Περιγραφή προβλήματος
-Κατά την εκκίνηση η μηχανή περιστρέφεται αλλά δεν παίρνει μπρος.
-Διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει σπινθήρας στα μπουζί αλλά ούτε και στο
κεντρικό καλώδιο υψηλής τάσης που συνδέει τον πολλαπλασιαστή με τον διανομέα.
-Ελέγθηκε ότι ο πολλαπλασιαστής τροφοδοτείται με τάση 12 V.
-Μετρήθηκε η αντίσταση του πρωτεύοντος (0,6 Ω) και δευτερεύοντος πηνίου (13 ΚΩ)
του πολλαπλασιαστή και βρέθηκαν εντός των αποδεκτών ορίων του κατασκευαστή [πρωτεύον (0,68 Ω -0,84 Ω) ,δευτερεύον (9,6 ΚΩ -14,4 ΚΩ)].
-Λύθηκε η ηλεκτρονική και έγινε σύγκριση των μετρήσεων της αντίστασης
των ακροδεκτών της με της μετρήσεις καινούργιας ηλεκτρονικής.Σημειώθηκε
μεγάλη διαφορά στη μέτρηση των ακροδεκτών που συνδέεται ο αισθητήρας θέσης.
Συγκεκριμένα στην παλιά ηλεκτρονική μετρήθηκε αντίσταση 13,78 ΜΩ ενώ στην
καινούργια 14,5 ΚΩ δηλαδή η παλιά ηλεκτρονική έχει αντίσταση χίλιες φορές
μεγαλύτερη.
Στους ακροδέκτες που συνδέεται ο πολλαπλασιαστής οι μετρήσεις
είναι οι εξής: old 177.7 ΚΩ new 136.1 ΚΩ .
Διόρθωση
-Αντικατάσταση της ηλεκτρονικής.
-Προληπτική αντικατάσταση καπακιού διανομέα και ράουλου
λόγω φθαρμένων επαφών και του σχετικά χαμηλού κόστους.
Παρατηρήσεις κατά την τοποθέτηση
-Ρυθμίστηκε το διάκενο μεταξύ του αισθητήρα θέσης (δηλαδή του πηνίου με το πράσινο και το κόκκινο καλώδιο που φαίνεται στην φωτογραφία ignitor complete) και του ρότορα του διανομέα με φίλερ 0,05 mm .
Κόστος
(ανταλλακτικά εμπορίου χωρίς διακριτικά)
ηλεκτρονική 85 ευρώ
καπάκι-ράουλο 25 ευρώ