Λοιπον ηρθε ο ελευθερος πρωινος χρονος
η αλλαγη εγινε στην GEARTECH και οπως παντα ολα αψογα.
χτες μιλαω στο τηλ, για να εχουν ολα τα amsoil που χρειαζονταν για την μεταγγιση και ΟΚ ραντευου σημερα.
παω πρωι αδειζουμε τα dexelia (καλα βγηκαν μετα απο 7000χλμ χρωμα υφη) βγαζουμε και το φιλτρο και αφηνουμε να στραγγιξει.
λυνουμε την πλαστικη προστατευτικη ποδια για να φτασουμε στο κιβωτιο ανοιγουμε και αφηνουμε να στραγγιξει και αυτο.
και παμε πισω διαφορικο και transfer
ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΠΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ???????????????
το διαφορικο εχει μονο ταπα συμπληρωματος και το transfer ΤΙΠΟΤΑ.
ΚΑΙ αρχισαμε ολοι 'η mazda μας κανει οικονομια γιατι δεν μας βαζει στα εξοδα να αλλαζουμε βαλβολινες'΄' ρε καλα τι συνεργειο ειστε εσυς που η ραμπα σας δεν μπορει να σηκωσει το tribute ορθειο 90ο μοιρες για να αδειασει το διαφορικο " και αλλα ωραια...........
σηκωνω τηλ στην ελμα και
Το διαφορικο δεν αλλαζει μονο συμπληρωνεις!!!!!!!!! και το transfer δεν δεχετε τιποτα - με χαμογελακια.......
ναι ΟΚ αλλα εγω θελω να τα αλλαξω,
δεν χρειαζετε παρα μονο στα 100,000 χλμ.
τα παιρνω λιγο και ναι κυριε μου εχω 98,000 χλμ τι κανω.???
μαγικη ατακα ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ
ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Αλλες πλακες μετα
και αρχιζουν οι μεαταγγισεις.
μοτερ amsoil signature 5/30 full synth. 5L
φιλτρο λαδιου.
κιβωτιο amsoil GL-4 full syth. 3L
πληρωνω φευγω.(αυριο μαλλον ενημερωνω για αναλυτικο κοστος) ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 120,00€
Το κιβωτιο στη μικρη διαδρομη μεχρι συνταγμα σταματησε να ειναι ΑΝΔΡΙΚΟ γλυκανε απαλωποιηθηκε
το δε μοτερ αποκτησε καμμια 1000 αλογα παραπανω χωρις πλακα μεγαλη διαφορα στο ανεβασμα στροφων 1000 - 3500 (στο συνταγμα πηγα)
οποτε με 1150 αλογα πια περιμενω ολους τους τουρμπισμενους στη γωνια.........
επλιζω να μην ειναι προκαιρη η βελτιωση και να εχει διαρκεια
καλα χιλιομετρα σε ολους