[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 05:31 ]

WRC NEWS

WRC NEWS

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Παρ Ιαν 18, 2013 15:09

Mετα το τέλος της 3ης μέρας του Ράλλυ Μοντε Κάρλο ο Loeb συνεχίζει επικεφαλής με Citroen DS3 WRC, δευτερος ο Ogier με VW Polo WRC (+ 1'47'') και τρίτος ο Novikov με Ford Fiesta RS WRC (+ 3'19'')
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Παρ Ιαν 18, 2013 15:12

και μένουν 132 μέρες για το "δικομας" ράλι μην ξεχνιόμαστε ok kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap kap
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2012

Δημοσίευσηαπό Touring the M3 1.6 την Παρ Ιαν 18, 2013 17:22

Τους κάνει πλάκα ο Αλσατός......ή είναι ιδέα μου;
Devotee since 1984
...η ημιμάθεια,αφήνει τη βλακεία πολύ πίσω....
Άβαταρ μέλους
Touring the M3 1.6    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4000
Εγγραφή: Τετ Ιαν 11, 2012 18:38
Τοποθεσία: Αθήνα-Saints
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 52
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 1.6 TC-Black-Hatch 2007

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Φεβ 26, 2013 11:24

Drone-at-Rally-Sweden-2013-610x380.jpg


2ος αγώνας για το WRC του 2013 στην πάντα χιονισμένη Σουηδία. Εκεί το μεγάλο φαβορί ήταν ο Hirvonen καθώς ο Φινλανδός μετρά ήδη δύο νίκες, έχει πολύ μεγάλη εμπειρία και βεβαίως έχει στα χέρια του το πλέον δοκιμασμένο και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Φυσικά κανείς δε μπορούσε να ξεχάσει τον Loeb στη 2η συμμετοχή για φέτος καθώς και τον Ostberg με το Fiesta RS WRC, ενώ ερωτηματικό αποτελούσε η ταχύτητα των Polo R WRC στα χέρια του Latvala και του Ogier.

O Ogier έδειξε τα δόντια του από την Qualifying Stage όπου σημείωσε τον 1ο χρόνο και επέλεξε να εκκινήσει όσο πιο πίσω γίνονταν υπό το φόβο του φρέσκου χιονιού και της απώλειας χρόνου από τον καθαρισμό του. Αντίστοιχη στρατηγική και για τα υπόλοιπα φαβορί. Ο αγώνας ξεκίνησε από την υπερειδική στο Karlstad όπου ο Loeb ήταν ο ταχύτερος με τον Ogier να χάνει 2.5sec σε ειδική μόλις 1.9km καθώς χτύπησε σε snowbank.

Ο πραγματικός όμως αγώνας εκκινούσε το πρωί της Παρασκευή με ειδική μήκους 15km. Εκεί ταχύτερα όλων ήταν τα Polo με του Ogier και Latvala που παράλληλα ανέβηκαν στις δύο πρώτες θέσεις της κατάταξης αφήνοντας στην 3η τον Loeb. Ο Hirvonen είχε τη στιγμή του μόλις στα πρώτα km της ειδικής, βγήκε από το δρόμο, τουμπάρισε μία φορά χωρίς ωστόσο να προξενήσει ζημιές στο DS3 WRC αλλά κόλλησε στο χιόνι. Με λιγοστούς θεατές κοντά ο Φινλανδός προσπαθούσε μάταια να ξεκολλήσει το αυτοκίνητο. Τα κατάφερε αλλά περισσότερα από 25min, όπως και ο αγώνας, είχαν χαθεί.

Η επόμενη ειδική πήγε στα χέρια του Ogier ξανά ενώ η 4η στον Ostberg που ωστόσο αντιμετώπιζε προβλήματα με τον κινητήρα του Fiesta καθ’ όλη τη μέρα χάνοντας χρόνο. Το 2ο πέρασμα από τις ειδικές ήταν σημαντικό για την έκβαση του αγώνα. Ο Ogier βρήκε το ιδανικό set-up, πυροβόλησε παίρνοντας 6-8sec ανά ειδική και έκλεισε τη μέρα με διαφορά 31.4sec από τον Loeb και 33.1sec από τον Latvala. O Ostberg ακολουθούσε στα 42.3sec και μετά το χάος.

Το σκέλος του Σαββάτου ξεκίνησε με τον Loeb να πιέζει προκειμένου να μειώσει τη διαφορά από τον Ogier και παράλληλα να μείνει μπροστά από τον Latvala. Στο τέλος του πρώτου περάσματος από τις ειδικές η διαφορά είχε μειωθεί στα 25.2sec ωστόσο το επόμενο πέρασμα ανήκε στον Ogier που αύξησε ελαφρώς τη διαφορά στα 26.9sec. O Latvala, έχοντας και πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία του, όχι μόνον δεν κατάφερε να μείνει κοντά στους δύο Γάλλους αλλά έχασε την 3η θέση από τον Ostberg ο οποίος σημείωνε κορυφαίους χρόνους.

Κυριακή και καταληκτική ημέρα. Ο Ogier είχε διαφορά 26.9sec από τον Loeb. Θα κατάφερνε ο μικρός Sebastien να αντέξει την πίεση του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή; Θα άντεχε το Polo; Ερωτήσεις που απαντήθηκαν αρκετά νωρίς καθώς ξανά ο Loeb πίεζε αλλά δεν κατάφερνε να μειώσει αισθητά τη διαφορά ώσπου οι ειδικές τελείωναν και ο πρωταθλητής αποφάσισε να ολοκληρώσει τον αγώνα χωρίς ρίσκα αποδεχόμενος την ήττα του. Μία ήττα στα ίσια καθώς ουδείς τους αντιμετώπισε προβλήματα, μία ήττα που φανερώνει ότι η VW ήρθε για να πάρει τον τίτλο από την πρώτη της χρονιά. Μάλιστα η εν λόγω νίκη του Ogier έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία καθώς ο Hirvonen σε έναν αγώνα που όφειλε να κερδίσει όχι μόνο δεν τα κατάφερε αλλά έφυγε με μηδέν συγκομιδή βαθμών τη στιγμή που ο Ogier πήρε και τους έξτρα βαθμούς της Power Stage.

Επόμενος αγώνας για το WRC του 2013 στα χώματα του Μεξικό στις 7-10 Μαρτίου. Εκεί, απουσία του Loeb, οι δύο υποψήφιοι παγκόσμιοι πρωταθλητές, θα πρέπει να δείξουν ποιος το θέλει το πολύ. Μέχρι τότε απολαύστε video από τις χιονισμένες ειδικές του ράλι Σουηδίας.




ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΑΠ ΟΛΑ loveshower loveshower


ΕΙΧΕ ΚΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΚΕΛΟΣ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ

Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Τρί Φεβ 26, 2013 17:14

Ο εθελοντής, προκειμένου να συμβάλει στην άρτια και επιτυχή διεξαγωγή του 59ου ΡΑΛΛY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, επιθυμεί να προσφέρει εθελοντικά τις υπηρεσίες του στην Οργάνωση, η οποία και τις αποδέχεται. Η Οργάνωση ευχαριστεί τον εθελοντή για την ανιδιοτελή προσφορά του.
Κατά συνέπεια των ανωτέρω, οι όροι συμμετοχής δεν υπόκεινται στις διατάξεις της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας, ο δε εθελοντής, εκτός των άλλων δεν υπόκειται σε ωράριο, δεν έχει υποχρέωση συνεχούς συμμετοχής στον εθελοντισμό και δικαιούται να αποχωρήσει οποτεδήποτε.
Ρητά δηλώνεται με την παρούσα ότι ο εθελοντής δεν δικαιούται οποιασδήποτε αποζημίωσης ή αμοιβής από την Οργάνωση για την ανιδιοτελή προσφορά των υπηρεσιών του, δηλώνει δε ο ίδιος ότι ουδεμία αξίωση διατηρεί για οποιαδήποτε αμοιβή, αποζημίωση ή άλλη παροχή ή αντάλλαγμα έναντι της Οργάνωσης που να προέρχεται από την παρούσα ή εξ' αφορμής αυτής.
Σημειώνεται ότι ο εθελοντής δεν δικαιούται ούτε διατηρεί οποιαδήποτε αξίωση ασφαλιστικής ή άλλης κάλυψης από τη Οργάνωση.
Ο εθελοντής υποχρεούται και εγγυάται ότι θα τηρεί και θα διασφαλίζει το απόρρητο των πληροφοριών ή γεγονότων των οποίων λαμβάνει γνώση κατά τη διάρκεια της παροχής των υπηρεσιών του και δε θα τα καθιστά καθοιονδήποτε τρόπο γνωστά σε τρίτα πρόσωπα.
Ο ειδικότερος τρόπος προσφοράς των εθελοντικών υπηρεσιών δύναται να ρυθμίζεται κατά περίπτωση με ειδικότερη συμφωνία Οργάνωσης και εθελοντή.
Για την επίτευξη του σκοπού της εθελοντικής προσφοράς και τα εύρυθμης λειτουργίας της Οργάνωσης, ο εθελοντής επιβάλλεται να συμμορφώνεται με τις εγκύκλιες οδηγίες και τις πάσης φύσεως ανακοινώσεις της Οργάνωσης όπως αυτές ισχύουν και για το προσωπικό της (π.χ. σε ζητήματα κανόνων δεοντολογίας, τηρήσεως μέτρων ασφαλείας, υποχρεώσεων γνωστοποιήσεως φθοράς, απώλειας, κλοπής, βλάβης των μηχανημάτων και εγκαταστάσεων της Οργάνωσης κ.ά.).



Η Οργάνωση διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει κατά πάντα χρόνο την παρούσα, σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω. Επιπροσθέτως η Οργάνωση δικαιούται να ζητήσει και την αποκατάσταση τυχόν ζημίας της, αλλά μόνο εφόσον ο εθελοντής βαρύνεται με δόλο ή βαρεία αμέλεια.
Οποιαδήποτε τροποποίηση των όρων της παρούσας ή παράταση της διάρκειας ισχύος της, θα αποδεικνύεται μόνο εγγράφως αποκλεισμένου κάθε άλλου αποδεικτικού μέσου.
Ο εθελοντής και η Οργάνωση δηλώνουν ρητώς ότι η μεταξύ τους σχέση είναι εξωνομική, δεν παράγονται δηλαδή από αυτήν νομικά δικαιώματα και νομικές υποχρεώσεις.
Ο εθελοντής δηλώνει ότι η Οργάνωση, τα μέλη της και οι υπάλληλοί της ουδεμία αστική ή ποινική ευθύνη έχουν έναντι των εθελοντών εκ της παροχής των εθελοντικών υπηρεσιών τους, εξ οιασδήποτε αιτίας και αν προέρχεται αυτή (π.χ. σωματικής βλάβης εξ ατυχήματος, θάνατο κλπ.).
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Σάβ Μαρ 09, 2013 16:38

Ράλι Μεξικού ημέρα 1: Ο Ogier είναι εδώ!


ο τρένο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι έχει ξεκινήσει και αυτό το τριήμερο έχει ταξιδέψει στη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα στις χωμάτινες ειδικές του Μεξικού.


Η πρώτη μέρα που έκλεισε πριν κάποιες ώρες, έδειξε ξεκάθαρα ότι η νίκη του Sebastien Ogier με το VW Polo R WRC στη Σουηδία δεν ήταν έκπληξη καθώς όντας εξαιρετικός βρίσκεται στη πρώτη θέση, με τα 33 δευτ. που τον χωρίζουν από τον δεύτερο Ostberg να του επιτρέπουν να ελέγχει το ρυθμό του. Ο Γάλλος έδειξε στα χώματα της χώρας τη τεκίλα τα δόντια του και κερδίζοντας τις 5 από τις 13 ειδικές της πρώτης μέρας φαίνεται να είναι το φαβορί για τη δεύτερη νίκη του με το γερμανικό αυτοκίνητο.


Στη δεύτερη θέση της κατάταξης την πρώτη μέρα βρέθηκε, όπως προείπα, ο Mads Ostberg. Ο Νορβηγός με το Fiesta RS WRC έδειξε το πλούσιο ταλέντο του και το πόσο γρήγορος είναι και ήταν ο μόνος που προσπάθησε να πιέσει τον Ogier καθώς το κλείσιμο της ημέρας τον βρήκε να έχει κερδίσει τρεις ειδικές.

Στη τρίτη θέση και 42 δευτ. πίσω από τον πρώτο, βρέθηκε το πρώτο Citroen DS3 WRC με τον Mikko Hirvonen στο τιμόνι να έχει μια επεισοδιακή και δύσκολη μέρα, καθώς με το λανθασμένο στήσιμο του αυτοκινήτου ποτέ δε μπόρεσε να βρει ρυθμό.

Στη τέταρτη θέση βρέθηκε το έτερο Ford Fiesta RS WRC με τον Thierry Neuville να δείχνει τις πολύ καλές δυνατότητες του αυτοκίνητο της Μπλε Οβάλ στο χώμα. Έπειτα ακολουθεί ο Dani Sordo που αντιμετώπισε και αυτός τα ίδια προβλήματα με το αυτοκίνητα με τον Hirvonen με αποτέλεσμα να μη μπορεί να μας δείξει τη ταχύτητα του και να βρίσκεται πάνω από 2:30 λεπτά μακριά από τη πρώτη θέση. Η δεκάδα ολοκληρώνεται με το τρίτο Citroen του Nasser Al-Attiyah και ακολουθεί στη έβδομη θέση ο Αμερικάνος Ken Block με το δικό του Fiesta. Πιο κάτω είναι οι Guerra, Prokop και Kosciuszko να συμπληρώνουν τις τρεις τελευταίες θέσης της πρώτης δεκάδας.


Οι άτυχοι της πρώτης μέρας του Ράλλι Μεξικού ήταν δύο. Ο Jari-Matti Latvala με το Polo και ο Evgeny Novikov με το Fiesta του. Για τον πρώτο η κατάληξη είναι συνηθισμένη καθώς έπειτα από ένα λάθος του στα μόλις 500 πρώτα μέτρα και τρίτη στροφή της πρώτης ειδική της ημέρας χτύπησε ένα βράχο και κατέστρεψε την εμπρός δεξιά ανάρτηση και να ενισχύσει την φήμη του για τα λάθη του. Ο Latvala θα κάνει χρήση του super rally και θα συνεχίσει τον αγώνα το Σάββατο, έχοντας χάσει όμως κάθε ελπίδα για διάκριση αλλά θα είναι ευκαιρία να μαζέψει εμπειρίες και να μάθει το αυτοκίνητο στα χώμα.

Από την άλλη ο Ρώσος Novikov αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τον εγκέφαλο του κινητήρα και να μην έχει την απαιτούμενη δύναμη με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο μέχρι να επιστρέψει στο service park και διορθωθεί το πρόβλημα. Στις ειδικές του απογεύματος και με “υγιές” αυτοκίνητο έδειξε την ταχύτητά του, αλλά η απώλειες του πρωινού προβλήματος ήταν μεγάλες και αρκέστηκε στην 13η θέση.

Η δράση στο Μεξικό συνεχίζεται σήμερα με πέντε ειδικές και δύο σούπερ ειδικές.


Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Ράλι Μεξικού ημέρα 1: Ο Ogier είναι εδώ! - AutoBlog.gr
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Makisma την Σάβ Μαρ 09, 2013 17:21

Ωραια η χωματινη , Με καλα μπασιματα και περσσοτερη σκονη .
Ο Ken Block ,μονο οταν τρεχει μονος του τερματιζει παντα πρωτος ….??
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Δευτ Ιουν 03, 2013 11:18

Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Απρόβλεπτο όπως πάντα, νικητής ο Latvala

IMG_2839-700x466.jpg


Ο Jari-Matti Latvala με το VW Polo R WRC είναι ο νικητής του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Φινλανδοί κατάφεραν να σημειώσουν στον 6ο γύρο του Πρωταθλήματος, στο ράλλυ όπου έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο WRC, πριν από 10 χρόνια και είναι η πρώτη τους φετινή νίκη, η οποία είναι και η πρώτη τους με τα χρώματα της VW, ενώ αυτή είναι η όγδοη φορά που το πλήρωμα ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο Dani Sordo τερμάτισε 2ος και ο Thierry Neuville 3ος, καταφέρνοντας να βρεθεί για δεύτερη φορά σε πόντιουμ στην καριέρα του.

Το Ράλλυ Ακρόπολις 2013 τήρησε την παράδοση που το θέλει το σκληρότερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Έπειτα από τρεις ημέρες σκληρής μάχης στα βουνά της Πελοποννήσου, 36 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στο Λουτράκι, έπειτα από την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο και τα γνωστά… αφιλόξενα ελληνικά χώματα.

Ο Jari-Matti Latvala εξαπέλυσε την επίθεσή του νωρίς τη 2η ημέρα, πιέζοντας τον μέχρι εκείνη τη στιγμή επικεφαλής της κατάταξης, Evgeny Novikov (M-Sport Qatar WRT), ο οποίος υπέπεσε σε ένα λάθος, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στον Φινλανδό. Σε εκείνο το σημείο ο Dani Sordo με το Citroen DS3 WRC της Citroen Abu Dhabi WRT προσπάθησε για την κορυφή, όμως ο Latvala ήταν άπιαστος. Μάλιστα, ο Ισπανός παραδέχθηκε ότι ο αντίπαλός του ήταν κατά πολύ ταχύτερός του, και αποφάσισε πολύ νωρίς να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και να αρκεστεί στη 2η θέση. Μοναδική αγωνία του Sordo ήταν o Thierry Neuville που τον ακολουθούσε, τον οποίο τελικά κατάφερε να ελέγξει μέχρι το τέλος του αγώνα, περιορίζοντάς τον στην 3η θέση. Ο νεαρός Βέλγος οδήγησε συνετά, απέφυγε τα προβλήματα, δε ρίσκαρε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και αποκόμισε τους βαθμούς του πόντιουμ για τον ίδιο αλλά και για λογαριασμό της Qatar M-Sport.


Σπουδαία μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση της Γενικής, ανάμεσα στους Andreas Mikkelsen και Nasser Al Attiyah, η οποία και κρίθηκε μόλις την τελευταία ημέρα του αγώνα. Εντέλει, ο νεαρός Νορβηγός με το τρίτο VW Polo R WRC ήταν καταιγιστικός και, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές (οι πρώτες του για τη γερμανική ομάδα), ήταν ο νικητής της μεταξύ τους μάχης. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσε ο Mads Ostberg, ακολουθούμενος από τον Mikko Hirvonen, ο οποίος σήμερα κατάφερε να κερδίσει μία θέση τερματίζοντας 7ος εμπρός από τον Martin Prokop. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα, μέχρι τη στιγμή που πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta, Evgeny Novikov, αλλά και ο επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, Sebastien Ogier, «έκλεισαν» την πρώτη 10άδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2013. Ο Γάλλος, που την πρώτη ημέρα εγκατέλειψε από πρόβλημα στην πίεση καύσιμου του VW Polo R WRC, εκτός από τους βαθμούς της 10ης θέσης, κέρδισε 3 επιπλέον βαθμούς στο Πρωτάθλημα Οδηγών στη Power Stage, στην οποία επικράτησε με χαρακτηριστική ευκολία. Ακολουθούθησαν οι Evgeny Novikov και Jari-Matti Latvala, oι οποίοι πήραν 2 και 1 βαθμό, αντίστοιχα.


Ο Andreas Mikkelsen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε τρεις ειδικές διαδρομές της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Jari-Matti Latvala, Dani Sordo και Thierry Neuville να προσπαθούν να αποφύγουν ρίσκα και λάθη. Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές εξαιτίας του τέταρτου περάσματος και όλα τα πληρώματα που ηγούνταν της κατάταξης κινήθηκαν προσεκτικά.


Η ημέρα στιγματίστηκε από τον τραυματισμό θεατή μετά την έξοδο του Villanueva στην 12η ειδική διαδρομή και διεκόπη προσωρινά για να παρασχεθούν πρώτες βοήθειες. Η ειδική ήταν πολύ σκληρή και όλα τα πληρώματα που ηγούνται της κατάταξης κινήθηκαν προσεκτικά.

Στο WRC-2 μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, σημειώνοντας την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και μάλιστα σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα όπως είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κατηγορία των Νέων, το γνωστό JWRC, όπου όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με Ford Fiesta R2, επικράτησε ο Ισπανός Jose Antonio Suarez, με 2ο τον Pontus Tidemand. Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ταχύτεροι όλων αναδείχθηκαν οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer EVO IX και έπειτα από τριήμερο αγώνα, τη στιγμή που οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με ίδιο αυτοκίνητο είναι οι νικητές του διήμερου σκέλους του Ακρόπολις που προσμετρά στο ελληνικό Πρωτάθλημα.


Με τα βλέμματα πλέον να στρέφονται στην επόμενη, πανηγυρική πλέον εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω του εορτασμού των εξήντα ετών ιστορίας του, η Τελετή Λήξης έκλεισε με την επισημότητα που της άρμοζε, παρουσία του προέδρου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, Jean Todt, ο οποίος έδωσε τα συγχαρητήριά του σε κάθε έναν από τους πρωταγωνιστές του θεσμού και του αγώνα κατά την άφιξή τους στη ράμπα του τερματισμού του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις!


2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo
«Τι σαββατοκύριακο! Δεν είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα, μόνο επειδή όλα είναι παρελθόν. Είχαμε πολύ κακή τύχη. Θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ περισσότερο στον επόμενο αγώνα».

3 SORDO Daniel – DEL BARRIO Carlos
«Τερματίσαμε 2οι και είμαστε ευτυχείς που δε σπάσαμε τίποτα. Πήραμε βαθμούς και γεμίσαμε αυτοπεποίθηση. Στα προηγούμενα ράλλυ προσπαθήσαμε να κερδίσουμε, κάναμε λάθη κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά τώρα κάναμε λιγότερα. Το τέλος ήταν καλό, αλλά ο Latvala ήταν πολύ δύσκολο να ηττηθεί».

4 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas
«Ευτυχώς είμαστε στο τέλος του ράλλυ. Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι που τερματίσαμε. Ό,τι θα μπορούσε να πάει στραβά πήγε. Σήμερα ήταν καλύτερα, και αυτό είναι θετικό. Έχουμε την ταχύτητα να παλέψουμε για την κορυφή. Σήμερα οι επιδόσεις μας ήταν πολλά υποσχόμενες. Είμαι ικανοποιημένος από την ταχύτητα».

5 NOVIKOV Evgeny – MINOR Ilka
«Στο τέλος χάναμε στις ευθείες, αλλά ήμασταν γρήγοροι στα κλειστά κομμάτια. Ήταν καλό ράλλυ, το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Στη Σαρδηνία θα προσπαθήσω για το καλύτερο».

6 AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni
«Είναι ωραίο συναίσθημα να βρίσκεσαι στην πρώτη 5άδα για τρίτο ράλλυ φέτος. Αν συνεχίσουμε έτσι, στο μέλλον ελπίζουμε σε ένα πόντιουμ. Ίσως στη Σαρδηνία. Η ομάδα δούλεψε πολύ καλά και τα ελαστικά της Michelin επίσης».

7 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka
«Με εμπιστεύτηκαν πολλοί άνθρωποι και μου έδωσαν αυτοπεποίθηση. Η χρονιά ξεκίνησε με έξοδο στο Μόντε Κάρλο, και αυτό δεν ήταν καλό. Θέλαμε ένα καλό αποτέλεσμα και το καταφέραμε στο Ακρόπολις. Νιώθεις ωραία ως νικητής. Είμαι πολύ χαρούμενος για μένα και την ομάδα, επειδή μου αρέσει να βλέπω το χαμόγελο στα πρόσωπα των ανθρώπων της ομάδας».

8 OGIER Sébastien – INGRASSIA Julien
«Περιμέναμε κάτι καλύτερο αυτό το σαββατοκύριακο. Είχαμε κακή τύχη, κάναμε όμως ό,τι μπορούσαμε. Ήμασταν 1οι στο δρόμο, προσαρμόσαμε το στήσιμο επειδή γλιστρούσε πολύ».

9 MIKKELSEN Andreas – MARKKULA Mikko
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω του μηχανικούς. Είναι το καλύτερο αποτέλεσμά μου και είμαι ευτυχής, νιώθω υπέροχα στην ομάδα, βελτιώνομαι συνέχεια, και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στη Σαρδηνία».

11 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas
«Για δεύτερη φορά είμαι πολύ ευτυχισμένος αυτήν τη χρονιά. Κάναμε τη δουλειά μας, ακολουθήσαμε καλή στρατηγική. Σήμερα δεν πιέσαμε, αλλά το αυτοκίνητο είναι ανταγωνιστικό και όλα πήγαν καλά. Προτιμώ την άσφαλτο, αλλά το ράλλυ ήταν πολύ ωραίο».

21 PROKOP Martin – ERNST Michal
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Το ράλλυ ήταν δύσκολο, αλλά έμεινα μακριά από μεγάλα προβλήματα. Η 7η θέση μάς δίνει καλούς βαθμούς».

Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Makisma την Δευτ Ιουν 03, 2013 13:45

Μαλιστα ..Αυτα ειναι ……………….. hypno Για παρηγορια θα πω …. ………….. ;) οτι δεν εχουν δει εμενα με το 6αριμουΕικόνα !!!!!!!!!!!!!!!!

Στο βιντεακι ,το πρωτο αυτοκινητο , τι μπασιμο ηταν αυτο Εικόνα ??
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Ιουν 04, 2013 14:18

Κυριε Μακη,ηδη το 6αρι σας με τοσες φορες που το εχετε βαλει στο κτημα μου ,εχει καταβολες WRC...χωματα,χορτα κτλ :haha:

Ειδατε παντως αν δεν τρεχει ο Λεμπ?ολοι παιρνουν θαρρητα !
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Πέμ Ιουν 06, 2013 10:26



Video: θεατές στο Rally Acropolis παραλίγο να σκοτωθούν!


Να κάθεσαι στη μέση της ειδικής διαδρομής και να φεύγεις από εκεί δευτερόλεπτα μόλις πριν περάσει πατημένο ένα World Rally Car. Ορισμένες φορές πραγματικά σκέφτομαι πως θα ήταν καλύτερα να τους πατήσει το αυτοκίνητο αλλά μετά ευτυχώς έρχομαι στα συγκαλά μου και λέω, τι φταίει ο οδηγός και ο συνοδηγός ώστε να έχουν το βάρος του τραυματισμού ενός θεατή στη συνείδησή τους; Τι φταίνε οι γονείς αυτών των ανθρώπων που τα παιδιά τους είναι ηλίθια και εν τέλει, τι φταίω εγώ και όλοι οι υπόλοιποι πραγματικοί οπαδοί σε περίπτωση που εξαιτίας μερικών ανεγκέφαλων ακυρωθεί ο αγώνας;

Για να σοβαρευτούμε λίγο! Για να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει και να σκεφτούμε λίγο τις επιπτώσεις αυτού που κάνουμε σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά! Πες ότι ο οδηγός δεν τους πατάει, αλλά ξαφνιάζεται από την ανεπανάληπτη βλακεία του συγκεκριμένου ανθρώπου, κάνει μία απότομη κίνηση για να τον αποφύγει και καταλήγει στο απέναντι δέντρο με 100+km/h.

Αν τραυματιστεί αυτός ο οδηγός ποιος θα φταίει; Το WRC, οι αναβάσεις, το drift και άλλες παρόμοιες διοργανώσεις, δεν έχουν ανάγκη από χαζό οπαδιλίκι και ανούσιες πράξεις «θαυμασμού» τέτοιου είδους. Νιώστε λίγο ρε!
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Makisma την Πέμ Ιουν 06, 2013 14:26

tsitasm2 έγραψε: θεατές στο Rally Acropolis παραλίγο να σκοτωθούν!!

Δυστυχως ,αυτο γινεται σε ολο τον κοσμο . Εχουν γινει εκατονταδες συζητησεις για το θεμα αυτο ,απο τους αρμοδιους .
Βλεποντας ομως , οτι αν λαβουν ,τα μετρα ασφαλειας , που επιβαλουν οι συνθηκες , θα ειναι , κατα των εταιριων και των χορηγων ,το εχουν αφησει ``λιγο λασκα`` .
Κανουν κι εναν σταυρο , για να μην γινει το κακο ,εχουν θεσπισει και καποιους κανονες ,που κανεις απ τους φανατικους
( η και λιγοτερο ) φιλους του αυτοκινητου γνωριζει ,με αποτελεσμα , να βλεπουμε παγκοσμιος ,τετοιες εικονες .
Ειχα παει πριν απο χρονια ,αρκετες φορες σαν κριτης ,σε αυτο το ραλι .Κανεις δεν ακουγε τιποτα .
Οχι μονο εβγαιναν στην μεση του δρομου ,αλλα στεκοντουσαν και στο πιο χειροτερο και επικινδυνο σημειο , διπλα στις στροφες .
Ειχα δει μονο εναν νεκρο !!!!.( Όχι ομως στο Ακροπολις .Ηταν στην αναβαση Ριτσωνας )
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό provias john την Παρ Ιουν 07, 2013 18:52

Κυριε μακη οτι και να κανουν οι διοργανωτες αν ο ανθρωπος δεν εχει παιδεια και αισθηση του κινδυνου....βραστα, οτι και να κανουν αυτοι παντα ο αμυαλος θα ειναι εκει....
provias john    
0,0 Bar
0,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 18, 2009 17:44
Τοποθεσία: ΣΠΑΡΤΗ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 45
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 1.8 2005 Touring Clima Sedan.

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό Young Schumacher την Παρ Ιουν 14, 2013 14:36

http://www.youtube.com/watch?v=X2vs2mXTchs


Ενα καλο βιντεακι που εντοπησα και εγω.
By M6crazy



ΛΕΥΚΟΙ ΑΕ[/color][/size]
Άβαταρ μέλους
Young Schumacher    
1,4 Bar
1,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Τετ Ιουν 27, 2012 13:46
Τοποθεσία: Γλυφαδα
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 40
Μοντέλο Αυτ.: rx8 challenge

Re: WRC NEWS 2013

Δημοσίευσηαπό tsitasm2 την Δευτ Ιουν 24, 2013 12:42

Η Volkswagen συμφώνησε να μην αναπτύξει άλλο το Polo R WRC ώστε να μείνουν οι άλλοι κατασκευαστές στο WRC


H Volkswagen έχει συμφωνήσει με τη FIA ώστε να “παγώσει” την ανάπτυξη στου Polo R WRC. Ο λόγος; Γιατί με αυτή τη κίνηση θέλει να παραμείνουν και του χρόνου στο WRC οι άλλοι δύο κατασκευαστές (Citroen, M-Sport).

Η Volkswagen θέλει φέτος να πάρει τόσο το πρωτάθλημα των οδηγών όσο και των κατασκευαστών, αλλά επειδή κανένας τίτλος δεν έχει αξία αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός, η Γερμανική εταιρία προχώρησε σε αυτή τη συμφωνία.

Όπως δήλωσε ο Jost Capito, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Volkswagen, η εταιρία του αποφάσισε να “παγώσει” την εξέλιξη του Polo R WRC, προκειμένου να διευκολύνει τον ανταγωνισμό και τη συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Citroen που έχει ρίξει τον προϋπολογισμό της και κυρίως της M-Sport που μετά την αποχώρηση της Ford, ουσιαστικά είναι μια ιδιωτική ομάδα.

Το καινούργιο Polo R WRC θα κάνει την εμφάνιση του το 2015 με τον Capito να αναφέρει:

Συζητήσαμε για το τι είναι καλύτερο για το μέλλον και τι πρέπει να γίνει για να διατηρήσουμε τον υψηλό αριθμό συμμετοχών στο πρωτάθλημα. Συζητώντας, καταλήξαμε πως το καλύτερο είναι να παραμείνουμε με τα αυτοκίνητα που έχουμε φέτος.

Ο Malcolm Wilson, της M-Sport δήλωσε από τη μεριά του:

Είμαστε ευγνώμονες για αυτό τόσο εγώ, όσο και ο Yves Matton (της Citroen). Είναι μια θετική κίνηση. Ξέρουμε πλέον πως μπορούμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί του χρόνου, δίχως να ξοδέψουμε εκατομμύρια στην εξέλιξη. Θα έπρεπε να εγκαταλείψουμε αν δεν επρόκειτο να επιστρέψει η Ford.

Η FIA επιβεβαίωσε την είδηση, ενώ συμφώνησε να παγώσει το ομολογκάρισμα των νέων αγωνιστικών μέχρι το τέλος της επόμενης σεζόν. Πλέον αναμένουμε την άφιξη της Hyundai το 2014 με το i20 WRC.


[Πηγή: Autosport]
βασανιστικά να βρω ψευδώνυμο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tsitasm2    
0,1 Bar
0,1 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 30, 2010 19:21
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 43
Μοντέλο Αυτ.: mazda2

Επόμενο

Επιστροφή στο World Rally Championship

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron