[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 07:48 ]

Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Σεπ 07, 2009 23:29


Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων
3/9/2009

Tο 2010, η Formula 1 θα υποδεχθεί τρεις καινούργιες ομάδες: την US F1, την Campos και την Manor. Aυτή τη στιγμή, οι τρεις ομάδες βρίσκονται σε στάδιο προετοιμασίας με την US F1 να θεωρείται η καλύτερα προετοιμασμένη, τουλάχιστον σύμφωνα με τις ειδήσεις που προκύπτουν από αυτήν. Αντίθετα, η Manor είναι η πιο μυστικοπαθής, με πολύ λίγες λεπτομέρειες να αποκαλύπτονται για τα σχέδιά της. Κάπου στη μέση, βρίσκεται και η Campos. Kαι οι τρεις ομάδες θα χρησιμοποιούν κινητήρες Cosworth, όπως απαίτησε από αυτές η FIA, για να γίνουν δεκτές στη Formula 1...

US F1Εικόνα
H US F1, θα αποτελέσει την πρώτη ομάδα των ΗΠΑ έπειτα από την προσπάθεια της Haas-Beatrice που έληξε άδοξα το 1986. Διευθυντές της νεοϊδρυθείσας ομάδας είναι ο Peter Windsor και ο Ken Anderson. O Βρετανός, αποτελεί τα τελευταία χρόνια διάσημο δημοσιογράφο του χώρου, έχει διατελέσει και ως μάνατζερ οδηγών, καθώς και ως λειτουργικό στέλεχος των Williams και Ferrari τη δεκαετία του '80. Ο Αμερικανός τεχνικός έχει διατελέσει τεχνικός διευθυντής στη Ligier και της Onyx τη δεκαετία του '80 (ενώ έχει συνεργαστεί και με τη Williams) ενώ μονοθέσιά του έχουν κατακτήσει τη νίκη 5 φορές στα 500 μίλια της Ινδιανάπολης και τέσσερα πρωταθλήματα IRL. Η βάση της βρίσκεται στο Charlotte της Νότιας Καρολίνας, όπου εδώ και μερικούς μήνες έχει ξεκινήσει η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της ομάδας Joe Gibbs Racing που τις χρησιμοποιούσε μέχρι πρότινος για την εμπλοκή της στους αγώνες NASCAR, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας ομάδας Formula 1, με την προσθήκη του κατάλληλου εξοπλισμού. Η ομάδα θα κάνει χρήση της υπερσύγχρονης αεροδυναμικής σήραγγας Windshear που βρίσκεται στη Νότια Καρολίνα και άνοιξε τις πύλες της τον Ιούλιο του 2008 (και ήδη χρησιμοποιηθεί από τουλάχιστον μια ομάδα της Formula 1) και μέρος της ανήκει στον ίδιο τον Anderson. Η US F1 επιθυμεί να διαθέτει και μια ευρωπαϊκή και εξετάζει το ενδεχόμενο της ισπανικής πίστας Aragon καθώς και αυτό του Paul Ricard στη Γαλλία.

Eντός του Αυγούστου, το προσωπικό της US F1 αυξήθηκε από τα 20 στα 50 άτομα, με τελικό στόχο τα 100. Επίσης, μέσα στον μήνα που πέρασε, ξεκίνησε και η κατασκευή του πρώτου πλαισίου του μονοθεσίου της ομάδας, το οποίο θα μπορεί να πατήσει στο έδαφος στα τέλη Σεπτεμβρίου, ενώ τον Οκτώβριο θα προστεθεί και το αμάξωμα.

Η US F1 έχει εξασφαλίσει και το βασικό χρηματοδότη της, στο πρόσωπο του συνιδρυτή και γενικού διευθυντή του YouTube, Chad Hurley, ο οποίος έπειτα από την πώληση της εταιρίας στην Google το 2006 έναντι 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι πολυεκατομμυριούχος. Ο Hurley, ο οποίος βοήθησε στην ανάπτυξη από την αρχική μορφή του YouTube στην πολυεθνική επιχείρηση που αποτελεί τώρα, θα συμβουλεύει την ομάδα σε θέματα ανάπτυξης, εύρεσης χορηγών και προσέγγισης του Τύπου.

Όσον αφορά τους οδηγούς της, η US F1 έχει παραδεχθεί ότι πιθανοί υποψήφιοι οδηγοί της είναι οι Alex Wurz και Pedro de la Rosa. Αμφότεροι διαθέτουν συμβόλαιο οδηγού δοκιμών (ο Αυστριακός με την Brawn και ο Ισπανός με την McLaren) το οποίο λήγει φέτος, ωστόσο ο de la Rosa φαίνεται να κλίνει πιο πολύ προς την Campos για την αγωνιστική του επιστροφή, αφήνοντας τον Wurz ως την πιθανότερη επιλογή οδηγού του οποίου η εμπειρία στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου θα βοηθήσει την ομάδα. Η ομάδα διέψευσε τις φήμες που την ήθελαν να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον Jacques Villeneuve, ενώ κάποια πρόσωπα κοντινά προς των πολυπρωταθλητή στο WRC Sebastian Loeb προσέγγισαν την ομάδα. Η US F1 έχει δηλώσει ότι δίπλα σε έναν έμπειρο οδηγό θέλει να έχει έναν Αμερικάνο και το όνομα του 21 ετών αγωνιζόμενου στη Formula Atlantic και τα Indy Lights Jonathan Summerton, να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων υποψήφιων.

Όλες οι καινούργιες ομάδες έχουν λάβει γνώση των διαδικασιών μέσω των οποίων μπορούν να γίνουν μέλη της FOTA και η US F1 είναι η πρώτη που έκανε αίτηση για αυτό το δικαίωμα. Ο σύνδεσμος των ομάδων θα αξιολογήσει την αίτηση της US F1 κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου του Ιταλικού Grand Prix.

CamposΕικόνα
Η Campos ιδρύθηκε το 1998 από τον πλέον 48χρονο παλαίμαχο Ισπανό οδηγό της Formula 1 (μεταξύ 1987 και 1988), Adrian Campos (ο οποίος αποτέλεσε στο παρελθόν και μάνατζερ του Fernando Alonso). Στη δεκαετή ιστορία της, η ισπανική ομάδα έχει συμμετάσχει σε διάφορα πρωταθλήματα, όπως το GP2 και η Formula 3 Euro Series. H Campos θα αποτελέσει την πρώτη ισπανική ομάδα στην ιστορία της Formula 1 και θα τη διαχειρίζεται σε συνεργασία με την Meta Image, ένα αθλητικό πρακτορείο που βασίζεται στη Μαδρίτη και ασχολείται με το μάνατζμεντ, την προσέλκυση χορηγών, τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ. Ήδη, ως διευθύνων σύμβουλος και υποδιευθυντής ομάδας έχει προληφθεί ο Daniele Audetto, o οποίος έχει εκτίσει μάνατζερ της Ferrari τη δεκαετία του '70, διευθυντής του εγχειρήματος της Lamborghini στη Formula 1 από το 1989 έως το 1993, με θητεία στην Arrows τη Renault και την Super Aguri. Επίσης έχει προσληφθεί και ο Rob Newman στην ομάδα, της οποίας η βάση βρίσκεται στη Βαλένθια, σε εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται τώρα από την ομάδα του GP2, η οποία θα μετακομίσει από εκεί το Σεπτέμβριο, για να πραγματοποιηθούν οι αναβαθμίσεις.

Το μονοθέσιο θα κατασκευάσει η Dallara, η ιταλική εταιρία κατασκευής μονοθεσίων για θεσμούς όπως το GP2, η Formula 3, World Series by Renault, IRL, Indy Lights, Grand Am. Η βασιζόμενη στην Parma εταιρία συμμετείχε στη Formula 1 από το 1988 έως το 1992, κατασκευάζοντας μονοθέσια για τη Scuderia Italia, το 1998 κατασκεύασε ένα μονοθέσιο για τη Honda (που παρέμεινε σε στάδιο δοκιμών) και το 2006 συνεργάστηκε με την Midland. Επίσης, η Campos έχει συνάψει συνεργασία και με την Xtrac. To Μάρτιο ξεκίνησε ο σχεδιασμός του μονοθεσίου της Campos, το πρώτο μοντέλο του οποίου εισήλθε στην αεροδυναμική σήραγγα τον Ιούλιο. Στόχος είναι το μονοθέσιο να είναι έτοιμο για δοκιμές γύρω στη 10η Ιανουαρίου 2010, έχοντας περάσει τα crash test το Νοέμβριο, έτσι ώστε αν υπάρχει ανάγκη επανασχεδιασμού κάποιου εξαρτήματος να υπάρχει αρκετός χρόνος. Η Dallara έχει προσλάβει για τη δημιουργία του μονοθεσίου της Campos τον αεροδυναμιστή Ben Agathangelou (ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν στις Tyrrell, Benetton, Jaguar/Red Bull και Honda/Brawn), καθώς και τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Minardi/Toro Rosso, Gabriele Tredozi. Επίσης, έχει προσληφθεί και τεχνικός διευθυντής, του οποίου η ταυτότητα δεν είναι δυνατό να γίνει γνωστή ακόμα, αφού εργάζεται σε άλλη ομάδα. Πενήντα υπάλληλοι της Dallara εργάζονται επάνω στο εγχείρημα της Campos και ο τελικός στόχος είναι να φτάσουν τα 80. Η Dallara έχει κανονίσει τις συμφωνίες με τους προμηθευτές των επιμέρους εξαρτημάτων, ωστόσο η συναρμολόγηση των μονοθεσίων θα γίνεται στην Ισπανία.

Μετά το πέρας ενός χρόνου στη βάση στη Βαλένθια, η Campos θα ψάξει για νέες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα ονομάζονται Campos/Dallara, όπως θα ονομάζεται και το μονοθέσιο και όλες οι διαδικασίες για τη δημιουργία του μονοθεσίου θα διεξάγονται στον ίδιο χώρο. Τελικός στόχος της ομάδας είναι το προσωπικό της να αποτελείται από 200 άτομα.

Η ομάδα έχει αναφέρει τη δυσαρέσκειά της με το γεγονός ότι οι κανονισμοί για την επόμενη σεζόν έχουν αλλάξει σημαντικά, με την αφαίρεση του προαιρετικού ορίου budget, γεγονός που έκανε τους επενδυτές της ομάδας να σκέφτονται την αποχώρηση (και ενώ είχαν επενδύσει 8 εκατομμύρια ευρώ). Η ομάδα λειτουργεί με ένα μικρό budget και το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει την προσπάθεια εύρεσης χορηγών και παράλληλα τις συμφωνίες με τους οδηγούς της.

Από τους υψηλότερους στόχους της ομάδας είναι να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του δοκιμαστή της McLaren, Pedro de la Rosa, καθώς είναι Ισπανός και έχει μεγάλη εμπειρία στην εξέλιξη μονοθεσίων, η οποία θα είναι χρήσιμη για μια καινούργια ομάδα. Ο Campos ήθελε να ανακοινώσει τη συμφωνία με τον de la Rosa στο Grand Prix της Βαλένθια, ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι σπόνσορες του Ισπανού οδηγού υποχώρησαν... Έχει αναφερθεί και το ενδεχόμενο του δοκιμαστή της Ferrari, Marc Gene. Δίπλα από τον έμπειρο οδηγό, η ομάδα θέλει να τοποθετήσει έναν νεαρό και βρίσκεται σε συνομιλίες με 6-7 πιλότους. Μεταξύ αυτών, οι Vitaly Petrov, Bruno Senna, Sergio Perez, Karun Chandhok και Antonio Garcia.

Manor
Εικόνα
Η Manor ιδρύθηκε το 1990 από τον πρωταθλητή σε μικρές κατηγορίες μονοθεσίων, John Booth. To ιστορικό της ομάδας περιλαμβάνει πάνω από 170 νίκες και 19 πρωταθλήματα σε θεσμούς όπως η Formula Renault και η Formula 3 Euro Series. H βρετανική Manor, έχει δυο βάσεις, στο Sheffield και στο Bicester , με τις εγκαταστάσεις της να έχουν έκταση 800 τετραγωνικών μέτρων και να χρειάζονται επέκταση άλλων 600 περίπου για τις απαιτήσεις της Formula 1. H Manor, χαρακτηρίζεται από την τεχνική πρωτοπορία σχεδιασμού, δοκιμών και βελτίωσης σε ψηφιακό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας διαδικασίες που εξέλιξε η Wirth Research Limited (WRL). H τελευταία, που ανήκει στον πρώην ιδιοκτήτη της Simtek (και πρώην υψηλόβαθμο τεχνικό στέλεχος των March και Benetton), Nick Wirth o οποίος αποτελεί τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, έχει ήδη επικεντρωθεί στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της Manor. Η Simtek αγωνίστηκε στη Formula 1 το 1994 και 1995 και ο Wirth ήταν συνέταιρος με τον πρόεδρο της FIA, Max Mosley στην ομάδα αυτή. Κάποιοι πιστεύουν ότι οι δεσμού του Wirth με τον Mosley ξεπερνάνε το φιλικό επίπεδο και ότι υπάρχει συγγένεια μεταξύ τους και υπάρχουν εικασίες που συνιστούν ότι για αυτό το λόγο η ομάδα κατάφερε να εκλεγεί για να εισέλθει στο πρωτάθλημα του 2010.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε μια συμφωνία που αναμένεται να ανακοινωθεί στα μέσα Νοεμβρίου, η Manor έχει συμφωνήσει με την Virgin, έτσι ώστε ο νυν σπόνσορας της Brawn να γίνει ο βασικός χορηγός της καινούργιας ομάδας, αγοράζοντας το 20% των μετοχών της. Η εμπλοκή του μόνιμου συμβούλου των αγωνοδικών, Alan Donnelly στη σύναψη της συμφωνίας με τη Virgin, καθώς και πληροφορίες ότι η εταιρία του Βρετανού, Sovereign Strategy θα αναλάβει της δημόσιες σχέσεις της ομάδας έχει δημιουργήσει και άλλες υποψίες για το πόση βοήθεια δέχεται η ομάδα από τη FIA.

Υπάρχουν αναφορές που θέλουν τον Booth να βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Βρετανό επιχειρηματία Duncan Chilton για την εξαγορά μέρους της ομάδας, καθώς ο ιδρυτής της Manor έχει παραδεχθεί ότι το μέλλον της ομάδας προβλέπεται πιο δύσκολο έπειτα από την άρση του προαιρετικού ορίου budget για το 2010.

Ο βασικός σχεδιασμός του μονοθεσίου έχει τελειοποιηθεί και αυτό αναμένεται να είναι έτοιμο τον Ιανουάριο για τις πρώτες δοκιμές. H ομάδα ευελπιστεί να είναι ανταγωνιστική μέχρι το 2012, την τρίτη της σεζόν.

Όσον αφορά τους οδηγούς που θα έχει η ομάδα, λίγες εικασίες έχουν κυκλοφορήσει με τον 26χρονο Ιρλανδό Adam Carroll, ο οποίος έχει διατελέσει στο παρελθόν δοκιμαστής της Honda και κατέκτησε το πρωτάθλημα για την πατρίδα του στο A1GP την προηγούμενη σεζόν, να βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων υποψηφίων για ένα από τα cockpit της ομάδας.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τρί Σεπ 08, 2009 06:40

Ήρθες με όρεξη βλέπω από τις διακοπές...
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Παρ Σεπ 11, 2009 20:54

:) :) :) ο ναι ...αλλα η ενημέρωση δεν έμεινε πίσω ;) ;) ;) ;)
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Κυρ Σεπ 20, 2009 17:00

Οι τελευταίες ειδήσεις των καινούργιων ομάδων 18/9/2009 10:48 μμ

Tony FernandesΕικόνα
Lotus
Ο διευθυντής της ομάδας της Lotus, Tony Fernandes (ιδρυτής και γενικός διευθυντής της μαλαισιανής εταιρίας Tune Group, στην οποία ανήκει η αεροπορική εταιρία AirAsia) δήλωσε ότι δε θα παραμείνει για πολύ καιρό στο ρόλο αυτό. Ο 45χρονος Μαλαισιανός επιχειρηματίας δήλωσε ότι μέχρι τα πρώτα Grand Prix της σεζόν του 2010 (και πιο συγκεκριμένα αυτό της Αυστραλίας, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τον τρίτο γύρο της επόμενης σεζόν) θα παραδώσει τη θέση του διευθυντή της ομάδας σε κάποιον άλλο. Ο Fernandes δήλωσε ότι η θέση αυτή δεν είναι μόνιμη για τον ίδιο και πως η βασική του ασχολία είναι η AirAsia. Aπλά, ο ίδιος θα βοηθήσει τη Lotus να στηθεί σωστά και να λάβει την κατάλληλη κατεύθυνση με ορθό στρατηγικό σχέδιο και μάρκετινγκ και μόλις έχει συμβεί αυτό, κάποιος άλλος πιθανότατα έμπειρος στη Formula 1 θα τον αντικαταστήσει. Προσέθεσε ότι ίσως ο συγκεκριμένος ρόλος να είναι πολύ απαιτητική δουλειά για κάποιον Μαλαισιανό.

Η ομάδα της Lotus υποστηρίζεται από τη μαλαισιανή κυβέρνηση καθώς και την εθνική αυτοκινητοβιομηχανία της Μαλαισίας, Proton, στην οποία ανήκει η αυτοκινητοβιομηχανία της Lotus.

Όπως έχει αναφερθεί, ο Mike Gascoyne θα αποτελεί τον τεχνικό διευθυντή της Lotus και ο Βρετανός έχει ήδη προσλάβει έναν πυρήνα ικανών μηχανολόγων για να διασφαλίσει ότι η ομάδα θα ξεκινήσει όντας σε ένα αποδεκτό επίπεδο. Στην ομάδα αναμένεται να προσληφθούν και ειδικοί από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Μαλαισίας (Universiti Teknologi Malaysia), το Πανεπιστήμιο Petronas καθώς και το Κέντρο Έρευνας Συνθετικών Υλικών της χώρας (Composite Technology Research Malaysia) που ειδικεύεται στην κατασκευή συνθετικών υλικών. Μαλαισιανοί τεχνικοί καθώς και προσωπικό για τα pits θα προσχωρήσουν στην ομάδα, η οποία στα πρώτα της βήματα τουλάχιστον θα διοικείται από δυτικούς.

Η Lotus αναμένεται να ανακοινώσει τους οδηγούς της μέχρι το τέλος Οκτωβρίου και παρά τη μαλαισιανή υποστήριξη της ομάδας, δεν υπάρχει ανάγκη να προσλάβει έναν Μαλαισιανό οδηγό, καθώς ο Fernandes πιστεύει ότι ένας οδηγός με εμπειρία στη Formula 1 θα είναι καταλληλότερος για μια καινούργια ομάδα σαν τη Lotus. O Μαλαισιανός πιστεύει ότι είναι κρίσιμο οι οδηγοί να έχουν τη σωστή προσωπικότητα, η οποία μπορεί να μεταφέρει γνώση και να απολαμβάνουν να συνεργάζονται με άλλους ανθρώπους. Συμπληρώνει ότι δεν έχει νόημα η ομάδα να ρίξει κάποιον στα βαθιά εφόσον δεν είναι έτοιμος. H Lotus αξιολογεί τις ικανότητες έξι οδηγών, εντός των οποίων συμπεριλαμβάνονται και Μαλαισιανοί, μεταξύ τους και ο 27χρονος Fairuz Fauzy, o οποίος έχει αγωνιστεί στα Βρετανικά πρωταθλήματα Formula Renault 2.0 και Formula 3, καθώς και στο A1GP και το GP2.

Αξίζει να αναφερθεί ότι πρόσφατα η AirAsia συμφώνησε να συνεργαστεί με την Μofaz Fortec Motorsport, για να δημιουργήσει μια ομάδα η οποία αγωνίζεται στο πρωτάθλημα μονοθεσίων World Series by Renault. Η ομάδα ανήκει στον Mohamed Fauzy Abdul Hamid, πρόεδρο της Mofaz (η οποία ξεκίνησε ως διανομέας προϊόντων καπνοβιομηχανίας και επεκτάθηκε και σε άλλους τομείς στη συνέχεια), ο οποίος τυγχάνει να είναι πατέρας του Fairuz Fauzy, ο οποίος αγωνίζεται στο εν λόγω πρωτάθλημα φέτος. H ομάδα αυτή αναμένεται να χρησιμεύσει ως φυτώριο νέων οδηγών.

Peter SauberΕικόνα
Sauber
Ο Peter Sauber δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αποτελέσει στο μέλλον το διευθυντή της ομάδας του Hinwil που αγόρασε πρόσφατα η Qadbak και η οποία μπορεί να ονομαστεί Sauber-Ferrari (καθώς αναμένεται να χρησιμοποιεί τους ιταλικούς κινητήρες και κιβώτια). Ο Ελβετός ιδρυτής της ομάδας δήλωσε ότι διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στις συνομιλίες της BMW για την πώληση της ομάδας στην Qadbak. O Sauber δήλωσε ότι σε συνεδρίαση που θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, θα συζητηθούν πολλά όσον αφορά τη μελλοντική μορφή της ομάδας και μεταξύ αυτών και το μελλοντικό του πόστο εντός αυτής. Ο Sauber δήλωσε ότι αν οι επενδυτές τον θέλουν για διευθυντή της ομάδας, ο ίδιος θα δεχθεί, αν και αυτό δε σημαίνει ότι -στα 65 του χρόνια πια- θέλει να το κάνει. Ωστόσο, πριν την πώληση της ομάδας είχε υποσχεθεί στους επενδυτές ότι θα είναι διαθέσιμος για οποιονδήποτε ρόλο τον χρειαστούν. Ο Ελβετός δήλωσε επίσης ότι υπάρχει ενδεχόμενο η ομάδα να ονομαστεί Sauber-Ferrari, αν και περισσότερες λεπτομέρειες επί αυτού θα γίνουν γνωστές μετά τις συνεδριάσεις της επόμενης εβδομάδας.

Όσον αφορά την Qadbak, εξακολουθούν να κυκλοφορούν πολύ λίγες πληροφορίες, πέραν του ότι η εταιρία δημιούργησε μια θυγατρική με την ονομασία Munto, για να αγοράσει τη βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα Notts County, της οποίας πρόεδρος είναι ο Peter Willett, ο οποίος είναι υψηλόβαθμο στέλεχος στην επενδυτική εταιρία Al Thani Investment Group, που βασίζεται στο Ντουμπάι και ανήκει στη βασιλική οικογένεια του Κατάρ. Ωστόσο, αν και κάποιος μπορεί να υποθέσει ότι η εταιρία λειτουργεί με χρήματα από το Κατάρ κυρίως, είναι ενδιαφέρον να αναφερθεί η μεγάλη πιθανότητα το όνομα της εταιρίας να αποτελεί ακρωνύμιο των χωρών της Μέσης Ανατολής: Κατάρ, Αμπού Ντάμπι, Μπαχρέιν, Κουβέιτ ή Κατάρ, Ντουμπάι, Μπαχρέιν, Κουβέιτ.

Alex TaiΕικόνα
Manor
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ομάδα της Manor αναμένεται να μετονομαστεί σε Virgin, γεγονός που εκτιμάται ότι θα ανακοινωθεί στην αυλαία της φετινής σεζόν στο Αμπού Ντάμπι, όπου ο Richard Branson θα δώσει το παρών. Η Virgin αναμένεται να αγοράσει το 20% των μετοχών της ομάδας και φυσικά θα αποτελεί το βασικό σπόνσορά της. Επίσης, ως διευθυντής της ομάδας αναμένεται να ανακοινωθεί ο το υψηλόβαθμο στέλεχος της Virgin, Alex Tai, με τον ιδρυτή της Manor, John Booth να αναλαμβάνει το ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή. Ο Tai έχει παραστεί σε αρκετά Grand Prix φέτος και είναι πιλότος αεροσκαφών με θητεία στη Royal Air Force, πριν προσχωρήσει στη Virgin το 1995 για να γίνει ένας από τους βασικούς συνεργάτες του Branson και αναμένεται να είναι ο πιλότος της πρώτης εμπορικής πτήσης στο διάστημα που οργανώνει η Virgin (και στην οποία επιβάτες θα είναι και οι Rubens Barrichello και Niki Lauda), καθώς είναι αποτελεί το επικεφαλής λειτουργικό στέλεχος της αρμόδιας θυγατρικής εταιρίας για αυτό το σκοπό, Virgin Galactic.

Yπάρχουν φήμες ότι ο 26χρονος Αυστριακός Christian Klien (νυν οδηγός δοκιμών της BMW Sauber και πρώην πιλότος της Red Bull) βρίσκεται μεταξύ των επικρατέστερων υποψηφίων για ένα από τα δυο αγωνιστικά cockpit, ενώ άλλο ένα όνομα που έχει αναφερθεί είναι αυτό του 30χρονου Βρετανού Anthony Davidson, που αποτέλεσε οδηγό δοκιμών της BAR/Honda επί σειρά ετών και πιλότο της Super Aguri. Όπως έχει ήδη αναφερθεί, υποψήφιος να γίνει πιλότος της ομάδας είναι και ο 26χρονος Ιρλανδός Adam Carroll, ο οποίος έχει διατελέσει στο παρελθόν δοκιμαστής της Honda και κατέκτησε το πρωτάθλημα για την πατρίδα του (της οποίας την ομάδα διαχειριζόταν η Manor) στο A1GP την προηγούμενη σεζόν.

Cosworth CA2006Εικόνα
Cosworth
Όσον αφορά την Cosworth, την εταιρία που θα παρέχει κινητήρες στις US F1, Campos, Manor/Virgin και Lotus, επιστρέφοντας στη Formula 1 έπειτα από την αποχώρησή της στο τέλος του 2006. Ωστόσο, η βρετανική εταιρία έχει λίγες ομοιότητες με αυτήν του παρελθόντος, καθώς υπήρξαν πολλές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών της ξεκινώντας από το 2003, που η Ford πούλησε την εταιρία.

Μεταξύ αυτών των αποχωρήσεων ήταν αυτές των: Bernard Ferguson (ο οποίος αποτελούσε την κινητήρια δύναμη πίσω από την ενασχόληση της εταιρίας με τη Formula 1 και πλέον αποτελεί σύμβουλο), Nick Hayes (πρώην σχεδιαστής στη Formula 1, ο οποίος πλέον εργάζεται στην ομάδα NASCAR Richard Childress Racing), Rob White (νυν μέλος του τμήματος κινητήρων της Renault), Alex Hitzinger (εργάζεται πλέον στη Red Bull), Simon Corbyn (νυν επικεφαλής πειραματικός μηχανολόγος της Rolls Royce), John Hilton (εργάζεται πλέον στην Flybrid Systems), Geraint Castleton-White (εργάζεται πλέον στην αυτοκινητοβιομηχανία της Lotus), John Marston (ο οποίος έχει προσχωρήσει στη FIA) και Andy Cowell, ο οποίος μαζί με αρκετούς ακόμα τεχνικούς μετέβη στη Mercedes το χειμώνα του 2006/2007 και θεωρείται υπεύθυνος για την θεαματική βελτίωση των γερμανικών κινητήρων τα τελευταία χρόνια.

Στην ηγεσία του τεχνικού τμήματος της Cosworth βρίσκεται πλέον ο Bruce Wood, ο οποίος εργάζεται στην εταιρία από το 1987, αλλά έχει ασχοληθεί κυρίως με τους αγώνες CART. Γενικός μάνατζερ της Cosworth είναι ο Jog Lall, ο οποίος ανέλαβε το ρόλο αυτό στα τέλη του περυσινού έτους και εργάζεται στην εταιρία από το 2005, που αποχώρησε από την Delphi.

H Cosowrth, ενόψει του 2010 θα εξελίξει τον κινητήρα του 2006 CA2006, τον οποίο χρησιμοποιούσε εκείνη τη σεζόν η Williams. Παρά το γεγονός ότι λόγω του παγώματος της εξέλιξής τους, οι κινητήρες δεν έχουν παρουσιάσει από τότε βασικές αλλαγές, η Cosworth έχει μείνει πίσω στον τομέα εξοικονόμησης καυσίμων, ο οποίος θα είναι πολύ σημαντικός την επόμενη σεζόν, καθώς θα απαγορευθούν οι ανεφοδιασμοί κατά τη διάρκεια των αγώνων. Η Cosworth έχει ανακοινώσει ότι το ο ορισμός του ανώτατου ορίου περιστροφής στις 18.000 σ.α.λ. θα βελτιώσει τα επίπεδα κατανάλωσης του κινητήρα της και ότι οι φήμες πως οι ομάδες που θα συνεργάζονται μαζί της θα πρέπει να σχεδιάσουν πολύ μεγαλύτερα ρεζερβουάρ καυσίμου δεν ισχύουν. Επίσης, η Cosworth πιστεύει ότι η αξιοπιστία δε θα αποτελέσει πρόβλημα (όπως είχε συμβεί το 2006). Η βρετανική εταιρία αναμένεται να εξελίξει τη δική της έκδοση του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS), αλλά αυτή αναμένεται να μην είναι έτοιμη πριν το 2011.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Παρ Σεπ 25, 2009 22:50

Η Manor GP ενδιαφέρεται για τον Piquet
O Βραζιλιάνος που έκανε άνω-κάτω τη Renault είναι υποψήφιος για μία θέση

Μετά το σκάνδαλο της Renault, το οποίο ξεσκέπασε ο Nelson Piquet Jr, πολλοί έλεγαν ότι η καριέρα του νεαρού Βραζιλιάνου στη Formula 1 έχει τελειώσει προτού καλά-καλά αρχίσει, καθώς καμία ομάδα δεν θα δεχτεί να τον πάρει στις τάξεις της. Φαίνεται όμως ότι υπάρχει ενδιαφέρον από μία από τις νέες ομάδες που θα κάνουν του χρόνου την εμφάνισή τους στο πρωτάθλημα, τη Manor GP. Η βρετανική ομάδα βρίσκεται ακόμα σε αναζήτηση των οδηγών της, και ο Piquet είναι ένας από τους υποψήφιους, μαζί με τους Anthony Davidson, Adam Caroll και Christian Klien.

Το αφεντικό της Manor GP, John Booth, μίλησε κολακευτικά για τον Piquet στην εφημερίδα Yorkshire Post αλλά επισήμανε ότι υπάρχουν ακόμα αρκετές ασάφειες σχετικά με αυτόν: «Δεν του έχω μιλήσει ακόμα αλλά είναι ένας πολύ καλός οδηγός. Δεν έχω προσωπικά προβλήματα μαζί του αλλά δεν είναι ξεκάθαρο ποια είναι η κατάστασή του όσον αφορά τους χορηγούς».

Ο Booth μίλησε επίσης και για τους άλλους υποψήφιους: «Ο Adam (Caroll) είναι ένας οδηγός τον οποίο εκτιμάμε πολύ και έχουμε συζητήσει μαζί του. Έχουμε μιλήσει και με τον Christian (Klien) αλλά τίποτα παραπάνω. Είχα μια συνομιλία και με τον Anthony (Davidson), ο οποίος είναι πολύ γρήγορος οδηγός. Είναι εκπληκτικό πόσοι ποιοτικοί οδηγοί υπάρχουν διαθέσιμοι».

Σχετικά με το μέλλον του Piquet έκανε στην Daily Express κάποιες ενδιαφέρουσες επισημάνσεις ο Bernie Ecclestone, ο οποίος πιστεύει ότι κάποια στιγμή θα ξαναδούμε τον Βραζιλιάνο: «Ο Piquet θα βρει θέση. Είναι ένας οδηγός που κάνει ό,τι του πουν και αυτό είναι που θα θέλουν όλα τα αφεντικά των ομάδων. Δεν το κάνουν όλοι οι οδηγοί αυτό».

MSFREE
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Κυρ Οκτ 11, 2009 19:38

Αισιόδοξος ο Wirth όσον αφορά το μονοθέσιο της Manor 7/10/2009 4:51 μμ

Nick Wirth Εικόνα
To πρώτο πλαίσιο του μονοθεσίου της ομάδας της Manor θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου και θα ξεκινήσει τις δοκιμές στην πίστα στις αρχές Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το σχεδιαστή Nick Wirth.

Η ομάδα της Manor (που αναμένεται σύντομα να μετονομαστεί σε Virgin), έχει συνάψει τεχνική συνεργασία με την Wirth Research για τη δημιουργία του μονοθεσίου της και ο ίδιος ο Nick Wirth πιστεύει ότι το μονοθέσιο που έχει σχεδιάσει τα πηγαίνει καλά μέχρι στιγμής.

Ο Βρετανός τεχνικός ανέφερε ότι συναρμολογούνται κομμάτια σε ένα ομοίωμα πλαισίου με το πραγματικό να κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή και να αναμένεται ότι θα είναι έτοιμο σε τέσσερις με πέντε εβδομάδες.

Ο Wirth δήλωσε ευχαριστημένος με την μέχρι στιγμής εξέλιξη των crash test και προέβλεψε ότι το πρώτο τεστ του μονοθεσίου στην πίστα θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Φεβρουαρίου.

Οι αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει του 2010 (απαγόρευση ανεφοδιασμών που συνεπάγεται μεγαλύτερων ρεζερβουάρ καυσίμου, πιο στενά εμπρός ελαστικά, αύξηση του κατώτερου ορίου βάρους) δίνουν ελπίδα στον Wirth, καθώς παρέχουν χώρο για εκπλήξεις κατά τη γνώμη του, ωστόσο αναγνωρίζει ότι η ομάδα θα ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις με αρχικό στόχο της να είναι καλύτερη εκ των καινούργιων.

Ο Wirth επιβεβαίωσε επίσης ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί αεροδυναμική σήραγγα στη δημιουργία του μονοθεσίου, δηλώνοντας ότι η αεροδυναμική μελέτη πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου σε υπολογιστές με CFD (υπολογιστική ρευστοδυναμική), χωρίς να γίνει ούτε ένας έλεγχος σε σήραγγα
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Οκτ 19, 2009 17:30

Η Lloyds θα αγοράσει μετοχές της Manor 18/10/2009 3:36 πμ

Η βρετανική τράπεζα Lloyds εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσει μικρό μέρος των μετοχών της Manor, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στη Formula 1 την επόμενη σεζόν.
Εικόνα
Η Manor, η οποία έχει εξασφαλίσει ήδη την υποστήριξη της Virgin, που επίσης έχει αγοράσει σημαντικό μέρος των μετοχών της ομάδας, ενδέχεται να πουλήσει μερίδιο αξίας 15 εκατομμυρίων βρετανικών στερλινών (16,5 εκατομμύρια ευρώ) στη Lloyds, της οποίας το 43% ανήκει στους βρετανούς φορολογούμενους.

Εάν η συμφωνία προχωρήσει, σύμφωνα με τις πληροφορίες δεν πρόκειται να εμφανιστούν λογότυπα της Lloyds στο μονοθέσιο, ή άλλοι τρόποι εμπορικής εκμετάλλευσης της επένδυσης αυτής. Ο φιλελεύθερος πολιτικός Vince Cable, δήλωσε ότι πολλοί πελάτες της τράπεζας θα βρουν αδικαιολόγητη την επιλογή της Lloyds να μειώσει τις επενδύσεις της σε μικρές επιχειρήσεις για να κυνηγήσει ένα ματαιόδοξο εγχείρημα σαν και αυτό.

Μια πηγή κοντά στη Lloyds, δήλωσε ότι η τράπεζα δε στοχεύει στην προβολή του ονόματός της μέσω αυτής της κίνησης ή για το γκλάμουρ της Formula 1, αλλά ενδιαφέρεται να υποστηρίξει μια δυνατή διοικητική ομάδα ειδικευόμενη σε συγκεκριμένο τομέα μηχανολογίας, που θα δημιουργήσει καινούργιες θέσεις εργασίας.
Φ.Λ.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Οκτ 19, 2009 17:31


Mε την υποστήριξη της κυβέρνησης η Campos
19/10/2009 4:47 μμ

Adrian Campos Εικόνα
H oμάδα της Campos ανακοίνωσε ότι θα χαίρει υποστήριξης από την ισπανική τοπική κυβέρνηση της Murcia.

O διευθυντής της ομώνυμης ισπανικής ομάδας, Adrian Campos, ανακοίνωσε ότι ή τοπική κυβέρνηση της Murcia θα βοηθήσει την καινούργια ομάδα στη δημιουργία ενός καινούργιου κατασκευαστικού εργοστασίου στο Fuente Alamo Technology Park.

Επίσης, εκεί θα κατασκευαστεί και μια καινούργια πίστα, όπου η Campos θα πραγματοποιεί τις αεροδυναμικές δοκιμές της, διαθέτοντας μια ευθεία μήκους τριών χιλιομέτρων.

Η συνεργασία με την κυβέρνηση της Murcia ανακοινώθηκε τη στιγμή που η ιταλική Dallara, που έχει αναλάβει να σχεδιάσει και να κατασκευάσει το μονοθέσιο της Campos, να έχει καθυστερήσει σε μια από τις τελευταίες προθεσμίες προετοιμασίας του μοντέλου του 2010...

Ο Campos παραδέχθηκε επίσης ότι ήρθε σε επικοινωνία με τον Nelsinho Piquet για την πιθανότητα να οδηγήσει ο Βραζιλιάνος για την ισπανική ομάδα την επόμενη σεζόν. Μάλιστα, αποκαλύφθηκε ότι ο πατέρας του 24χρονου οδηγού, Νelson Piquet, του είχε βρει θέση στην ομάδα της Toro Rosso μέσω του τότε συνιδιοκτήτη της ιταλικής ομάδας, Gerhard Berger, ωστόσο ο Nelsinho προτίμησε να παραμείνει στη Renault, καθώς υπήρχε η πιθανότητα ο Alonso να μεταβεί στη Ferrari.

O Campos παραδέχθηκε ότι στην κορυφή των υποψήφιων οδηγών της ομάδας του βρίσκεται ο νυν οδηγός δοκιμών της McLaren, Iσπανός Pedro de la Rosa, αν και τόνισε ότι η σύναψη συμφωνίας με τον συμπατριώτη του είναι δύσκολη.

Ο Campos θέλει η ομάδα του να έχει αποφασίσει το οδηγικό της δίδυμο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου και αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες και με τους Bruno Senna (που έχει επαφές και με τη Manor), Pastor Maldonado, Bertrand Baguette και Ernesto Viso.
Φ.Λ.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Τρί Οκτ 27, 2009 20:48

Κοντά σε συμφωνία με τη Manor o di Grassi 26/10/2009 4:45 μμ

Lucas di Grassi Εικόνα
Ο οδηγός δοκιμών της Renault, Lucas di Grassi βρίσκεται πολύ κοντά στην εξασφάλιση ενός εκ των δυο αγωνιστικών cockpit της ομάδα της Manor η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2010, ωστόσο θέλει να περιμένει μέχρι η Renault βγάλει την τελική της απόφαση όσον αφορά το οδηγικό της δίδυμο για την επόμενη σεζόν.

Ο di Grassi έχει κάνει εκτενείς συνομιλίες με τη Manor, ωστόσο βρίσκεται και στον κατάλογο υποψήφιων οδηγών της Renault και θα κάνει δοκιμές με τη γαλλική ομάδα το Δεκέμβριο στη Jerez.

O 25χρονος Βραζιλιάνος δε θέλησε να αποκαλύψει σε τι στάδιο βρίσκονται οι συνομιλίες του με τη Manor, ωστόσο δήλωσε ότι κατά την άποψή του, η συγκεκριμένη ομάδα διαθέτει το καλύτερο πακέτο από τις καινούργιες, όσον αφορά τους τεχνικούς που έχουν προσχωρήσει σε αυτήν, τον τομέα του μάρκετινγκ και της οικονομικής υποστήριξης που διαθέτει.

Ο di Grassi εκτιμάει ότι έχει 70% πιθανότητες να αγωνίζεται στη Formula 1 το 2010, αν και αν το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί ή μειωθεί θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις που θα λάβουν χώρα τις επόμενες εβδομάδες.

Η Renault έχει εκφράσει την επιθυμία της να πλαισιώσει τον Robert Kubica με έναν έμπειρο οδηγό (κάτι που σημαίνει ότι ο Romain Grosjean μάλλον δε θα διατηρήσει τη θέση του στη γαλλική ομάδα), με τον Timo Glock να βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου των υποψηφίων. Παρεμπιπτόντως, η Toyota θα αποφασίσει αύριο αν ο Glock θα αγωνιστεί στο φινάλε της σεζόν, στο Αμπού Ντάμπι, αφότου ράγισε ένα σπόνδυλο στις κατατακτήριες δοκιμές του Ιαπωνικού Grand Prix.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: Oι τελευταίες ειδήσεις των τριών καινούργιων ομάδων

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Σάβ Οκτ 31, 2009 21:16

Eπίσημο: Ο Bruno Senna στην Campos 31/10/2009 2:34 μμ

Bruno SennaΕικόνα
H Campos επιβεβαίωσε επίσημα ότι ο ένας από τους οδηγούς της για το 2010 θα είναι ο 26χρονος Βραζιλιάνος Bruno Senna, προσθέτοντας στην επίσημη ανακοίνωσή της ότι αποτελεί τιμή για την ίδια να προσφέρει στον ανιψιό του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Ayrton την ευκαιρία να κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1.

O Senna είχε δημοσιοποιήσει ήδη ότι κατάφερε να υπογράψει συμβόλαιο με ομάδα της Formula 1 για την επόμενη σεζόν και μερικές ώρες αργότερα η ισπανική ομάδα επιβεβαίωσε το γεγονός.

Ο γενικός διευθυντής της Campos, Enrique Rodriguez de Castro δήλωσε ότι αποτελεί τιμή για την ισπανική ομάδα που δίνει την ευκαιρία στο όνομα Senna να επιστρέψει στη Formula 1.

O ίδιος ο Senna δήλωσε πανευτυχής που επιτέλους πραγματοποιεί το όνειρο της ζωής του και πλέον είναι καιρός να θέσει καινούργιους, υψηλότερους στόχους, όντας αισιόδοξος ότι η συνεργασία του με την Campos θα είναι επιτυχής εντός και εκτός πίστας.

Ο de Castro προσέθεσε επίσης ότι η ομάδα παρακολουθεί τα βήματα του Senna από το ξεκίνημα του στις μικρότερες κατηγορίες και είδε πόσο γρήγορα έχει αναπτύξει τις ικανότητές του για να γίνει ένας από τους πολλά υποσχόμενους οδηγούς της ανερχόμενης γενιάς. «Είναι εκπληκτικό πόσο γρήγορα εισέρχεται στο σενάριο της Formula 1, έπειτα από μόλις λίγα χρόνια στο μηχανοκίνητο αθλητισμό».

Ο Senna είχε ξεκινήσει από μικρή ηλικία τα καρτ, ωστόσο έπειτα από τον τραγικό θάνατο του θείου του, τα παράτησε έπειτα από παράκληση της οικογένειάς του. Έπειτα από 10 χρόνια όμως, το 2004, ξεκίνησε ξανά την καριέρα του συμμετέχοντας σε αγώνες του Βρετανικού πρωταθλήματος Formula BMW, για να προχωρήσει την επόμενη σεζόν στο Βρετανικό πρωτάθλημα Formula 3, στο οποίο το 2006 κατετάγη 3ος. Το 2007 έκανε τη μετάβαση στο πρωτάθλημα του GP2, στο οποίο ήρθε δεύτερος το 2008. Φέτος, αγωνίστηκε στους τρεις πρώτους αγώνες του Le Mans Series καθώς και στις 24 Ώρες του Le Mans.
Φ.Λ.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004


Επιστροφή στο F 1

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης