bathan έγραψε:Εγώ έχω βάλει τα Excel G στο 6άρι μου και ψιλοκοπανάνε όταν το αυτοκίνητο είναι άδειο
A.Mazdaios έγραψε:Εγώ έχω σε 3αρι τα Excel G! Παίζει σημαντικό ρόλο και το λάστιχο που φοράς ! Εγώ με μαλακό λάστιχο και αυτό το αμορτισερ νίωθω οτι είναι ένα κλικ πιο σκληρό απο όσο το θέλω!
pankrok έγραψε:σιγουρα οχι Β4
ειναι οτι χειροτερο
Dodos έγραψε:Γιάννη εγω που εβαλα τα γνήσια με παραγγελία μέσα απο εξουσιοδοτημένο , μου κόστισαν 580€. Δεν θα τα ξαναεβαζα ομως.. Παρόλο που έίναι ο ίδιος κωδικός με αυτα της πρώτης τοποθέτησης απο το εργοστάσιο, δεν είχαν την ίδια αίσθηση άνεσης.
Touring the M3 1.6 έγραψε:Κάνα 300-350άρι μπορείς να τα βρείς τα Tokico...να εντελώς πρόχειρα Γιάννη...
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0933.html
Johny έγραψε:Dodos έγραψε:Γιάννη εγω που εβαλα τα γνήσια με παραγγελία μέσα απο εξουσιοδοτημένο , μου κόστισαν 580€. Δεν θα τα ξαναεβαζα ομως.. Παρόλο που έίναι ο ίδιος κωδικός με αυτα της πρώτης τοποθέτησης απο το εργοστάσιο, δεν είχαν την ίδια αίσθηση άνεσης.Touring the M3 1.6 έγραψε:Κάνα 300-350άρι μπορείς να τα βρείς τα Tokico...να εντελώς πρόχειρα Γιάννη...
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -0933.html
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις πληροφοριες
lamprosdl έγραψε:Το δικό μου φοράει ΚΥΒ από το εργοστάσιο πάντως. Υπάρχει διαφορά με τα ΤΟΚΙΝΟ;
Αν είναι να φτάσω σε κόστος 350-400€ γιατί να μην βάλω τα BILSTEIN B6;
pankrok έγραψε:lamprosdl έγραψε:Το δικό μου φοράει ΚΥΒ από το εργοστάσιο πάντως. Υπάρχει διαφορά με τα ΤΟΚΙΝΟ;
Αν είναι να φτάσω σε κόστος 350-400€ γιατί να μην βάλω τα BILSTEIN B6;
ο μονος λογος ειναι γιατι τα Β6 δεν εχουν 400 αλλα σχεδον παντα πανω απο 500
αλλιως κανενας αλλος λογος - για μενα ειναι το κορυφαιο αμορτισερ αντικαταστασης
Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης