dim63 έγραψε:αν προλαβεις και δεν σε πατησω μικρε δυαρη
dim63 έγραψε:παντως χωρις πλακα το μοτερ δειχνει να μπορει και να πηγαινε κοντα στα 210 για παραπανω ειναι πολυς ο αγερας....
dim63 έγραψε:..και οσο γιατην ευλευθερη πτωση μικρε δυαρη (μαρεση) λογο κακης αεροδυναμικης δυσκολο το βλεπω
Nasos Mazdaspeed 6 έγραψε:οπως ειπε και ο Σπυρος ειναι περισσοτερο για εκτος δρομου εξορμησεις και η τελικη δεν ειναι το ζητουμενο!αλλωστε η αεροδυναμικη του,η τετρακινηση του που κοβει δεν θα το αφηναν για πολλα!φυσικα και το μοτερ σηκωνει παραπανω χλμ,αλλα ειπαμε,δεν ειναι αυτο το ζητουμενο!δεν περιμενα ομως να εχει και κοφτη τελικης!
kavasilas έγραψε:φιλε dim63 συμφωνω μαζι σου οτι για τον χαρακτηρα του αμαξιου τα 170 ειναι οκ.το θεμα ειναι να αξιοποιεις τα χαρακτηριστικα του καθε αυτοκινητου για την χρηση του.Αν θελεις γκαζι διαλεγεις αλλο μοντελο.προσωπικα οποτε χρειαστηκα γκαζι δεν μου το αρνηθηκε σε οτι εχει να κανει με το off road φτανει να σου πω οτι μολις το πηρα ηπρωτη βολτα ηταν σε λασπωμενο χωραφι, μετα απο μερικα μπαντιλικια οταν ελεγα οτι εδω κολλησαμε τοτε ενιωσα το τιναγμα που πρωηρθε απο την ενεργοποιηση του 4χ4.ενα θα σου πω τα λαστιχα ηταν της μανας του ασφαλτινα και το χαντακι που εσκαψε 20 εκ,βαθος αυτο τα λεει ολα.ηταν απλα τελειο.Βεβαια δεν μπορεις να εχεις και τις απαιτησεις ενος Jeep.
Ασε απο θεμα φορτωματος.Αν χρειαστει κανει και τον αγροτη σε κλειστη μορφη!
Μονο που τωρα με το υγραεριο στα ταξιδια επριοριστηκε λιγο ο χωρος στο πορτ μπακαζ λογω ρεζερβας.Αλλα δεν πειραζει οσο σκεφτομαι τα 100αρια που γλυτωνω απο βενζινη παρηγοριεμαι.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης