1) οι λογοι που δε θα αγορασεις ενα cx7
α) δεν θα βρεις αυτοματο κιβωτιο
β) θα ασχοληθεις με τον συμπλεκτη πιο συχνα απο οτι θα περιμενες σε ενα ιαπωνεζικο οχημα (στατιστκα κανενας μας δεν εχει κρατησει συμπλεκτη πανω απο 80000χλμ )
γ) καταναλωση - αν δεν ειχες ποτε ξανα ψηλο ογκωδες οχημα
2) οι λογοι που θα αγορασεις ενα cx7
α) μοτερ
β) γενικο στησιμο - στριβει περισσοτερο σαν ενα γρηγορο station παρα σαν ενα γρηγορο suv
γ) αξιοπιστια. λαδι , νερο, βενζινη και λεφτα για διοδια. (αντε και κανα συμπλεκτη καθε 4-5 χρονια)
δ) καταναλωση - αν το συγκρινεις με αντιστοιχα ψηλα ογκωδη οχηματα
3) αυτα που θα κανεις σε ενα cx7
α) προγραμμα (για να ξεκιναει πιο ευκολα, να καιει λιγοτερο και να ταλαιπωρει λιγοτερο τον συμπλεκτη)
β) προκαταλυτης bye bye
γ) φιλτρακι πανελακι
δ) αντλια υψηλης autotec
4) αυτα που δε θα κανεις σε ενα cx7
α) αφαιρεση balancer - μεγαλη πατατα για καθημερινο αυτοκινητο
β) εξατμιση με τελικο με σωληνα μεγαλυτερο απο 70mm
γ) καταργηση φιλτροκουτου
δ) σφυρηλασιες (εμβολα , μπιελες κλπ ) δεν ειναι οτι κανεις κατι κακο , αλλα εκτος απο το οτι ειναι μια πολυ ακριβη ενασχοληση (τουλαχιστον 5000 για να πεις οτι εγινε σωστα) η επιπλεον ισχυς που προκυπτει (με μεγαλυτερη τουρμπινα) δημιουργει πολλα θεματακια σε μεταδοση (συμπλεκτης , τρανσφερ, πισω διαφορικο) και περιφεριακα (εισαγωγες, ιντερκουλερ κλπ) που δεν αξιζει τον κοπο.
ε) μεγαλυτερη τουρμπινα (μικρο υβριδιο και αυτο επειδη σε συμπαθησα)
ζ) συμπλεκτης με βολαν μονης μαζας
η) δεν δοκιμαζουμε το 0-100 . τα τρανσφερ ειναι δυσευρετα και κατα συνεπεια ακριβα.
θ) δεν ανεβαζουμε πιεση στο μαμα μοτερ πανω απο 1.2.
ακολουθοντας τα παραπανω εχεις ενα τυπικο ιαπωνεζικο σκλι, 4κινητο με 295-300 αλογα (3α,β,γ,δ) που δεν δειχνει το βαρος του , σπας πλακα στο δρομο και βασικα εχεις δωσει λιγοτερο απο 15000 (βαρια βαρια) για να το αποκτησεις.
(εγω οπως βλεπεις στην υπογραφη τα εχω κανει ολα)