[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 08:41 ]

Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 την Τρί Μαρ 13, 2012 12:12

Ας ξεκινησουμε απο δω το τι καιγαμε και το τι καιμε
θα βαλω θαβαλω
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: καταναλωση tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 την Τρί Μαρ 13, 2012 14:38

Λοιπον χονδρικα τωρα (θα βρω και πιο αναλυτικα ΟΧΙ οτι θα διαφερουν και πολυ)

βενζινη
εκτος 10 με 11 λιτρα /100
εντος 12 με 14 λιτρα /100

lpg
εκτος 11 με 12 κατι /100
εντος ποτε δεν εχω μετρησει περιπου 13 με 14 /100

οι μετρησεις εκτος στην ιδια διαδρομη με διαφορετικες θερμοκρασιες παραμενουν παντα σταθερες
διαδρομη αθηνα- ναυπακτο- αθηνα (και καποια χλμ τοπικα στη ναυπακτο) παντα λαμπακι ΜΑΛΑΚΑΣΑ
βενζινη 52 λιτρα Χ 1,8 = 93,6,€
LPG 61 λιτρα Χ 0,94 = 57,34€

ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕ ΣΥΝΗΘΩς ΙΔΙΟ ΦΟΡΤΙΟ. (περιπου 540 χλμ)

Η extra καταναλωση με το lpg ειναι σχεδον υποχρεωτικη λογο διαφορας θερμογονου δυναμης των δυο καυσημων.

Εγω νιωθω καλα και ελπιζω και το μοτερ μου το ιδιο.
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Μαρ 13, 2012 15:22

ωραιο το θεμα που ανοιξες Δημητρη και νομιζω πως ειναι πολυ καλο να ξερουμε τελικα τι καινε και τα Tribute!
για τετρακινηση ,βαρος και κυβικα το 12-14 εντος ειναι πολυ λογικο οπως και το εκτος!βλεπουμε φυσικα για μια ακομη φορα οτι το υγραεριο καιει πραπανω απο βενζινη και το μεγαλο κερδος ειναι ανα γεμισμα στην αναλογια τιμης!

το εχεις παει Μητσο πολυ συντηρητικα δηλαδη με 120 χλμ εκτος να δεις τι καλυτερο μπορει να κανει?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 την Τρί Μαρ 13, 2012 18:53

εκτος αν μιλαμε για εθνικο οδικο -ο θεος να το κανει- αν επιτρεπουν οι συνθηκες μπαινει cruise στα 125-135 αναλογα την λασκα που υπαρχει διατηρωντας μια + 10 με 15 χλμ πανω απο την ροη του δρομου ετσι ωστε δεν φρεναρεις σχεδον πουθενα και διατηρεις μια αξιοπρεπη ταχυτητα για το υφος του ttravel μην ξεχναμε οτι μετα τα 150 οι θορυβοι ειναι ΥΠΑΡΚΤΟΙ.
σε ταχυτητες με μεγαλη διαφορα απο την ροη του δρομου εχεις πολλα φρενα με μεγαλες διαφορες εως και 3ψηφιες και παλι σανιδα και παλι............ χωρις πραγματικα να κερδιζεις χρονο γιατι μπορει να φτασεις νωριτερα (οχι και πολυ) αλλα θα εχεις ριξει τοσα καντηλια που θα σου εχουν κανει το κεφι τσαταλια (υπαρχουν πολλοι εκει εξω :fest03: που μπορει να θες να :sterb316: αλλα

Επαρχιακο που ειναι και το κεφι διατηρει μια μεση περιπου 87 χλμ εκμεταλευομενος το πραγματικα καλο στησιμο του :mazda: στην ασφαλτο και με την φορα γλυτωνεις να φρεναρεις και να επιταχυνεις 1600κιλα που αυτο και μονο μπορει να παει την καταναλωση οπου θελει.

σε καποια σημεια που τα ξερω και ο δρομος ειναι σφικτος (ιτεα ναυπακτο που τον θεωρω οδηγικο ποιημα, εχει τα παντα) την προηγουμενη βδομαδα ειχα παει με τον Γιαννη στο εξοχικο και σε μια φαση εχοντας μπροστα δυο κοιμησμενους του λεω αντε να δουμε (γυρισμα σε βενζινη) μπροστα μια 90 αρα κατηφορικη αριστερη (οποτε εχεις ορατοτητα για το αντιθετο ρευμα τουλαχιστον 300μετρα) η 3 μακρια οποτε 2ρα προσπεραση 4000 5000 6500 φρενα και στην κορυφη σανιδα ξανα 6500 3τη και στην επομενη δεξια καμπη μεσα και σανιδα 165 και φρενα και γυρισμα σε lpg και ξανα 80-110 για την ρουτινα.
πεταγετε ο Γιαννης -πως ουρλιαζει ετσι η μηχανη? και γιατι δεν παμε ετσι πιο συχνα?
ΓΙΑΤΙ EINAI ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ +οτι αν το πας ετσι δεν ξερω τι καταναλωση θα βγει.
ευκαιριακα και οποτε υπαρχει κεφι (χωρις οινο)

συμπερασμα η καταναλωση ειναι θεμα ΡΟΗΣ ΤΗς ΚΙΝΗΣΗς ΜΑς οσο πιο γλυκια τοσο πιο καλα (χωρις σχολια)
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Τρί Μαρ 13, 2012 20:50

dim63 έγραψε:συμπερασμα η καταναλωση ειναι θεμα ΡΟΗΣ ΤΗς ΚΙΝΗΣΗς ΜΑς οσο πιο γλυκια τοσο πιο καλα (χωρις σχολια)


αυτο ειναι μια μεγαλη αληθεια,ειδικα στα αυτοκινητα με μεγαλο βαρος!!!!
ο μικρος γλυκαθηκε με τα γκαζια ε?????
και μας εχει δειξει ηδη και τα δοντια του στα καρτ,εχει ομως εναν πολυ συνηδειτο πατερα και πολυ καλα εκανες και του ειπες οτι εχει και αλλους ανθρωπους ο δρομος περα απο εμας και πιστευω πως θα γινει αριστος και ικανος οδηγος (δεν λεω γρηγορος γιατι γρηγορα μπορουν να πανε ολοι)
offtopic ηταν το τελευταιο αλλα ηθελα να το πω!!!!

toot toot toot toot toot
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό kavasilas την Πέμ Μαρ 15, 2012 09:23

Καταναλωση η λεξη που ποναει.

φιλε δημητρη το δικο μου απο την μερα αγορας το σεπτεμβρη του 2005 και με καθημερινη χρηση απο ηλιουπολη -συνταγμα και παλι πισω μαζι με τοπικα (πιο εντος πολης δεν γινεται) κατω Απο 16-17lt /100km δεν επεσε.Εκτος πολης προς πελοπονησο σε αυτο το θεικο οδικο δικτυο ειχα και 9 αλλα συνηθως ημουν γυρω στο 10 .ολες οι μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ.
Τωρα , με το υγραεριο δεν εχω δει τις τρελες διαφορες.Για τα ιδια δρομολογια εντος εχει ανεβει στα 18 ενω εκτος ειμαι στα 11-12.Στα εντος παντα ξεκιναω μετα την ενεργοποιηση του LPG οποτε δεν εχω χαμενα χλμ.Σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τις δικες σου εντος μετρησεις αλλα φιλε το κεντρο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!! Και σιγουρα βασικος παραγοντας το οδηγικο στυλ του καθενος.
kavasilas    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2012 09:04
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: TRIBUTE 2.3 (μοντ.2005)

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 την Πέμ Μαρ 15, 2012 10:23

Αλεξη,
κεντρο σπανια (honda sh150i βασιλιας) οποτε κατεβαινω Συνταγμα (δουλεια) με το tribute το πρωι τελειως λασκα (περιφεριακη) και λιγο ζοριστις 5 που φευγω,ολοκληρωμενη μετρηση ΕΝΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ και δεν θελω να μαθω (ετσι οπως τα λες :lol: :lol: )
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Μαρ 15, 2012 12:44

kavasilas έγραψε:Καταναλωση η λεξη που ποναει.

φιλε δημητρη το δικο μου απο την μερα αγορας το σεπτεμβρη του 2005 και με καθημερινη χρηση απο ηλιουπολη -συνταγμα και παλι πισω μαζι με τοπικα (πιο εντος πολης δεν γινεται) κατω Απο 16-17lt /100km δεν επεσε.Εκτος πολης προς πελοπονησο σε αυτο το θεικο οδικο δικτυο ειχα και 9 αλλα συνηθως ημουν γυρω στο 10 .ολες οι μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ.
Τωρα , με το υγραεριο δεν εχω δει τις τρελες διαφορες.Για τα ιδια δρομολογια εντος εχει ανεβει στα 18 ενω εκτος ειμαι στα 11-12.Στα εντος παντα ξεκιναω μετα την ενεργοποιηση του LPG οποτε δεν εχω χαμενα χλμ.Σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τις δικες σου εντος μετρησεις αλλα φιλε το κεντρο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!! Και σιγουρα βασικος παραγοντας το οδηγικο στυλ του καθενος.


μεσα στην πολη λογικο να χτυπας 15αρια + Αλεξη με ενα τετοιο αυτοκινητο!
εκτος τα 9 λτ/100 με τι ταχυτητες?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό GiannhsAtenza την Πέμ Μαρ 15, 2012 13:00

Νασο για 2.3 ατμοσφαιρα εγω τα θεωρω μια χαρα τα νουμερα...και με το offroad στυλ του με μεγαλα λαστιχα και βαρος αεροδυναμικη ειναι ιδανικο θα ελεγα!
You know , who you choose to be around you , lets you know who you are.....
Άβαταρ μέλους
GiannhsAtenza    
1,9 Bar
1,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 4370
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 13, 2011 12:39
Τοποθεσία: Αθηνα-Bεροια
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 Mk3 TC SAP

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό kavasilas την Τρί Μαρ 20, 2012 07:54

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
kavasilas έγραψε:Καταναλωση η λεξη που ποναει.

φιλε δημητρη το δικο μου απο την μερα αγορας το σεπτεμβρη του 2005 και με καθημερινη χρηση απο ηλιουπολη -συνταγμα και παλι πισω μαζι με τοπικα (πιο εντος πολης δεν γινεται) κατω Απο 16-17lt /100km δεν επεσε.Εκτος πολης προς πελοπονησο σε αυτο το θεικο οδικο δικτυο ειχα και 9 αλλα συνηθως ημουν γυρω στο 10 .ολες οι μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ.
Τωρα , με το υγραεριο δεν εχω δει τις τρελες διαφορες.Για τα ιδια δρομολογια εντος εχει ανεβει στα 18 ενω εκτος ειμαι στα 11-12.Στα εντος παντα ξεκιναω μετα την ενεργοποιηση του LPG οποτε δεν εχω χαμενα χλμ.Σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τις δικες σου εντος μετρησεις αλλα φιλε το κεντρο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!! Και σιγουρα βασικος παραγοντας το οδηγικο στυλ του καθενος.


μεσα στην πολη λογικο να χτυπας 15αρια + Αλεξη με ενα τετοιο αυτοκινητο!
εκτος τα 9 λτ/100 με τι ταχυτητες?


Αναγκαστικά το χρησιμοποιω για κεντρο καθημερινα μακαρι να μπορουσα να εχω κι ενα μικροτερο αλλα ΔΕΝ!! Συγκριτικα παντως τωρα με το Lpg μου κοστιζει οσο και η καρτα απεριοριστων του ΟΑΣΑ, ασε που γλυτωνω χρονο γιατι θα επρεπε να χρησιμοποιω λεωφορειο και μετρό. Βαλε λοιπον αναμονη ταλαιπωρια .Ηθελα περιπου 40 + λεπτα με τα ΜΜΣ.ενω με ΤΟ ΘΗΡΙΟ 15-25 λεπτα της ωρας και ανετος χωρις αγχος και ταλαιπωρια.


Για τα 9λτ/100 λογω βαρεμαρας την μερα εκεινη ,σταθερα 100 τελειος αδειος απο φορτιο χωρις ιδιαιτερα ζορισματα.Ουτε κι εγω το πιστευα. Το συνηθες ομως ειναι 10 - 11λτ/100.
kavasilas    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2012 09:04
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: TRIBUTE 2.3 (μοντ.2005)

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Τρί Μαρ 20, 2012 13:33

kavasilas έγραψε:Καταναλωση η λεξη που ποναει.

φιλε δημητρη το δικο μου απο την μερα αγορας το σεπτεμβρη του 2005 και με καθημερινη χρηση απο ηλιουπολη -συνταγμα και παλι πισω μαζι με τοπικα (πιο εντος πολης δεν γινεται) κατω Απο 16-17lt /100km δεν επεσε.Εκτος πολης προς πελοπονησο σε αυτο το θεικο οδικο δικτυο ειχα και 9 αλλα συνηθως ημουν γυρω στο 10 .ολες οι μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ.
Τωρα , με το υγραεριο δεν εχω δει τις τρελες διαφορες.Για τα ιδια δρομολογια εντος εχει ανεβει στα 18 ενω εκτος ειμαι στα 11-12.Στα εντος παντα ξεκιναω μετα την ενεργοποιηση του LPG οποτε δεν εχω χαμενα χλμ.Σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τις δικες σου εντος μετρησεις αλλα φιλε το κεντρο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!! Και σιγουρα βασικος παραγοντας το οδηγικο στυλ του καθενος.


μα Αλεξη,το εχουμε αναλυσει μαλιστα και αποδεδειγμενα δει,οτι το υγραεριο ειναι απο 1 εως 1,5 λιτρο πιο πανω απο βενζινη!εκει που κερδιζεις πολυ ειναι η τιμη!

οπως το ειπες για πριν,πιο πολης δεν γινεται με το δρομολογιο που κανεις!η καταναλωση σου λογικη αν αναλογιστουμε οτι ο κινητηρας μαλιστα δεν ζεσταινεται με αμεση επιπλεον επιβαρυνση στην κανταναλωση σου!

εκτος πολης σε ταξιδια τι κανεις?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό kavasilas την Πέμ Μαρ 22, 2012 20:02

Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:
kavasilas έγραψε:Καταναλωση η λεξη που ποναει.

φιλε δημητρη το δικο μου απο την μερα αγορας το σεπτεμβρη του 2005 και με καθημερινη χρηση απο ηλιουπολη -συνταγμα και παλι πισω μαζι με τοπικα (πιο εντος πολης δεν γινεται) κατω Απο 16-17lt /100km δεν επεσε.Εκτος πολης προς πελοπονησο σε αυτο το θεικο οδικο δικτυο ειχα και 9 αλλα συνηθως ημουν γυρω στο 10 .ολες οι μετρησεις με φουλ ρεζερβουαρ.
Τωρα , με το υγραεριο δεν εχω δει τις τρελες διαφορες.Για τα ιδια δρομολογια εντος εχει ανεβει στα 18 ενω εκτος ειμαι στα 11-12.Στα εντος παντα ξεκιναω μετα την ενεργοποιηση του LPG οποτε δεν εχω χαμενα χλμ.Σιγουρα υπαρχει διαφορα απο τις δικες σου εντος μετρησεις αλλα φιλε το κεντρο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!! Και σιγουρα βασικος παραγοντας το οδηγικο στυλ του καθενος.


μα Αλεξη,το εχουμε αναλυσει μαλιστα και αποδεδειγμενα δει,οτι το υγραεριο ειναι απο 1 εως 1,5 λιτρο πιο πανω απο βενζινη!εκει που κερδιζεις πολυ ειναι η τιμη!

οπως το ειπες για πριν,πιο πολης δεν γινεται με το δρομολογιο που κανεις!η καταναλωση σου λογικη αν αναλογιστουμε οτι ο κινητηρας μαλιστα δεν ζεσταινεται με αμεση επιπλεον επιβαρυνση στην κανταναλωση σου!

εκτος πολης σε ταξιδια τι κανεις?



Οπως ειπα και παραπανω στα εκτος εχω φτασει τα 11-12λτ/100χλμ.Μια χαρα το βρισκω!!
kavasilas    
-0,9 Bar
-0,9 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 08, 2012 09:04
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: TRIBUTE 2.3 (μοντ.2005)

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Παρ Μαρ 23, 2012 10:34

GiannhsAtenza έγραψε:Νασο για 2.3 ατμοσφαιρα εγω τα θεωρω μια χαρα τα νουμερα...και με το offroad στυλ του με μεγαλα λαστιχα και βαρος αεροδυναμικη ειναι ιδανικο θα ελεγα!

ναι Γιαννη,δεν αντιλεγω,σιγουρα ειναι πολυ καλη η καταναλωση και να μην ξεχναμε και την αεροδυναμικη του!
εδω με το Νιβα που ειχα μεση ειχα 17,κατι :lol: ουτε Λαμποργκινι να ημουν :lol:

Αλεξη,πολυ καλη η εκτος σου καταναλωση! okkkkkk

μεσα στην πολη κυκλοφορεις πια μονο με υγραεριο ετσι?
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 την Σάβ Φεβ 09, 2013 16:11

νεο τεστ για καταναλωση lpg χωρις οικονομικες διαθεσεις.

εκατσε λοιπον το σαββατο (το περασμενο) στα ξαφνικα μια υποχρεωση και επρεπε να βρεθω Τριζωνια στις 15,00 και το εμαθα στις 12,15 και γεμιζοντας lpg και τρια ατομα φευγω και μπαινω αττικη 12,45 διαδρομη απο πελοποννησο με πολλες φορες κοφτη 175 κοντερισια γαιτι το μοτερ εχει ΦΑΙ και για παραπανω αλλα.
τριζωνια στις 14,55 στο μωλο.

επιστροφη απο πανω δεσφινα θηβα αλιαρτο (για ψωμι) και 20,00€ lpg και φτανοντας εθνικη σκαει τηλ για οσο πιο γρηγορα σπιτι γιατι .....αστο, ξανα μανα λιγο πριν τον κοφτη 165 170 τελικα το προλαβα και αυτο...........
παντως ηταν στιγμες που ηθελα ενα 6αρι 1,8 για να πηγαινω 230-240 σε καποια κομματια wc kap mmm
σημερα το πρωι λοιπον bling bling τερμα το lpg και εχουμε.

γεμισμα lpg (δεν μας νοιαζει ποσο τωρα)

συμπληρωμα 21 λιτρα
και αδειο στα 616 χλμ. και γεμισμα με 61 λιτρα
αρα εχουμε 21+61 = 82 λιτρα lpg * .93 = 76.26€

616 χλμ 82 λιτρα = 13,311 λιτρα ανα 100χλμ μολις ΕΝΑ και κατι λιτρο παραπανω απο πιο χαμηλες ταχυτητες
ΤΖΑΜΙ
ΜΕ βενζινη θα ηθελα περιπου 77 - 75 λιτρα 76*1,65 125,00€

χρηματικη διαφορα 49 €

τα σχολια δικα σας
Mazda Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια
Άβαταρ μέλους
dim63    
0,8 Bar
0,8 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Τετ Μάιος 18, 2011 18:49
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 60
Μοντέλο Αυτ.: Tribute 2.3 LPG bigas geartech χωρις λαδια ξυδια

Re: Kαταναλωση Tribute βενζινη VS LPG

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Σάβ Φεβ 09, 2013 18:34

Μητσε,η καταναλωση επιβεβαιαωνει γιαμια ακομη φορα οτι ειναιπαραπλησια η και λιιιγο παραπανω το υγραεριο,αλλα το κοστος ειναι εννοειται φθηνοτατο σε σχεση με την βενζινη! okkkkkk

σχεδον τα μισα λεφτα σου ερχεται φιλαρακι μου! toot
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2


Επιστροφή στο Mazda Tribute

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης