[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 18:57 ]

WRC NEWS 2012

WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Δεκ 09, 2011 07:26

Ο μετρ της ασφάλτου και νικητής τεσσάρων αγώνων στο WRC, Francois Delecour, θα κάνει την επανεμφάνιση του, έστω και για μία φορά, στο θεσμό, οδηγώντας ένα Ford Fiesta WRC προετοιμασμένο από την M-Sport! Ο νικητής του θρυλικού αγώνα το 1994, είχε λάβει μέρος και φέτος στον αγώνα, ο οποίος προσμετρούσε στο IRC οδηγώντας ένα Peugeot 207 S2000. Μάλιστα, κατάφερε μετά από εννιά χρόνια απουσίας να φτάσει μέχρι και δεύτερος κάποια στιγμή στη γενική κατάταξη, κλέβοντας τις εντυπώσεις, και τερματίζοντας τελικά 5ος! Ο Γάλλος οδηγός, και μία από τις σημαντικές προσωπικότητες του χώρου, θα έχει και πάλι την υποστήριξη της ρουμάνικης κυβέρνησης. «Είμαι πανευτυχής που θα έχω τη δυνατότητα να λάβω μέρος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο με ένα κορυφαίο αυτοκίνητο, και ειδικά στην ηλικία μου», είπε ο 49χρονος Francois και συνέχισε: «Βέβαια, θα πρέπει να μάθω τα πάντα από την αρχή, αφού δεν έχω ιδέα για το αυτοκίνητο, ούτε καν πως μπορεί να είναι. Όλα θα είναι τελείως καινούργια για μένα. Όμως, νομίζω ότι τον Ιανουάριο θα μπορέσω να κάνω δύο ημέρες δοκιμών και αυτό να με βοηθήσει στην προσαρμογή μου».


Ο Delecour, δήλωσε μάλιστα, ότι ο Malcolm Wilson του εγγυήθηκε πως θα έχει ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο με τον πρώτο οδηγό της ομάδας, τον Jari Matti Latvala! «Πάντα είχα πολύ καλή σχέση με την Ford και τον Malcolm και για αυτό έχω πολλές ελπίδες ότι όλα θα πάνε καλά σε αυτόν τον αγώνα. Θα έχω το ίδιο αυτοκίνητο με τον Latvala, κάτι που σημαίνει ότι θα έχω ότι καλύτερο στη διάθεση μου. Και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαι σίγουρος. Στόχος μου είναι να βρεθώ όσο πιο κοντά γίνεται στους κορυφαίους οδηγούς και να το διασκεδάσω. Στην ηλικία μου, αλλά και σε συνδυασμό με την αποχή μου από το χώρο, αυτό είναι ότι καλύτερο μπορώ να ζητήσω. Όμως, το Μόντε είναι ιδιαίτερος αγώνας και ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Πέρσι, οδηγούσα ένα Peugeot, το οποίο δεν ήταν η τελευταία εξέλιξη του 207, αλλά θεωρώ ότι τα πήγα καλά. Ήμουν ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι παραμένω σε καλή φυσική κατάσταση, αφού ασχολούμαι γενικότερα με τα σπορ»._
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Δεκ 09, 2011 09:10

Ουτε να τον βλεπω δεν θελω τον παλιοχαρακτηρα,απο τοτε τον ειχα σιχαθει...δεν κοιταγε τα χαλια του..ολα τα'χε η μαριορη ο συνοδηγος της εφταιγε. Εικόνα

http://www.youtube.com/watch?v=0Gluw35vKqA


Ευχομαι ολοψυχα να τρεκαρει και να βγει εκτος απο την πρωτη κιολας στροφη και να παει σπιτι του.
Για οποιον παρακολουθουσε WRC παλιοτερα,θα θυματε οτι απλα συμπληρωνε το grip ο κωλογερος. Εικόνα
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό mymx5 την Παρ Δεκ 09, 2011 18:12

oxi διαφωνώ...........τιμονάρα,γνησιος εκπροσωπος της γαλλικής σχολής,ragnioti,Nicolas,pannizi κλπ,,
η σφαλιάρα ηταν ατυχη στιγμή....αλλα οσοι ασχολούνται με τα σπορ ξερουν οτι "ρεει" πολλή αδρεναλίνη και καμμιά φορά γίνονται και παρεκτροπές,(βλεπε κουτουλιά του Zidane)....
Θεός....και ειδικα οι γκριματσες του!!!
Άβαταρ μέλους
mymx5    
0 Bar
0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 08, 2011 21:23
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 58
Μοντέλο Αυτ.: mx5 2,5 sporty tit-silver

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Παρ Δεκ 09, 2011 20:05

Η FIA απορροφά τους "κλυδωνισμούς" του WRC
http://auto.in.gr/news/wrc/article/?aid=1231141228
Εικόνα

Με τον πρώην συνοδηγό και άνθρωπο των ράλι Jean Todt στον θώκο της, η FIA ξεκαθάρισε ότι θα υποστηρίξει πλήρως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ώστε να διεξαχθεί ομαλά το 2012 μετά τα οικονομικά και νομικά προβλήματα που αντιμετώπισε πρόσφατα η εταιρεία που κατέχει τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ.

Η εταιρεία Convers Sports Initiatives αγόρασε μέσα στο 2011 τη North One Sport, η οποία προάγει εμπορικά το WRC. Πρόσφατα η CSI πέρασε σε οικονομική διαχείριση. Ο ιδιοκτήτης της, ο Ρώσος Vladimir Antonov, μαζί με τον συνεταίρο του Λιθουανό Raimondas Baranauskas, συνελήφθησαν πρόσφατα με την υποψία για απάτη και υπεξαίρεση χρημάτων.

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αναφέρει, μεταξύ άλλων: "Η FIA είναι αποφασισμένη να διασφαλίσει το μακροχρόνιο εμπορικό μέλλον του πρωταθλήματος και θα κάνει κάθε προσπάθεια για να δομήσει τη μελλοντική του σταθερότητα.

Η FIA εργάζεται για να συντάξει ένα άμεσο πλάνο, που θα διασφαλίσει ότι όλα τα απαραίτητα στοιχεία της οργάνωσης και της ασφάλειας θα είναι στη θέση τους για το ξεκίνημα της αγωνιστικής χρονιάς του 2012".
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Δεκ 16, 2011 06:52

Ο Petter Solberg θα επιστρέψει στην εργοστασιακή ομάδα της Ford στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2012, οδηγώντας ένα από τα δύο Fiesta WRC, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η Ford Ευρώπης.

Ο Νορβηγός έκανε δοκιμές με το Ford Fiesta WRC στη νότια Γαλλία στη διάρκεια της εβδομάδας (12-15/12), όλα κύλησαν ομάδα και στη συνέχεια υπέγραψε το συμβόλαιό του με την ομάδα της Cumbria. Θα είναι, έτσι, ο αντικαταστάτης του Mikko Hirvonen, ο οποίος από το 2012 θα αγωνίζεται με τη Citroen.

Στα 37 του χρόνια, με 13 νίκες, ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα και πολύ πλούσια εμπειρία, ο «Sol» μπορεί να προσφέρει στη Ford πολύτιμη βοήθεια στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και σταθερή συγκομιδή βαθμών για το πρωτάθλημα κατασκευαστών - ενώ δεν απέκλεισε να βοηθήσει και τον Jari Matti Latvala για τον τίτλο οδηγών.

Η Ford ήταν εκείνη που είχε αναδείξει τον Petter Solberg στην κεντρική σκηνή του WRC, το 2000. Μετά το τελευταίο του Ράλι με το Ford Focus WRC, στη Φινλανδία εκείνη τη χρονιά, ο Νορβηγός το 2001 έφυγε για τη Subaru και έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου το 2003.

Όταν η Subaru αποφάσισε να αποχωρήσει από το σπορ, στις αρχές του 2009 ο Νορβηγός ίδρυσε τη δική του ομάδα (Petter Solberg World Rally Team) και ανέβηκε αρκετές φορές στο βάθρο -αλλά ποτέ στο κεντρικό σκαλί του- αγωνιζόμενος με ιδιωτικές Citroen Xsara, C4 και DS3 τα τρία τελευταία χρόνια.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ford Ευρώπης, Gerard Quinn, είπε: "Η προσθήκη του Petter Solberg στην ομάδα φέρνει έναν από τους πιο έμπειρους και παθιασμένους οδηγούς πίσω στην ομάδα από την οποία ξεκίνησε την καριέρα του σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο τίτλος οδηγός και οι 13 νίκες του αποδεικνύουν την ικανότητά του, ενώ η πλούσια εμπειρία του θα είναι σπουδαίο κεφάλαιο τους οδηγικού μας διδύμου".
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Παρ Δεκ 16, 2011 20:51

Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Κυρ Ιαν 15, 2012 22:19

Ford Fiesta RS WRC με νέα περιβολή
http://www.autoblog.gr/2012/01/15/ford- ... ew-livery/

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Δελτίο Τύπου
FORD UNVEILS 2012 FIESTA RS WORLD RALLY CAR WITH ALL-NEW COLOUR SCHEME
BIRMINGHAM, 12 January 2012 – The all-new Ford Fiesta RS World Rally Car livery was revealed today when the company’s official team unveiled the new colours that will adorn the car in the 2012 FIA World Rally Championship.
Ford World Rally Team director Malcolm Wilson and Ford of Europe motorsport chief Gerard Quinn unveiled the livery for the eye-catching Fiesta RS WRC at the Autosport International Racing Car Show in Birmingham, motorsport’s traditional start-of-season showcase event.
The team will continue to be sponsored by Castrol EDGE. Branding for Castrol’s global range of best-in-class motor oils will feature prominently in the Fiesta RS WRC’s new livery for the upcoming season, as it did in 2011.
The Fiesta RS World Rally Car, with its four wheel-drive transmission and 1.6-litre EcoBoost-inspired engine will once again spearhead Ford’s challenge in the 2012 and 2013 championships. The car, based on the best-selling Fiesta road car, claimed a clean sweep of the podium in both the first and final rounds of its debut season last year.
Finland’s Jari-Matti Latvala and co-driver Miikka Anttila, who topped the world rankings for special stage victories in 2011 and won the final round of the championship in Rally GB last season, are confirmed as team leaders for 2012.
They will be partnered by former world champion Petter Solberg and Chris Patterson, who have signed a one-year agreement to drive the team’s second Fiesta RS WRC in all 13 rounds. The experienced Solberg won the world title in 2003 and the 37-year-old Norwegian has 13 world rally wins to his name. It will be his second stint with Ford, having launched his world rally career with the team in 1999.
Donald Smith, sponsorship manager, Castrol Global Marketing Unit
“Both Castrol and Ford have a long standing association with motorsport and have shared great past successes in rallying, a second placed finish in both the drivers’ and manufacturers’ championships in 2011 being the most recent highlight. The WRC is motorsport’s toughest competition for production-based cars, together we will continue to be able to call upon our vast experiences of developing, testing and optimising the combination of car and engine oil technologies in order to push boundaries and maximise performances.
“The strength of Castrol EDGE, helps to ensure maximum engine performance, and will help give Jari-Matti and Petter the freedom to demand that performance again and again, hundreds of times in a stage.”
Gerard Quinn, Ford of Europe’s senior manager for motorsport, said:
“We have a great partnership with M-Sport and its leader, Malcolm Wilson, and great technical partners in Castrol. Our strong driver line-up includes Jari-Matti Latvala, recognised as one of motorsport’s rising stars. Already regarded by many as the fastest driver in WRC, during 2011 he showed consistency and expertise on all surfaces. We believe he will flourish in his new role as team leader with the Ford World Rally Team, and look forward to seeing his pace light up the special stages around the world.
“The addition of Petter Solberg to the team brings one of the sport’s most experienced and flamboyant drivers back to the team where he started his top-level career. A drivers’ world title in 2003 and 13 world rally victories are testament to his abilities and his vast experience will be a great asset to our driver line-up.”
Malcolm Wilson, team director and M-Sport managing director, said: “It’s great to have Ford onboard as manufacturers again this season and you can see from the new livery how important Castrol EDGE will be again in 2012 as a technical partner. After such a strong performance last year we are really excited about where we can be at the end of the season. With the car and driving team we have, alongside the experience and expertise of our employees at Dovenby Hall, and our partners, I am confident we can challenge for world titles.”
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Δημοσίευσηαπό schumi44 την Κυρ Ιαν 15, 2012 22:29

Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Let the game begin!
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13937
Εικόνα

Η αντίστροφη μέτρηση σχεδόν ολοκληρώθηκε και σε λίγες ημέρες από σήμερα, οι πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, θα επιστρέψουν στις επάλξεις για το μαραθώνιο του WRC για το 2012, με στόχο τους τίτλους Οδηγών και Κατασκευαστών. Μάλιστα, μετά από τρία χρόνια η αυλαία του θεσμού θα ανοίξει στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ίσως του πλέον παραδοσιακού αγώνα του WRC. Ο αγώνας του Πριγκιπάτου, από το 2009 και μέχρι πέρσι μπορεί να διεξαγόταν κανονικά, αλλά προσμετρούσε στο IRC και όχι στο WRC. Φέτος, όμως, και συγκεκριμένα μετά την αλλαγή της προεδρίας στη FIA και την ανάληψη της από τον Jean Todt, το Μόντε επέστρεψε εκεί που ανήκει και παραδοσιακά θα ανοίξει την αυλαία του 2012.

Εικόνα

Ο αγώνας έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τις εκδοχές των προηγούμενων ετών, με το format του να είναι τελείως διαφορετικό. Καταρχήν, περιλαμβάνει περισσότερα από 400 αγωνιστικά χιλιόμετρα, όντας και ένας από τους μεγαλύτερους σε μήκους αγώνες των τελευταίων ετών. Οι αναγνωρίσεις έχουν ξεκινήσει από το Σάββατο, με το shakedown να είναι προγραμματισμένο για την Τρίτη! Βλέπετε, από την Τετάρτη μέχρι και την Κυριακή οι αγωνιζόμενοι θα βρίσκονται στις ειδικές διαδρομές γύρω από τη Valence αρχικά, και γύρα από το Μονακό τις δύο τελευταίες. Δύο αγωνιστικές λεπτομέρειες που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για τον συγκεκριμένο αγώνα, είναι η χρήση μίας ακόμα γόμας για μικτές συνθήκες, αλλά και το γεγονός ότι σε αυτόν τον αγώνα δεν θα υπάρχει superally! Αυτή είναι μία σημαντική παράμετρος, η οποία και θα κρίνει τη στρατηγική πολλών πληρωμάτων, ειδικά αν αναλογιστούμε και το μεγάλο μήκος του αγώνα.

Βέβαια, δεν είναι όλα ευχάριστα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ αυτή τη περίοδο, και τα πρώτα προβλήματα θα κάνουν την εμφάνιση τους στον πρώτο γύρο της χρονιάς. Η διακοπή του συμβολαίου της FIA με τη North One Sport έχει προκαλέσει μία σειρά από αλυσιδωτές αντιδράσεις, οι οποίες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις προωθητικές ενέργειες του θεσμού, αλλά και με διαφορετικά πρακτικά θέματα. Ένα από αυτά, είναι και η χρονομέτρηση του αγώνα, αλλά και τα συστήματα εντοπισμού της ST1 Technology, τα οποία και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν οι ενδιάμεσοι χρόνοι από τις ειδικές διαδρομές, και γενικότερα δεν θα είναι εφικτή η παρακολούθηση του αγώνα με τον τρόπο που έχουμε συνηθίσει. Βέβαια, φυσικά και θα υπάρχει χρονομέτρηση και χρόνοι από τις ειδικές διαδρομές, όχι με το γνωστό μας σύστημα, αλλά με την εταιρία που συνεργάζεται η οργανωτική επιτροπή του αγώνα του Μόντε Κάρλο. Παρόλα αυτά, αξίζει να σημειώσουμε ότι η φημολογία που έχει αναπτυχθεί το τελευταίο διάστημα, κάνει λόγο για ενδεχόμενη συμφωνία της FIA με το Eurosport, η οποία θα έχει διάρκεια τριών ετών, με το μεγαλύτερο αθλητικό κανάλι να αναλαμβάνει την τηλεοπτική κάλυψη του θεσμού, αλλά και την προώθηση του ως global promoter.

Αν αφήσει κανείς όλα τα προβλήματα πολιτικής και οργάνωσης στην άκρη, το 2012 ξεκινάει με μεγάλο ενδιαφέρον, παρά τα όσα συμβαίνουν. Citroen και Ford έχουν ανανεώσει την εμπλοκή τους για δύο ακόμα χρόνια, την ώρα που η Mini εξασφάλισε έστω και την τελευταία στιγμή την άδεια να συμμετέχει ως Κατασκευαστής, παρόλο που δεν θα λάβει μέρος και στους 13 αγώνες του θεσμού. Την ίδια ώρα, δεδομένη είναι η παρουσία της VW το 2013, γεγονός που μας κάνει τους περισσότερους ακόμα πιο αισιόδοξους. Πίσω στο σήμερα, σημαντικό είναι το γεγονός ότι φέτος θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε οδηγούς με νέες εμφανίσεις και νέα αυτοκίνητα, γεγονός που κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα τη σεζόν που ξεκινάει.

Εικόνα

Στη Citroen οι αλλαγές ήταν σημαντικές, ξεκινώντας από την «κεφαλή» της ομάδας, μέχρι και το δίδυμο των οδηγών. Ο Guy Frequelin, όπως αναμενόταν μετά τα προβλήματα που υπήρξαν στις σχέσεις του με τον Sebastien Loeb το 2011, βρέθηκε εκτός Citroen Racing, με τον Βέλγο Yves Matton να αναλαμβάνει το πόστο του. Την ίδια ώρα, ο Sven Smeets αποχώρησε υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας με την VW! Κάτι που πολλοί αναφέρουν ότι συνδέεται με την παρουσία του Ogier στη γερμανική ομάδα. Από εκεί και πέρα, ο Sebastien Loeb θα οδηγήσει το DS3 WRC με το νούμερο 1 στις πόρτες, στοχεύοντας ξεκάθαρα στον ένατο συνεχόμενο τίτλο του. Ο Γάλλος οκτάκις Πρωταθλητής, φέτος δε θα έχει τον απείθαρχο Ogier στο δεύτερο αυτοκίνητο της Citroen, αλλά τον άνθρωπο που τα τρία τελευταία χρόνια προσπαθεί να του κλέψει τον τίτλο. Ο λόγος για τον Mikko Hirvonen, ο οποίος μεταπήδησε στη γαλλική ομάδα, γνωρίζοντας βέβαια ότι θα έχει ξεκάθαρα το ρόλο του δεύτερου οδηγού. Κάτι που όπως όλα δείχνουν δεν τον απασχολεί ιδιαίτερα, ειδικά από τη στιγμή που οι φήμες αναφέρουν ότι υπέγραψε ένα πλουσιοπάροχο συμβόλαιο, ενώ παράλληλα μοιάζει δεδομένο ότι σε περίπτωση αποχώρησης του Loeb θα αποτελέσει τον πρώτο οδηγό της ομάδας. Στο Μόντε, βέβαια, ο Γάλλος πολυπρωταθλητής θα αποτελέσει το μεγάλο φαβορί για τη νίκη. Ήδη ο Γάλλος μετράει πέντε νίκες στα χαρτιά και έξι στην πραγματικότητα, και μοιάζει λογικό ότι θα προσθέσει ακόμα μία. Ο Φινλανδός από την πλευρά του, κέρδισε τον αγώνα το 2010 οδηγώντας ένα Ford Fiesta S2000 και αν οι συνθήκες είναι μικτές μπορεί να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο.

Εικόνα

Στο στρατόπεδο της Ford, τα χαμόγελα επέστρεψαν όταν η Ford ανακοίνωσε την πρόθεση της να παραμείνει στο WRC για δύο ακόμα χρόνια. Άμεσα, ο Malcolm Wilson που είχε φροντίσει να διατηρήσει στην ομάδα τον Jari Matti Latvala, απέκτησε ότι καλύτερο κυκλοφορούσε στην αγορά. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο Ogier προτίμησε την ομάδα της VW, ο Βρετανός μάνατζερ πρόσφερε το δεύτερο Fiesta WRC στον Petter Solberg. Ο Latvala θα αποτελέσει το νούμερο ένα στην ομάδα, προσπαθώντας να κατακτήσει τον τίτλο των Οδηγών, δίνοντας τέλος στην κυριαρχία του Loeb. Φέτος θα είναι η ευκαιρία του Φινλανδού, αφού θα έχει την υποστήριξη της ομάδας, ενώ πλέον διαθέτει ότι είναι απαραίτητο για την προσπάθεια του, συνδυάζοντας παράλληλα εμπειρία και ταχύτητα. Στο Μόντε Κάρλο, βέβαια, το οποίο είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση, μη σας φανεί περίεργο αν ο Petter Solberg είναι ταχύτερος, όντας και πιο έμπειρος από τον –πλέον- ομόσταυλο του. Ο Πρωταθλητής του 2003 θεωρούμε ότι θα λάμψει φέτος και αν διατηρήσει την ταχύτητα των τριών τελευταίων ετών είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στις νίκες.

Εικόνα

Η τρίτη και τελευταία εργοστασιακή ομάδα, είναι αυτή της Mini, η οποία και εξασφάλισε τη σχετική άδεια μόλις την τελευταία στιγμή, και μάλιστα χωρίς να διευκρινίζεται σε πόσους και ποιους αγώνες θα λάβει μέρος, αφού είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν χρήματα να ακολουθήσει και τους 13 αγώνες του 2012. Το βασικό πρόβλημα έγκειται στην άρνηση της BMW να υποστηρίξει οικονομικά το εγχείρημα, με τη γερμανική πλευρά να έχει «υποχωρήσει» βλέποντας τα προβλήματα με τον global promoter. Η FIA ήρθε σε συνεννόηση με τη γερμανική ομάδα, και εν τέλει η λύση βρέθηκε κάπου στη μέση. Η Mini θα λάβει μέρος σε 8-10 αγώνες, δηλώνοντας έναν εργοστασιακό οδηγό, τον Dani Sordo, την ώρα που το δεύτερο αυτοκίνητο θα οδηγούν ιδιώτες με ισχυρό προϋπολογισμό. Ουσιαστικά, η δεύτερη εργοστασιακή θέση στη Mini θα ενοικιάζεται, με αποτέλεσμα ο Kris Meeke να μένει αυτή τη στιγμή εκτός νυμφώνος και να περιορίζεται σε δοκιμές εξέλιξης. Έτσι, στο Μόντε Κάρλο το δεύτερο εργοστασιακό Μini θα οδηγήσει ο Γάλλος Pierre Campana, ενώ στη Σουηδία ο Patrick Sandel. Στο Μόντε Κάρλο, τώρα, ο Sordo είναι ικανός για το καλύτερο. Αν το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό (κάτι που απέδειξε στους ασφάλτινους γύρους του 2011) ο Ισπανός είναι ικανός για το καλύτερο, αλλά και να προκαλέσει πονοκέφαλο στις εργοστασιακές ομάδες. Ο Campana από την πλευρά του, σε όσους αγώνες εμφανίστηκε με το Mini, δεν έκλεψε τις εντυπώσεις με τις επιδόσεις του.

Εικόνα Εικόνα

Όπως τα τελευταία χρόνια, έτσι και φέτος, μία σειρά από ισχυρούς ιδιώτες θα ενισχύουν με την παρουσία τους το ενδιαφέρον στους αγώνες του θεσμού. Φέτος, έχουμε μία σημαντική διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αφού θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε σε αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC ταλαντούχους οδηγούς, αλλά και πιο έμπειρους συνδυασμούς που διακρίνονται για την ταχύτητα τους. Στην πρώτη κατηγορία, ανήκουν οι Thierry Neuville και Ott Tanak, οι οποίοι και είναι οι νέοι προστατευόμενοι σε Citroen και Ford, αντίστοιχα. Ο Βέλγος υπέγραψε συμβόλαιο με τη γαλλική ομάδα και θα λάβει μέρος σε δέκα αγώνες του θεσμού με το DS3 WRC, την ώρα που ο Εσθονός θα βρεθεί σε όλους τους αγώνες με ένα Fiesta WRC. Αμφότεροι, είναι ικανοί να κάνουν την έκπληξη, αν και είναι γνωστό ότι στο Μόντε Κάρλο η εμπειρία κάνει τη διαφορά. Βέβαια, σε κάθε περίπτωση θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τους χρόνους στις ειδικές διαδρομές. Παράλληλα, δεν θα λείπουν και συνδυασμοί που πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια, όπως οι Henning Solberg και Matthew Wilson, αλλά και ο Πορτογάλος Armindo Araujo που θα λάβει μέρος για δεύτερη χρονιά στο θεσμό με το Mini JCW WRC.

Εικόνα

Όμως, σε όλους τους αγώνες του θεσμού θα δούμε φέτος και την VW, η οποία θα ακολουθήσει το WRC με τον Sebastien Ogier ως πρώτο οδηγό στο ένα από τα δύο Skoda Fabia S2000. Το δεύτερο, θα οδηγήσουν διάφοροι νεαροί οδηγοί που είναι υποψήφιοι για μία θέση στην ομάδα, με τον Kevin Abbring να είναι ο πρώτος που θα πάρει το χρίσμα. Με αυτό τον τρόπο, θα έχει ενδιαφέρον και η μάχη στην κατηγορία των S2000, με τα δύο Fabia να έχουν να αντιμετωπίσουν τα εργοστασιακά Proton Satria S2000 με τους Giandomenico Basso και P-G Andersson στα πηδάλια, αλλά και τον περσινό νικητή του αγώνα, Bryan Bouffier με το 207 S2000 του 2012. Στη μάχη, όμως, πιθανότατα να είναι και ο νεαρός ταλαντούχος Ιρλανδός Graig Breen, ο οποίος θα οδηγήσει ένα Ford Fiesta S2000, όπως και ο Mattieu Arzeno, ο οποίος θα αγωνιστεί με 207 S2000, έχοντας την υποστήριξη του γνωστού μας Jean Pierre Nicolas! Στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όμως, θα έχουμε και ελληνική εκπροσώπηση, αφού στον αγώνα θα εκκινήσει και ο Δημήτρης Δριβάκος, ο οποίος θα συμμετάσχει με το γνωστό μας Honda Civic Type-R και την Αικατερίνη Μπαντέ στο δεξί του μπάκετ. Ραντεβού στις ειδικές του Μόντε! Το πρωτάθλημα αρχίζει και η εξέδρα πλημμυρίζει!
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Αν θα σε υιοθετούσε ένας βασιλιάς η έπαρσή σου θα ήταν μεγάλη. Γιατί όμως δεν είσαι υπερήφανος, αφού είσαι ο γιος του Θεού;
Άβαταρ μέλους
schumi44    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Τρί Απρ 19, 2011 08:27
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 44
Μοντέλο Αυτ.: F/L RX8 CHALLENGE S/R 205HP

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Παρ Απρ 27, 2012 12:12

Άλλος άνθρωπος είναι ο Μίκο Χίρβονεν μετά τη "μετακόμιση" του από τη Ford στη Citroen. Άλλωστε οι Φινλανδοί οδηγοί φημίζονται για το χιούμορ και την αμεσότητα τους.

Ο Χίρβονεν και οι συνεργάτες του δημιουργούν τη δική τους... προαναγγελία πριν από κάθε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Βιντεάκια με πρωταγωνιστή τον Χίρβονεν σε όλους τους φετινούς σταθμούς.


Ρόλο-κλειδί έχει πάντα ο συνοδηγός του, Γιάρμο Λέχτινεν. Στο preview του Ράλι Πορτογαλίας ο Χίρβονεν οδηγεί το golf car του από την Πορτογαλία στην Αργεντινή (φαντασία θέλει).

Όταν επιτέλους πατάει την αργεντίνικη γη συλλαμβάνεται από την τοπική αστυνομία και περνάει ώρες φυλακισμένος μέχρι να δώσει τη λύση ο Λέχτινεν.

Ανυπομονούμε να δούμε τι θα έχει ετοιμάσει ο Χίρβονεν στο Ράλι Ακρόπολις, τον αγώνα που ακολουθεί στο πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Απρ 27, 2012 13:36

γιατι τον συνελαβαν αυτον? :lol:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό Makisma την Παρ Απρ 27, 2012 17:32

Εχουν κυκλοφορισει αυτο το βιντεακι ,για τους λογους που ολοι καταλαβαινουμε
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Τρί Μάιος 08, 2012 10:28

Τα ατυχήματα δεν έλειψαν από την πορτογαλική πίστα του Εστορίλ.

Ο Ράντι ντε Πουνιέτ κατά λάθος παρέσυρε τον Τεξανό, με αποτέλεσμα εκείνος να σπάσει την κλείδα του και να μεταφερθεί στην Βαρκελώνη για επέμβαση.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες της ισπανικής ιστοσελίδας, motocuatro.com, ο Εντουαρντς δεν θα δώσει το παρών στο Le Mans, στις 18 με 20 Μαϊου.

Οι γιατροί του συνιστούν 2-3 εβδομάδες ξεκούρασης μετά την επέμβαση, καθώς ήδη έχει υποστεί πολλούς τραυματισμούς σε εκείνο το σημείο.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Σάβ Μάιος 19, 2012 07:57

Στην τελική ευθεία το Ράλλυ Ακρόπολις
Οι προετοιμασίες για το Ράλλυ Ακρόπολις 2012 έχουν κορυφωθεί, καθώς οι ώρες μετρούν πια αντίστροφα, για την εκκίνηση της αγωνιστικής δραστηριότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Οργανωτική Επιτροπή παρέθεσε συνέντευξη Τύπου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, παρουσία εκπροσώπων των κύριων χορηγών του αγώνα και συγκεκριμένα του διευθυντή εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Club Hotel Cazino Loutraki, κ. Ιωάννη Βραχάτη, του κ. Γρηγόρη Φελώνη, μέλος του ΔΣ της ΟΠΑΠ Α.Ε. και του γενικού διευθυντή του φορέα «Συμμαχία για την Ελλάδα», κ. Γιώργου Καλούδη.

Το γεγονός τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, καθώς ο Δήμος Αθηναίων στηρίζει ενεργά τον Αγώνα.

Ο κ. Καμίνης τόνισε πως το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα πολύ σημαντικό αθλητικό γεγονός και δεν είναι τυχαίο, πως μαζί με το Μαραθώνιο, αποτελούν τα δυο αθλητικά γεγονότα που χαίρουν υποστήριξης και από το Κράτος. Συγκεκριμένα, ο κ. Καλούδης δήλωσε: «Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι κρατάει μέσα στο χρόνο. Είναι ένας σκληρός και απαιτητικός αγώνας, που μας δίνει την ευκαιρία για στήριξη και προώθηση, όχι μόνο του αθλητισμού, αλλά και του πολιτισμού. Φέτος η εκκίνηση γίνεται στο Ζάππειο Μέγαρο. Καλούμε, όλους τους πολίτες και επισκέπτες της πόλης μας, να αγκαλιάσουν το ιστορικό ράλλυ και να το κάνουν δικό τους».

Με αυτή τη Συνέντευξη Τύπου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ουσιαστικά μπαίνουμε και επίσημα στην περίοδο διεξαγωγής του αγώνα, αφού ήδη το επίκεντρο του αγώνα, το Λουτράκι, είναι έτοιμο να υποδεχτεί από την προσεχή Κυριακή τις ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Σάβ Μάιος 19, 2012 08:00

Προσβάσεις θεατών στις ειδικές διαδρομές
Δείτε πως θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις

Στο επίσημο site του Ράλλυ Ακρόπολις και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο «Θεατές» έχουν αναρτηθεί όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για να σχεδιάσετε πώς θα παρακολουθήσετε το φετινό αγώνα.

Από το σχετικό σύνδεσμο μπορείτε να «κατεβάσετε» χάρτες των ειδικών διαδρομών σε υψηλή ανάλυση όπως, επίσης, και με δορυφορική χαρτογράφηση (σε περιβάλλον Google Earth), κείμενα με περιγραφές και πληροφορίες για όλες τις προτεινόμενες, από την Οργάνωση, προσβάσεις, καθώς και λεπτομερή road book που θα σας οδηγήσουν στην καρδιά του θεάματος!
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Σάβ Μάιος 19, 2012 13:38

Δύο νεκροί σε Ράλι του Βελγίου
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο που τυλίχθηκε στις φλόγες μετά από σύγκρουση ήταν η αιτία για τον θάνατο οδηγού και συνοδηγού

Δύο νεκροί είναι ο τραγικός απολογισμός δυστυχήματος που συνέβη στο Βέλγιο κατά την διάρκεια του Ράλι που διεξάγεται στο Μπόχολτ.

Όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμα του το ειδησεογραφικό πρακτορείο «Belga», το όχημα εξετράπη της πορείας του και αφού προσέκρουσε σε δέντρο τυλίχθηκε στις φλόγες με αποτέλεσμα να πεθάνουν και τα δύο μέλη του πληρώματος.

«Το Mitsubishi Lancer που οδηγούσε ο Ρόελ Βρόλιξ και στο οποίο επέβαινε ο συνοδηγός Στεφ Ουίντερς, εξετράπη της πορείας του, επέπεσε σε δένδρο και τυλίχθηκε στις φλόγες», δήλωσε στο «Belga», βοηθός διευθυντή του ράλι και πρόσθεσε: «Ο συνοδηγός βγήκε από το όχημα και εξέπνευσε κατά την διακομιδή του στο νοσοκομείο, ενώ ο οδηγός άφησε την τελευταία του πνοή στο ελικόπτερο που τον μετέφερε». :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Επόμενο

Επιστροφή στο World Rally Championship

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron