[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μάιος 16, 2024 10:49 ]

McLaren GP 2010 NEWS

McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Παρ Ιαν 15, 2010 21:46

Αναδιαρθρώσεις στα γκαράζ της McLaren 12/1/2010 3:24 πμ

Phil Prew, υπεύθυνος μηχανολογίας αγώνων της McLaren πλέονΕικόνα
H ΜcLaren πραγματοποίησε αναδιάρθρωση στις ομάδες μηχανικών που θα φροντίζουν το κάθε ένα από τα δυο μονοθέσια της βρετανικής ομάδας στους αγώνες στην προσπάθεια να εξάγει το μέγιστο από τους οδηγούς της, Lewis Hamilton και Jenson Button, οι οποίοι θα έχουν απολύτως ισότιμη μεταχείριση.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren, Jonathan Neale, με την αφορμή του περιορισμού του αριθμού ανθρώπων (45) που μπορούν να φέρνουν φέτος οι ομάδες στους αγώνες, η ομάδα του Woking αποφάσισε να πραγματοποιήσει σημαντική αναδιάρθρωση στους υπέυθυνους για τα μονοθέσιά της στους αγώνες, καθώς οι προηγούμενοι αρχιμηχανικοί, Phil Prew (Lewis Hamilton) και Mark Slade (Heikki Kovalainen) βρίσκονταν σε αυτές τις θέσεις για περισσότερα από 15 χρόνια, ενώ υπάρχουν πολλοί τεχνικοί πλήρως εκπαιδευμένοι και έτοιμοι να αναλάβουν μεγαλύτερες ευθύνες.

Συνεπώς, ο Phil Prew προάχθηκε στο ρόλο του υπεύθυνου μηχανολογίας αγώνα για αμφότερα τα μονοθέσια. Ο Prew θα ταξιδεύει σε όλους τους αγώνες και θα διαχειρίζεται στο στήσιμο και την εξέλιξη των μονοθεσίων, μαζί με τη συλλογή και την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των δυο ομάδων τεχνικών για κάθε οδηγό.

Ο Lewis Hamilton θα έχει για αρχιμηχανικό πλέον τον Andy Latham με τον Mark Temple να αναλαμβάνει καθήκοντα μηχανικού απόδοσης στο μονοθέσιο του πρωταθλητή του 2008.

Αντίστοιχα, ο Jenson Button θα έχει για αρχιμηχανικό τον έμπειρο Jakob Andreason, o οποίος είχε συνεργαστεί με τον Prew στη φροντίδα του μονοθεσίου του Hamilton τα τελευταία χρόνια. Ο Dave Robson θα είναι ο μηχανικός απόδοσης του πρωταθλητή του 2009, με τον Phil Prew να αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ των ομάδων μηχανικών του κάθε μονοθεσίου.

Δουλειά του Prew θα είναι να διασφαλίζει απόλυτη ισότητα στη διαχείριση των δυο οδηγών καθώς και πλήρη ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των δυο ομάδων μηχανικών για το κάθε μονοθέσιο.

Παράλληλα, αναφέρεται στο βρετανικό Τύπο ότι η McLaren θα παρουσιάσει το καινούργιο της μονοθέσιο, την MP4-25 σε δυο εβδομάδες περίπου (στις 26 Ιανουαρίου;), μερικές ημέρες πριν την έναρξη των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης (1/2) στη Βαλένθια της Ισπανίας. Ο Hamilton δήλωσε ότι οι δυο οδηγοί της McLaren θα έχουν την ευκαιρία να διεξάγουν ισόποσο αριθμό ημερών χειμερινών δοκιμών εξέλιξης πριν την έναρξη της σεζόν.
Φ.Λ.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Παρ Ιαν 15, 2010 22:09

Στις 29 Ιανουαρίου η νέα McLaren
Μία ημέρα μετά τη Ferrari θα δούμε και τη νέα McLaren
Εικόνα
Η Vodafone McLaren Mercedes ανακοίνωσε πως η παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου για το 2010 θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου στη Μεγάλη Βρετανία. Η MP4-25 θα αποκαλυφθεί στους δημοσιογράφους για πρώτη φορά και οι δύο οδηγοί της ομάδας, Lewis Hamilton και Jenson Button, θα αναλάβουν να τραβήξουν το σεντόνι πάνω από το μονοθέσιο.

Μετά από την παρουσίαση, η ομάδα θα μεταβεί στη Βαλένθια, όπου θα ενσωματωθεί με τις υπόλοιπες ομάδες για να ξεκινήσουν τις πρώτες δοκιμές του 2010.

Μέχρι στιγμής μόνο η Red Bull Racing και η Lotus έχουν ανακοινώσει πως δεν θα βρίσκονται στη Βαλένθια την 1η Φεβρουαρίου.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Ιαν 15, 2010 22:25

Η επίσημη παρουσίαση των τριών κεφαλιών της McLaren ;)

Αν και κάθε ομάδα αυτό υπόσχεται, σίγουρα θα υπάρξει εύνοια σε έναν από τους δύο περισσότερο...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Παρ Ιαν 22, 2010 15:10

Στη McLaren ο John Iley 21/1/2010 3:36 μμ

John IleyΕικόνα
Ο πρώην επικεφαλής αεροδυναμιστής της Ferrari, John Iley, o οποίος αποχώρησε από την ιταλική ομάδα τον Ιούλιο, μετέβη στην ίδια θέση, στην ομάδα της McLaren.

Στη Ferrari, o Marco de Luca ανέλαβε επικεφαλής αεροδυναμικής με το Νικόλα Τομπάζη επικεφαλής σχεδιαστή.

Ο 42χρονος Βρετανός John Iley ξεκίνησε την καριέρα του στη Formula 1 ως σχεδιαστής στην ομάδα της Eurobrun το 1990, ωστόσο μετά τη διάλυσή της απομακρύνθηκε από τη Formula 1 (αλλά όχι από το μηχανοκίνητο αθλητισμό) για να επιστρέψει το 1995, ως αεροδυναμιστής με τη Jordan.

Προάχθηκε σε επικεφαλής αεροδυναμικής στη Jordan το 1998 και το 2002 μετέβη στη Renault, για να περάσει το 2004 στ δυναμικό της Ferrari όπου παρέμενε μέχρι το καλοκαίρι.

Ο Iley, ουσιαστικά ανέλαβε την ευθύνη για την υστέρηση της περυσινής Ferrari F60 σε αρνητική άντωση, φεύγοντας από την ομάδα.

Προφανώς, ο Iley δεν έχει ανάμειξη στη δημιουργία της φετινής ΜΡ4-25 της McLaren και οι καρποί της δουλειάς του θα αρχίσουν να φαίνονται σε αρκετούς μήνες.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Τετ Φεβ 03, 2010 23:48

Δεν ανησυχεί ο Μπάτον
Θοδωρής Κατσαρογιάννης | 3/2/2010 8:59:37 μμ
Εικόνα
Ο Τζένσον Μπάτον δεν δίνει μεγάλη βαρύτητα στα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών εξέλιξης, εξηγώντας ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πει κανείς ποια ομάδα θα έχει το πάνω χέρι στην αρχή της νέας σεζόν.

* 3η μέρα δοκιμών στην Βαλένθια

"Ο Λιούις είπε χτες ότι είναι ευχαριστημένος, αλλά όλοι θέλουμε περισσότερα. Πάντα αυτό συμβαίνει, όμως έχουμε μια καλή βάση για να δουλέψουμε" - Τζένσον Μπάτον

Ο βρετανός έκανε ντεμπούτο με την McLaren MP4-25 στην Βαλένθια την 3η και τελευταία μέρα του τεστ και έγραψε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, μένοντας 1,4" πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο.

Αν και παραδέχτηκε ότι η Ferrari δείχνει πολύ δυνατή αυτή τη στιγμή, τόνισε ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μέχρι την πρώτη κούρσα της σεζόν και η ευκαιρία για όλους να βελτιωθούν.

"Νομίζω ότι μπορεί να πει κάποιος ότι η Ferrari είναι γρήγορη, αλλά δεν γνωρίζουμε πόσο γρήγορη", είπε ο Μπάτον.

"Δεν μπορούν να γράφουν τέτοιους χρόνους αν δεν είναι ανταγωνιστικοί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις πόσα καύσιμα κουβαλούν. Πάντως και με πολλά καύσιμα έδειχναν αρκετά καλοί, άρα υποθέτω ότι είναι γρήγοροι.

"Ομως είναι λάθος να σκεφτόμαστε τώρα ποιος είναι γρήγορος και ποιος όχι. Υποθέτω ότι όλοι θα έχουν αναβαθμίσεις ενόψει της πρώτης κούρσας, ενώ είναι δύσκολο να διαβάσεις τους χρόνους με την διαφορά που υπάρχει στα φορτία καυσίμου. Για την ώρα είναι σημαντικό για μας να βάλουμε τις παρωπίδες μας και να δουλέψουμε με το μονοθέσιό μας ώστε να το βελτιώσουμε".

Ο Μπάτον είπε, επίσης, ότι το κύριο μέλημά του στην πρώτη μέρα δοκιμών του με την McLaren, ήταν να προσαρμοστεί μέσα στο μονοθέσιο και όχι να γράψει χρόνους.
Εικόνα
"Κάναμε πολλή χρήσιμη δουλειά σήμερα", πρόσθεσε. "Θα ήταν ωραίο να υπήρχε περισσότερος χρόνος για δουλειά στο set-up, αλλά ο σκοπός αυτού του τεστ ήταν να συνθίσω το περιβάλλον μέσα στο κόκπιτ.

"Το πρωινό ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να αλλάξουμε πολλά μέσα στο μονοθέσιο για να νιώσω εντάξει, κάτι που έγινε. Δεν ήταν όπως πέρυσι με την Brawn, όπου η θέση ήταν λίγο-πολύ η ίδια και όλα δούλευαν με τον ίδιο τρόπο μέσα στο μονοθέσιο".

Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής κατέληξε λέγοντας: "Ο Λιούις (Χάμιλτον) είπε χτες ότι είναι ευχαριστημένος, αλλά όλοι θέλουμε περισσότερα. Πάντα αυτό συμβαίνει, όμως έχουμε μια καλή βάση για να δουλέψουμε".
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Φεβ 12, 2010 10:44

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής δήλωσε πως νιώθει σαν στο σπίτι του στη νέα MP4-25




Η δεύτερη ημέρα δοκιμών ήταν για τον Button η τρίτη του επαφή με τη νέα του ομάδα. Ο Βρετανός σημείωσε τον τρίτο χρόνο της ημέρας με 1:20,618, συμπληρώνοντας 83 γύρους στην πίστα της Jerez.

«Η ημέρα ήταν πολύ καλή. Κάναμε αρκετή δουλειά χθες (Τετάρτη) με γνώμονα το να μπορέσω να νοιώσω 100% άνετα μέσα στο μονοθέσιο. Μπορώ να πω πλέον πως νοιώθω σαν στο σπίτι μου μέσα στο cockpit πλέον. Η χθεσινή ημέρα ήταν πολύ καλή, κάναμε αρκετή δουλειά γύρω από το στήσιμο του μονοθεσίου στο βρεγμένο και προσπαθήσαμε να βρούμε πρόσφυση σε δυο διαφορετικού τύπου ελαστικά. Για μένα η χθεσινή ημέρα ήταν η καλύτερη, διότι μπορέσαμε να βγούμε σε στεγνή πίστα και από την πρώτη στιγμή ένοιωσα καλά με το μονοθέσιο. Δουλέψαμε αρκετά στο να βρούμε την σωστή ισορροπία, επίσης δουλέψαμε με διάφορα εξαρτήματα, ήταν μια θετική ημέρα. Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει. Η βασική δομή του μονοθεσίου είναι καλή νομίζω. Μπαίνοντας στο μονοθέσιο σήμερα το πρωί (Τετάρτη) ήμουν αμέσως χαρούμενος με την αίσθηση. Αλλά υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος προτού το μονοθέσιο είναι ικανό για να πάρει νίκες. Έτσι είναι η κατάσταση για όλους. Αυτές είναι οι δοκιμές. Ένα μονοθέσιο Formula 1 είναι ένα μονοθέσιο Formula 1. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να πάρεις το καλύτερο δυνατό από το μονοθέσιο. Αλλά η αίσθηση που έχω μέσα στο μονοθέσιο δεν είναι τόσο διαφορετική από αυτή που είχα συνηθίσει. Δεν είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία σχεδιασμού. Νοιώθω σαν στο σπίτι μου μέσα στο μονοθέσιο. Δεν οδηγώ το μονοθέσιο εάν δεν νιώθω κομμάτι του. Θέλω να μπορώ να νιώσω ό,τι συμβαίνει στο μονοθέσιο, και αυτό είναι πολύ σημαντικό όταν μπαίνεις σε ένα καινούργιο μονοθέσιο».

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2009 σημείωσε πως η χθεσινή ημέρα δεν ήταν τελείως απροβλημάτιστη, καθώς 5 λεπτά πριν το τέλος της 3ης ημέρας δοκιμών σταμάτησε το μονοθέσιο. Ο Button επισήμανε ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό: «Δεν είναι κάτι σοβαρό. Είχα μια προειδοποίηση από το σύστημα του μονοθεσίου και έτσι σταμάτησα. Αλλά δεν υπάρχει κάποια ζημιά ή κάτι άλλο».
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Σάβ Φεβ 13, 2010 13:55

Hamilton: Πάρα πολλή βροχή
Ο Βρετανός δήλωσε πως του αρέσει η βροχή αλλά σήμερα έβρεξε πραγματικά πολύ
O Lewis Hamilton το φιλοσόφησε λίγο και δήλωσε πως «ήταν μια απο εκείνες τις μέρες». Ο ένας εκ των δύο Βρετανών της McLaren βρέθηκε στην 9η θέση και έκανε μόνο 68 γύρους.
Εικόνα
Ύστερα από μια ώρα που τα μονοθέσια γύριζαν στη στεγνή πίστα της Jerez, η προβλεπόμενη βροχή έπεσε καταρρακτωδώς και δεν σταμάτησε καθ`όλη τη διάρκεια των δοκιμών. Ως αποτέλεσμα, οι οδηγοί πέρασαν αρκετό χρόνο στα γκαράζ των ομάδων τους είτε επειδή ήταν πολύ βρεγμένη η πίστα είτε γιατί υπήρχαν κόκκινες σημαίες.

«Στην πραγματικότητα δεν έχω πάρα πολλά να πω. Είχαμε στεγνή την πίστα το πρωί και αμέσως ένοιωσα πολύ καλά. Δεν ήταν πολύ άσχημα στο βρεγμένο αλλά υπήρχε πάρα πολύ νερό», συμπλήρωσε ο Βρετανός στο Autosport.

Και συνέχισε: «Νοιώθω υπέροχα, έχουμε κάνει αρκετή δουλειά. Λατρεύω το στεγνό φυσικά, όπως όλοι μας πιστεύω. Μου αρέσει να οδηγώ στο βρεγμένο αλλά υπήρχε υπερβολικά πολύ νερό. Θα ήταν καλύτερα εάν υπήρχε λιγότερο. Αλλά νιώθω πολύ θετικά για το μονοθέσιό μου».

Όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα της McLaren, θεωρεί πως είναι πολύ νωρίς ακόμα για συμπεράσματα. «Έχουμε κάνει μόνο ένα τεστ, και υπάρχουν πολλές επιλογές για τα φορτία καυσίμου, για τα οποία ακόμα δεν γνωρίζουμε απολύτως τίποτα. Μερικοί οδηγούν με 30 κιλά ή 10 κιλά, κάποιοι μπορεί να έχουν 150 κιλά. Έτσι είναι αδύνατο να πεις».
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Πέμ Μαρ 11, 2010 22:19

Καμία ανησυχία στην McLaren για την αεροτομή
9/3/2010 4:38:24 μμ
Εικόνα
Η FIA πρόκειται να αποφανθεί επί της νομιμότητας ή μη της πίσω αεροτομής της McLaren MP4-25 την Πέμπτη (11/3) στο Μπαχρέιν, λίγο πριν από την έναρξη του πρώτου GP της σεζόν, αλλά στην βρετανική ομάδα εμφανίζονται σίγουροι ότι το ντιζάιν τους είναι απόλυτα σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Η επιθεώρηση της πίσω πτέρυγας ζητήθηκε από την Red Bull, η οποία υποστηρίζει ότι η αντίπαλός της κατευθύνει τη ροή του αέρα από την εισαγωγή του κινητήρα πάνω από το κόκπιτ και διαμέσου του πτερύγιου καρχαρία του καλύμματος, σε μια οπή της αεροτομής. Το αποτέλεσμα είναι η πτέρυγα να "στολάρει" στις υψηλές ταχύτητες, κερδίζοντας μέχρι και 6 χλμ/ω επιπλέον τελική στις ευθείες.

Η Red Bull θεωρεί την όλη διαδικασία αντίθετη με τους κανονισμούς, ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Κρίστιαν Χόρνερ, ανάλογα παράπονα έχει και η Ferrari.

Ωστόσο ο διαχειριστικός διευθυντής της McLaren, Τζόναθαν Νιλ, υποστηρίζει ότι η σχεδίαση της αεροτομής έχει ήδη πάρει το πράσινο φως από τον τεχνικό έφορο της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ, και δεν περιμένει να αλλάξει κάτι στο Μπαχρέιν.

"Ο Τσάρλι θα συνεχίσει να επιβεβαιώνει ότι είναι εντάξει. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ότι το μονοθέσιο είναι νόμιμο", τόνισε ο Νιλ, προσθέτοντας, ωστόσο, πως η ομάδα του έχει έτοιμο ένα εναλλακτικό σχέδιο, σε περίπτωση που τελικά προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Στο μεταξύ, το Auto Motor und Sport ανακάλυψε άλλη μία καινοτομία της MP4-25. Πρόκεται για μια μικρή εισαγωγή αέρα στα αριστερά του κεντρικού αεραγωγού στο πάνω μέρος του μονοθεσίου. Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, ο οδηγός έχει την ευχέρεια να τη λειτουργήσει μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο ύψους του αριστερού του γόνατου, διοχετεύοντας έτσι περισσότερο αέρα στο πίσω μέρος.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Πέμ Μαρ 11, 2010 22:20

Καμία ανησυχία στην McLaren για την αεροτομή
9/3/2010 4:38:24 μμ
Εικόνα
Η FIA πρόκειται να αποφανθεί επί της νομιμότητας ή μη της πίσω αεροτομής της McLaren MP4-25 την Πέμπτη (11/3) στο Μπαχρέιν, λίγο πριν από την έναρξη του πρώτου GP της σεζόν, αλλά στην βρετανική ομάδα εμφανίζονται σίγουροι ότι το ντιζάιν τους είναι απόλυτα σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Η επιθεώρηση της πίσω πτέρυγας ζητήθηκε από την Red Bull, η οποία υποστηρίζει ότι η αντίπαλός της κατευθύνει τη ροή του αέρα από την εισαγωγή του κινητήρα πάνω από το κόκπιτ και διαμέσου του πτερύγιου καρχαρία του καλύμματος, σε μια οπή της αεροτομής. Το αποτέλεσμα είναι η πτέρυγα να "στολάρει" στις υψηλές ταχύτητες, κερδίζοντας μέχρι και 6 χλμ/ω επιπλέον τελική στις ευθείες.

Η Red Bull θεωρεί την όλη διαδικασία αντίθετη με τους κανονισμούς, ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της, Κρίστιαν Χόρνερ, ανάλογα παράπονα έχει και η Ferrari.

Ωστόσο ο διαχειριστικός διευθυντής της McLaren, Τζόναθαν Νιλ, υποστηρίζει ότι η σχεδίαση της αεροτομής έχει ήδη πάρει το πράσινο φως από τον τεχνικό έφορο της FIA, Τσάρλι Γουίτινγκ, και δεν περιμένει να αλλάξει κάτι στο Μπαχρέιν.

"Ο Τσάρλι θα συνεχίσει να επιβεβαιώνει ότι είναι εντάξει. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι ότι το μονοθέσιο είναι νόμιμο", τόνισε ο Νιλ, προσθέτοντας, ωστόσο, πως η ομάδα του έχει έτοιμο ένα εναλλακτικό σχέδιο, σε περίπτωση που τελικά προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Στο μεταξύ, το Auto Motor und Sport ανακάλυψε άλλη μία καινοτομία της MP4-25. Πρόκεται για μια μικρή εισαγωγή αέρα στα αριστερά του κεντρικού αεραγωγού στο πάνω μέρος του μονοθεσίου. Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, ο οδηγός έχει την ευχέρεια να τη λειτουργήσει μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο ύψους του αριστερού του γόνατου, διοχετεύοντας έτσι περισσότερο αέρα στο πίσω μέρος.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Σάβ Μαρ 13, 2010 22:51

McLaren: Πρόβλημα στο μεσαίο κομμάτι
Εικόνα
Οι οδηγοί της McLaren δεν πήραν αυτό που ήθελαν στο Μπαχρέιν
Οι Lewis Hamilton και Jenson Button περίμεναν περισσότερα στις κατατακτήριες του Σαββάτου, αλλά αντιμετώπισαν πρόβλημα με το μονοθέσιό τους, ιδιαίτερα στο μεσαίο κομμάτι της πίστας. Οι ανωμαλίες στο έδαφος και η έλλειψη κάθετης δύναμης στο συγκεκριμένο τμήμα δεν επέτρεψε στους δύο Βρετανούς να οδηγήσουν στο όριο την MP4-25 με αποτέλεσμα ο Hamilton να μείνει στην 4η θέση και ο Button στην 8η θέση.

Lewis Hamilton – 4ος: Ξαφνιάστηκα με το απογευματινό αποτέλεσμα: παρότι δεν είχαμε το ρυθμό των ταχύτερων μονοθεσίων, δεν περίμενα να είμαι 4ος. Αλλά είναι καλό σημείο εκκίνησης και αύριο ελπίζω να διατηρήσω αυτή τη θέση ή να κερδίσω κάτι περισσότερο. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να κερδίσουμε – αλλά θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Δυσκολευτήκαμε στο μεσαίο τμήμα – μας λείπει κάθετη δύναμη – αλλά γνωρίζω πως τα παιδιά στο εργοστάσιο πιέζουν σκληρά. Η θέση μας είναι πολύ καλύτερη από ό,τι ήταν πέρυσι. Αύριο, η διαχείριση των ελαστικών θα κρύβει παγίδες. Δεν νομίζω ότι πολλοί καταλαβαίνουν πόσο δύσκολο είναι να διαφυλάξεις τα ελαστικά σου σε τέτοιες συνθήκες – η φθορά τους είναι απίστευτα γρήγορη. Θα πάρουμε τα πράγματα βήμα-βήμα στον αγώνα.

Jenson Button – 8ος:
Δυσκολεύτηκα με το μπλοκάρισμα του μπροστινού – αλλά βελτιώσαμε την κατάσταση στη διάρκεια των περιόδων. Ήμουν πιο ικανοποιημένος με το μονοθέσιο στην αρχή των κατατακτηρίων όμως στο Q3 κάτι δεν πήγε καλά. Οι μηχανικοί κοιτάζουν τα δεδομένα για να δουν τι συνέβη. Ξαφνιαστήκαμε με το ρυθμό των κορυφαίων μονοθεσίων. Σήμερα, είδαμε κάποια μονοθέσια να πηγαίνουν γρήγορα για περισσότερο από έναν γύρους. Αύριο ίσως να έχουμε διαφορετική εικόνα διότι τα μονοθέσια δουλεύουν διαφορετικά με βαρύ φορτίο καυσίμου. Πέρα από αυτό, η στρατηγική δεν καθορίζεται από το Σάββατο πλέον – πρέπει να δούμε τι μπορούν να κάνουν οι υπόλοιποι στον αγώνα.

Martin Whitmarsh: Είχαμε μερικά προβλήματα πρόσφυσης και οδηγησιμότητας στις κατατακτήριες – ιδιαίτερα στο μεσαίο κομμάτι με τις ανωμαλίες. Αυτό ήταν όλο το θέμα, οι δύο οδηγοί μας έκαναν φανταστική δουλειά -και το αποτέλεσμα ήταν ο Lewis αύριο να ξεκινήσει από τη δεύτερη σειρά και ο Jenson από την 4η σειρά. Θα είναι ζεστή και κουραστική Κυριακή για όλους τους οδηγούς, αλλά ο Jenson και ο Lewis έχουν καλή φυσική κατάσταση και η αποφασιστικότητά τους θα τους ωφελήσει στους 49 γύρους.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Κυρ Μαρ 14, 2010 19:47

McLaren: Ξεκίνημα με βάθρο
14 Μαρτίου 2010
Η βρετανική ομάδα κατάφερε να ανέβει στο πρώτο βάθρο της χρονιάς με τον Lewis Hamilton
Εικόνα
Καλό ξεκίνημα για την βρετανική ομάδα, καθώς ο Lewis Hamilton ανέβηκε στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου, με τον πρωταθλητή του 2009 να περιορίζεται στην 7η θέση. Έτσι λοιπόν την παρτίδα για τους Βρετανούς την έσωσε ο Hamilton, καθώς ο Button κόλλησε στην κίνηση πίσω από τη Red Bull του Mark Webber και τις Mercedes GP.

Lewis Hamilton (3ος): Η τρίτη θέση είναι πολύ καλό αποτέλεσμα για μας σήμερα. Νιώθω πως έχουμε κάνει καλή δουλειά, η αξιοπιστία μας είναι πολύ καλή και ο ρυθμός μας επίσης. Αλλά χρειαζόμαστε ακόμα δουλειά για να μειώσουμε τη διαφορά από τους πρωτοπόρους. Μετά το μπλοκάρισμα των τροχών στην εκκίνηση του αγώνα, δεν είχα πολλές ελπίδες καθώς με προσπέρασε ο Nico (Rosberg). Μετά από αυτό πέρασα όλο το πρώτο stint πίσω του, αλλά δεν μπορούσα να τον πλησιάσω αρκετά. Μετά το pit stop οι μηχανικοί με έβγαλαν μπροστά από τον Nico, και τους ευχαριστώ για την καταπληκτική δουλειά που έκαναν. Έτσι είχα μπροστά μου άδεια πίστα και μπόρεσα να πλησιάσω λίγο τον Felipe (Massa). Εάν δεν είχα κολλήσει πίσω από τον Nico, νομίζω πως θα μπορούσα να κυνηγήσω τον Felipe για τη 2η θέση. Είχα μερικούς κραδασμούς προς το τέλος του αγώνα αλλά νομίζω πως ήταν αποτέλεσμα ενός μπλοκαρίσματος των τροχών. Όταν πιέζεις για να κλείσεις την διαφορά και μπλοκάρεις τους τροχούς, τότε δημιουργούνται κραδασμοί στο μονοθέσιο, οι οποίοι διαρκούν μερικούς γύρους. Αλλά δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα. Θα είναι δύσκολο για εμάς να κλείσουμε την διαφορά άμεσα, αλλά θα επιστρέψουμε στο εργοστάσιο και θα πέσουμε με τα μούτρα στη δουλειά. Γνωρίζω πως όλοι δουλεύουν στο μέγιστο αλλά χρειαζόμαστε μερικές αναβαθμίσεις και πρέπει να φέρουμε όσες περισσότερες μπορούμε.

Jenson Button (7ος): Στην έναρξη του αγώνα δεν γνώριζα τι επρόκειτο να συμβεί με τα ελαστικά μου και έτσι δεν πίεζα πολύ. Είναι λίγο απογοητευτικό που έκανα το pit stop μου σε εκείνο το σημείο, γιατι θα μπορούσα να πιέσω λίγο παραπάνω ώστε να είμαι πιο γρήγορος, καθώς στους τελευταίους 5 γύρους του stint μπορούσα να πιέσω τον Mark (Webber) και τον Michael (Schumacher). Στο pit stop προσπέρασα τον Mark, το οποίο ήταν καταπληκτικό. Ήταν πραγματικά ένα πολύ καλό pit stop από τους μηχανικούς μου, αλλά και για τον Lewis επίσης, διότι και οι δύο καταφέραμε να προσπεράσουμε μετά από αυτό. Έλεγχα τον ρυθμό μου και πρόσεχα τα ελαστικά μου. Στους 20 τελευταίους γύρους έφτασα τον Michael αλλά δεν είχα την απαραίτητη ταχύτητα στο μεσαίο κομμάτι ώστε να μείνω κοντά του μέχρι το τελευταίο κομμάτι και να τον προσπεράσω. Ήταν απογοητευτικό. Αλλά παρόλα αυτά ήταν διασκεδαστικό. Γενικά νομίζω πως το μονοθέσιο μας είναι αρκετά φιλικό με τα ελαστικά, αλλά πάντα υπάρχει δυνατότητα για περεταίρω βελτίωση και νομίζω πως όλοι στην ομάδα θέλουν παραπάνω ταχύτητα και κάθετη δύναμη.

Martin Whitmarsh: Ο Lewis και ο Jenson έκαναν πολύ καλό αγώνα σήμερα στο Μπαχρέιν. Μετά την απογοήτευση στις κατατακτήριες χθες, ο ρυθμός που είχαμε στον αγώνα είναι αρκετά ενθαρρυντικός. Κυρίως στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Lewis ήταν ο ταχύτερος στην πίστα. Παρόλα αυτά, όπως και ο Jenson ο οποίος κόλλησε στη κίνηση, ο Lewis καθυστέρησε πίσω από τον Nico (Rosberg) στους πρώτους γύρους. Με αποτέλεσμα κανείς από τους δύο πιλότους μας να μην έχει τη δυνατότητα να δείξει τον πραγματικό ρυθμό του μονοθεσίου μας μετά το pit stop. Είμαι ευχαριστημένος που και οι δύο πιλότοι μας είχαν καλά pit stop, με τον Lewis να βγαίνει μπροστά από τον Nico και τον Jenson μπροστά από τον Mark. Έτσι λοιπόν θέλω να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να πω πως πράξαμε πολύ σωστά καλώντας και τους δύο να μπουν στα pit την ίδια στιγμή. Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από τους 21 βαθμούς που μαζέψαμε για το πρωτάθλημα σήμερα και θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το μονοθέσιο μας.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Τετ Μαρ 24, 2010 22:08

Button: Ακούστε τους οδηγούς

Εικόνα

Ο Βρετανός ζητά από τη FIA να συμβουλευτεί τους πιλότους για να βελτιωθεί το σπορ
Πολλά ακούγονται σχετικά με την ανάγκη αλλαγής των κανονισμών ώστε να βελτιωθεί το θέαμα. Βέβαια, αρκετοί οδηγοί έχουν αλλάξει τακτική και μετά τη βιαστική ίσως κριτική αμέσως μετά το φινάλε του… βαρετού Grand Prix του Μπαχρέιν, συνιστούν πλέον υπομονή. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jenson Button, που μάλιστα προτείνει στην παγκόσμια ομοσπονδία να δώσει περισσότερη βάση στα λεγόμενα των οδηγών.

«Οι οδηγοί έχουν σαφή άποψη για το τι κάνει το μονοθέσιο στην πίστα και με ποιους τρόπους μπορεί αυτό να βελτιωθεί. Ξέρουμε τι χρειάζεται για να γίνουν περισσότερες προσπεράσεις και νομίζω ότι το πρόβλημα φέτος είναι η απώλεια μηχανικής πρόσφυσης λόγω του στενότερου εμπρός ελαστικού. Παράλληλα, έχουμε περισσότερη κάθετη δύναμη από πέρυσι. Όταν λοιπόν βρίσκεσαι κοντά σε ένα προπορευόμενο μονοθέσιο, χάνεις αυτή την κάθετη δύναμη ενώ δεν έχεις και τη μηχανική πρόσφυση που απαιτείται για να ακολουθήσεις το άλλο μονοθέσιο. Στο Μπαχρέιν αυτό ήταν μεγάλο πρόβλημα και παρότι ελπίζω τα πράγματα να είναι διαφορετικά εδώ, δεν περιμένω να συμβεί αυτό», δήλωσε στο PlanetF1 ο Βρετανός.

Πάντως, όπως νωρίτερα και ο Fernando Alonso, o οδηγός της McLaren συνέστησε υπομονή πριν η FIA προβεί σε βιαστικές αλλαγές.

«Ας μην παρασυρόμαστε. Αν όμως και οι επόμενοι δύο αγώνες δεν είναι συναρπαστικοί, θα πρέπει να εξετάσουμε τις επιλογές μας, να αναζητήσουμε ιδέες και εύχομαι να ακούσουν και εμάς τους οδηγούς ώστε να βελτιωθεί το σπορ», τόνισε ο Button
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Σάβ Μαρ 27, 2010 14:05

McLaren: Έκπληξη η 11η θέση του Hamilton
Ο Jenson Button έσωσε την παρτίδα για τη βρετανική ομάδα
Εικόνα
Η έκπληξη του 3ημέρου ήρθε από την ομάδα της McLaren και ήταν αρνητική, με την 11η θέση του Hamilton ο οποίος δεν μπόρεσε να κάνει το μονοθέσιό του να λειτουργήσει σωστά. Ο Jenson Button βρέθηκε στην 4η θέση κάτι που έφερε χαμόγελα στην ομάδα μετά την άσχημη εμφάνιση του teammate του.

Jenson Button (4ος): Μετά την πολύ καλή απόδοσή μας χθες, σήμερα το πρωί το μονοθέσιο δεν λειτούργησε όσο καλά αναμενόταν. Είχαμε έλλειψη πρόσφυσης και φαίνεται πως τα μονοθέσια που είναι μπροστά μας είχαν περισσότερη κάθετη δύναμη. Παρόλα αυτά οι κατατακτήριες πήγαν καλά, είμαι ευχαριστημένος από το μονοθέσιο σε κάθε γύρο εκτός από τον τελευταίο στο Q3. Δεν ξέρω τη συνέβη, ίσως αυξήθηκε ο άνεμος, αλλά δεν ένοιωθα πως το μονοθέσιο λειτουργούσε τόσο καλά όσο τις δύο προηγούμενες περιόδους. Δεν είχα την ισορροπία με πριν, το μονοθέσιο ήταν πολύ υποστροφικό, αλλά μου κόστισε μόνο ένα δέκατο ή δύο. Έτσι ο ταχύτερος γύρος πιθανόν να ήταν στο 1:24,4 ο οποίος θα ήταν μισό δευτερόλεπτο από τους πρωτοπόρους. Δεν βρισκόμαστε στο επίπεδό τους ακόμα αλλά είμαστε βελτιωμένοι διότι είμαστε πολύ πιο κοντά απ΄ ό,τι στο Μπαχρέιν. Είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση της ομάδας, έχουμε πάρει τα μέγιστα από το πακέτο που έχουμε.

Lewis Hamilton (11ος): Η σημερινή ημέρα ήταν μια έκπληξη για μένα, δεν το περίμενα να μείνω εκτός στο Q2. Νιώθω πως πήρα τα μέγιστα από το μονοθέσιο αλλά δεν μπορούσα να βρω πρόσφυση από τα ελαστικά. Στην πρώτη μου προσπάθεια στο Q2, με καθυστέρησε η κίνηση, έτσι δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω ένα γρήγορο γύρο. Μπήκα στα pit νωρίς, μετά είχα ένα καθαρό γύρο αλλά ακόμα δυσκολευόμουν να κάνω καλό χρόνο στο τελευταίο κομμάτι ακόμα και με τα καινούρια λάστιχα. Δεν ξέρω για ποιο λόγο συνέβη αυτό.

Martin Whitmarsh, επικεφαλής της ομάδας: Ο Jenson ήταν πολύ καλός στις κατατακτήριες σήμερα και η θέση στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης είναι καλό αποτέλεσμα. Με καλό ρυθμό στον αγώνα έχουμε πολύ μεγάλες πιθανότητες να πάρουμε αρκετούς βαθμούς. Ο Lewis έκανε έναν καλό γύρο στο Q1 αλλά ποτέ δεν ένιωσε άνετα με το μονοθέσιό του στο Q2 και απέτυχε για λίγο να μπει στο Q3. Αυτό ήταν έκπληξη για όλους μας, συμπεριλαμβανομένου και του Lewis, αλλά επειδή ξέρουμε πόσο ανταγωνιστικός είναι δεν έχουμε κανένα λόγο να μην περιμένουμε έναν καλό αγώνα αύριο.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Απρ 05, 2010 22:56

McLaren: Ικανοποίηση
Η βρετανική ομάδα είναι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα καθώς εκκίνησε από πολύ πίσω στο grid
Εικόνα
Με πολύ καλή στρατηγική αλλά και πολύ καλή οδήγηση και από τους δύο οδηγούς της, η ομάδα της McLaren κατάφερε να σκαρφαλώσει στο grid από τις πίσω θέσεις στη βαθμολογούμενη 10άδα. Η πολύ επιθετική οδήγηση του Hamilton στο πρώτο μέρος του αγώνα επέφερε καρπούς για τον Βρετανό, καθώς τερμάτισε στην 6η θέση. Αλλά και η εκ διαμέτρου αντίθετη οδήγηση του Button απέφερε βαθμούς για την ομάδα και τον ίδιο, καθώς διατήρησε τα ελαστικά του αρκετά καλά μέχρι το τέλος του αγώνα και τερμάτισε στην 8η θέση.

Lewis Hamilton (6ος): Είχα μια πολύ καλή εκκίνηση, πήρα την εσωτερική και πέρασα αρκετά μονοθέσια στην πρώτη στροφή. Κατάφερα να κάνω αρκετό μεγάλο διάστημα του αγώνα με το πρώτο μου σετ ελαστικών και παραλίγο να προσπεράσω τον Sebastian μετά το pitstop του. Μετά το δικό μου pitstop έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα για να περάσω τον Adrian, αλλά είναι πολύ έξυπνος καθώς είχε καλές εξόδους και ήταν πολύ γρήγορος στις ευθείες. Έκανε έναν καταπληκτικό αγώνα χωρίς κανένα λάθος πραγματικά. Από την 20ή θέση του grid νομίζω πως η 6η είναι ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα. Σήμερα κατάλαβα πως είμαστε αρκετά γρήγοροι ώστε να ανταγωνιστούμε τους πρωτοπόρους, αν είχαμε εκκινήσει από καλύτερη θέση θα είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε καλύτερο αποτέλεσμα. Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον αγώνα μου, δεν μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω για να είμαι ειλικρινής. Η ομάδα το άξιζε αυτό, και πλέον είμαστε πιο κοντά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Έτσι προσβλέπουμε στον επόμενο αγώνα με περισσότερη αισιοδοξία.

Jenson Button (8ος): Το πρώτο μου stint ήταν πολύ δύσκολο. Βρέθηκα στην εξωτερική στην πρώτη στροφή και όπως φάνηκε δεν ήταν η σωστή θέση, με αποτέλεσμα να πέσω πίσω και να κολλήσω πίσω από τον Fernando, τον οποίο απλώς δεν μπορούσα να προσπεράσω. Τα μαλακά ελαστικά ήταν αρκετά δύσκολα στους πρώτους γύρους, καθώς δεν είχα καθόλου πρόσφυση στο πίσω μέρος στις γρήγορες στροφές. Δεν μπορούσα να προσπεράσω και έχασα αρκετό χρόνο, έτσι πήρα το ρίσκο και μπήκα νωρίς στα pit. Όταν βγήκα, βρέθηκα στις πίσω θέσεις αλλά με καθαρή πίστα μπροστά μου, κατάφερα να ανακτήσω αρκετό έδαφος αλλά είχα μείνει αρκετή ώρα με τα σκληρά ελαστικά με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κρατήσω τα μονοθέσια που ήταν ταχύτερα από εμένα. Ο Felipe τελικά με προσπέρασε και ο Fernando προσπάθησε να με προσπεράσει 1-2 φορές, και την τελευταία φορά φρενάρισε αρκετά αργά για τη στροφή 1 αλλά κατάφερα να τον προσπεράσω ξανά στην έξοδο, και τότε ξαφνικά η μηχανή του παρέδωσε πνεύμα. Δεν ξέρω τι του συνέβη αλλά είχαμε μια καλή μάχη, δεν μπορούσα να φανταστώ πως η μάχη για την 8η θέση θα ήταν τόσο δύσκολη, παρόλα αυτά κατάφερα να πάρω κάποιους βαθμούς ξανά.

Martin Whitmarsh, Επικεφαλής ομάδας:
Σε σχέση με τις θέσεις εκκίνησής τους, είδαμε διαφορετική αλλά το ίδιο εντυπωσιακή οδήγηση από τον Lewis και τον Jenson. Ο Lewis έκανε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα με τα σκληρά ελαστικά, και έκανε μεγάλη πρόοδο όσον αφορά την πρώτη φάση του αγώνα χάρη στα εκπληκτικά προσπεράσματα που έκανε. Ο Jenson είχε αντίθετη στρατηγική και εκίνησε με τα μαλακά ελαστικά, κάνοντας το πρώτο του pitstop νωρίς. Στη συνέχεια κατάφερε να διατηρήσει πολύ καλά τα σκληρά ελαστικά του και μπόρεσε να υπερασπιστεί τη θέση του από μονοθέσια που είχαν αρκετά πιο φρέσκα ελαστικά σε σχέση με τα δικά του. Από την πλευρά μας θα θέλαμε να βρέξει αλλά το ότι καταφέραμε να πάρουμε αυτούς τους 12 βαθμούς στον στεγνό αυτό αγώνα ήταν αποτέλεσμα τις αποφασιστικότητας τόσο του Lewis όσο και του Jenson. Η ομάδα επίσης έκανε φανταστική δουλειά στο pitstop του Hamilton με ένα χρόνο αστραπή στα 3.4 δευτερόλεπτα. Δράττομαι της ευκαιρίας να πω ένα μπράβο στον Pete Vale (αρχιμηχανικός) και στον Paul James (μηχανικός του Hamilton), αλλά και σε όλους τους ανθρώπους για την εξαιρετική δουλειά που κάνανε κάτω από τόσο μεγάλη πίεση. Οδεύοντας προς την Κίνα υπάρχουν αρκετά θετικά πράγματα για να ασχοληθούμε. Είμαστε στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και ο ρυθμός μας ήταν πολύ ανταγωνιστικός όλο το 3ήμερο εδώ στη Μαλαισία, έτσι λοιπόν ελπίζουμε να έχουμε εξίσου καλές εμφανίσεις και στη Σαγκάη.
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Re: McLaren GP 2010 NEWS

Δημοσίευσηαπό stelios.mazda3club την Δευτ Απρ 12, 2010 03:25

Μπάτον: "Εκπληξη η κλειστή μάχη"

Εικόνα

Ο Τζένσον Μπάτον δεν περίμενε οι οδηγοί που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του πρωταθλήματος, να είναι τόσο κοντά μεταξύ τους, γεγονός που απέδωσε εν μέρει στο νέο σύστημα βαθμολόγησης.

Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 35 βαθμούς, ισόβαθμος με τον Νίκο Ρόσμπεργκ. Δύο βαθμούς μπροστά τους είναι οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, ενώ ο Φελίπε Μάσα απέχει επιπλέον δύο πόντους στην πρώτη θέση.

"Ολοι είναι πολύ κοντά μεταξύ τους στην κορυφή, κάτι που προκαλεί έκπληξη κατά κάποιον τρόπο", σημείωσε ο Μπάτον.

"Το νέο σύστημα επιβραβεύει περισσότερους τους πιο γρήγορους οδηγούς, παρά εκείνους που είναι απλά πιο σταθεροί. Αλλά έχουμε δει στους τρεις πρώτους αγώνες ότι η αξιοπιστία εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο.

"Και μου είπαν ότι αν είχαμε το προηγούμενο σύστημα, η κατάταξη του πρωταθλήματος δεν θα άλλαζε, κάτι που είναι ενδιαφέρον. Θεωρώ ότι θα πρέπει να περιμένουμε μερικούς αγώνες ακόμα για να καταλάβουμε πλήρως τις ιδιαιτερότητες του συστήματος βαθμολόγησης, αλλά πιστεύω ότι οι σταθεροί τερματισμοί θα παραμείνουν εξίσου σημαντικοί".
mazda3 Hatchback Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stelios.mazda3club    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3807
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: mazda 3 2004

Επόμενο

Επιστροφή στο F 1

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης