[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ Απρ 28, 2024 18:35 ]

Φιλική δήλωση ατυχήματος και μέσω smartphone

Φιλική δήλωση ατυχήματος και μέσω smartphone

Δημοσίευσηαπό georgheretis την Τετ Ιούλ 16, 2014 12:55

Ο ασφαλιστικός όμιλος εταιριών αμοιβαίας και συνεταιριστικής ασφάλισης Euresa, δημιούργησε ένα εργαλείο για την υποβολή φιλικών δηλώσεων ατυχημάτων μέσω smartphone, διευκολύνοντας τη ζωή 221 εκατομμυρίων Ευρωπαίων οδηγών.
Στη Γαλλία εκτιμάται ότι συμβαίνουν περίπου 9 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα ετησίως και υποβάλλονται περίπου 5 εκατομμύρια δηλώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ένας οδηγός συμπληρώνει τουλάχιστον μία δήλωση κάθε επτά χρόνια!

Το πρόβλημα είναι ότι σε περίπτωση ατυχήματος, δεν καταφέρνεις ποτέ να βρεις την έντυπη δήλωση που ήσουν σίγουρος ότι είχες βάλει στο ντουλαπάκι.

Όταν τη βρεις, είναι πολύ πιθανό να πρέπει να τη συμπληρώσεις ακουμπώντας την στο καπό ή, ακόμη χειρότερα, μέσα στη βροχή. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επειδή είσαι ήδη νευρικός, καθώς γράφεις κάνεις λάθη. ¶σε που δεν είμαστε όλοι καλοί στο να σχεδιάζουμε τα σκίτσα που αναπαραστούν τις συνθήκες του ατυχήματος.

Η Euresa, γνωρίζοντας καλά τις δυσκολίες ενός ατυχήματος, σχεδίασε τη φιλική δήλωση ατυχήματος για smartphones. Για τη δημιουργία αυτού του εύχρηστου εργαλείου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή και εγγυάται απόλυτη ασφάλεια και εμπιστευτικότητα στους χρήστες του, χρειάστηκαν δύο χρόνια δουλειάς και η συμμετοχή εξήντα περίπου εργαζομένων στις εταιρίες-μέλη της Euresa από διάφορες χώρες της Ευρώπης και με διάφορες δεξιότητες.

Οι ασφαλισμένοι οδηγοί πρέπει να έχουν ήδη εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, έχοντας τη δυνατότητα να σώσουν εκ των προτέρων κάποιες πληροφορίες, όπως στοιχεία της άδειας οδήγησής τους και του αριθμού του ασφαλιστικού τους συμβολαίου.

Στην περίπτωση ατυχήματος, παρέχονται βήμα προς βήμα οδηγίες για τη συμπλήρωση της δήλωσης στο κινητό. Μία χαρτογραφική λειτουργία βοηθά τον χρήστη να σχεδιάσει ένα ακριβές σκίτσο του τόπου και των συνθηκών του ατυχήματος. Εάν χρειαστεί, οι οδηγοί έχουν ακόμη τη δυνατότητα να ζητήσουν συμβουλές και πληροφορίες online. Οι δύο οδηγοί μπορούν αυτόματα να μοιραστούν και να επιβεβαιώσουν τα απαιτούμενα στοιχεία μέσω της τεχνολογίας tag, εφόσον βέβαια έχουν εγκαταστήσει και οι δύο την εφαρμογή στο κινητό τους. Αρκούν 6 με 7 λεπτά για την ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας!

Μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων των δύο οδηγών, η η-δήλωση αποστέλλεται αυτόματα στην εκάστοτε ασφαλιστική εταιρία μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και ο ασφαλισμένος λαμβάνει e-mail με αντίγραφό της.

Σήμερα, το πρότυπο αυτού του προϊόντος είναι απόλυτα λειτουργικό. Η Euresa διέθεσε την εφαρμογή σε όλες τις Ευρωπαϊκές ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω των εθνικών τους ενώσεων.


Info
Η Euresa είναι ένας Ευρωπαϊκός όμιλος που αποτελείται από 14 αλληλασφαλιστικές και συνεταιριστικές ασφαλιστικές από εννέα χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και το Μαρόκο.

Στόχος της εταιρείας είναι να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών τους, εξισορροπώντας την οικονομική αποδοτικότητα με τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες υπέρ της κοινωνίας. Έτσι, η Euresa είναι ένα φυτώριο καινοτομίας σε ευρωπαϊκή κλίμακα, με βασικό της στόχο το σχεδιασμό και την ανάπτυξη λύσεων προστιθέμενης αξίας για τα μέλη της και τους ασφαλισμένους τους.

Αντε σιγα σιγα και στην Ελλάδα

Χαιρέτης Γεώργιος
georgheretis    
-0,5 Bar
-0,5 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 29, 2013 15:23
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: 6

Re: Φιλική δήλωση ατυχήματος και μέσω smartphone

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Πέμ Ιούλ 17, 2014 21:00

αυτο μηπως καταργησει το ρολο των πολυ χρησιμων ανθρωπων της ασφαλιστικης που ερχονται και αναλαμβανουν τα παντα (δηλωσεις, στοιχεια, φωτογραφιες) οσο εσυ ακομα ψαχνεσαι να δεις τι εγινε , την ωρα του ατυχηματος ;;
θελω να πω μηπως απο τη στιγμη που απο το smartphone θα μπορεις να το κανεις μονος , οι εταιριες δεν τους "δινουν" πια σαν προσφορα ;

εμενα μια φορα που μου ετυχε ατυχημα (και οχι σοβαρο με τραυματιες κλπ) ομολογω πως ανακουφιστηκα οταν ειδα τον ανθρωπο της ασφαλιστικης ο οποιος τα ανελαβε ολα
ενιωθα οτι ειχα καποιον στο πλευρο μου ! δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα περα απο το να υπογραψω.
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED

Re: Φιλική δήλωση ατυχήματος και μέσω smartphone

Δημοσίευσηαπό georgheretis την Παρ Ιούλ 18, 2014 09:56

Δημήτρη δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες
οπως λες νιωθεις καποια ασφαλεια για αυτο σχεδον ολες οι ασφαλιστικες εχουν την ΄φροντίδα οχηματος΄ μεσα στις καλύψεις. Απο την άλλη , υπάρχουν καποιοι που οτι νέο βγαινει προσπαθουν να το χρησιμοποιησουν. εαν ειδες εδω μπορεις να πληρωνεις μεσω κινητου σε πολλες επιχειρησεις χωρις να εχεις λεφτα πανω σου. τωρα εαν καποια στιγμη γινει και στην Ελλαδα, θα πρπει να εισαι σιγουρος οτι θα συμπληρωσεις σωστα ολα τα πεδια θα τραβηξεις μονος σου φωτογραφιες κτλ. πιστευω οτι θα ειναι συμπληρωματικο (εαν εσυ θελεις) και η φροντιδα οχηματος θα συνεχισει να υπάρχει. δεν μπορεις να υποχρεωσεις ολους να εχουν smartphone και δεν μπορεις να τους υποχρεωσεις να κανουν κατι, στο οποιο το εχουν πληρωσει απο την μία απο την αλλη μπορει να κανουν ευκολα καποιο λαθος.

Φιλικα
Γιωργος
georgheretis    
-0,5 Bar
-0,5 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 29, 2013 15:23
Γένος: Δεν έχει ορισθεί
Μοντέλο Αυτ.: 6

Re: Φιλική δήλωση ατυχήματος και μέσω smartphone

Δημοσίευσηαπό diMiPS την Παρ Ιούλ 18, 2014 19:20

μακαρι
...όλα είναι δρόμος...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
diMiPS    
2,0 Bar
2,0 Bar
 
Δημοσιεύσεις: 5137
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 20:50
Τοποθεσία: Πειραιας
Χώρα: Greece (gr)
Γένος: Αρσενικό
Ηλικία: 51
Μοντέλο Αυτ.: Mazda 3 MPS - TRUE RED


Επιστροφή στο Ασφάλιστρα Αυτοκινητου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron