[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Μάιος 13, 2024 01:45 ]

Mazda 2-Το αυτοκινητο σε αυστηρη διαιτα!

Mazda 2-Το αυτοκινητο σε αυστηρη διαιτα!

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Ιούλ 13, 2008 17:57

H Mazda εκανε την εκπληξη με το νεο 2αρι και το νεο ιαπωνικο σουπερμινι ειναι ελαφρυτερο απο το προηγουμενο με πολλα οφελη στην οικονομια και τις εκπομπες CO 2!
ας γνωρισουμε λοιπον πως τα καταφερε! :)

Καταρχην η μεγαλυτερη εκπληξη εχει να κανει με το μεγεθος του και το βαρος του καθως ανατρεπει ενα κατεστημενο 20αετιας,που εχει σαν κανονα το νεο μοντελο α ειναι βαρυτερο απο το παλιο!!οι Ιαπωνες λοιπον δεν σπαστηκαν αυτη την λογικη και το νεο 2αρι ειναι μικροτερο κατα 40 χιλιοστα και ελαφρυτερο κατα 40 κιλα ριχνοτνας το στα 955 κιλα!ο περιορισμος του βαρους οπως προαναφερθηκε ωφαελει την καταναλωση και τις εκπομπες ρυπων,αλλα και την οδηγητικη συμπεριφορα,χωρις ολα αυτα να ερχονται σε αντιπαραθεση με την παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια!!

Αμαξωμα
Οι μικροτερες διαστασεις μειωσαν απο μονες τους το βαρος του πλαισιου κατα 2 εως 4 κιλα.Η ενισχυση της ακαμψιας του με τα παραδοσιακα μετρα θα ανεβαζαν κανονικα το βαρος του στα 244 κιλα απο τα 234 του προηγουμενου!Χαρη ομως σε μια νεα τεχνικη στην κατασκευη και ενισχυση της δομης του αμαξωματος ωστοσο,το βαρος μειωθηκε συνολικα στα 215 κιλα δηλ 22 κιλ λιγοτερα απο το παλαιοτερο 2αρι!

Συστημα εισαγωγης και ψυξης κινητηρα
Για το συστημα εισαγωγης οι μηχανικοι της Mazda μετακινησαν τηνεισοδο της απο την κλασσικη θεση πισω απο το αριστερο σωμα στην κορυφη του καλλυματος του ψυγειου δημιουργωντας ουσιαστικα μια<<σκουπα>>.Η σκουπα αυτη ομως θα αυξανε αναμφιβολλα τον ηχο στον κινητηρα οποτε υπαρχει και εξτρα θερμομωνοτικο υλικο για καλυτερη ηχομονωση!

Καπο
Με μια συμπαγη δομη και λεπτοτερους αρμους εχουν εξοικομομηθει 0,69 κιλα!

Ηλεκτρικο συστημα
Η κοντυτερη καλωδιωση εξοικονομησε 2,86 κιλα και αυτο επιτευχθηκε με την εξυπνοτερ τοποθετηση των μεγαλων μοναδων του τροφοδοτικου τμηματος.

Συστημα εξαγωγης
Η Maza αφαιρεσε το προστατευτικο καλυμμα του καταλυτη,ενω στις εκδοσεις με τον κινητηρα των 1,3 λιτρων αφαιρεθηκε ο σιγαστηρας που χρησιμοποιειτο στο προηγουμενο 2αρι!

Αναρτηση
Καταφερθηκε να εξοικονομηθει τοπ εντυπωσιακο νουμερο των 13 κιλων απλα αλλαζοντας τις διαστασεις της αναρτησης!
Κατασκευασαν κοντυτερους βραχιονες για τον πισω αξονα και αλλαξαν την δομη των εμπρος ψαλιδιων.Με το χαμηλοτερο βαρος της αναρτησης πετυχαν και καλυτερο κρατημα και περισσοτερη ανεση.

Ηχεια στις πορτες
Η Mazda δουλεψε επισης και με τα ηχεια του ηχοσυστηματος αλλαζοντας τα με τυπο μαγνητη απο φερριτη που χρησιμοποιειται συνηθως και κατασκευαζοντας τα με αυτο το ενιαιο υλικο εξοικονομησε 0,98 κιλα!!

Ατσαλι υψηλης αντοχης
Η χρηση ατσαλιου υψηλης αντοχης εξοικονομησε 22 κιλα!Το οπως ονομαζεται ο συγκεκριμενος τυπος αταλιου,χρησιμοποιηθηκε στην στηριξη των κολονων του αυτοκινητου.απο τις ενισχυσεις στις πορτες εξοικονομηθηκαν 6 κιλα χωρις να χρησιμοποιηθουν λεπτπτερα και λιγοτερο ανθεκτικα υλικα!!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Επιστροφή στο Μηχανικα-Τεχνικα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron