάντως, στους νέους κάτω των 24 ετών οι χρήστες είναι πολλαπλάσιοι σε σχέση με το σύνολο του πληθυσμού, αφού κατά μέσο όρο το 75% χρησιμοποίησε το 2004 το Διαδίκτυο.
Το χαμηλότερο ποσοστό χρηστών Διαδικτύου μεταξύ των κρατών- μελών και υποψηφίων για ένταξη χωρών το έχει η Τουρκία, όπου το Internet χρησιμοποιείται από το 13% των κατοίκων ηλικίας 16 έως 74 ετών, ενώ τα επιμέρους ποσοστά στους άνδρες και στις γυναίκες είναι 19% και 8% αντίστοιχα.
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό Perfumehunter την Κυρ Σεπ 20, 2009 05:46

Makisma έγραψε:
dgiannitakis έγραψε: Η Ελλάδα έχει λίγο πάνω από 1,8 εκατ..


Το 1,8 όμως είναι σχετικό και με τον πληθυσμό .Αυτές οι 10 πρώτες χώρες έχουν πολλαπλάσιο πληθυσμό απ` εμάς .

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ χρησιμοποιούν ευρέως το Διαδίκτυο στο χώρο της επιχείρησης, αλλά το χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο στο σπίτι τους με αποτέλεσμα η χώρα μας να εμφανίζει το μικρότερο ποσοστό χρηστών internet στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Σύμφωνα τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Eyrostat, το 2004 το ποσοστό χρηστών ηλικίας μεταξύ 16 και 74 ετών που χρησιμοποιούν το Internet φτάνει μόλις το 20% έναντι 47% που ήταν ο μέσος όρος στην Κοινότητα. Στους άνδρες το ποσοστό είναι 23% και στις γυναίκες 16%.
Αντίθετα, το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται στο 87% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα έναντι 89% που είναι ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
Στην Κύπρο χρησιμοποίησε το Διαδίκτυο το 32%, ενώ τα ποσοστά χρηστών στους άνδρες ήταν 36% και στις γυναίκες 28%. Σε επίπεδο επιχείρησης το Διαδίκτυο χρησιμοποίησε το 82%.
Στην πρώτη θέση σε χρήστες βρίσκονται οι χώρες του κοινοτικού Βορρά, οι οποίοι πλησιάζουν το απόλυτο. Στη Δανία φθάνει το 97%, στη Φινλανδία 97% και στη Σουηδία 96%. :o :o :o
Σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat οι άνδρες χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το Ιντερνετ από ό,τι οι γυναίκες, ενώ στις περισσότερες χώρες, οι πολίτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο πολύ περισσότερο στους χώρους εργασίας παρά στο σπίτι.
Πάντως, στους νέους κάτω των 24 ετών οι χρήστες είναι πολλαπλάσιοι σε σχέση με το σύνολο του πληθυσμού, αφού κατά μέσο όρο το 75% χρησιμοποίησε το 2004 το Διαδίκτυο.
Το χαμηλότερο ποσοστό χρηστών Διαδικτύου μεταξύ των κρατών- μελών και υποψηφίων για ένταξη χωρών το έχει η Τουρκία, όπου το Internet χρησιμοποιείται από το 13% των κατοίκων ηλικίας 16 έως 74 ετών, ενώ τα επιμέρους ποσοστά στους άνδρες και στις γυναίκες είναι 19% και 8% αντίστοιχα.


Περιληψη:
Οι αντρες χαζευουνε στην δουλεια...οι γυναικες δουλευουν περισσοτερο ητε στο σπιτι, ητε στην γραφειο...οι νεοι δεν ασχολουνται με αλλα πιο ενδιαφεροντα πραγματα...οι Βορειοι υποφερουν απο τρομερη μοναξια λογω κλιματος?...και οι Τουρκοι αν και υποαναπτυκτοι διαδικτυακα... αναπτυσονται σε αλλους τομεις... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"If you're going through hell...keep going!"
Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
Perfumehunter    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4072
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 07:02
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 62
Μοντέλο Αυτ.: RX8-Mazda 3

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Σεπ 20, 2009 06:10

Τι σου είναι άμα είσαι Ψυχολόγος...
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό Perfumehunter την Κυρ Σεπ 20, 2009 06:26

dgiannitakis έγραψε:Τι σου είναι άμα είσαι Ψυχολόγος...


οχι αυτο μου εχει μεινει απο τα κομικς... :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"If you're going through hell...keep going!"
Winston Churchill
Άβαταρ μέλους
Perfumehunter    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4072
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 07:02
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 62
Μοντέλο Αυτ.: RX8-Mazda 3

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Οκτ 22, 2009 06:30

Στελέχη της CΙΑ, του FΒΙ και του Στέιτ Ντιπάρτμεντ έρχονται με απόλυτη μυστικότητα στην Αθήνα τις ερχόμενες ημέρες για να συμμετάσχουν σε κλειστό συνέδριο με θέμα την... ενδυνάμωση της εθνικής ασφάλειας!

Το συνέδριο, που είχε προγραμματιστεί προ πολλών εβδομάδων, διοργανώνουν εκπρόσωποι του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη με προσκεκλημένους μέλη ενός «φόρουμ» που έχει στενούς δεσμούς με τη CΙΑ, ενώ θα υπάρχουν και στελέχη μυστικών υπηρεσιών άλλων χωρών. Μάλιστα ένα από τα θέματα συζήτησης θα είναι και η δυνατότητα εποπτείας από υπηρεσίες ασφαλείας των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Τwitter. Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι υπάρχει άρνηση της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών να συμμετάσχει σε αυτήν τη συνάντηση των στελεχών των ξένων υπηρεσιών, ενώ ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν υπάρχει εκπροσώπηση της ΕΛ.ΑΣ. ή άλλου ελληνικού φορέα. Επιπλέον άγνοια για αυτό το συνέδριο δήλωναν χθες και στελέχη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη παρ΄ ότι διοργανώνεται από φορέα που υπάγεται σε αυτό.

Το συνέδριο, με θέμα «Ενδυνάμωση εθνικής ασφάλειας μέσω βελτιωμένης ανάλυσης πληροφοριών», θα πραγματοποιηθεί στις 26 και 27 Οκτωβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Διοργανωτής είναι το Κέντρο Μελετών Ασφαλείας (ΚΕΜΕΑ) του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Το ΚΕΜΕΑ δημιουργήθηκε μετά το τέλος των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, με στόχο να εκμεταλλευθεί το επονομαζόμενο ολυμπιακό κεκτημένο σε ζητήματα ασφαλείας. Τα τελευταία χρόνια όμως παρουσιάστηκαν προβλήματα στη δραστηριότητά του λόγω έλλειψης υποστήριξης από τις κεντρικές υπηρεσίες της λεωφόρου Κατεχάκη, αλλά και άλλες εγγενείς αδυναμίες.

Σ το συνέδριο θα δώσουν το «παρών» περίπου 40 εκπρόσωποι του Glοbal Future Forum (GFF), το οποίο δημιουργήθηκε το 2005 σε συνεργασία της CΙΑ με το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προκειμένου να υπάρχει συνεργασία επιτελών των μυστικών υπηρεσιών από 20 χώρες του κόσμου σε θέματα ανταλλαγής πληροφοριών, ανάλυσης θεμάτων ασφαλείας και τάσεων του οργανωμένου εγκλήματος και της διεθνούς τρομοκρατίας. Ανάμεσα μάλιστα σε αυτούς που θα δώσουν το «παρών» στην Αθήνα θα είναι εξ απορρήτων συνεργάτες πρωθυπουργών από μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και την Αμερική. Η προηγούμενη συνάντηση των μελών του GFF είχε πραγματοποιηθεί στο Βανκούβερ του Καναδά.

Ανάμεσα στα θέματα συζήτησης θα είναι ο έλεγχος του Ιnternet από τις υπηρεσίες ασφαλείας, η αδυναμία των δικτύων πληροφόρησης να προβλέψουν τις κινήσεις του οργανωμένου εγκλήματος και της τρομοκρατίας και άλλα ζητήματα που απασχολούν τις μυστικές υπηρεσίες.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Φεβ 26, 2010 22:56

Νέα προβλήματα προκύπτουν στις διαπροσωπικές σχέσεις ?επαγγελματικές, προσωπικές, οικογενειακές? μετά την εισβολή των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων, Facebook.
Σύμφωνα με τα πορίσματα έρευνας στην Αμερική σχετικά με το αίσθημα ευθύνης των πολιτών όσον αφορά στη χρήση των εν λόγω δικτύων, το 56% των ερωτηθέντων χρηστών χαρακτηρίζουν «ανεύθυνη» τη στάση όσων «γίνονται φίλοι» με τον διευθυντή τους, ενώ το 62% αυτών θεωρεί λάθος την πρόκληση φιλίας από προϊστάμενο σε υφιστάμενο.
Σε γενικές γραμμές, πάντως, το 76% των ερωτηθέντων στην έρευνα του Liberty Mutual's Responsibility Project δήλωσε ότι είναι αποδεκτή η σύναψη «διαδικτυακής φιλίας» με κάποιο συνάδελφο.
«Τι πρέπει να κάνεις όταν αλλάζουν οι ρόλοι; Μπορείς να αρνηθείς το αίτημα φιλία ενός συναδέλφου σου που έχει προαχθεί σε προϊστάμενό σου ή ενός υφισταμένου σου», διερωτάται η ερευνήτρια Κέλι Χόλαντ. Ωστόσο, όπως αναφέρει «όταν οι άνθρωποι επικεντρώνονται στο αίσθημα της ευθύνης, όλοι γνωρίζουν ακριβώς τι είναι σωστό ή όχι να κάνουν, το εάν το κάνουν, βέβαια, είναι ένα άλλο θέμα». Όσον αφορά στη χρήση των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων στο χώρο εργασίας:
- Το 73% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν είναι σωστό να ενημερώνει κανείς το προφίλ του από τη δουλειά του.
- Το 82% θεωρεί ότι δεν είναι σωστό να ανεβάζουμε φωτογραφίες από το χώρο της εργασίας μας, ενώ
- Το 66% το θεωρεί απολύτως φυσιολογικό να ελέγχουμε τα ηλεκτρονικά μας μηνύματα από τη δουλειά.
Όσον αφορά την τελευταία τάση που θέλει τους εργοδότες να ελέγχουν το προφίλ του υποψηφίου για μία θέση στο αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο, οι γνώμες διίστανται για τους Αμερικανούς ?το 52% αυτών το βρίσκει αποδεκτό, ενώ το 48% το θεωρεί απαράδεκτο.
«Διπλωματικά επεισόδια» δημιουργούνται, επίσης, σε επίπεδο οικογενειακών και διαπροσωπικών σχέσεων εξαιτίας των κοινωνικών δικτύων. Το 60% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε «απολύτως αποδεκτό» να διαγράψει κανείς από τους φίλους του τον/την πρώην σύντροφό του.
Επίσης, το 40% των γονιών θεωρεί απαράδεκτη τη φόρτωση φωτογραφιών των παιδιών στις διαδικτυακές τοποθεσίες, ενώ το 70% αυτών δηλώνουν ότι έχουν γίνει «φίλοι» με τα παιδιά τους προκειμένου να παρακολουθούν τη δράση τους στα κοινωνικά δίκτυα.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Μαρ 09, 2010 07:43

Οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, στις οποίες όλο και περισσότεροι ενήλικες συμμετέχουν μέσω της δημιουργίας προφίλ με στόχο την επικοινωνία και την ψυχαγωγία, μπορούν να βλάψουν σοβαρά την... καριέρα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 1.010 επαγγελματίες ανθρώπινου δυναμικού από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία, από τις απαντήσεις των οποίων προκύπτει πως συχνά η... διαδικτυακή φήμη του υποψηφίου «τρέχει» γρηγορότερα από το... βιογραφικό του.

Περίπου οι μισοί από τους ερωτηθέντες παραδέχτηκαν ότι πριν προβούν στην πρόσληψη υποψηφίων πραγματοποιούν ηλεκτρονική έρευνα με προτεραιότητα σε μηχανές αναζήτησης, σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, σε προσωπικές ιστοσελίδες αλλά και ιστολόγια (blogs).

Αναλυτικά, στη Γερμανία το 59% των επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού παραδέχεται ότι συλλέγει προσωπικά δεδομένα των υποψηφίων από το Διαδίκτυο για την αξιολόγησή του, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στη Μεγάλη Βρετανία είναι 47%, στη Γαλλία 23% και στις ΗΠΑ 79%.

Συχνά η αναζήτηση πληροφοριών για το παρελθόν και την προσωπικότητα των υποψηφίων είναι καταστροφική γι’ αυτούς, καθώς το 23% αποκαλύπτει ότι έχει προβεί στην απόρριψη υποψηφίων εξαιτίας της κακής ηλεκτρονικής τους φήμης. Το ποσοστό μάλιστα εκτοξεύεται στο 41% στη Μεγάλη Βρετανία και στο 70% στις ΗΠΑ.

Η αιτία που επικαλούνται είναι τα ανάρμοστα σχόλια και κείμενα των υποψηφίων. Παραδέχονται, ωστόσο, ότι επηρεάζονται αρνητικά από στοιχεία του τρόπου ζωής τους, φωτογραφίες ή βίντεο.

Ωστόσο, παρά τον αντίκτυπο που ενδέχεται να έχει στην καριέρα τους η συμμετοχή τους σε αντίστοιχες ιστοσελίδες, οι καταναλωτές στις χώρες που διενεργήθηκε η έρευνα δεν εμφανίζονται τόσο ανήσυχοι. Ετσι μόνο το 9% των Βρετανών, το 13% των Γερμανών και το 10% των Γάλλων που ρωτήθηκαν πιστεύει ότι οι προσωπικές τους πληροφορίες από το Ιντερνετ μπορούν να επηρεάσουν τη δουλειά τους.

Και αυτό όταν μόνο τους τελευταίους δώδεκα μήνες η χρήση αυτών των «μέσων» έχει αυξηθεί κατά 35% στην Ευρώπη και αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2012, φτάνοντας τα 107,4 εκατομμύρια χρήστες.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο οι ειδικοί συμβουλεύουν όσους αναζητούν εργασία να κάνουν καλού κακού και ένα... «ξεσκόνισμα» στις προσωπικές τους σελίδες και τα προφίλ, αφαιρώντας τα επικίνδυνα σημεία ή τις φωτογραφίες που μπορούν να κάνουν άσχημη εντύπωση.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Μαρ 09, 2010 07:44

«Πώς είναι δυνατόν 16.446 Ελληνες να έχουν γίνει φαν στο γκρουπ του facebook που παρουσιάζει τη Μέρκελ σαν τον Χίτλερ, μόνο και μόνο επειδή ένα γερμανικό περιοδικό “το παρατράβηξε”;» αναρωτιέται στο προφίλ του ο Γιάννης Θεοχάρης, το απόγευμα της 24ης Φεβρουαρίου.

Την ώρα που ο Γιάννης παίρνει θέση για το πρωτοσέλιδο του γερμανικού «Focus», ο Αγγελος ως οπαδός του Ολυμπιακού σχολιάζει την ήττα του Παναθηναϊκού από την Μπαρτσελόνα, μία χρήστρια βρίσκει «χρυσά αυγά» στη φάρμα της, ενώ κάποιος άλλος ανεβάζει τα αγαπημένα του τραγούδια και ενημερώνει τους φίλους του για την κοινωνική του δραστηριότητα από το κινητό του τηλέφωνο. Πολιτική, αθλητικά, αγαπημένα τραγούδια, αστεία βίντεο, παιχνίδια, φλερτ και πειράγματα σε φίλους είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά των «φυλών» του facebook.

Οι χρήστες του δημοφιλούς σάιτ κοινωνικής δικτύωσης facebook ξεπερνούν πλέον τα 350 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο και η εταιρεία ερευνών αγοράς Future Laboratory, σε έρευνα που πραγματοποίησε, μελέτησε τις συμπεριφορές και τις συνήθειες των χρηστών του. Οι ερευνητές κατέληξαν σε έξι «φυλές», με κριτήριο κατηγοριοποίησής τους τον τρόπο που χειρίζονται το συγκεκριμένο μέσο τα μέλη του.

Πρωταθλητές λοιπόν, με ποσοστό 38% έρχονται εκείνοι που χρησιμοποιούν το σάιτ κοινωνικής δικτύωσης ως βασικό μέσο επικοινωνίας. Αυτοί με τη σειρά τους παραδίδουν τη σκυτάλη στους «transumers», οι οποίοι κατέχουν το ποσοστό του 28% και είναι εκείνοι που βρίσκουν κοινά ενδιαφέροντα και γίνονται μέλη σε ομάδες που άλλοι δημιουργούν. Ακολουθούν οι «συνδετικοί χαρακτήρες», εκείνοι που στέλνουν πληροφορίες και προτείνουν ομάδες σε φίλους τους με ποσοστό 10%. Τους διαδέχονται οι «συνεργάτες», οι οποίοι οργανώνουν γεγονότα καθώς και οι «netrepreneurs», οι οποίοι χρησιμοποιούν το facebook για επιχειρηματικούς σκοπούς- με ποσοστά 5% και 4% αντίστοιχα. Η έκτη «φυλή» είναι οι «κυνηγοί ταλέντων», εκείνοι δηλαδή που αναζητούν νέους χαρισματικούς καλλιτέχνες.

«Καθρέφτης»
«Καθένας αντανακλά την καθημερινότητά του και στο facebook, το οποίο δεν διαφέρει πολύ από μία κοινωνική εκφορά του ρόλου μας. Πλέον, αποτελούν εξαιρέσεις εκείνοι που δείχνουν έναν διαφορετικό χαρακτήρα, γιατί όσο περισσότερο κάποιος μιλάει και αφιερώνει χρόνο στο συγκεκριμένο site κοινωνικής δικτύωσης τόσο πιο κοντά έρχεται στον κοινωνικό του ρόλο. Επομένως, γρήγορα θα φανεί ποιον ενδιαφέρει η πολιτική, τα αθλητικά, η μουσική, το φλερτ ή η πλάκα στους φίλους», λέει στα «ΝΕΑ» ο κοινωνιολόγος κ. Χαράλαμπος Στέρτζος.

Οπως σημειώνει, εκείνο που έχει σημασία για τους κοινωνιολόγους είναι οι φίλοι και η συμπεριφορά του καθενός στο facebook. «Πρόκειται για ρόλους, γιατί το πώς συμπεριφέρεται το άτομο στο facebook δίνει τη δυνατότητα να καταλάβεις και την κοινωνική ταυτότητά του. Είναι ένα δυνατό κομμάτι επικοινωνίας, αφού αποτελεί πλέον έναν “δημόσιο χώρο”», σημειώνει ο κ. Στέρτζος, εφιστώντας ταυτόχρονα την προσοχή των μελών του ηλεκτρονικού κοινωνικού δικτύου στους δύο εχθρούς της επικοινωνίας: την πρώτη ματιά και τη σύγχυση. «Αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα πρέπει να δείχνει την πραγματική εικόνα του εαυτού του, για να μη δίνονται λανθασμένες εντυπώσεις και να αποφεύγονται παρεξηγήσεις». Τα μηνύματα σε σάιτ κοινωνικής δικτύωσης ωστόσο, φαίνεται να προτιμούν οι νεώτεροι χρήστες του Ιντερνετ, οι οποίοι μάλιστα έχουν αρχίσει να «σνομπάρουν» το μπλόγκινγκ. Πιο συγκεκριμένα, έρευνα που πραγματοποίησε το Ρew Ιnternet and Αmerican Life Ρroject δείχνει πως οι Αμερικανοί ηλικίας από 12 έως 17 ετών έχουν αρχίσει να στρέφονται σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και να «σερφάρουν» περισσότερο μέσω των κινητών τους τηλεφώνων. Ετσι για τις ηλικίες αυτές, το μπλόγκινγκ μειώνεται κατά 14% από το 2006. Ενώ σε αντίθετη κατεύθυνση κινούνται χρήστες ηλικίας άνω των 30 ετών, αφού εκεί σημείωσε αύξηση κατά 3% από το 2007 έως το 2009.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Μαρ 18, 2010 23:05

Δεν θα ήταν ωραία να βλέπεις ποιος βλέπει το προφίλ σου στο Facebook; Αυτή η λειτουργία, που υπήρχε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Hi5, δεν υπάρχει στο Facebook. Και ούτε θα υπάρξει. Τόσο απλά.

Το Facebook έχει αποφασίσει να κρατήσει κρυφά τα στοιχεία για το ποιος επισκέφτηκε το προφίλ των χρηστών κι έτσι υπερασπίζεται με πάθος αυτή του την απόφαση.

Η ομάδα του Facebook αποφάσισε να σβήσει κάθε εφαρμογή που υπόσχεται ότι επιτρέπει στους χρήστες να δουν ποιος επισκέφτηκε το προφίλ τους.

Το site επιβεβαίωσε ότι καμία από αυτές τις εφαρμογές δεν μπορεί να αποκαλύψει στοιχεία για το ποιος επισκέφτηκε το προφίλ των χρηστών καθώς καμία δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία.

Τις τελευταίες ημέρες, μια σειρά από εφαρμογές προκαλούν τους χρήστες να τις χρησιμοποιήσουν για να δουν ποιος έχει επισκεφτεί το προφίλ τους.

Αυτές τις εφαρμογές, μεταξύ των οποίων το «Stalker Check» και «Who has visited my profile» το Facebook τις διέγραψε καθώς παραπλανούσαν τους χρήστες.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Facebook αναφέρει ότι οι χρήστες «δεν πρέπει να πιστεύουν σε εφαρμογές που τους υπόσχονται ότι θα τους δείξουν ποιος επισκέπτεται το προφίλ τους γιατί πολύ απλά καμία δεν το κάνει».
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Μαρ 21, 2010 19:49

Στο Facebook υπάρχουν εκατομμύρια εφαρμογές από ανεξάρτητους προγραμματιστές που βοήθησαν την εκτόξευση στην επισκεψιμότητα του site. Ποιες είναι όμως οι πιο δημοφιλείς;

Σύμφωνα με την App Data η δημοφιλέστερη εφαρμογή είναι το FarmVille, το παιχνίδι που μας βάζει στη θέση του αγρότη. Οι φάρμες και τα ζώα έχουν ενθουσιάσει πάνω από 82 εκατομμύρια χρήστες που επιμελούνται καθημερινά το αγρόκτημά τους.

Μέσα στις πρώτες 15 θέσεις βρίσκονται και άλλα ανάλογα παιχνίδια όπως το Café World, το Happy Aquarium, το FishVille, το PetVille και το Zoo World που συγκεντρώνουν την προτίμηση των χρηστών αν και δεν ανήκουν στην ίδια εταιρεία (Zynga).

Το Farmville βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με διπλάσιους χρήστες από τον ανταγωνισμό.

Δημοφιλές είναι και το παιχνίδι Mafia Wars καθώς και τα παιχνίδια MindJolt Games και το Texas Holedem Poker με 28 εκατομμύρια χρήστες.

Εντύπωση προκαλεί η εφαρμογή Facebook για iPhone που βρίσκεται στην πέμτπη θέση και δείχνει ότι οι χρήστες έχουν μια τάση να επισκέπτονται όλο και περισσότερο τα social network μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Facebook

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Απρ 17, 2010 19:53

12χρονος χρεώνεται στο Farmville με 1.400 ευρώ

Με το ποσό των 1.400 ευρώ φόρτωσε την πιστωτική κάρτα των γονιών του ένας 12χρονος Βρετανός προκαλώντας πολλαπλά εγκεφαλικά στη μητέρα του.

Η γυναίκα ανακάλυψε ότι ο γιος της είχε ξοδέψει τις δικές του οικονομίες στο παιχνίδι και είχε χρησιμοποιήσει και την πιστωτική της κάρτα για να πληρώσει το λογαριασμό.

Το Farmville, ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια στο Facebook, επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή φάρμα και να την καλλιεργήσουν.

Οι χρεώσεις που έγιναν θα ισχύσουν κανονικά καθώς το Facebook και η δημιουργός του παιχνιδιού Zynga δήλωσαν ότι δεν μπορούν να ακυρώσουν τις χρεώσεις καθώς ο γιος της γυναίκας ήταν μέσα στο σπίτι.

Συμβούλεψαν την γυναίκα να χρησιμοποιεί κωδικό για την πρόσβαση στον υπολογιστή και να φυλάει καλύτερα την πιστωτική της κάρτα ενώ διέγραψαν το λογαριασμό του παιδιού από το παιχνίδι.

Η τράπεζα της γυναίκας, HSBC, δήλωσε ότι μπορεί να υπάρξει αποζημίωση μόνο αν η γυναίκα καταγγείλει το γιο της στην αστυνομία για κλοπή της πιστωτικής κάρτας, κάτι όμως που δεν γίνεται, πολύ περισσότερο που το παιδί είναι μόλις 12 ετών.

Αν και η γυναίκα δεν κατηγορεί παρά το γιο της για τις χρεώσεις, ωστόσο θεωρεί λογικό να υπάρξει ένα σύστημα προστασίας των καταναλωτών για παρόμοιες περιπτώσεις.

Σύμφωνα με την HSBC, αν η κάρτα είχε χρησιμοποιηθεί για παιχνίδι σε καζίνο, θα είχε ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός ασφαλείας της τράπεζας και η γυναίκα θα είχε ειδοποιηθεί όμως η χρήση στο Facebook δεν προκάλεσε τις υποψίες της τράπεζας αν και το ποσό είχε φτάσει τα 1.400 ευρώ.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Επόμενο

Επιστροφή στο Κινητή Τηλεφωνία - Τεχνολογία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron