The Ace έγραψε:Εντάξει, το ξέρω ότι έχει φοβηθεί το μάτι μας, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση το λεκτικό είναι αρκετά καθαρό: το "και" ενώνει την δεύτερη πρόταση με την πρώτη, άρα ο δεύτερος παράγοντας είναι επιπροσθέτως στον πρώτο. Άρα πρέπει να ισχύει το "μην έχει αποσυρθεί από κυκλοφορία" για να ισχύσει το "είναι πλήρως λειτουργικά".
Εγώ πιστεύω ότι η σωστή ερμηνεία είναι διασταλτική προς την αντίθετη κατεύθυνση, ότι δηλαδή ακόμα και με πινακίδες, κάποιο όχημα που δεν είναι πλήρως λειτουργικό (τρακαρισμένα, σπασμένα μοτέρ, μακροχρόνιες βλάβες και γενικά ακινησία λόγω άλλων αιτιών) θα μπορούν να μην είναι ασφαλισμένα. Βέβαια το πως θα υποστηρίζεται αυτό το "πλήρως λειτουργικά" είναι ένα θεματάκι....
diMiPS έγραψε:αν διαβασες την περιπτωση απο οπου ξεκινησαν ολα, βλεπουμε πως το αμαξι της κυριας ηταν παρατημενο μονιμα (ας πουμε ειχε καταθεσει πινακιδες) αλλα ηταν λειτουργικο και ετσι το πηρε ο γιος κρυφα και σκοτωσε και σκοτωθηκε οδηγωντας....
Η Αlina Antónia Juliana ήταν ιδιοκτήτρια Ι.Χ ταξινομημένου στην Πορτογαλία. Λόγω προβλημάτων υγείας δεν το οδηγούσε πλέον και το είχε σταθμεύσει στην αυλή του σπιτιού της, χωρίς, ωστόσο, να προβεί σε ενέργειες για την επίσημη απόσυρσή του από την κυκλοφορία.
....
Το Δικαστήριο φρονεί καταρχάς ότι όχημα το οποίο δεν έχει αποσυρθεί προσηκόντως από την κυκλοφορία και το οποίο είναι κατάλληλο για κυκλοφορία εμπίπτει στην έννοια του «οχήματος» της πρώτης οδηγίας και δεν παύει, κατά συνέπεια, να υπόκειται στην υποχρέωση ασφαλίσεως που προβλέπεται στην οδηγία αυτή, για τον λόγο και μόνον ότι ο κύριός του δεν προτίθεται πλέον να το οδηγήσει και το έχει ακινητοποιήσει εντός ιδιόκτητου οικοπέδου.
The Ace έγραψε:diMiPS έγραψε:αν διαβασες την περιπτωση απο οπου ξεκινησαν ολα, βλεπουμε πως το αμαξι της κυριας ηταν παρατημενο μονιμα (ας πουμε ειχε καταθεσει πινακιδες) αλλα ηταν λειτουργικο και ετσι το πηρε ο γιος κρυφα και σκοτωσε και σκοτωθηκε οδηγωντας....
Επειδή το διάβασα, μιλάει ξεκάθαρα για ταξινομημένα οχήματα σε νόμιμη κυκλοφορίαΗ Αlina Antónia Juliana ήταν ιδιοκτήτρια Ι.Χ ταξινομημένου στην Πορτογαλία. Λόγω προβλημάτων υγείας δεν το οδηγούσε πλέον και το είχε σταθμεύσει στην αυλή του σπιτιού της, χωρίς, ωστόσο, να προβεί σε ενέργειες για την επίσημη απόσυρσή του από την κυκλοφορία.
....
Το Δικαστήριο φρονεί καταρχάς ότι όχημα το οποίο δεν έχει αποσυρθεί προσηκόντως από την κυκλοφορία και το οποίο είναι κατάλληλο για κυκλοφορία εμπίπτει στην έννοια του «οχήματος» της πρώτης οδηγίας και δεν παύει, κατά συνέπεια, να υπόκειται στην υποχρέωση ασφαλίσεως που προβλέπεται στην οδηγία αυτή, για τον λόγο και μόνον ότι ο κύριός του δεν προτίθεται πλέον να το οδηγήσει και το έχει ακινητοποιήσει εντός ιδιόκτητου οικοπέδου.
Επιστροφή στο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.)
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης