[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ Απρ 29, 2024 07:42 ]

Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Δεκ 11, 2010 11:52

Εικόνα

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τους νέους κανονισμούς σύμφωνα με τους οποίους οι V8 κινητήρες 2.4 λίτρων που υπάρχουν τώρα στην Formula 1 θα αντικατασταθούν από 4κύλινδρους 1,6 λίτρων από το 2013. Αυτό είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιων συζητήσεων γύρω από το θέμα.

Οι νέοι κινητήρες θα είναι πιο φιλικοί προς το περιβάλλον, αφού θα η κατανάλωση καυσίμου θα μειωθεί κατά 35%, τη στιγμή που θα έχουν το ίδιο επίπεδο απόδοσης με τους σημερινούς. Επίσης, τα ενεργειακά συστήματα ανάκτησης ενέργειας είναι πιθανόν να αξιοποιηθούν περισσότερο.
Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε την εισαγωγή ενός νέου κινητήρα από το 2013, υπογραμμίζοντας την δέσμευση της FIA για τη βελτίωση και την αντιμετώπιση των αναγκών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από διάλογο με τους κατασκευαστές κινητήρων και των εμπειρογνωμόνων σε αυτόν τον τομέα, οι νέες μονάδες θα έχουν 4 κυλίνδρους, θα είναι 1,6 λίτρων με υψηλή πίεση ψεκασμού βενζίνης έως και 500 bar, δήλωσε η FIA.
Ο περιοριστής στροφών, ο γνωστός μας κόφτης, από τις 18.000 σ.α.λ, θα πέσει στις 12.000 σ.α.λ.

Κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για το 2013 είναι το γεγονός ότι θα μειωθεί ο αριθμός των διαθέσιμων κινητήρων για κάθε οδηγό. Επί του παρόντος, κάθε οδηγός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει 8 κινητήρες σε μία σεζόν χωρίς να λάβει κάποια ποινή. Από το 2013 κάθε οδηγός θα έχει μόλις 5 κινητήρες στην διάθεσή του, και από το 2014 μόνο 4!

[Πηγή: formula 1]

υπηρχε ηδη η φημη,τωρα ομως πια επισημο...ολοι :turbo: :turbo: :turbo: :turbo:
αν προσεξετε τα τεχνικα στοιχεια των κινητηρων η τεχνολογια ειναι κορυφαια και δειχνει τον δρομο στο μελλον!με κινητηρες υπερτροφοδοτουμενους ολα ειναι πιθανα!!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Σάβ Δεκ 11, 2010 12:18









Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό stratos-m2 την Σάβ Δεκ 11, 2010 15:53

Δημήτρη , νομίζω ότι , με όριο στροφών τις 12000 (από 18000 και παλιότερα πιο ψηλα :roll: ) θα μας λείψουν λίγο αυτοί οι ήχοι:

http://www.youtube.com/watch?v=c-rNiswU ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=zzgN5tr3 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=aBXUOomynxw

εδώ και ακόμα παλιότεροι:
;)
http://www.youtube.com/watch?v=QW-aQqDZ ... re=related
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι...
...όχι ένας προορισμός...
Άβαταρ μέλους
stratos-m2    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2103
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 25, 2010 11:46
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda2 5HB 1.3L (86PS) Exclusive SAP DSC

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Δευτ Απρ 29, 2013 17:25

οι υπερτροφοδοτουμενοι κινητηρες ειναι πλεον γεγονος στην F1 και μαλιστα ο φιλος μας και μελος μας Λουκας Μπαφατακης(mechule.blogspot),εχει πολυ ενδιαφεροντα πραγματα να μας πει με το αρθρο του στο HighOctane

f1turbo2014_Top.jpg


Από την στήλη έχουμε πολλάκις αναφερθεί στην στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας στην υπερπλήρωση με εν παραλλήλω μείωση της χωρητικότητας στους κινητήρες βενζίνης και τους λόγους για τους οποίους έχει συντελεστεί αυτή.

Η αλλαγή φιλοσοφίας είναι τέτοια που πλέον οι κινητήρες φυσικής αναπνοής όλο και μειώνονται, βρίσκοντας εφαρμογή μόνο σε supercars, σε συνδυασμό με υψηλότατες χωρητικότητες βεβαίως, ή σε low end οχήματα που η ύπαρξη turbo δεν μπορεί να δικαιολογηθεί επαρκώς οικονομοτεχνικά. Ωστόσο περιέργως, οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες κατασκευαστές θα λέγαμε πως σχετικά ανθίστανται ακόμα σε αυτήν την αλλαγή, κάτι που όμως λογικά θα υιοθετήσουν και αυτοί λογικά, προϊόντος του χρόνου.

Από αυτήν την σχεδόν καθολική αλλαγή νοοτροπίας δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Ήδη στο WRC οι κινητήρες είναι υπερπληρωμένοι 1.6lt, κάτι που αναμένεται να συμβεί και στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που δεν είναι άλλη από την F1 από το 2014. Η F1 είχε και στο παρελθόν κινητήρες υπερπληρωμένους, όμως τότε το κίνητρο χρήσης τους ήταν η τρομερή απόδοση που παρείχαν, χωρίς να ενδιαφέρει τους μηχανικούς ο βαθμός απόδοσης, που οπωσδήποτε υπέφερε (υπερβολικά πλούσια μείγματα, κατά καιρούς χρήση anti lag systems) με τα τεχνικά μέσα που υπήρχαν τότε.

Η χρήση των αρχικών turbo στην F1 τελικά σταμάτησε το 1989 αφού πρώτα είχε προλειανθεί το έδαφος από την FIA μέσω των υπερβολικών περιορισμών που είχαν πλέον επιβληθεί στις μέγιστες πιέσεις υπερπληρώσεως των κινητήρων της εποχής, αλλά και στον πλούτο των μειγμάτων, πρακτικά κάνοντας με αυτόν τον τρόπο ευχερέστερη επιλογή τους κινητήρες φυσικής αναπνοής.

Όμως ήρθε η ώρα να επιστρέψουν....

Ψηλαφίζοντας τους νέους κινητήρες
Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές είναι να μειωθεί η κατανάλωση των μονοθεσίων περίπου 40%, χωρίς να μειωθεί η μέγιστη συγκέντρωση ισχύος που πλέον είναι περίπου στους 750-760 ps.

Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί εδώ πως η μέγιστη ισχύς που αναμένεται να αποδίδουν οι νέοι κινητήρες από του χρόνου, θα είναι με την συνδρομή ηλεκτρικής προωθήσεως με μια αναλογία 600ps από τον θερμικό και 160ps από τον ηλεκτρικό. Πριν αναλυθεί η ροή ισχύος μεταξύ των κινητήρων, ας εξετάσουμε τον θερμικό κινητήρα πρώτα.

Πρόκειται για έναν 6κύλινδρο με περιεχόμενη γωνία (η γωνία μεταξύ των κυλίνδρων είναι θέμα κατασκευαστή), με χωρητικότητα 1.6lt, άμεσου ψεκασμού με μονοβάθμια υπερπλήρωση. Η αρχιτεκτονική του θα είναι σίγουρα ισχυρά υπερτετράγωνη, ώστε το έμβολο να έχει πολύ μικρή διαδρομή προκειμένου να ευνοηθεί το στροφάρισμα.

Η αναμενόμενη ισχύς όπως προαναφέρθηκε αναμένεται να είναι στους 600ps με την ροπή άγνωστη, όπως συνήθως συμβαίνει, αφού οι κατασκευαστές των κινητήρων της F1 σπάνια μας ανακοινώνουν την ροπή. Διακινδυνεύοντας μια εκτίμηση, θα έλεγα πως η ροπή θα είναι περίπου στα 40kg.m. Το δε όριο περιστροφής του κινητήρα λόγω υπερπληρώσεως, ασφαλώς θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με σήμερα και θα είναι στις 15.000rpm.

Φυσικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι κατασκευασμένος από υπερεξελιγμένα συνθετικά υλικά και ειδικά κράματα δι’ ορυκτών μετάλλων, για λόγους αντοχής αλλά και μείωσης του βάρους. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερο ενδιαφέρον στους κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν του χρόνου είναι ο τρόπος ανάκτησης της ενέργειας. Γενικά ξέρουμε πως ένας κινητήρας βενζίνης έχει περίπου 30% βαθμό απόδοσης. Το υπόλοιπο 70% που δεν το παίρνουμε ως ισχύ από το καύσιμο γίνεται θερμότητα. Από αυτό το 70%, περίπου 50-55% μεταφέρεται μέσω των καυσαερίων, ενώ το υπόλοιπο 15-20% χάνεται μέσω αγωγής και συναγωγής θερμότητας των μετάλλων του κινητήρα με τα υγρά του, τους εναλλάκτες κτλ.

Οι νέοι κινητήρες θα χρησιμοποιούν ένα μέρος της θερμικής ενέργειας των καυσαερίων για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι για να φορτίζουν τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα των 160ps ο οποίος υποβοηθά κατά περιόδους το μονοθέσιο και ο δεύτερος είναι για να λειτουργεί ως ένα οικονομικό anti-lag system, κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο σε κινητήρες με τέτοιο βαθμό υπερπλήρωσης και περιστροφής.

Για να το αντιληφθούμε καλύτερα, το αυτοκίνητο θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες-γεννήτριες. Ο ένας μέσω της ανάκτησης ενέργειας από την θερμότητα των καυσαερίων θα κινεί τον στρόβιλο του μεγάλης αδράνειας turbo, ώστε να εξαφανίζεται το turbo lag τις στιγμές που το αυτοκίνητο έχει ανάγκη για άμεση επιτάχυνση μετά από πέδηση, πχ στην έξοδο μιας στροφής. Δηλαδή κατά περιόδους το turbo του μονοθεσίου θα είναι ηλεκτρικό!

Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια θα εκμεταλλεύεται επιπρόσθετα ποσοστό της συγκεντρωθείσας ενέργειας κατά την πέδηση και θα είναι τελικά επιφορτισμένος με την συνδρομή των επιπλεόν 160 ps στον στροφαλοφόρο άξονα. Όλες αυτές οι εφηρμοσμένες τεχνοτροπίες αναμένεται να μειώσουν σημαντικά την κατανάλωση των μονοθεσίων, χωρίς όμως να μειώσουν τους καταιγιστικούς ρυθμούς που αυτά κινούνται εντός πίστας. Σε ότι αφορά την αναμενόμενη κατανάλωση των μονοθεσίων, λογιστικά, θα είναι περίπου στα 47lt/100 km.

Για να δούμε αν αυτές οι δραστικές αλλαγές κανονισμών θα βελτιώσουν το θέαμα της F1. Ας το ελπίσουμε...

ΠΗΓΗ http://www.highoctane.gr
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Angel την Παρ Μάιος 24, 2013 11:57

αντε επιτελους να δουμε πιο αντρικια πραγματα ξανα στην f1 που χε γινει βαρετη
Άβαταρ μέλους
Angel    
0,6 Bar
0,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 17:53
Τοποθεσία: Γερακας
Χώρα: Japan (jp)
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Rx8

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό AggelosDrifterRx7 την Παρ Μάιος 24, 2013 12:03

Τσαφ τσουφ με σκαστρες δηλαδη...Ενδιαφερον.
Με τις πάντες μόνο, τίποτα άλλο.
Η ζωη πήγαίνει με το πλάι.

Mε Mazda Rx7 θα 'ρθώ στην γειτονιά σου,
και το μπλοκέ διαφορικό,
θα σπάσω στην υγειά σου.

Μazda Rx-7 http://www.youtube.com/watch?v=Bd54Qbui3Ms , http://www.youtube.com/watch?v=YGBBAamF7O4

Παλιες καλες εποχες, εκθεση αυτοκινητων Ορεστιαδος. http://www.youtube.com/watch?v=0EVZpVRXIsQ
Άβαταρ μέλους
AggelosDrifterRx7    
0,2 Bar
0,2 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2012 18:49
Τοποθεσία: Ορεστιαδα
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 25
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX7

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό The Ace την Παρ Μάιος 24, 2013 12:10

Σημειώστε μόνο ότι η ύπαρξη turbo είναι αυτή που προκάλεσε σοβαρότατα προβλήματα/ατυχήματα σε F1 και GroupB, λόγω τερατώδους αποδόσεως (~1500 άλογα στην F1 και ~1000 άλογα στα GroupB) και αντιστρόφως ελάχιστα συστήματα ασφαλείας...
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium
The Ace    
1,8 Bar
1,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 3387
Εγγραφή: Πέμ Απρ 21, 2011 08:46
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 50
Μοντέλο Αυτ.: BMW X3 xDrive20D MSport Ford Fiesta 1.0EB Titanium

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Μάιος 25, 2013 11:55

Το σημειωνω Αντωνη και δεν διαφωνω,αλλα ειχε την αιγλη που αναλογη της δεν προσδοθηκε ξανα!φυσικα οι ανθρωπινες ζωες ειναι πανω απο καθετι!ομως σε αυτες τις ταχυτητες ειτε τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα δεν εχει διαφορα...
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Dodos την Σάβ Μάιος 25, 2013 13:40

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:!ομως σε αυτες τις ταχυτητες ειτε τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα δεν εχει διαφορα...


Και όμως έχει... είναι η εξής..

Ατμοσφαιρικός κινητήρας..: Ββββρουουουμμμ (ηχος κινητήρα), ιιιιιιιιιιιιιιιι(στριγγλισμα ελαστικων απο φρεναρισμα) μπουμ (χτυπημα σε τοίχο) αααααααααχχχχχ!!! (πόνος)
Turbo κινητήρας............: Ββββρουουουμμμ (ηχος κινητήρα), ιιιιιιιιιιιιιιιι(στριγγλισμα ελαστικων απο φρεναρισμα), αααααααααα(φόβος), μπουμ (χτυπημα σε τοίχο).
Εικόνα
HKS short ram intake CP-E turbo inlet pipe Turbosmart dual port bov
Άβαταρ μέλους
Dodos    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5950
Εγγραφή: Παρ Δεκ 25, 2009 11:47
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 MPS

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Μάιος 25, 2013 14:05

Μετα το μπουμ δηλαδη το τελος εννοεις Αντωνη?στον τουρμπο δεν την γλυτωνεις???στα πολλα χιλιομετρα μαζεμενα δεν εχει σημασια αν θα εχεις το ενα η το αλλο συνολο...το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό TASOS MX3 την Σάβ Μάιος 25, 2013 17:23

Κάθε φορά που ανοίγεται θέμα που αφορά την φόρμουλα 1 η σκέψη μου πηγαίνει αμέσως στο ότι θα ήθελα να έβλεπα μονοθέσιο της mazda η στην χειρότερη μοτέρ της mazda και ας έτρεχε άλλο μονοθέσιο με αυτό το μοτέρ.
TASOS MX3    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 833
Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 00:18
Τοποθεσία: Λιβαδειά
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 36
Μοντέλο Αυτ.: mazda mx3. Audi a3

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Πέμ Μάιος 30, 2013 15:20

H Williams F1 με τους turbo κινητήρες της Mercedes-Benz από το 2014

Όπως ανακοίνωσε με δελτίο τύπου σήμερα η Williams F1 Team, από το 2014 θα τρέχει με κινητήρες της Mercedes-Benz. Η μακροπρόθεσμη εταιρική σχέση των δύο εταιριών αναφέρει πως η Mercedes-Benz θα παρέχει στη Williams τους turbo κινητήρες της αλλά και το ERS, με την Williams να εξοπλίζει τα μονοθέσια της το δικό της κιβώτιο ταχυτήτων.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2014, οι ομάδες θα πρέπει να τερματίζουν τον αγώνα απόστασης 300+ χλμ με φορτίου καυσίμου το οποίο θα ανέρχεται σε μόλις 100 κιλά. Γι’αυτό οι ομάδες πλέον θα εξοπλίζουν τα μονοθέσια τους με νέους 1.600αριδες turbo V6 κινητήρες οι οποίοι θα συνεργάζονται με το σύστημα ERS (Energy Recovery System) το οποίο θα αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 30%.

Το σύστημα ERS θα παράγει 10 φορές περισσότερη ενέργεια σε σχέση με τα τωρινά συστήματα KERS, αφού θα ανακτούν ενέργεια από το turbo και τον πίσω άξονα, και θα την αποδίδουν πίσω και στα δύο.

Οι turbo κινητήρες θα παράγουν πολύ μεγαλύτερη ροπή από τους V8, λόγω χρήσης turbo, ειδικά στην έξοδο των στροφών. Θα παράγουν κοντά στα 750 άλογα, όπως οι τωρινοί V8, με τη διαφορά ότι το σύστημα ERS (Energy Recovery Systems) θα παράγει περισσότερη δύναμη. Σήμερα το σύστημα KERS παράγει επιπλέον 80 άλογα για 6,7 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, αλλά το σύστημα ERS θα παράγει 161 άλογα για 33,3 δευτερόλεπτα ανά γύρο.


[Πηγή: Williams F1 Team, Mercedes-Benz]
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό yiasinrx7 την Σάβ Ιουν 01, 2013 13:22

Dodos έγραψε:
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:!ομως σε αυτες τις ταχυτητες ειτε τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα δεν εχει διαφορα...


Και όμως έχει... είναι η εξής..

Ατμοσφαιρικός κινητήρας..: Ββββρουουουμμμ (ηχος κινητήρα), ιιιιιιιιιιιιιιιι(στριγγλισμα ελαστικων απο φρεναρισμα) μπουμ (χτυπημα σε τοίχο) αααααααααχχχχχ!!! (πόνος)
Turbo κινητήρας............: Ββββρουουουμμμ (ηχος κινητήρα), ιιιιιιιιιιιιιιιι(στριγγλισμα ελαστικων απο φρεναρισμα), αααααααααα(φόβος), μπουμ (χτυπημα σε τοίχο).

Εγω λεω να βγαλουμε τους τοιχους!!!!Και για τους κινητηρες συζηταμε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
yiasinrx7    
0,4 Bar
0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: Παρ Απρ 04, 2008 08:53
Τοποθεσία: Hρακλειο-Κρητη
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda RX7 FD

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Ιουν 01, 2013 13:30

Πολυ σωστα Γιωργο!Ατυχηματα τυπου Monza πρεπει να εκλειψουν!λαστιχα μεχρι αηδιας σε τοιχους η αν ειναι,αφαιρεση των τοιχων στα επικινδυνα ιδιως σημεια!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Επίσημο: Turbo κινητήρες από το 2013 στη Formula 1

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Κυρ Ιαν 26, 2014 12:50

Μάθε τα πάντα για το πως λειτουργεί ο νέος 1.600αρης V6 Turbo κινητήρας της Renault

:turbo: http://www.autoblog.gr/2014/01/25/how-r ... ine-works/

:bow:
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2


Επιστροφή στο F 1

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης