παρολα αυτα...απο την μια ειναι καλο,απο την αλλη ομως και κακο!δεν υπαρχει η υποδομη στο δικτυο μας εντος Αττικης για δυο λωριδες ευκολα ειναι αληθεια!το κυκλοπφοριακο κομφουζιο θα γινει χειροτερο ακομη!
μας δουλευουνε?στους περισσοτερους δρομους με κυκλοφοραιακο κομφουζιο η λεωφορειολωριδα αν και παρανομο επειδη σε μια πολη χωρις υποδομη οπως ειπε κι ο νασος βαλανε λογω ολυμπιακων εχει βοηθησει την κινηση.στις λεωφορειολωριδες η κινηση ειναι γενικα ανετη κι ολοι γλυτωνουμε.καθιστε να βαλουν καμερες παλι να δειτε τι τι στο καλο θα γινουμε
η λεωφοριολωριδα δεν ηταν ανακαλυψη των ολυμπιακων αγωνων , ηταν προγενεστερη. συνεπεσε με την εποχη που δεν ειχα διπλωμα (δεν υπηρχε μετρο) και κυκλοφορουσα με λεωφορειο, η αυξηση της ταχυτητας του λεωφορειου ηταν εντυπωσιακη , οι χρονοι πεφτανε σημαντικα. η λεωφορειολωριδα μπορει να εξυπηρετησει πολλαπλασιο αριθμο επιβατων ανα ωρα απο οτι αν καταργηθει. σε ενα λεωφορειο που δεν ξεπερνα τα 15 μετρα μηκος (2,5 οχηματα σε συνθηκες υψηλου κυκλοφοριακου φορτου) χωρανε πανω απο 70 επιβατες δηλαδη 50+ αυτοκινητα (αφου σπανια υπαρχει αλλος επιβατης εκτος του οδηγου) το κακο ειναι οτι λογω κρισης (αναμεσα στα αλλα) δεν υπαρχει ικανος αριθμος λεωφορειων σε λειτουργια ωστε να μπορουσε να εξυπηρετησει περισσοτερο κοσμο με συχνοτερα δρομολογια και περισσοτερη ανεση. γενικα παντως σε ολη την ευρωπη υπαρχει προνομοιακη μεταχειρηση στην κυκλοφορια των ΜΜΜ , αποκλειστικοι χωροι διελευσης προτεραιοτητα εναντι ολων κλπ
Kατι για την μειωση της κυκλοφοριας δεν κοιτανε οπως που τελευταια ξεσκιζουν με τους παλιομαραθωνιους και ημιμαραθωνιους το κεντρο ακομη και Κυριακες?δεν πατε να τρεξετε καλυτερα στα βουνα που θα εχει και λογο για την υγεια ?αλλα ξεχασα...δεν πειραζει αν κλεινουν ξενοδοχεια,ταλαιπωρουν οδηγους κτλ...αρκει να φαινονται και να φαινονται κι οι χορηγοι ε?