Just_Miata έγραψε:ημουν στις ανιφόρες για λυκαβητό και το ζόρισα λιγάκι εκεί μέχρι να ανεβώ πάνω άνοιξε. αυτό έγινε πριν 3-4 μήνες. μου έχουνε πει για καυσαέρια και για τον λάμδα. περίμενα να τεστάρουμε από άλλο mazda μεταχειρισμένο αλλα θα δοκιμάσω έναν aftermarket που θα αγοράσω. τελευταία εναλλακτική έχω ψάξει τα πάντα. δεν εχω πάει σε εξουσιοδοτημέο, στο nasty garage που είναι φιλαράκια πηγαίνω που ξέρουνε από ιαπωνικά.
speeddriver έγραψε:Χρειάζεται το σχετικό μηχάνημα για την ανάγνωση του κωδικού πριν βάλετε χέρι.
georgemagnis έγραψε:τσέκαρε φίλε και το φίλτρο σου μήπως η ένδειξη είναι από το μαφ που ίσως να πέρασε κάποιο σκουπιδάκι και να κόλλησε χωρίς ΄να προκαλεί κανένα πρόβλημα στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά έμεινε αναμμένο το έρορ , ποτέ δε ξέρεις
όπως και να χει πάντως πρεπει να δεις το κωδικό λάθους πριν κάνει κίνηση
.
The Ace έγραψε:georgemagnis έγραψε:τσέκαρε φίλε και το φίλτρο σου μήπως η ένδειξη είναι από το μαφ που ίσως να πέρασε κάποιο σκουπιδάκι και να κόλλησε χωρίς ΄να προκαλεί κανένα πρόβλημα στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά έμεινε αναμμένο το έρορ , ποτέ δε ξέρεις
όπως και να χει πάντως πρεπει να δεις το κωδικό λάθους πριν κάνει κίνηση
.
Αν για τον οποιονδήποτε λόγο η ECU διαγνώσει πρόβλημα στο MAF (ακόμα και μη υπαρκτό), θα το καταλάβεις αμέσως, καθώς το αυτοκίνητο πέφτει άμεσα και αυτόματα σε limb/safe mode, αφού θεωρεί ότι ο MAF είναι εκτός λειτουργίας.
Το πιθανότερο είναι να έχει διαγνώσει λάθος στον δεύτερο αισθητήρα (όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω), όπου απλά σε ενημερώνει για το λάθος και σου "λέει" να πας να τον κοιτάξεις για λόγους εκπομπών ρύπων, τίποτα παραπάνω...
Αν και το πως το "βρήκαν" τα παιδιά στο μαγαζί χωρίς να έχουν διαγνωστικό είναι όντως απορίας άξιον....
Επιστροφή στο Προβληματα-δυσλειτουργιες
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης