Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια αλλά και τις υποδείξεις σας. Το αυτοκίνητο δεν με ικανοποιούσε στο φρενάρισμα απο την αρχή και το είχα αναφέρει και στην αντιπροσωπεία....
Λάστιχα φοράω τα Pirelli P6 citurato 195/50/15 παραγωγής τέλη του 2010 και μέσα Σεπτεμβρίου έκανα τα εμπρός πίσω με ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση την οποία και χρειαζόμουν.
Τα ελαστικά μου έχουν πλέον 22000 χλμ και είναι 1 + ετους...Αμορτισέρ έχω τα εργοστασιακά και πλέον μετράω 67000χλμ...
ΕΓΩ παντως είδα διαφορετική αίσθηση και καλύτερο και ποιο άμεσο φρενάρισμα και στα λίγα χλμ και ιδιαίτερα στα πολλά (110+ για εντός πόλης).
Επιπλέον ο άνθρωπος αφου μου καθάρισε τα ταμπούρα πίσω άνοιξε απο μια μικρή τρύπα κ στα δυο και απο εκέι ρύθμιζε όσο ήμουν στο αυτοκίνητο και πάταγα άφηνα το φρένο...μου είπε ότι παρόλο που είναι αυτορυθμιζόμενα έκανε το καλύτερο δυνατό και εκείνος απο τη μεριά του...Τον εμπιστέυτηκα γτ είναι πιστοποιημένος απο την Brembo και μου τον έχουν συστήσει άτομα που εμπιστεύομαι... Το πετάλι ήρθε ποιο πάνω και δεν βυθίζω το πόδι μου, αρα ναι βελτιώθηκε και η αίσθηση και η απόκκριση, ετσι μου φάνηκε απο τα δικα μου άπειρα πόδια σχετικά με άλλους οδηγούς άτομα, αλλά εγω κατάλαβα διαφορά.
Επιπλέον κανείς δεν μίλησε για 8πιστονα και πατέντες με τρύπες απο μάστορα της γειτονιάς...Μίλησα μόνο για γνήσια καινούρια ανταλλακτικά για την επόμενη αλλαγή τακακιών λογικά στα 100000 που μάλλον θα πάω και για δίσκους... Το αμάξι δεν προορίζεται για άλλη χρήση πέραν της μετακίνησης μου γρήγορης ή μή... Και νομίζω ένα φιλτράκι και μια εξάτμιση που θα βάλω να μην είναι βελτιωσεις που θα μου κάνουν το αυτοκίνητο να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
Δεν ξέρω αν ευσταθεί αυτό που μου είπε ο άνθρωπος αλλά το αμάξι μας έχει κοινά με το νέο Fiesta και μπορεί να υπάρχουν λύσεις διάφορες. Απλά θέλει και εκείνος το χρόνο του να δεί και να μου πεί στα σίγουρα!!!
Ηξερα τι αγόραζα και δεν το μετανιώνω, αλλά αναγνωρίζω εγώ προσωπικά για το δικό μου στύλ και τις δικές μου ανάγκες τι θέλω, το ψάχνω ρωτάω και ευτυχώς με βοηθούν και αρκετοί, όπως και εσείς και κάνω πιστέυω καλές επιλογές... Θεωρώ δε ότι οι εταιρείες δεν βάζουν πάντα τα καλύτερα υλικά και τους καλύτερους συνδυασμούς για να κερδίζουν απο τα αναλώσιμα και φυσικα απο την ποιο γρήγορη συντήρηση. Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τα φρένα άλλων αυτοκίνητων όπως τα οχήματα που μου αναφέρετε αλλά φαντάζομαι ότι αλλοι παραμετροι ειναι εκεινοι που κάνουν τη διαφορα όπως αναρτησεις, πλαίσιο, κατανομή βάρους (όπως τα λέτε και τα μαθαίνω απο εδώ και απο κει) και αν δεν κάνω λάθος τα αυτοκίνητα αυτά έχουν και πίσω κίνηση. Μακάρι να είχα ενα Porsche αν και προτιμάω το lexus hybrid το τζιπάκι. Μάκάρι να μπορέσω μόνη μου ή αργότερα με την οικογένεια μου να το αποκτήσω...ΠΟΤΕ ομως δεν θα κάνω το Mazda σε αυτά τα επίπεδα ... Νομίζω έκανα μια Light αναβάθμιση στο υπάρχον σύστημα με κόστος 2 αλλαγές τακάκια στη Mazda
Τα χρήματα που κέρδισα απο το προγραμματισμένο σέρβις που θα έκανα στην αντιπροσωπεία και το έκανα έξω, τα επένδυσα στην ασφάλεια και την καλύτερη απόκκριση των φρένων...Τωρα θα βγεί χρυσός ή θα βγεί επάργυρο;;;; η χρήση και τα χλμ θα δείξουν, εδω θα ειμαι και θα τα ξαναπώ.
Να δω και ποτε θα σας έρθω να τα πούμε και απο κοντά!!!
PS: dgiannitakis είμαι απο το Καταφύγι, ορείνή Καρδίτσα το γνωρίζεις;;; εσυ;;;;