[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 08:53 ]

Τακάκια - δίσκοι

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό stratos-m2 την Τρί Δεκ 20, 2011 00:37

Zoi87 έγραψε:...
Σίγουρα οι κοπέλες που έχουν :mazda: 2 έχουν και καλο γούστο...χιχιιχιχιχ


αν περιμένεις να βρεθεί έστω κι ένας εδώ μέσα που να διαφωνεί με αυτό , έχασες.... :mrgreen: :mrgreen:

Zoi87 έγραψε:....Ο φρενάς πρότεινε κσιμέτρησε να δεί αν η δαγκάνες μας ως έχουν πέρνουν μεγαλύτερο δίσκο και θα μου πεί κόστος και αν γίνεται εντός της εβδομάδας...

...Δεν γνωρίζω αν οι τιμές είναι καλές και αν μπορούσα να κάνω τα παραπάνω με λιγότερο κόστος, αλλά μέσω γνωστού το αυτοκίνητο φτιάχτηκε στην περιοχή των Καλυβίων Αττικής...Δεν αναφέρω όνομα παρά μόνο αν κάποιος θέλει να με ρωτήσει κάτι παραπάνω.... :mazda: :mazda: :mazda:


για τις τιμές δε μπορώ να σου πω κάτι

πάντως μόλις σου απαντήσει ενημέρωσέ μας
θα υπάρξουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι

α, και πες μας και το όνομα

έτσι κι αλλιώς αυτός είναι και ο ρόλος του forum , να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας ;)
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι...
...όχι ένας προορισμός...
Άβαταρ μέλους
stratos-m2    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:46
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2 5HB 1.3L (86PS) Exclusive SAP DSC

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό Zoi87 την Τρί Δεκ 20, 2011 00:42

Θα σας τα αραθέσω αναλυτικά όπως μου τα πεί.
Βασίλειος Σιδέρης λέγεται ο άνθρωπος που τα έφτιαξε, στα Καλύβια είναι η περιοχή που έχει το συνεργείο. Competition Brakes τον έχει ο ΟΤΕ...
you have to open a door only when you 've closed all the others!!!
Άβαταρ μέλους
Zoi87    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: Δευτ Απρ 04, 2011 20:05
Τοποθεσία: Αθήνα - Καρδίτσα
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Δεκ 20, 2011 05:41

Zoi87 έγραψε: Απλά ολοι μου οι γνωστοί απο Καρδίτσα


Επιτέλους και μία ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ ;)

Από που κατάγεσαι;
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τρί Δεκ 20, 2011 07:48

Ζωη αν βρεις brembo kit για το 2αρακι :bow: :bow: :bow: :bow: ......
εγω εψαχνα για το 6αρι μου και δεν ειχε τιποτα!!!!!
τωρα οσον αφορα τα φρενα σου να ξες οτι στα πρωτα χλμ πρεπει να μην τα πιεζεις για να στρωσει καλα η επιφανεια απο τα τακακια για να εχεις και πιο ομαλο φρεναρισμα λιγοτερη φθορα δισκων και ακομα καλυτερες επιδωσεις....
παντως +1 στον μηχανικο για την δουλεια στα σωληνακια, αυτη η μετατροπη πιστευω πως σου εδωσε αυτην την σωστη αισθηση που λες και εσυ οτι ειδες στο αμαξι σου....πολλα εργοστασιακα αμαξια εχουν "μαλακα" και οχι τοσο αμεσα φρενα με αποτελεσμα να μην φρεναρεις με καλη αισθηση του πεταλ και να εμπλεκεται το Abs....χωρις να θελω να αμφισβητησω τις οδηγηκες σου ικανοτητες καθως δεν σε ξερω αλλα το φρεναρισμα πρεπει να γινετε προοδευτικα...
τωρα παιζουν ρολο ομως και τα λαστιχα σε τι κατασταση ειναι αλλα και τι ειδους λαστιχα ειναι,εχω πχ με τα μαμα bridgestone αν κανω να φρεναρω γρηγορα και ειναι κρυα κατω απο τα 20χλμ σιγουρα θα εμπλακει το abs....αν ομως ζεσταθουν ειναι σαν να πατανε σε κολλα!!!!
επισης παιζει ρολο και η αναρτηση,αν εχει μαλακωσει αρκετα το αμαξι θα γονατιζει ευκολα στελνοντας το βαρος ολο μπροστα με αποτελεσμα οι πισω τροχοι να μην μπορουν να συνησφερουν στο εργο της πεδησης και να τεινουν προς το να μπλοκαρουν,εκει θα μπει το abs....
ολα τα παραπανω παρτα σαν μια συμβουλη απλη!!!!

να πω πως δεν μπορω να μην συμπαθησω γυναικα που οδηγαει :mazda: και το οδηγαει και γρηγορα!!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό Mparmpanikos την Τρί Δεκ 20, 2011 11:10

Καλημερα παιδια.
Πραγματι Ζωη, ολα αυτα που εκανες, ηταν σωστα, γιατι τα εχω κανει στο παρελθον ξεχωριστα το καθ ενα και ειχα διαφορα. Κανοντας τα ολα μαζι, ειχες μεγαααλη διαφορα. Στις 50.000 χλμ αλλαζοντας μονο τα υγρα φρενων, ειχα βετιωση πρπ 20% . Αλλο τοσο με τα τακακια στις 75.000.
Τελος ειχα πολυ μεγαλη διαφορα, προσεξε το κι αυτο, οταν αλλαξα ΛΑΣΤΙΧΑ... 100% με μιας, απο
Κοντινενταλ σε Πιρελλι Ρ7 τσιντουρατο. Το ABS σπανια δουλευε. Το ιδιο ειχα στο 323 με τα Ρ6...
Αν λοιπον εχεις τα λαστιχα σου πανω απο 3 χρονια, αλλαγη, η αν ειναι λιγοτερο στον ενα -εναμιση, κανε τα μπρος πισω, και θα παρεις κατι παραπανω.. Αυτο γιατι τα μπροστινα, ειδικα στο επιθετικο οδηγημα
τραβανε πολλαπλασιο ζορι και φθειρονται πολυ πιο γρηγορα...
Α, μεγαλυτερο δισκο με την ιδια δαγκανα ξεχασε το. Με δαγκανα πας ψηλα. Για καλυτερο, προσωπικα
πιστευω ο μαμα ειναι αριστος, πολυ ανθεκτικος, αλλα τον στραβωνουν καμμια φορα τα αχρηστα τακακια ενω με καλυτερα, εχω 250.000 στο 323 και εχει μολις 1 χιλ φαγωμα. (Στο ΦΟΚΟΥΣ με 19.000 ειχε φαγωθει 3 χιλ).
Ελπιζω να βοηθησα, για ακομη καλυτερες επιλογες... wc
ΕικόναΕικόνα

Uploaded with ImageShack.us
Mparmpanikos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 10, 2009 19:22
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 77
Μοντέλο Αυτ.: Μazda 6 σενταν 1,8 ασημι

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό blinkys την Τρί Δεκ 20, 2011 16:11

Ας γίνω λίγο κακός.
Ζωή, αν το πρόβλημα σου είναι η αίσθηση στο φρενάρισμα τότε όλα τα υπόλοιπα εκτός από τα τακάκια τα άλλαξες τζάμπα. Τα σωληνάκια αεροπορικού τύπου είναι χρήσιμα όταν πιέζουμε πολύ τα φρένα μας. Στο φρενάρισμα μέσα στην πόλη δεν κάνουν καμμιά διαφορά. Για να τα χρειαστείς δηλαδή θα πρέπει να κινηθείς πολύ πάνω από τα νορμάλ όρια, ή να κάνεις τίποτα επανειλημμένα φρεναρίσματα από 150 + .Το αυτό ισχύει και για τα υγρά. Βέβαια τα υγρά θέλουν αλλαγή κι έτσι δεν έχασες τίποτα με το να επενδύσεις σε καλύτερα. Επίσης έχε στο νου σου πως οι μεγαλύτεροι (σε διάμετρο) δίσκοι στραβώνουν πιο εύκολα. Για μεγαλύτερη αντοχή θες μεγαλύτερους σε πάχος ή τρυπητούς/χαρακτούς , πάντα όμως από το εργοστάσιο και όχι κατεργασμένους από τον φρενά της γειτονιάς.
Για τα φρένα από το 2άρι τώρα. Εχω κάνει κι εγώ παράπονα τώρα για το ευαίσθητο ABS. To πρόβλημα για μένα είναι ένας συνδυασμός ελαστικών, ρύθμισης, και ελληνικών δρόμων. Γενικά πάντως τα φρένα δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Αρνητικό δεν είναι, απλά γιατί δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο με κακά φρένα.
Και φυσικά το καλό ταμπούρο είναι αυτό που δεν έχουμε στο αυτοκίνητο. Ο μόνος που έχει όφελος είναι η εταιρεία που γλυτώνει κάποια λεφτά.
Γενικά στις βελτιώσεις δεν υπάρχει φτηνό και καλό. Προσωπικά δεν έχω σκοπό να επέμβω στα φρένα, γιατί οι βελτιώσεις που όντως κάνουν διαφορά ξεπερνάνε το κόστος που προσωπικά θεωρώ αποδεκτό για ένα αυτοκίνητο με χρήση το δημόσιο δρόμο, άντε και καμμιά βόλτα στην πίστα. Όλα θα ήταν διαφορετικά αν για παράδειγμα είχα στην κατοχή μου ένα τόρνο, και είχα βάλει χέρι σε κάνα δυο τόνους μέταλλα....
Συμπληρωματικά για τις βελτιώσεις γενικά, δεν είναι όλες οι λύσεις σωστές για όλα τα αυτοκίνητα. Η Πόρσε πουλάει αυτοκίνητα χωρίς μεταλλικά σωληνάκια και η BMW τη Μ3 με μονοπίστονα. Λίγο μπακαλίστικη λογική βέβαια, αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται το 2αράκι 8πίστονα και υγρά με σημείο βρασμού τους 18.000 βαθμούς για να κάνει τη δουλειά του.
Άβαταρ μέλους
blinkys    
0,3 Bar
0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Κυρ Απρ 17, 2011 17:25
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό stratos-m2 την Τρί Δεκ 20, 2011 16:54

blinkys έγραψε:...Για τα φρένα από το 2άρι τώρα. Εχω κάνει κι εγώ παράπονα τώρα για το ευαίσθητο ABS. To πρόβλημα για μένα είναι ένας συνδυασμός ελαστικών, ρύθμισης, και ελληνικών δρόμων. Γενικά πάντως τα φρένα δεν είναι το δυνατό σημείο του αυτοκινήτου. Αρνητικό δεν είναι, απλά γιατί δεν υπάρχει σήμερα αυτοκίνητο με κακά φρένα.
....


είχα αρχίσει να νιώθω...γραφικός που επέμενα στο συγκεκριμένο... ;)

το κακό είναι ότι κανείς δεν έχει προχωρήσει σε αλλαγή σε μια πιο λογική διάσταση για να δούμε τη διαφορά...


εγώ πχ με τις...ερπύστριες που έχω βάλει , μέχρι να ζεσταθούν δε μπορώ να έχω απαιτήσεις από τα φρένα μου , αλλά αυτό είναι δική μου επιλογή και δικό μου λάθος... :roll:
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι...
...όχι ένας προορισμός...
Άβαταρ μέλους
stratos-m2    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:46
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2 5HB 1.3L (86PS) Exclusive SAP DSC

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό Zoi87 την Τρί Δεκ 20, 2011 23:19

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια αλλά και τις υποδείξεις σας. Το αυτοκίνητο δεν με ικανοποιούσε στο φρενάρισμα απο την αρχή και το είχα αναφέρει και στην αντιπροσωπεία....
Λάστιχα φοράω τα Pirelli P6 citurato 195/50/15 παραγωγής τέλη του 2010 και μέσα Σεπτεμβρίου έκανα τα εμπρός πίσω με ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση την οποία και χρειαζόμουν.
Τα ελαστικά μου έχουν πλέον 22000 χλμ και είναι 1 + ετους...Αμορτισέρ έχω τα εργοστασιακά και πλέον μετράω 67000χλμ...
ΕΓΩ παντως είδα διαφορετική αίσθηση και καλύτερο και ποιο άμεσο φρενάρισμα και στα λίγα χλμ και ιδιαίτερα στα πολλά (110+ για εντός πόλης).
Επιπλέον ο άνθρωπος αφου μου καθάρισε τα ταμπούρα πίσω άνοιξε απο μια μικρή τρύπα κ στα δυο και απο εκέι ρύθμιζε όσο ήμουν στο αυτοκίνητο και πάταγα άφηνα το φρένο...μου είπε ότι παρόλο που είναι αυτορυθμιζόμενα έκανε το καλύτερο δυνατό και εκείνος απο τη μεριά του...Τον εμπιστέυτηκα γτ είναι πιστοποιημένος απο την Brembo και μου τον έχουν συστήσει άτομα που εμπιστεύομαι... Το πετάλι ήρθε ποιο πάνω και δεν βυθίζω το πόδι μου, αρα ναι βελτιώθηκε και η αίσθηση και η απόκκριση, ετσι μου φάνηκε απο τα δικα μου άπειρα πόδια σχετικά με άλλους οδηγούς άτομα, αλλά εγω κατάλαβα διαφορά.
Επιπλέον κανείς δεν μίλησε για 8πιστονα και πατέντες με τρύπες απο μάστορα της γειτονιάς...Μίλησα μόνο για γνήσια καινούρια ανταλλακτικά για την επόμενη αλλαγή τακακιών λογικά στα 100000 που μάλλον θα πάω και για δίσκους... Το αμάξι δεν προορίζεται για άλλη χρήση πέραν της μετακίνησης μου γρήγορης ή μή... Και νομίζω ένα φιλτράκι και μια εξάτμιση που θα βάλω να μην είναι βελτιωσεις που θα μου κάνουν το αυτοκίνητο να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
Δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό που μου είπε ο άνθρωπος αλλά το αμάξι μας έχει κοινά με το νέο Fiesta και μπορεί να υπάρχουν λύσεις διάφορες. Απλά θέλει και εκείνος το χρόνο του να δεί και να μου πεί στα σίγουρα!!!
Ηξερα τι αγόραζα και δεν το μετανιώνω, αλλά αναγνωρίζω εγώ προσωπικά για το δικό μου στύλ και τις δικές μου ανάγκες τι θέλω, το ψάχνω ρωτάω και ευτυχώς με βοηθούν και αρκετοί, όπως και εσείς και κάνω πιστέυω καλές επιλογές... Θεωρώ δε ότι οι εταιρείες δεν βάζουν πάντα τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους συνδυασμούς για να κερδίζουν απο τα αναλώσιμα και φυσικα απο την ποιο γρήγορη συντήρηση. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τα φρένα άλλων αυτοκίνητων όπως τα οχήματα που μου αναφέρετε αλλά φαντάζομαι ότι αλλοι παραμετροι ειναι εκεινοι που κάνουν τη διαφορα όπως αναρτησεις, πλαίσιο, κατανομή βάρους (όπως τα λέτε και τα μαθαίνω απο εδώ και απο κει) και αν δεν κάνω λάθος τα αυτοκίνητα αυτά έχουν και πίσω κίνηση. Μακάρι να είχα ενα Porsche αν και προτιμάω το lexus hybrid το τζιπάκι. Μάκάρι να μπορέσω μόνη μου ή αργότερα με την οικογένεια μου να το αποκτήσω...ΠΟΤΕ ομως δεν θα κάνω το Mazda σε αυτά τα επίπεδα ... Νομίζω έκανα μια Light αναβάθμιση στο υπάρχον σύστημα με κόστος 2 αλλαγές τακάκια στη Mazda

Τα χρήματα που κέρδισα απο το προγραμματισμένο σέρβις που θα έκανα στην αντιπροσωπεία και το έκανα έξω, τα επένδυσα στην ασφάλεια και την καλύτερη απόκκριση των φρένων...Τωρα θα βγεί χρυσός ή θα βγεί επάργυρο;;;; η χρήση και τα χλμ θα δείξουν, εδω θα ειμαι και θα τα ξαναπώ.

Να δω και ποτε θα σας έρθω να τα πούμε και απο κοντά!!!

PS: dgiannitakis είμαι απο το Καταφύγι, ορείνή Καρδίτσα το γνωρίζεις;;; εσυ;;;;
you have to open a door only when you 've closed all the others!!!
Άβαταρ μέλους
Zoi87    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: Δευτ Απρ 04, 2011 20:05
Τοποθεσία: Αθήνα - Καρδίτσα
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό spyrtos την Τρί Δεκ 20, 2011 23:47

αμα πας για δισκοφρενα πισω θελω και εγω!οχι οτι θα κερδισεις πολλα θα βελτιοθει κατα ενα 10% νομιζω και αυτο στα απανοτα φρεναριζματα(π.χ πιστα η καποια παρομια κατσαση) και αυτο γιατι κρυονουν πιο ευκολα τα δισκοφρενα!αλλα καταταλα πιανουν καλλητερα τα ταμπουρα!εξαλου το αμαξι σταματαει κατα κυριο λογο με τα μπροστα φρενα(80%-20% η 75%-25%) οποτε η αναβαθμιση μπροστα ειναι η καλλητερη λυση!
εγω τωρα θελω να κοιταξω αμα μπορω να βρω φρενα απο το αδερφακι του το 3αρι αλλα το 2.0λ και αμα μπενουν φυσικα που μαλλον με τις ζαντες που εχς παρει τωρα δεν το βλεπω!


Υ.Γ.το αμαξι το προσαρμοζεις με τα δικα σου θελω αυτη ειναι η γνωμη μου!
Άβαταρ μέλους
spyrtos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 21:23
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 34
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6 mk2 1.8

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό spyrtos την Τρί Δεκ 20, 2011 23:51

α και οσο για το φιλτρο και την εξατμιση που λες δοκιμασε βαρελικη(noname δεν πειραζει) και αλλον καταλιτι!θα δεις αρκετη διαφορα!
Άβαταρ μέλους
spyrtos    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 21:23
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 34
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6 mk2 1.8

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τετ Δεκ 21, 2011 08:03

για φιλτρο βαλε ενα πιο ελευθερο μεσα στο φιλτροκουτι,για εξατμιση μονο τελικο,αν θες κατι παραπανω ρωτα τον Vdsracing ο οποιος το εχει κανει τουμπανο απο καθε αποψη το 2αρι του και τρεχει και σε πιστες....θα ξερει να σου πει τι πρεπει να κανεις για να εχεις το αποτελεσμα που ζητας....
τωρα για τα πισω φρενα οπως ειπε και ο Σπιρτος δεν συμβαλουν πολυ στο φρεναρισμα και οι αναλογιες ειναι αυτες που ανεφερε,να φανταστεις μεχρι ενα σημειο φρεναρουν μονο τα μπροστα....αρα τα μπροστα ειναι αυτα που πρεπει να κοιταξεις πρωτα....
τα 67.000 χλμ τα εχεις κανει γρηγορα απο οτι μας λες,λακουβες εχει η περιοχη που οδαηγας? γιατι αν ναι τοτε φθειρονται πολυ ευκολα!!!!!! καντες εναν ελενχο να δεις σε τι κατασταση ειναι,αν εχουν δηλαδη το επιθυμητο rebount και αν εχουν την καταλληλη σκληροτητα.....
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό blinkys την Τετ Δεκ 21, 2011 17:48

Zoi87 έγραψε:...

Πρώτον τα 8πίστονα κτλ, δεν πήγαιναν σε σένα αλλά έκανα μια γενική διαπίστωση σχετικά με το θέμα βελτίωση.
Τώρα για τη διαφορά που διαπίστωσες, φυσικά και υπάρχει αφού έχεις φρέσκα τακάκια, ρυθμισμένα ταμπούρα (αυτό που περιγράφεις πως έκανε ο μάστορας είναι το σωστό) και φυσικά έκανε και εξαέρωση στο κύκλωμα. Βέβαια ξεκαθάρισα από την αρχή το τι θεωρώ χρήσιμο από αυτά που έκανες. Φυσικά δικά σου λεφτά, δικό σου αμάξι ότι θέλεις κάνεις.
spyrtos έγραψε:αμα πας για δισκοφρενα πισω θελω και εγω!οχι οτι θα κερδισεις πολλα θα βελτιοθει κατα ενα 10% νομιζω και αυτο στα απανοτα φρεναριζματα(π.χ πιστα η καποια παρομια κατσαση) και αυτο γιατι κρυονουν πιο ευκολα τα δισκοφρενα!αλλα καταταλα πιανουν καλλητερα τα ταμπουρα!εξαλου το αμαξι σταματαει κατα κυριο λογο με τα μπροστα φρενα(80%-20% η 75%-25%) οποτε η αναβαθμιση μπροστα ειναι η καλλητερη λυση!
εγω τωρα θελω να κοιταξω αμα μπορω να βρω φρενα απο το αδερφακι του το 3αρι αλλα το 2.0λ και αμα μπενουν φυσικα που μαλλον με τις ζαντες που εχς παρει τωρα δεν το βλεπω!
Υ.Γ.το αμαξι το προσαρμοζεις με τα δικα σου θελω αυτη ειναι η γνωμη μου!


Κανένα ταμπούρο ποτέ και πουθενά δεν φρενάρει καλύτερα από δίσκο. Το μόνο πλεονέκτημα είναι πως πιάνει καλύτερα για χειρόφρενα. ;) Για τη πατέντα που λες, τα 3άρια είναι 5μπούλονα οπότε μπλέκει η δουλειά και οι ζάντες σου είναι το μικρότερο πρόβλημα. Στο Υ.Γ συμφωνώ.
Άβαταρ μέλους
blinkys    
0,3 Bar
0,3 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Κυρ Απρ 17, 2011 17:25
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2 1.5

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό Zoi87 την Τετ Δεκ 21, 2011 19:00

Ok Blinkys γτ ενιωσα οτι επρεπε να απολογηθω χιχιχιχιιχιχ...

Παντως στην περιοχη μου και στους δρόμους που κινουμαι εχει πολλες ανωμαλιες και λακουβες, Γι αυτο και η ευθυγραμμιση τοσο γρηγορα και 2 ζυγοσταθμισεις...
Για πισω δισκοφρενα δεν νομιζω να πηγαινα γτ ειναι απαγορευτηκο το κοστος απο μια προχειρη κουβεντα με τον ειδικο...
Αν βρω Brembo δισκους μπροστα θα σας πω...προς το παρον μου εδωσε ενα αυτοκολλητακι ο φρενας..ιχιχιιχιχιχι

Θα τα ελεγξω τα αμορτισερ μου για να ξερω που βαδιζω γτ εχουν γινει εντονοι και οι τριγμοι στο εσωτερικο... Τι ειναι το Rebound;;;

Θα τον ρωτησω τον Vdsracing...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για ολα, εγω απλα ειπα να μοιραστω μαζι σας την αλλαγουλα μου κ να μου πειτε αν εκανα καλα η οχι και μηπως και το σκεφτουν και αλλα ατομα αργοτερα.
you have to open a door only when you 've closed all the others!!!
Άβαταρ μέλους
Zoi87    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: Δευτ Απρ 04, 2011 20:05
Τοποθεσία: Αθήνα - Καρδίτσα
Γένος: Θηλυκό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 2

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό kalidor την Τετ Δεκ 21, 2011 19:16

ΕΑν βρεις τιμη για μπροστα πες μας...
Άβαταρ μέλους
kalidor    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:37
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: Skoda Octavia 1.6 TDI

Re: Τακάκια - δίσκοι

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τετ Δεκ 21, 2011 20:37

Καλα εκανες και το ανεφερες Ζωη!!!!
τωρα για το rebound με απλα λογια ειναι η δυναμη που εχει η αναρτηση ετσι ωστε οταν αυτη συμπιεζεται,πχ σε λακουβα να επανερχετε στο φυσιολογικο υψος ξανα στον απαιτουμενο χρονο και με την σωστη ταχυτητα, αν δεν γινει αυτο τοτε η αναρτηση μενει χαμηλα με αποτελεσμα να εχεις μικροτερη διαδρομη για να αποροφησει το αμαξι τους κραδασμους απο την επομενη λακουβα,χτυπαει πιο ευκολα...
βεβαια πρεπει να ειναι σε καλη κατασταση και τα ελατηρια τα οποια δεν πρεπει να ειναι εχουν φθαρει πολυ γιατι μετα γινονται μαλακα και αν το rebound παραμεινει ιδιο μπορει να εχεις αυτο που λεμε οτι παει σαν βαρκα...
δηλαδη ναι μεν θα ξανανεβει στο υψος που πρεπει η αναρτηση αλλα λογο μαλακων ελατηριων θα ξανακατεβει μεχρι ενα σημειο,οπως στα λεοφωρεια ενα πραγμα....

ελπιζω να βοηθησα και να μην σε μπερδεψα με αυτα που σου ειπα,προσπαθησα να τα θεσω απλα.....
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αναρτησεις-Φρενα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης