[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ Μαρ 29, 2024 06:04 ]

ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό M6crazy την Κυρ Σεπ 04, 2011 16:13

ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012


ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΕΩΣ 31/10/2010

Έως 300 κ.εκ. 22 ευρώ
301-785 κ.εκ. 55 ευρω
786-1071 κ.εκ. 120 ευρώ
1072-1357 κ.εκ. 135 ευρώ
1358-1548 κ.εκ. 240 ευρώ
1549-1738 κ.εκ. 270 ευρώ
1739-1928 κ.εκ. 300 ευρώ
1929-2357 κ.εκ. 660 ευρώ
2358-3000 κ.εκ. 880 ευρώ
3001-4000 κ.εκ. 1.100 ευρώ
4001 κ.εκ. και άνω 1.320 ευρώ

Αυτοκίνητα από τις 1/11/2010 και με τέλη με βάση τις εκπομπές

20-100 γρ./χλμ. 0 ευρώ
101-120 γρ./χλμ. 0,9 ευρώ
121-140 γρ./χλμ 1,1 ευρώ
141-160 γρ./χλμ. 1,7 ευρώ
161-180 γρ./χλμ. 2,25 ευρώ
181-200 γρ./χλμ. 2.55 ευρώ
201-250 γρ./χλμ. 2,8 ευρώ
Άνω των 250 γρ./χλμ. 3,4 ευρώ
Εικόνα

Επίτιμος Πρόεδρος
MazdaSpeedClub.gr



Mazda 323 Sedan 1.6 1991 _______ ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ
M6crazy    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5544
Εγγραφή: Τρί Μαρ 11, 2008 07:41
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 47
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 DCS_LPG

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Κυρ Σεπ 04, 2011 17:06

εξαισια!κυριε υπουργε,αξιοτιμη κυβερνηση σας αγαπω loveshower

ΥΓ.ειμαι υπο την επηρρεια εκστασης :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Σεπ 04, 2011 17:15

ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΕΩΣ 31/10/2010

1929-2357 κ.εκ. 660 ευρώ


Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό Nikos76 την Κυρ Σεπ 04, 2011 21:00

Κάθε χρόνο και ακριβότερα... το χειρότερο από όλα είναι ότι ως έθνος δεν έχουμε τα κότσια να αρνηθούμε τέτοιου είδους χαράτσια.
Άβαταρ μέλους
Nikos76    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 2144
Εγγραφή: Τρί Απρ 14, 2009 07:19
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό BasilisMPS την Δευτ Σεπ 05, 2011 13:35

imsorryyy
Υπαρχει τροπος να παραδωσουμε ομαδικα πινακιδες και,
να ζηταμε προσωρινο χαρτι απο το Αστυν Τμημα της περιοχης μας οταν ειναι να βγουμε βολτα;
απλα ρωταω;
china-
γιατι δεν ειναι μονο τα τελη ειναι και ο φορος τεκμηριου γυρω στα 400 ευρω....
shotupi
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
BasilisMPS    
0,7 Bar
0,7 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 14:50
Τοποθεσία: Πευκη-Αρχαια Ολυμπια
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 71
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS True Red

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τετ Σεπ 07, 2011 05:18

Στο δίμηνο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να καταβάλλουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2012. Τα νέα τέλη διαμορφώνονται με βάση τα κυβικά του κάθε οχήματος-μοτοσυκλέτας και κυμαίνονται από 22 ευρώ έως 1.320 ευρώ.

Πιο αναλυτικά, τα νέα τέλη διαμορφώνονται ως εξής:

Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης.
α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών: Τα αυτοκίνητα με κινητήρα έως 300 κυβ. εκατ. θα πληρώσουν 22 ευρώ. Από 301-785 θα πκηρώσουν 55 ευρώ, από 786- 1.071 θα καταβάλλουν 120 ευρώ, από 1.072- 1.357 θα δώσουν 135 ευρώ, από 1.549- 1.738 το ποσό των 265 ευρώ, από 1.739- 1.928 300 ευρώ, από 1.929- 2.357 το ποσό των 660 ευρώ. Επίσης, από 2.358- 3.000 το ποσό των 880 ευρώ, από 3.001-4.000 το ποσό των 1.110 ευρώ και από 4.001-και άνω το ποσό των 1.320 ευρώ. Για τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.

Προκειμένου για υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1.929 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυ− κλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Ειδικά, προκειμένου για ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα οχήματα και ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, της πιο πάνω κατηγορίας, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

η) Για τα καινουργή ή μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, ασθενοφόρα, νεκροφόρες και θωρακισμένα επιβατικά οχήματα, επειδή εξαιρούνται από τη μέτρηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

θ) Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, με πρώτο έτος κυκλοφορίας στη διεθνή αγορά πριν από την 1.1.2002, ανεξάρτητα του χρόνου της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, επειδή για τα οχήματα αυτά δεν ήταν υποχρεωτική η μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

ι) Για τα επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης που αποχαρακτηρίζονται και τίθενται σε κυκλοφορία, ως ιδιωτικής χρήσης, ως ημερομηνία για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, νοείται η ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα.

κ) Για τα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που είχαν ταξινομηθεί στη χώρα μας και μετά την διαγραφή τους από το Μητρώο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επαναταξινομούνται στη χώρα, ως ημερομηνία πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, νοείται η ημερομηνία της πρώτης άδειας κυκλοφορίας στη χώρα μας, πριν από την διαγραφή τους.

Προκειμένου για υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1.929 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυ− κλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Ειδικά, προκειμένου για ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα οχήματα και ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, της πιο πάνω κατηγορίας, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

η) Για τα καινουργή ή μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, ασθενοφόρα, νεκροφόρες και θωρακισμένα επιβατικά οχήματα, επειδή εξαιρούνται από τη μέτρηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

θ) Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, με πρώτο έτος κυκλοφορίας στη διεθνή αγορά πριν από την 1.1.2002, ανεξάρτητα του χρόνου της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, επειδή για τα οχήματα αυτά δεν ήταν υποχρεωτική η μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

ι) Για τα επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης που αποχαρακτηρίζονται και τίθενται σε κυκλοφορία, ως ιδιωτικής χρήσης, ως ημερομηνία για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, νοείται η ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα.

κ) Για τα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που είχαν ταξινομηθεί στη χώρα μας και μετά την διαγραφή τους από το Μητρώο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επαναταξινομούνται στη χώρα, ως ημερομηνία πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, νοείται η ημερομηνία της πρώτης άδειας κυκλοφορίας στη χώρα μας, πριν από την διαγραφή τους.


Β. Αυτοκίνητα οχήματα δημόσιας χρήσης.
α) Επιβατικά (με ή χωρίς μετρητή) που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.10.2010: 290 ευρώ.

Γ. Για τα αλλοδαπά φορτηγά αυτοκίνητα, για κάθε ταξίδι, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τις ειδικές συμβάσεις της χώρας μας με άλλα κράτη: 100 ευρώ.

Δ. Για τη χορήγηση προσωρινής άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτων οχημάτων 4 ευρώ ανά ημέρα.

Ε. Για τη δοκιμαστική κυκλοφορία των αυτοκινήτων οχημάτων:
α) Για μοτοσικλέτες: 30 ευρώ.
β) Για λοιπά οχήματα: 150 ευρώ.

ΣΤ. Τα τέλη κυκλοφορίας των δίτροχων, τρίτροχων μοτοποδηλάτων ορίζονται σε 12 ευρώ.

Ζ. Για τα οχήματα για τα οποία προβλέπεται απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, το ειδικό σήμα χορηγείται έναντι ποσού 5 ευρώ που αποτελεί το κόστος παραγωγής και διάθεσής του.»

2. Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), κυλινδρισμού κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Για τα πιο πάνω οχήματα, ανεξάρτητα κυλινδρισμού κινητήρα, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα. Τα επιβατικά ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα αυτά, που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ανάλογα αν αυτά είναι ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης οχήματα.

Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.929 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα άνω των 1.929 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Οι επιβατικές ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

3. Οι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων ισχύουν για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2012 και επόμενων.

4. Με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου δεν θίγονται οι απαλλαγές από τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της παραγράφου 1.

5. Το ποσό των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων της παραγράφου 1, που καταβάλλεται για την προμήθεια του ειδικού σήματος τελών κυκλοφορίας έτους 2012 και επόμενων, αποτελεί στο σύνολό του έσοδο του Δημοσίου.

6. Από την έναρξη της ισχύος του νόμου αυτού παύει να ισχύει ως προς τα οχήματα της παραγράφου 1 κάθε διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά τα θέματα που ρυθμίζονται με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.


στ) Ειδικά, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας των ιδιωτικής χρήσης επιβατικών οχημάτων που τελούν στο ανασταλτικό τελωνειακό καθεστώς της προσωρινής εισαγωγής, υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, όπως ορίζεται από τις διατάξεις της υποπερίπτωσης α΄ της περίπτωσης Α΄ της παραγράφου 1.

ζ) Στα εκποιούμενα από το Δημόσιο ή τον Οργανισμό Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε.) επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα, τα οποία τίθενται από τους αγοραστές σε κυκλοφορία, ως ιδιωτικής χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται όπως και στην προηγούμενη υποπερίπτωση.
Προκειμένου για υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1.929 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυ− κλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων. Ειδικά, προκειμένου για ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα οχήματα και ηλεκτροκίνητες και υδρογόνου δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, της πιο πάνω κατηγορίας, αυτά απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

η) Για τα καινουργή ή μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, ασθενοφόρα, νεκροφόρες και θωρακισμένα επιβατικά οχήματα, επειδή εξαιρούνται από τη μέτρηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

θ) Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, με πρώτο έτος κυκλοφορίας στη διεθνή αγορά πριν από την 1.1.2002, ανεξάρτητα του χρόνου της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, επειδή για τα οχήματα αυτά δεν ήταν υποχρεωτική η μέτρηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής υπολογίζονται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών.

ι) Για τα επιβατικά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης που αποχαρακτηρίζονται και τίθενται σε κυκλοφορία, ως ιδιωτικής χρήσης, ως ημερομηνία για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας, νοείται η ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα.

κ) Για τα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που είχαν ταξινομηθεί στη χώρα μας και μετά την διαγραφή τους από το Μητρώο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επαναταξινομούνται στη χώρα, ως ημερομηνία πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, νοείται η ημερομηνία της πρώτης άδειας κυκλοφορίας στη χώρα μας, πριν από την διαγραφή τους.


Β. Αυτοκίνητα οχήματα δημόσιας χρήσης.

ε) Αυτοκίνητα που δεν ανήκουν στις πιο πάνω κατηγορίες: 300 ευρώ.


Γ. Για τα αλλοδαπά φορτηγά αυτοκίνητα, για κάθε ταξίδι, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τις ειδικές συμβάσεις της χώρας μας με άλλα κράτη: 100 ευρώ.

Δ. Για τη χορήγηση προσωρινής άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτων οχημάτων 4 ευρώ ανά ημέρα.

Ε. Για τη δοκιμαστική κυκλοφορία των αυτοκινήτων οχημάτων:
α) Για μοτοσικλέτες: 30 ευρώ.
β) Για λοιπά οχήματα: 150 ευρώ.

ΣΤ. Τα τέλη κυκλοφορίας των δίτροχων, τρίτροχων μοτοποδηλάτων ορίζονται σε 12 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Σεπ 11, 2011 16:33

Σοβαρός είναι ο κίνδυνος οι οδηγοί ΙΧ οχημάτων να επιβαρυνθούν με μεγάλες αυξήσεις 20% στα ασφάλιστρα, λόγω του μεγάλου οικονομικού ανοίγματος του Επικουρικού Κεφαλαίου και της μη θέσπισης από το υπουργείο Οικονομικών «πλαφόν» στο ύψος των αποζημιώσεων που καταβάλλει για ζημιές από ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με πηγές της ασφαλιστικής αγοράς, τρεις είναι οι λύσεις για το κλείσιμο της «μαύρης τρύπας» των 700 εκατ. ευρώ του Επικουρικού Κεφαλαίου:

Η πρώτη είναι το υπουργείο Οικονομικών να επαναφέρει στο νομοσχέδιο περί εποπτείας και εξυγίανσης των τραπεζών τις διατάξεις που έβαζαν όρια και ανώτατο όριο 100.000 ευρώ στις αποζημιώσεις που καταβάλλει το Επικουρικό για υλικές και σωματικές βλάβες σε θύματα τροχαίων ατυχημάτων από ανασφάλιστα οχήματα.
Η δεύτερη λύση είναι ο δανεισμός, κάτι που αποκλείεται λόγω της κατάστασης της οικονομίας.
Η τρίτη λύση είναι η αύξηση των εισφορών που δίνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στο Επικουρικό -ανέρχονται σε 70 εκατ. ευρώ- ώστε να καλυφθεί μέρος του ανοίγματος. Βέβαια, κάτι τέτοιο θα σήμαινε μετακύλιση του κόστους στους ασφαλισμένους. Οι ίδιες πηγές της αγοράς, λένε πως δεν «σηκώνουν άλλες αυξήσεις τα ασφάλιστρα. Κι αν αυτές γίνουν, το 10% δεν είναι αρκετό. Χρειάζεται πολύ περισσότερο». Στελέχη μιλούν για ανατιμήσεις της τάξης του 20%.
Οπως και να' χει, η ουσία είναι ότι το Επικουρικό Κεφάλαιο αδυνατεί να ανταποκριθεί στον σκοπό του. Η Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας προειδοποιεί «είτε με στάση πληρωμών είτε με υπέρμετρη επιβάρυνση του συνόλου των ασφαλισμένων». Ταυτόχρονα κάνει γνωστή την πρόθεσή της να αποχωρήσει από τη διοίκηση του Επικουρικού.

Οπως καταγγέλλει ο πρόεδρός του Δ. Ζορμπάς «έχουν αυξηθεί σημαντικά οι αξιώσεις για αποζημιώσεις ψυχικής και ηθικής βλάβης. Από το 2005 έως το 2009 έχουν ανέβει 400% και είναι η κύρια αιτία που συμβάλλει στη διόγκωση του ελλείμματος. Οι αποζημιώσεις χωρίς αντικειμενικά κριτήρια για αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι επωφελείς για το κοινωνικό σύνολο. Εχουν δε, καταδείξει περιπτώσεις όπως παραδικαστικά κυκλώματα κλπ.»

Καλεί δε, την Πολιτεία «να γίνει έλεγχος όλων των ζημιών των τελευταίων πέντε ετών που πλήρωσε το Επικουρικό Κεφάλαιο και συγκεκριμένα των ποσών που πήγαν στους πολίτες και επί ποίων αμοιβών φορολογήθηκαν οι δικηγόροι. Πρέπει να σταματήσει το... πάρτι από μία μειοψηφία σε βάρος του κοινωνικού συνόλου», λέει ο κ. Ζορμπάς.

Το 1,5 εκατ. ανασφάλιστων οχημάτων και ο μεγάλος αριθμός ασφαλιστικών εταιρειών που έκλεισαν τα τελευταία χρόνια είναι τα κύρια αίτια της εκτόξευσης του ελλείμματος του Επικουρικού Κεφαλαίου.

Ανάμεσα σε αυτά τα οχήματα συμπεριλαμβάνονται κι εκείνα που κυκλοφορούν στους δρόμους και οι οδηγοί τους καθυστερούν λόγω της ύφεσης τις πληρωμές των ασφαλίστρων. Είναι όμως και μεγαλύτερος ο αριθμός των οχημάτων που ανήκουν σε δήμους και άλλες δημόσιες υπηρεσίες κ.λπ.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το κλείσιμο επτά ασφαλιστικών τη διετία 2009-2010 είναι υπεύθυνο για ζημιές άνω των 500 από τα 700 εκατ. ευρώ που έχει το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dimitrismazda6red την Τετ Σεπ 28, 2011 11:54

κλέφτεεεεεεεεεςςςςςςςςςς..........
Αγοράστε αυτοκίνητα έλεγαν μέχρι χθες στον κόσμο
Πάρε κόσμε έλεγαν
Με δάνειο είναι
και τώρα
Πέσαμε βλέπεται στα χέρια των νεοφιλελλεύθερων
τα παιδιά του πολυτεχνείου
Τότε έιχαμε την χούντα των συνταγματαρχών
Σήμερα!!!
Των Συνταγματολόγων
Πίσσα και πόπουλα γομάρια
Άβαταρ μέλους
dimitrismazda6red    
-0,4 Bar
-0,4 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 24, 2009 22:27
Τοποθεσία: Πρέβεζα
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 41
Μοντέλο Αυτ.: mazda 6 sedan 1.8 tοurιng clιma 8/2008

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Τετ Νοέμ 02, 2011 22:21

Με την σχετική εγκύκλιο που απέστειλε στις εφορίες, το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε τα τέλη κυκλοφορίας όλων των οχημάτων που θα πρέπει να έχουν εξοφληθεί έως και 31 Δεκεμβρίου.



Όπως αναμένονταν, τα νέα τέλη κυκλοφορίας όλων των οχημάτων είναι αυξημένα, βάση και του μεσοπρόθεσμου προγράμματος που ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή. Σύμφωνα με την εγκύκλιο που κοινοποιήθηκε στις κατά τόπους εφορίες, η αποστολή των σημάτων θα ξεκινήσει μέσα στο Νοέμβριο, ενώ οι φορολογούμενοι θα πρέπει να έχουν καταβάλει το αντίτιμο, προκειμένου να προμηθευτούν το σήμα, μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2011.
Σε ότι αφορά στα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, τα νέα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

-Μεικτό βάρος έως 1.500 κιλά: 75€
-Μεικτό βάρος από 1.501- 3.500 κιλά: 105€
-Μεικτό βάρος από 3.501- 10.000 κιλά: 300€
-Μεικτό βάρος από 10.001- 20.000 κιλά: 600€
-Μεικτό βάρος από 20.001- 30.000 κιλά: 940€
-Μεικτό βάρος από 30.001- 40.000 κιλά: 1.320€
-Μεικτό βάρος από 40.001 και άνω: 1.490€

Για τα ρυμουλκά (τράκτορ) το τέλη κυκλοφορίας ορίζονται στα 300€.
Αξίζει να σημειώσουμε πως στις περιπτώσεις ΦΙΧ (Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης) αυτοκινήτων για τα οποία εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας ενιαίας κυκλοφοριακής μονάδας (άδεια ρυμουλκού με επικαθήμενο), τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται μόνο με βάση το μεικτό βάρος της ενιαίας αυτής κυκλοφοριακής μονάδας (για το οποίο έχει ληφθεί υπόψη και το βάρος του ρυμουλκού), χωρίς την προσθήκη των 300€.

Για τα λεωφορεία, λαμβάνεται υπόψη ο αριθμός των θέσεων των καθήμενων και τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

-Έως 33 θέσεις καθήμενων: 210€
-Από 34- 50 θέσεις καθήμενων: 410€
-Από 51 και άνω θέσεις καθήμενων: 510€

Για τα αυτοκίνητα δημοσίας χρήσης, τα τέλη κυκλοφορίας διαφοροποιούνται και ισχύουν τα ακόλουθα:

Α) Στα επιβατικά (με ή χωρίς μετρητή) που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31/10/2010 τα τέλη ορίζονται στα 290€.
Β) Στα επιβατικά (με ή χωρίς μετρητή) που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές CO2 (γραμμάρια ανά χιλιόμετρο) και διαμορφώνονται ως εξής:

-Από 0-100 g/km CO2: 0,00€/ g CO2
-Από 101- 150 g/km CO2: 2,25€/ g CO2
-Από 151 g/km CO2 αι άνω: 2,80€/ g CO2

Γ) Για τα φορτηγά ΔΧ τα νέα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

-Μεικτό βάρος έως 3.500 κιλά: 125
-Μεικτό βάρος από 3.501- 10.000 κιλά: 195€
-Μεικτό βάρος από 10.001- 19.000 κιλά: 340€
-Μεικτό βάρος από 19.001- 26.000 κιλά: 495€
-Μεικτό βάρος από 26.001- 33.000 κιλά: 650€
-Μεικτό βάρος από 33.001- 40.000 κιλά: 925€
-Μεικτό βάρος από 40.001 και άνω: 1.460€

Για τα ρυμουλκά (τράκτορ) το τέλη κυκλοφορίας ορίζονται στα 300€.
Αξίζει να σημειώσουμε πως για τα ρυμουλκούμενα ή ημιρυμουλκούμενα οχήματα κάθε κατηγορίας, που ανήκουν σε μεμονωμένους αυτοκινητιστές ή σε μεταφορικές επιχειρήσεις του ν.383/1976, τα οποία έχουν χαρακτηρισθεί ως ανεξάρτητες κυκλοφοριακές μονάδες με αντίστοιχη άδεια κυκλοφορίας, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας (καθώς και της εφάπαξ εισφοράς) που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν.383/1976. Καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και εισφορά για το όχημα, για το οποίο προβλέπονται τα υψηλότερα ποσά τελών κυκλοφορίας και εισφοράς και επομένως η απαλλαγή ισχύει για τα πέραν του ενός ρυμουλκούμενου ή ημιρυμουλκούμενου οχήματος (άρθρο 14, ν.1959/1991 ΦΕΚ Α 123).
Σε αυτές τις περιπτώσεις χορηγείται μόνο ένα σήμα το οποίο επικολλάται στον τράκτορα.

Δ) Για τα λεωφορεία, τα νέα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:

Αστικά
-Έως 50 θέσεις καθήμενων και όρθιων: 210€
-Από 51 και άνω θέσεις καθήμενων και όρθιων: 385€

Υπεραστικά
-Έως 50 θέσεις καθήμενων και όρθιων: 215€
-Από 51 και άνω θέσεις καθήμενων και όρθιων: 300€

Τουριστικά
-Έως 40 θέσεις καθήμενων: 430€
-Από 41 και άνω θέσεις καθήμενων: 595€

Για τα αλλοδαπά φορτηγά οχήματα, για κάθε ταξίδι, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τις ειδικές συμβάσεις της χώρας μας με άλλα κράτη, το τέλος είναι 100€.
Για την χορήγηση προσωρινής άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτων οχημάτων το τέλος ορίζεται στα 4€/ημέρα.
Για την δοκιμαστική κυκλοφορία των οχημάτων το τέλος ορίζεται στα 150€.
Υβριδικά, υδρογόνου και ηλεκτροκίνητα οχήματα

Τα υβριδικά επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (Ταξί) με κυβισμό έως 1.929 κ.εκ. που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Τα υβριδικά επιβατικά οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης (Ταξί) με κυβισμό άνω των 1.929 κ.εκ. που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31/10/2010, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό speeddriver την Πέμ Νοέμ 03, 2011 17:33

Nikos76 έγραψε:Κάθε χρόνο και ακριβότερα... το χειρότερο από όλα είναι ότι ως έθνος δεν έχουμε τα κότσια να αρνηθούμε τέτοιου είδους χαράτσια.

Τώρα που μάθαμε να δίνουμε πως θα "κόψουμε" μια τέτοια συνήθεια;!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=dO9gpW6M ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=suFPrRF5 ... re=related

Μηδενί δίκην δικάσεις, πριν αμφοίν μύθον ακούσεις

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια
Άβαταρ μέλους
speeddriver    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 6348
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 09:42
Τοποθεσία: Αριδαία - Πέλλας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 57
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 6 1.8 T/C sedan (MKIII)

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό whitehawk την Πέμ Νοέμ 03, 2011 17:57

speeddriver έγραψε:
Nikos76 έγραψε:Κάθε χρόνο και ακριβότερα... το χειρότερο από όλα είναι ότι ως έθνος δεν έχουμε τα κότσια να αρνηθούμε τέτοιου είδους χαράτσια.

Τώρα που μάθαμε να δίνουμε πως θα "κόψουμε" μια τέτοια συνήθεια;!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Έχεις δίκιο απόλυτο φίλε μου!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
whitehawk    
1,6 Bar
1,6 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 1716
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2009 16:17
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 37
Μοντέλο Αυτ.: CX7 GT

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό Nasos Mazdaspeed 6 την Πέμ Νοέμ 17, 2011 15:26

επικαιρο πια αυτο το θεμα και ας περιμενουμε τις whipi whipi :evil: :evil:
οσοι δεν γνωριζουν ακριβως το καθεστως που επικρατει ας ανατρεχουν εδω!
http://www.mazdaclub.gr
Ηonda Type R fn2-Citroen Saxo VTS
ΟY ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ
Εικόνα
To be a Spartan ,you must live like a Spartan!
Άβαταρ μέλους
Nasos Mazdaspeed 6    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 39013
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 06, 2008 15:22
Τοποθεσία: Χαλανδρι-Σπαρτη
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 48
Μοντέλο Αυτ.: Εx Mazda 6 MPS-Citroen Saxo VTS-Honda Type R FN2

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Πέμ Νοέμ 17, 2011 19:30

.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό Makisma την Πέμ Νοέμ 17, 2011 20:02

Πουλησα το βανακι μου 2500 € και μου εφυγαν ολα σε φορους (Αλληλεγγυης , Χαρατσι ΔΕΗ , ΦΠΑ, κεφαλικο φορο ελευθερων επαγγελματιων και του διαλου τα κερατα .) Περιμενω και το κερασακι , (τα τελη κυκλοφοριας) για να `ρθει να δεσει η τουρτα .
Ο πραγματικος σκοπος ,που εχουν , τα ασχετα κυβερνητικα κορακια , φαινεται στην απο κατω γελοιογραφια
Εικόνα
Οταν Κάποιος Σε Κατηγορεί Οτι Κάνεις Μόνο Οτι Θέλεις Εσύ, Συνήθως Εννοεί Οτι Δεν Κάνεις Οτι Θέλει Αυτός.
Makisma    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 12779
Εγγραφή: Παρ Μαρ 07, 2008 18:26
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 6 1.8 TOURING CLIMA HATCHBACK

Re: ΤA ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2012

Δημοσίευσηαπό dgiannitakis την Κυρ Νοέμ 27, 2011 07:50

Όπου να ναι σκάει μύτη το 660άρι...
Άβαταρ μέλους
dgiannitakis    
Overboost
Overboost
 
Δημοσιεύσεις: 22469
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 20:56
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Γένος: Αρσενικό
Μοντέλο Αυτ.: MAZDA 3 MPS

Επόμενο

Επιστροφή στο Νέα Μέλη-(Ελλάδα-Κύπρος)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron