Η γαλλική εταιρεία κάνει το comeback σαν εργοστασιακή ομάδα στη Formula 1 με την εντυπωσιακή RS16 που αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμές στη Βαρκελώνη εντός του μήνα.
___________
Ο στόχος του δαιμόνιου ''Γαλλοβραζιλολιβανέζου'' προέδρου των Renault και Nissan, Carlos Ghosn (είχα την τύχη να του πάρω μια προσωπική συνέντευξη, κάποτε στις Κάννες, όταν εργαζόταν για την Toyota) πιέζει τα πράγματα.
Θέλει μέσα σε βάθος τριών ετών η ομάδα να έχει δει βάθρο.
Αν σκεφθεί κανείς πως η Red Bull χρειάστηκε πέντε, το ίδιο και η Mercedes, ο στόχος φαίνεται πιεστικός και ο αγωνιστικός διευθυντής, Frederic Vasseur, δήλωσε πως πρέπει η ομάδα να πιέσει πολύ ώστε να είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο.
Εν τω μεταξύ, η παρουσίαση της RS16 στο Παρίσι την περασμένη Τετάρτη, που σημειωτέον δεν είναι ακόμα στην απόλυτα τελική της μορφή (οι άνθρωποι της Renault δήλωσαν πως είναι ''show car'', θέλοντας να κερδίσουν λίγο ακόμα χρόνο πριν τη Βαρκελώνη), συνοδεύτηκε και από το σχετικό video video της επιστοφής.
Υπάρχει μεγάλο αγωνιστικό παρελθόν στους Γάλλους αλλά είναι και μια ευκαιρία να απαντήσουν στα δημιοσιευμένα παράπονα του ιδιοκτήτη της Red Bull (στην οποία η Renault προμήθευε κινητήρες) που μίλησε για τραγική αξιοπιστία του F1 V6 Turbo.