[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ Μάιος 15, 2024 11:30 ]

F1 NEWS (Αγωνες-βαθμολογιες-σχολια)

F1 NEWS (Αγωνες-βαθμολογιες-σχολια)

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Δεκ 09, 2011 08:06

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ) της FIA ανακοίνωσε αλλαγές στους κανονισμούς Formula 1 για τη σεζόν του 2012.

Στην τελευταία συνεδρίασή του το ΠΣΜΑ της FIA εκτός από την επικύρωση του αγωνιστικού προγράμματος για το 2012 αποφάσισε και ορισμένες ενδιαφέρουσες αλλαγές στους κανονισμούς. Οι αλλαγές αυτές δεν είναι ριζικές, ωστόσο αναμένεται να βελτιώσουν κάποιες παραμέτρους των αγώνων.

Να ανφέρουμε ενδεικτικά ότι θα επιτρέπεται πλέον στα μονοθέσια που έχουν «φάει» γύρο να περνούν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και να επιστρέφουν στην ουρά της κατάταξης, έτσι ώστε να μην επηρεάζουν τον αγώνα των πρώτων. Ενδιαφέρουσα αλλαγή είναι επίσης ότι οι οδηγοί θα έχουν στη διάθεσή τους την Παρασκευή όλα τα σετ ελαστικών του 3ημέρου και όχι μόνο τρία από αυτά όπως ίσχυε μέχρι φέτος. Επίσης, ορίζεται ότι αν ένας οδηγός βγει από την αγωνιστική γραμμή για να υπερασπιστεί τη θέση του σε απόπειρα προσπέρασης δεν θα επιτρέπεται πλέον να επιστρέψει σε αυτήν. Ας δούμε όμως όλες τις αλλαγές όπως ανακοινώθηκαν από τη FIA...


Οι αλλαγές στους Τεχνικούς Κανονισμούς αναλυτικά:

Όλες οι ρυθμίσεις και οι παράμετροι της στάνταρ ECU, που μέχρι τώρα ελέγχονταν μόνο από Τεχνικές Οδηγίες, πλέον θα ενσωματωθούν στο σχετικό τμήμα των Τεχνικών Κανονισμών.

Οι απολήξεις των εξατμίσεων θα ορίζονται αυστηρά από τους κανονισμούς για να διασφαλιστεί ότι το αεροδυναμικό αποτέλεσμα των καυσαερίων της εξάτμισης θα διατηρηθούν στο απολύτως ελάχιστο.

Προβλέπεται καλύτερη κατασκευή των διακοπτών ανάγκης μέσα στο κόκπιτ που χρησιμοποιούν οι κριτές στην πίστα.

Οι δομές πλευρικής σύγκρουσης θα πρέπει τώρα να υποβάλλονται σε περαιτέρω (ανοδική) δοκιμή αντοχής.

Οι αλλαγές στους Αγωνιστικούς Κανονισμούς αναλυτικά:

Τα μονοθέσια δεν θα μπορούν πλέον να παίρνουν μέρος στις δοκιμές πριν από την έναρξη της σεζόν αν δεν έχουν περάσει όλα τα crash test.


διαβάστε επίσης:
F1 Calendar 2012: Μέσα ΗΠΑ και Μπαχρέιν!Θα υπάρχει μέγιστο όριο δύο ωρών διάρκειας του αγώνα για να διασφαλιστεί ότι μια μεγάλης διάρκειας διακοπή του αγώνα δεν θα έχει αποτέλεσμα αυτός να διαρκεί μέχρι οκτώ ώρες χωρίς αν αφεθεί ανεξέλεγκτο.

Προτού το Αυτοκίνητο Ασφαλείας επιστρέψει στα pit όλα τα μονοθέσια που έχουν «φάει» γύρο θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο τέλος της κατάταξης, για να υπάρχει καθαρή επανεκκίνηση χωρίς τα πιο αργά μονοθέσια να εμποδίζουν εκείνα που μάχονται για τις κορυφαίες θέσεις.

Τα μονοθέσια που είναι στο pit lane όταν ο αγώνας διακοπεί πλέον θα επιτρέπεται να επιστρέψουν στο grid στις θέσεις που είχαν όταν διακόπηκε ο αγώνας.

Οι οδηγοί δεν θα μπορούν πλέον να βγουν από την πίστα χωρίς επαρκή λόγο, δηλαδή «κόβοντας» ένα σικέιν στο γύρο αναγνώρισης ή στο γύρο εισόδου για να γλιτώσουν χρόνο και καύσιμα.


διαβάστε επίσης:
«Κατανόησα αρκετά πράγματα» λέει ο KobayashiΟι οδηγοί δεν μπορούν πλέον να επιστρέψουν στην αγωνιστική γραμμή αν έχουν μετακινηθεί από αυτήν για να υπερασπιστούν τη θέση τους.

Μία περίοδος δοκιμών τριών ημερών θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, καθώς στο παρελθόν δεν υπήρχε.

Όλες οι αποφάσεις των αγωνοδικών που δεν είναι πλέον εφέσιμες βρίσκονται σε ένα σημείο των κανονισμών αντί για διάφορα.

Όλα τα ελαστικά που έχει στη διάθεσή του ένας οδηγός μπορούν να χρησιμοποιηθούν την πρώτη ημέρα των ελεύθερων δοκιμών - στο παρελθόν επιτρέπονταν μόνο τρία σετ.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Δευτ Δεκ 26, 2011 20:24

Oι πρώτες δοκιμές ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου απασχολούν πλέον τις ομάδες της F1, οι οποίες προετοιμάζονται εντατικά για το καλύτερο.

Στο στρατόπεδο της McLaren επιδιώκουν να καλύψουν όλες τις διαθέσιμες μέρες που έχουν για δοκιμές, προκειμένου να έχουν την κορυφαία απόδοση από τον πρώτο κιόλας αγώνα της περιόδου.

Έτσι, ανακοίνωσαν ότι θα λάβουν μέρος στις πρώτες δοκιμές της νέας χρονιάς στο αυτοκινητοδρόμιο της Χερέθ, που θα πραγματοποιηθούν από τις 7 έως τις 9 Φεβρουαρίου. Η επίσημη παρουσίαση της νέας MP4-27 ορίστηκε για την 1η Φεβρουαρίου, όμως ακόμη δεν ξέρουμε που θα διεξαχθεί η εκδήλωση.

Η Red Bull και η Ferrari έχουν προγραμματίσει να φθάσουν στη Χερέθ επίσης με το καινούργιο τους μονοθέσιο. Η Μercedes θα πάει με το νέο της μονοθέσιο στο δεύτερο τεστ, που θα γίνει στη Βαρκελώνη στο τέλος του Φεβρουαρίου.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Σάβ Ιαν 07, 2012 21:14

F1 2012: Το παζλ ομάδων και οδηγών
http://auto.in.gr/news/formula1/article/?aid=1231144825
Εικόνα

Το νέο πρωτάθλημα της Formula 1, που θα ξεκινήσει στις 18 Μαρτίου 2012 στην Αυστραλία, θα περιλαμβάνει έξι παγκόσμιους πρωταθλητές -τους περισσότερους από ποτέ- και τρεις υπάρχουσες ομάδες με νέα ονομασία, μιας και η Renault GP έγινε Lotus, η Team Lotus έγινε Caterham και η Virgin μετονομάστηκε σε Marussia.

Σχεδόν ένα μήνα πριν τις πρώτες χειμερινές δοκιμές, που θα ξεκινήσουν στις 7 Φεβρουαρίου 2012 στην πίστα της Jerez για να υποδεχθούν εξαρχής την πλειοψηφία των νέων μονοθεσίων, μόνο δύο θέσεις μένουν κενές ακόμα στο παζλ των ομάδων και των οδηγών της νέας χρονιάς.

Η μία είναι της Williams. Μετά το ναυάγιο των συνομιλιών με τον Kimi Raikkonen, που κατέληξε στη Lotus, η ομάδα του Grove φέρεται να έχει επικεντρώσει την προσοχή της σε τρεις οδηγούς - τους Rubens Barrichello, Adrian Sutil και Bruno Senna.

Ο καθένας τους φέρεται να έχει εξασφαλίσει χορηγίες περίπου 5 εκατομμυρίων δολαρίων και η ομάδα καλείται να επιλέξει ανάμεσά τους - με βάση και τις συνομιλίες που έχει με έναν βασικό χορηγό από τη Μέση Ανατολή.

Τελευταία πληροφορίες, από δημοσιεύματα στη Μέση Ανατολή μάλιστα, αναφέρουν ότι ο Rubens Barrichello είναι και πάλι ο επικρατέστερος των υποψηφίων για να διατηρήσει του χρόνου τη θέση του στην ομάδα. Λέγεται, επίσης, ότι η αποχώρηση του διευθυντή μηχανολογίας Patrick Head από την ομάδα βοήθησε τον Βραζιλιάνο.

Η δεύτερη κενή θέση βρίσκεται στο κόκπιτ της Hispania Racing Team - η οποία δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα τις συνομιλίες για την αγορά κινητήρων, την ώρα που σε πολλά διεθνή Μέσα Ενημέρωσης εκφράζεται η άποψη ότι ίσως δεν προλάβει να παραταχθεί στην εκκίνηση της Μελβούρνης.

Προς το παρόν οι δύο επικρατέστεροι οδηγοί για τη θέση φέρονται να είναι οι Tonio Liuzzi και Jaime Alguersuari. Ο τελευταίος έχασε άξαφνα πρόσφατα τη θέση του στην Toro Rosso, όπως και ο Sebastien Buemi που φημολογείται ότι το 2012 θα είναι οδηγός δοκιμών της Red Bull Racing.

RED BULL - Renault: 1. Sebastian Vettel, 2. Mark Webber

McLAREN - Mercedes: 3. Jenson Button, 4. Lewis Hamilton

FERRARI: 5. Fernando Alonso, 6. Felipe Massa

MERCEDES: 7. Michael Schumacher, 8. Nico Rosberg

LOTUS - Renault: 9. Kimi Raikkonen, 10. Romain Grosjean

FORCE INDIA- Mercedes: 11. Paul di Resta, 12. Nico Hulkenberg

SAUBER - Ferrari: 14. Kamui Kobayashi, 15. Sergio Perez

TORO ROSSO - Ferrari: 16. Daniel Ricciardo, 17. Jean-Eric Vergne

WILLIAMS - Renault: 18. Pastor Maldonado, 19. [R. Barrichello ή A. Sutil ή B. Senna]

CATERHAM - Renault: 20. Heikki Kovalainen, 21. Jarno Trulli

HISPANIA: 22. Pedro de la Rosa, 23. [Tonio Liuzzi ή Jaime Alguersuari]

MARUSSIA - Cosworth: 24. Timo Glock, 25. Charles Pic
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Τετ Φεβ 01, 2012 21:17

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Φεβ 03, 2012 11:05

Η Ferrari παρουσίασε στο Maranello το «άσχημο» μονοθέσιο της..Ferrari F2012 Εικόνα
ΥΓ. Για πολυ ''σκαλοπατι'' μιλαμε! Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=c7av7qcUTkM


http://www.youtube.com/watch?v=v6452QJ_ ... re=related


Τι ''σκαλοπατια'' ειναι αυτα Χριστε μου φετος. Εικόνα

Εικόνα

Force India VJM05

Εικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re:

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Φεβ 03, 2012 20:33

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 920T6th5w#!


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 7PKYgh_6U#!


Το κοβω να καιει λιγοτερο και απο το 8αρι! Εικόνα

Εικόνα

Καμαρωνε..στο τελος μετρανε τα κουκια..και σε βλεπω να ζεις το ''Ελληνικο ονειρο'' (ταμειο ανεργιας και Adrian Newey) Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εισαι πολυ μουρη!

Εικόνα

Εικόνα

Βρε βρε τα καλα παιδια..σαν τα χιονια. Εικόνα Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Καλα δεν σου'παμε να φερεις και το πρωταθλημα..να φωτογραφηθεις σου ειπαμε. Εικόνα (Κουρασμενο τον βλεπω Εικόνα ..πρωταθλημα κατασκευαστων με Massa = δυο εννοιες αντιθετες) Εικόνα

Εικόνα

Αμα δεν πουλαει η FF βαλτε την και προσφορα με το DIXAN POWER GEL. Εικόνα Εικόνα

Εικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Κυρ Απρ 22, 2012 15:23

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ νίκησε για πρώτη φορά φέτος στη Φόρμουλα 1. Η Lotus έκλεψε την παράσταση στο Μπαχρέιν χάρη στο 1-2 των Κίμι Ράικονεν και Ρομαίν Γκροζάν. Εκτός κλίματος η McLaren.Με μεγάλη ανακούφιση! Ο Γερμανός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και η Red Bull ξεπέρασαν τα σκαμπανεβάσματα στους τρεις πρώτους αγώνες, αντίκρυσαν την πρώτη καρό σημαία και οδηγούν στη βαθμολογία.

Ωστόσο την παράσταση έκλεψε η Lotus. Ο Κίμι Ράικονεν και ο Ρομαίν Γκροζάν έκαναν το 2-3 με τον Φινλανδό να διεκδικεί και την πρώτη θέση από τον αντίπαλο του στο... μπάντμιντον, Φέτελ. Τρία μονοθέσια με κινητήρα Renault βρέθηκαν στο βάθρο.
O επόμενος αγώνας θα διεξαχθεί στις 13 Μαΐου στη Βαρκελώνη. wc wc toot toot toot :turbo:
[b]Η κατάταξη

1.Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault 1ωρ.35:10.990

2.Κίμι Ράικονεν Lotus Renault +3.300

3.Ρομαίν Γκροζάν Lotus Renault +10.100

4.Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault +38.700

5.Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes +55.400

6.Πολ ντι Ρέστα Force India Mercedes +57.500

7.Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +57.800

8.Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes +58.900

9.Φελίπε Μάσα Ferrari +1:04.900

10.Μίκαελ Σουμάχερ Mercedes +1:11.400

11.Σέρχιο Πέρες Sauber Ferrari +1:12.700

12.Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India Mercedes +1:16.500

13.Ζαν-Έρικ Βερνιέ Toro Rosso Ferrari +1:30.300

14.Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari +1:33.700

15.Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso Ferrari + 1 γύρος

16.Βιτάλι Πετρόβ Caterham Renault +1 γύρος

17.Χέικι Κοβαλάινεν Caterham Renault + 1 γύρος

18.Τζένσον Μπάτον McLaren Mercedes + 1 γύρος

19.Τίμο Γκλοκ Marussia Cosworth +2 γύροι

20.Πέδρο ντε λα Ρόσα HRT Cosworth + 2 γύροι

21.Ναράιν Καρθικέγιαν HRT Cosworth + 2 γύροι

22.Μπρούνο Σένα Williams Renault + 3 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Φέτελ, 1:36.379

Εγκατέλειψαν

Παστόρ Μαλντονάντο Williams Renault 26ος γύρος

Σαρλ Πικ Marussia Cosworth 25ος γύρος

Βαθμολογία οδηγών

1.Φέτελ 53β.

2.Χάμιλτον 49

3.Γουέμπερ 48

4.Μπάτον 43

5.Αλόνσο 43

6.Ρόσμπεργκ 35

7.Ράικονεν 34

8.Γκροζάν 23

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.Red Bull Renault 101β.

2.McLaren Mercedes 92

3.Lotus Renault 57

4.Ferrari 45

5.Mercedes 37

6.Sauber Ferrari 31

7.Williams Renault 18

8.Force India Mercedes 17
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό Makisma την Κυρ Απρ 22, 2012 15:41

Τον βοηθησε φαινεται η προσπαθεια που εκανε να μαθει Κουνγκ Φου με μια κοπελια πριν τον αγωνα …
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό COSMO MIKE την Κυρ Απρ 22, 2012 17:04

Τελικα η παλιοσειρα ο Κιμι το χει ακομα...!
My name is Mike ...Cosmo Mike.
Άβαταρ μέλους
COSMO MIKE    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 19, 2009 16:04
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 59
Μοντέλο Αυτ.: 110S COSMO SPORT

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Απρ 22, 2012 17:08

καλος ειναι ο ατιμος,αλλα εγω με αυτον που λυπαμει ειναι ο Σουμι...γιατι χαλαει ετσι την υστεροφημια του?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό stratos-m2 την Κυρ Απρ 22, 2012 17:24

COSMO MIKE έγραψε:Τελικα η παλιοσειρα ο Κιμι το χει ακομα...!


αν η Lotus δεν τον έβγαζε για λάστιχα ταυτόχρονα με τον Vettel , τότε πολύ πιθανόν το αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό...

τον χαντάκωσε και με τα +0,7" που έκανε στο pit stop σε σχέση με τους...ταύρους...

πάντως φαίνεται ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι ενδιαφέρον...

...αν εξαιρέσουμε τα άσχημα μονοθέσια.... shotupi shotupi whipi whipi (μόνο η mc laren βλέπεται... )
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι...
...όχι ένας προορισμός...
Άβαταρ μέλους
stratos-m2    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2107
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:46
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2 5HB 1.3L (86PS) Exclusive SAP DSC

Re: F1 NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Παρ Απρ 27, 2012 12:50

To GP Μπαχρέιν ήταν ο 4ος αγώνας της χρονιάς για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 του 2012 με τον 4ο διαφορετικό νικητή που κερδίζει με το 4ο διαφορετικό μονοθέσιο. Ο Sebastian Vettel πήρε τη σκυτάλη από τους Button, Alonso και Rosberg και έφτασε στην επικράτηση, σε έναν ιδιαίτερα συναρπαστικό αγώνα. Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τέτοιο θέαμα στο Μπαχρέιν αλλά ό,τι έγινε το απόγευμα της Κυριακής στη μέση της ερήμου πραγματικά άξιζε να το παρακολουθήσει κανείς.

Τι είναι αυτό που έχει προσφέρει τη δυνατότητα να γίνονται τόσο συναρπαστικοί αγώνες ακόμα και στη βαρετή -όπως τη χαρακτηρίζαμε μέχρι πολύ πρόσφατα- Formula 1; Η προφανής απάντηση είναι το DRS και τα ελαστικά της Pirelli. Το πρώτο γιατί δίνει την ευκαιρία για προσπεράσεις και τα δεύτερα γιατί μπορεί να φέρουν μεγάλες ανατροπές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτός ο παράγοντας, τα ελαστικά, φαίνεται ότι καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της σεζόν, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Όταν τον χειμώνα η Pirelli ανακοίνωσε ότι άλλαξε τις γόμες τις, φέρνοντάς τις πιο κοντά σε απόδοση, δεν είχαμε ιδέα ακόμα για το τι θα ακολουθήσει. Φέτος λοιπόν βλέπουμε τα ελαστικά -ή καλύτερα την εξαγωγή της απόδοσής τους- να δίνουν μεγάλα πλεονεκτήματα ή να κάνουν τη ζωή δύσκολη σε διαφορετικές ομάδες και ανάλογα με τις συνθήκες. Και πολλές φορές μπορεί να αλλάξουν το πρόσωπο ενός μονοθεσίου μεταξύ κατατακτηρίων και αγώνα.

Στην Αυστραλία ήταν η McLaren, στη Μαλαισία λόγω συνθηκών δεν έχει σημασία, στην Κίνα ήταν η Mercedes και στο Μπαχρέιν ήταν η Red Bull. Το κοινό τους σημείο ήταν ότι σε αυτούς τους αγώνες οι ομάδες αυτές μπόρεσαν να πάρουν από τα Pirelli πολλά - αλλά ακόμα πιο σημαντικότερο από αυτό είναι ότι οι αντίπαλοί τους πήραν πολύ λιγότερα. Όπως είδαμε από το παράδειγμα της McLaren, ακόμα και αν έχεις τη δυνατότητα για έναν πολύ γρήγορο γύρο το Σάββατο, μπορεί στον αγώνα να μείνεις πολύ πίσω.

Στο Μπαχρέιν λοιπόν είδαμε τη νίκη του Vettel που ήρθε ως συνδυασμός της -έστω μερικής- λύσης του γρίφου των ελαστικών από τη Red Bull και της κλάσης του Sebastian Vettel. ο Γερμανός οδήγησε άψογα, άντεξε στην πίεση όταν αυτή εμφανίστηκε και ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Η RB8 του Vettel είχε και τη νέα διαμόρφωση στις εξατμίσεις αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό έπαιξε αποφασιστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Σπουδαία ωστόσο ήταν η εμφάνιση της Lotus και κυρίως του Kimi Raikkonen. Επιτέλους η ομάδα φαίνεται να αξιοποιεί τις δυνατότητές της και να φτάνει σε ένα βάθρο, το πρώτο της για φέτος που όπως δείχνουν τα πράγματα δεν θα είναι το τελευταίο. Ο Kimi είναι κορυφαίος οδηγός -δεν υπάρχει αμφιβολία- αλλά ακόμα δεν βρίσκεται στην κορυφαία φόρμα του. Ο Iceman αν ήταν στο 100% ούτε θα είχε δεχτεί το προσπέρασμα από τον Massa ούτε θα είχε αποτύχει να περάσει τον Vettel στην ευκαιρία που του παρουσιάστηκε. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι μόλις ο 4ος αγώνας του Φινλανδού ύστερα από απουσία 2 ετών. Όταν φτάσει στο μάξιμουμ, σε τέτοιους αγώνες θα τον δούμε να κερδίζει. Δεν πρέπει ωστόσο να ξεχνάμε τον Grosjean. Ο Γάλλος είναι σχεδόν rookie και εκτός από αυτό είχε να αντιμετωπίσει την πίεση των δύο πολύ άσχημων αγώνων στο ξεκίνημα της σεζόν. Δείχνει όμως ότι είναι τόσο ικανός όσο και φιλόδοξος. Γενικά στη Lotus φεύγουν από το Μπαχρέιν με τη χαρά του διπλού βάθρου αλλά και με την ιδέα της χαμένης ευκαιρίας.

Οι ομάδες που δείχνουν μέχρι στιγμής να επηρεάζονται λιγότερο από τα ελαστικά είναι η Lotus και η Ferrari. Η πρώτη γιατί έχει σταθερά γρήγορο μονοθέσιο και άλλες λεπτομέρειες έχουν καθορίσει τα αποτελέσματά της και η δεύτερη γιατί το μονοθέσιο είναι θεμελιωδώς τόσο αργό που τα ελαστικά δεν κάνουν και μεγάλη διαφορά. Αν πάντως στη Ferrari φτιάξουν μονοθέσιο-νικητή μέχρι τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία το ενδιαφέρον αυτής της σεζόν θα πολλαπλασιαστεί. Ο Alonso πάντως παραμένει σε επαφή με τους πρώτους.

Όσοι πιστεύουν ότι το πρόβλημα της McLaren ήταν μόνο τα χαμένα δευτερόλεπτα στο pit stop του Hamilton ίσως πρέπει να ξαναδούν τον αγώνα. Η μεγάλη ταχύτητα στις κατατακτήριες δεν μεταφράστηκε σε αντίστοιχη στον αγώνα. Αν ο Button δεν είχε εγκαταλείψει θα ήταν 7ος ενώ ο Hamilton δεν θα μπορούσε να βρεθεί πάνω από αυτήν τη θέση. στο τέλος δεν μπορούσε να προσπεράσει ούτε τον Alonso - όχι ότι κάτι τέτοιο είναι εύκολο αλλά η Ferrari είναι θεωρητικά πολύ πιο αργή. Ο αγώνας της McLaren είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτού που γράφω πιο πάνω για τα ελαστικά. Εκεί βρίσκεται το μυστικό της αποτυχίας της βρετανικής ομάδας.

Περίπου το ίδιο ισχύει για τη Mercedes. Η Κίνα παρότι απέχει μόνο μια εβδομάδα φαίνεται να βρίσκεται πολύ παλιά. Η ομάδα δεν είχε την κεκτημένη ταχύτητα που θα περίμενε κανείς και η 5η θέση του Rosberg είναι το ταβάνι των δυνατοτήτων της W03 σε αυτόν τον αγώνα. Έγινε ξαφνικά αργό το απόλυτο μονοθέσιο της Κίνας; Όχι, είναι το ίδιο - απλώς δεν μπορούσε στο Μπαχρέιν να πάρει από τα ελαστικά ό,τι πήρε στη Σαγκάη. Ένα θέμα που θα συζητηθεί είναι και η οδήγηση του Rosberg, που ήταν αρκετά επιθετική, είναι η αλήθεια.

Από τα υπόλοιπα αξιοσημείωτα του αγώνα είναι η επιβράβευση της Force India για τη ριψοκίνδυνη στρατηγική της με την 6η θέση του Paul di Resta. Ό,τι ισχύει για τους πρώτους ισχύει και για τις ομάδες του μέσου: κερδίζει στην εσωτερική μάχη κάθε φορά εκείνος που καταφέρνει να σχηματίσει το καλύτερο πακέτο. Εδώ ήταν η Force India εκεί που την περασμένη εβδομάδα ήταν η Williams - αν και οι Maldonado και Senna αντιμετώπισαν προβλήματα και εγκατέλειψαν.

Ο επόμενος αγώνας γίνεται στο Circuit de Catalunya, μια πίστα πολύ απαιτητική από τα ελαστικά. Εκεί θα δούμε να επικρατεί πάλι εκείνος που θα τα «ξεκλειδώσει» και θα μπορέσει να πάρει από αυτά περισσότερα από τους άλλους. Ποιος θα είναι αυτός; Είναι αδύνατον να απαντηθεί τώρα αυτή η ερώτηση. Γεννάται όμως αναπόφευκτα το ερώτημα: το τίμημα του θεάματος στους αγώνες είναι αρκετό για το γεγονός ότι στο πρωτάθλημα ο παράγοντας του τζόγου γίνεται όλο και μεγαλύτερος; Ομολογώ ότι προς το παρόν εγώ δεν έχω απάντηση, ωστόσο νομίζω ότι στους ανθρώπους που έχουν τον ανταγωνισμό της F1 στον πυρήνα της ύπαρξής τους δεν πρέπει να αρέσει πολύ...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: F1 NEWS 2012 (Αγωνες-βαθμολογιες-σχολια)

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Τρί Μάιος 08, 2012 10:07

Ο Γερμανός πιλότος τα... έχει πάρει στο κρανίο με τα ελαστικά της Pirelli και δεν χάνει ευκαιρία που να μην τα κατακρίνει.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ τόνισε ότι τα ελαστικά παίζουν μεγάλο ρόλο και με τα συγκεκριμένα νιώθει ότι πρέπει να οδηγάει αργά σαν να... μεταφέρει αυγά!

«Νομίζω ότι τα ελαστικά παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, δεν σου επιτρέπουν να πιέσεις στο όριο ούτε το μονοθέσιο, ούτε τον εαυτό σου.

Οδηγούμε σαν να μεταφέρουμε αυγά, δεν θέλουμε να πιέζουμε τα ελαστικά, διαφορετικά αν το παρακάνεις δεν θα πας πουθενά» ήταν χαρακτηριστικά τα παράπονά του που δείχνουν το μέγεθος του προβλήματος.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: F1 NEWS 2012 (Αγωνες-βαθμολογιες-σχολια)

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Πέμ Μάιος 10, 2012 18:50

Δύο σοβαρά λάθη στην Κίνα και στο Μπαχρέιν κατά τη διάρκειας της αλλαγής ελαστικών στο pit stop κόστισαν βαθμούς στη McLaren.

Έτσι πάρθηκαν μέτρα ενόψει του ισπανικού Grand Prix το προσεχές τριήμερο. Ο επικεφαλής της ομάδας, Μάρτιν Γουίτμαρς επιβεβαίωσε πως έγινε αλλαγή μηχανικών στο τιμ που εργάζεται στα pit stops.

Ο Γουίτμαρς αποκάλυψε πως "κοιτάξαμε τι κάνουμε λάθος και προχωρήσαμε σε αλλαγές στην ομάδα και θα τις δούμε στη Βαρκελώνη ή (απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους) μπορείτε να τις εντοπίσετε κατά τη διάρκεια των pit stops αν σας ενδιαφέρει".

Θέλησε δε να καταδείξει το μέγεθος της ευθύνης που σηκώνουν στις πλάτες τους οι μηχανικοί, λέγοντας "υπάρχει μεγάλη πίεση. Μια ομάδα σαν τη McLaren έχει στόχο η διάρκεια ενός pit stop να μη ξεπεράσει τα τρία δευτερόλεπτα. Αυτό αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Αν έχετε κρατήσει στα χέρια σας το πιστόλι, θα έχετε διαπιστώσει πόσο βαρύ είναι και δεν είναι εύκολη δουλειά".

Ο Γουίτμαρς δε εξεπλάγην από τον αριθμό των μηχανικών που προθυμοποιήθηκαν να καλύψουν αυτές τις νευραλγικές θέσεις.

Η McLaren είχε τη δυνατότητα να... προπονηθεί ενόψει Βαρκελώνης, στις δοκιμές του Μουτζέλο.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: F1 NEWS 2012 (Αγωνες-βαθμολογιες-σχολια)

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Πέμ Μάιος 10, 2012 18:54

Φερνάντο Αλόνσο "ζηλεύει" το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες της Φόρμουλα 1 πριν αυτός έρθει στον κόσμο.

Στο περιθώριο της εκδήλωσης της Ferrari στο Φιοράνο για την 30η επέτειο του θανάτου του Ζιλ Βιλνέβ, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προχώρησε σε μια σύγκριση της σημερινής εικόνας της Φόρμουλα 1 και εκείνης πριν από τριάντα και πλέον χρόνια.


Κι αν τότε συνηπήρχαν σπουδαίοι οδηγοί και μοιράζονταν κοινά όνειρα, τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο Αλόνσο αναφέρθηκε στις... ανύπαρκτες σχέσεις μεταξύ των σημερινών οδηγών, λέγοντας χαρακτηριστικά:

"Είναι ένα πρόβλημα που αρχίζει στις μικρές κατηγορίες και νομίζω πως έχει περάσει αρκετός καιρός για να χτίσουμε σχέσεις", σχολίασε αναφερόμενος στη θρυλική "κόντρα" για τη δεύτερη θέση στη Ντιζόν το 1979 ανάμεσα στη Ferrari του Βιλνέβ και τη Renault του Ρενέ Αρνό.

Μετά το τέλος του αγώνα οι δύο οδηγοί κάθισαν αγκαλιασμένοι και παρακολούθησαν μαζί τον τελευταίο γύρο. Και κορόιδεψαν τον Νίκι Λάουντα που έκανε λόγο για "επικίνδυνη οδήγηση".

Ο Αλόνσο σχολίασε πως "δυστυχώς σήμερα δεν βλέπουμε τέτοιες μάχες γιατί υπάρχουν αρκετές δυσκολίες. Η αεροδυναμική κυριαρχεί στα μονοθέσια και αυτά τα προσπεράσματα δεν είναι δυνατό να γίνουν. Και πάνω από όλα τότε υπήρχε περισσότερος σεβασμός ανάμεσα στους οδηγούς από ό,τι τώρα, ίσως γιατί γνώριζαν πως ρίσκαραν τη ζωή τους, οδηγώντας αυτά τα μονοθέσια".
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Επόμενο

Επιστροφή στο F 1

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron